Ks. Natanek promuje nową wizjonerkę

(fot. youtube.com)
KAI / slo

"Ks. Piotr Natanek używa nauki Kościoła wg przyjętej hermeneutyki podejrzeń i wiary w swoją misję ratowania Kościoła i przesącza ją swoimi, przez siebie uwiarygodnionymi, pomysłami dotyczącymi swoiście pojmowanej soteriologii i eschatologii" - czytamy w opinii przygotowanej przez ks. dr. Józefa Morawę nt publikacji rozsyłanych przez suspendowanego kapłana archidiecezji krakowskiej.

Jak informuje krakowska kuria, w ostatnich tygodniach suspendowany ks. Piotr Natanek rozsyła do księży swoje publikacje. Kard. Stanisław Dziwisz zwrócił się do ks. dr. Józefa Morawy z katedry eklezjologii Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie z prośbą o przedstawienie oceny teologicznej rozpowszechnianych treści.

Uwagi dotyczą dwóch książek: "24 godziny Męki naszego Pana Jezusa Chrystusa" i "Tajemnica Różańca Świętego z rozważaniami różańcowymi dyktowanymi przez Matkę Bożą, na podstawie "Orędzi na Czasy Ostateczne, które właśnie nadeszły".

Ks. dr Józef Morawa zaznacza, że niezgodna z katolicką nauką o Bożym Objawieniu jest podejmowana przez ks. Piotra Natanka próba zrównania wartości teologiczno-doktrynalnej wybranych tekstów wizjonerów z objawionymi biblijno-doktrynalnymi tekstami Kościoła.

DEON.PL POLECA

Wizjonerką faworyzowaną przez ks. Piotra Natanka jest 37-letnia Agnieszka Jezierska mieszkająca w jego Pustelni w Grzechyni. Od listopada 2009 r. do początku 2014 r. ukazało się 15 tomów spisanych przez nią objawień, a w przygotowaniu jest kolejnych 7 "Orędzi na Czasy Ostateczne, które właśnie nadeszły".

"Tekst p. A. Jezierskiej przypomina stereotypowy produkt absolutyzującego swój temat kaznodziei, u którego w porywie przekazu "język wyprzedził refleksję". Jest widoczna chęć gromadzenia tzw. pięknych i pociągających, odkrywczych zdań, lecz bez żadnego wątku teologiczno-pastoralnego, o którym zdaje się nie mieć pojęcia p. Jezierska" - pisze ks. Morawa i dodaje, że tekst, choć przypisywany Matce Bożej, jest po prostu fantazją "ziemskiej" autorki.

Wizje p. Agnieszki pojawiają się natychmiast po wypadkach związanych z wydarzeniami w życiu ks. Natanka. "Agnieszka się pyta, a niebo natychmiast odpowiada, zaś ks. Piotr Natanek ogłasza to publicznie jako podstawowe wskazanie dla dalszego postępowania. Sam ks. Piotr Natanek ten rodzaj komunikacji nazwał internetowym połączeniem z niebem" - czytamy w dokumencie opublikowanym na stronach krakowskiej kurii.

Przykładowe teksty wizji zamieszczono w aneksie.

Istotny błąd zawiera sam tytuł promowanych przez suspendowanego kapłana orędzi na tzw. czasy ostateczne, które właśnie nadeszły. Ks. Morawa przypomina, że czasy ostateczne, jak naucza Kościół, rozpoczęły się z Wcieleniem Jezusa Chrystusa, a ujawniły się z wylaniem Ducha Świętego (por. Dz 2, 17) i rozpoczęciem wielkiej misji Kościoła. "Głoszenie o czasach ostatecznych, które "właśnie nadeszły" jest znakiem katastrofizmu, odrzucanego przez Kościół, jako sprzeciwiającego się prawdzie o Bożej Opatrzności" - czytamy w opinii ks. Morawy.

Ekspert krakowskiej kurii uważa, że ks. Piotr Natanek popełnia wielki błąd, jeśli bezkrytycznie akceptuje takie mistyfikacje. "A jeśli wie i sam współtworzy ten prawdziwy komputerowy sposób i ‘czas łaski przekazu Słowa Niebios’, to staje się współwinny szkodliwej, ośmieszającej Kościół manipulacji" - pisze ks. Morawa.

Wg wykładowcy Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie lektura pism (a także słuchanie kazań) ks. Piotra Natanka jest trudna. "Z jednej strony opowiada się za nauką Kościoła, o miłości do niego i chęci bycia kapłanem Jezusa Chrystusa. Z drugiej jednak strony nieustannie używa jej wg przyjętej hermeneutyki podejrzeń i wiary w swoją misję ratowania Kościoła i przesącza ją swoimi, przez siebie uwiarygodnionymi, pomysłami dotyczącymi swoiście pojmowanej soteriologii i eschatologii" - czytamy w opinii przygotowanej na prośbę kard. Stanisława Dziwisza.

Z całym dokumentem można zapoznać się na stronie internetowej krakowskiej kurii. Autor zaznacza, że jego uwagi są tylko małą częścią całości sprawy związanej z ks. Piotrem Natankiem. Wg ks. Morawy potrzeba powołania komisji doktrynalno-prawnej, gospodarczej i psychologicznej dla całościowego sformułowania miarodajnej opinii; także tej dotyczącej wizjonerki Agnieszki Jezierskiej. "Istotnym staje się też przybliżenie motywacji fanów tej pobożności, których ofiarność i wierność są dla ks. Piotra Natanka fundamentem upartości i swoistej pewności siebie" - kończy ks. Morawa.

20 lipca 2011 r. metropolita krakowski nałożył na ks. dra hab. Piotra Natanka karę suspensy za ostentacyjnie okazywane nieposłuszeństwo, mimo decyzji i upomnień, jakie były do niego wielokrotnie kierowane.

Kard. Stanisław Dziwisz wystosował wówczas do wiernych komunikat, w którym tłumaczył swoją decyzję o ukaraniu suspensą ks. Piotra Natanka. Hierarcha napisał m.in., że ks. Natanek "swoje specyficzne głoszenie kultu Matki Bożej, aniołów i świętych miesza z magicznie pojmowaną wiarą, co prowadzi do ośmieszania wyznania Kościoła" oraz, że "podważa autorytet biskupów i kapłanów, pomawiając ich o niewiarę i współdziałanie z wrogami Kościoła".

Ks. Piotr Natanek nie może sprawować żadnych czynności kapłańskich jak też i wykonywać władzy rządzenia.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Ks. Natanek promuje nową wizjonerkę
Komentarze (128)
JA
Jan Amator
28 października 2023, 21:26
Dziecko poczęte z probówki, poza Bogiem, jest produktem, a nie bytem. Nie istotą, jest zwierzęciem . Ksiadz Natanek ma w 100% racje. Zjawiska biologicze zainicjowane sztucznie omijaja szereg nadal niezrozumialych zjawisk jak m.in. jaki wplyw na budowe zarodka komorki ludzkiej maja specyficzne pola elektromagnetyczne ktorych nauka natury nie rozumie. Chodzi o ilosc i rozne rodzaje potencjalow napiec elektrycznych wywolywanych podczas przeksztalcania sie zaplodnionych komorek. Roznia sie a wrecz ich nie zaobserwowano w srodowiskach sztucznych. Mowimy w tym momencie o miliardach roznic w kombinacjach napiec ktore to niemozliwe sa obecnie do odtworzenia w probowkach. Powstawanie tego rodzaju zycia wymaga calkowitego odilozwania od negatywnego wplywu urzadzen ktore w kazdym laboratotorium po prostu sa. Na kilka tysiecy prob jedno byc moze jest udane,ale z klucza bedzie uszkodzone !!! Tak, bowiem czesc wspomninych pol stanowia, tworza swoista bariere ochronna..
RR
~Rudy Rydz
8 czerwca 2024, 01:30
Od dziecka jesteś porąbany, czy poszedłeś na kurs ?
PF
~Piotr Frasuński
9 września 2021, 19:12
Maria Franciszka Kozłowska -> Faustyna Kowalska -> Agnieszka Jezierska. Która z nich przekazywała prawdziwie objawione treści od Pana Jezusa?
BR
~Beata Rytelewska
9 kwietnia 2021, 14:03
Wielu tu ocenia tego ks.Natanka i innych kapłanów a Św.Jan Maria Vianney ostrzegał w swoich kazaniach przed osadzaniem kogokolwiek a najbardziej wikariuszy Boga czyli kapłanów. Suspendowny czy nie, exkomunikowany czy nie ale ma namaszczone ręce ,jest kapłanem.Osądzić kapłanów może tylko i wyłącznie Sam Bóg ,nie my.Modlitwa za kapłanów i kościół a nie osądzanie,które jest ciężkim grzechem z którego trzeba się spowiadać.
MK
~Mina KAtina
16 lipca 2020, 05:49
Kłócą się dwaj dilerzy o to czyje dragi dają lepsze wizje...a będąc sprawiedliwym i jedni i drudzy jak już coś objawią to szczebel z drabiny wyśnionej przez biblijnego Jakuba to mały miki...
ZM
~zimno mi
27 kwietnia 2020, 04:36
kościuł często prześladuje swoich świętych a potem wynosi na ołtarze, to też jest ciekawa prawidłowość.
MM
Margot McLoud
22 października 2016, 23:51
+Zaraz, zaraz, czegos tutaj nie rozumiecie. Exkomunikowany??Ale przez kogo??? Dziwisz jest masonem wysokirgo stopnia. Papiez Leon XIII przewidzial ze masoneria wcisnie sie do KK. Dlatego ustanowil ze kto kolwiek z kaplanow czy wiernych by wpisal sie z jakakolwiek masoneria jest automatycznie przez Niebo exkomunikowany. To jak to exkomunikowany przez Niebo, Boga Dziwisz moze exkomunikowac ks profesora Natanka. Ale z Was barany. Zorientujcie sie o co chodzi w posluszenstwie. Pierwsze posluszenstwo slubowane przez kaplanow jest do Boga, a potem do przelozonyxh ale nie do przelozonych ktorzy sa excomunikowanie automatycznie przez ich przynaleznosc do jakiejkolwiek lozy masonskiej. Bo oni Bogu nie sluza, tylko szatanowi. A Natanek to bardzo dobrze glosi prawde i to 100% Otworzcie oczy i przejzyjcie zebyscie pewnego dnia nie obudziliscie sie z reka w nocniku. Pozdrawiam
AS
~Anna Stasik
8 listopada 2020, 16:28
Tak jest. Ksiądz Profesor Natanek to żarliwy Kapłan i człowiek wielkiej wiary.
R
Roman
16 października 2016, 19:24
2000 lat temu, a miało to miejsce przed powstaniem chrześcijaństwa, islamu i innych religii, Rzymski myśliciel Seneka twierdził że: prostaczkowie widzą w religii PRAWDĘ, rządzący - wygodne narzędzie do sprawowania władzy, a mędrcy - NONSENS! Czy coś się zmieniło od tamtego czasu?
BH
Basia Hankus-Malaga
17 lipca 2018, 15:36
Dlatego własnie Ewangelia mówi, że prości ludzie prędzej dostąpią zbawienia, że mamy być jak dzieci - czyści, otwarci i pełni ufności...tymczasem ci "mędrcy", którzy o sobie tak przynajmniej mniemają, gubią się w poszukiwaniach sensu istnienia, rozeznawaniu rzeczy nadprzyrodzonych, sfery duchowej, która jest dla nich wielkim "nie wiem, nie rozumiem, to lepiej nie uwierzę..." Dlatego Bóg objawia się zawsze ludziom prostym, ze wsi zabitych dechami, gdzie teologia nigdy nie zawitała, a teologowie przybywający by rozeznawać te objawienia nie mogą się nadziwić jak spójne są z ewangelicznym przekazem i skąd ta mądrość Boża w nich.  
JA
Jan Amator
7 grudnia 2023, 12:06
Chrześcijaństwo, katolicyzm, który jako byly ateista wyznaje i poznaje w dalszym ciagu, nie powstało a zostało zeslane w sposób celowy, przemyślany przez jedynego BOGA, ktory wiedział od początku w co się tu gra ( upraszczam kolokwialnie) . Nasza wiara to nie jest jakaś tam nastepna dyscyplina naukowa matematyka, astronomia itp ! A to, że ludzie w swej pysze, glupocie a mam na mysli noblistów itp zechcieli wykorzystać religię to niecnych celów to fakt. Trwa bowiem degradacja moralna i kulturowa prowadzona na każdym poziomie tym dostrzegalnym i nie dostrzegalnym za naszego krótkiego życia..i tyle..Q......a ! Nawet nie wyobrażałem sobie jak te wszytskie zaleznosci są skomplikowane....a tu, a tu 95 % oceanów jest niezbadanych w ogóle
B
bruno
20 stycznia 2015, 17:20
dlaczego nie pomaga biednym skoro taki szlachetny. dba tylko o swoja kase leci teraz do meksyku z rodzinka za bagatela 12tys od od osoby zeruje na glupocie ludzkiej a sam posiada 4 konta bankowe a ta wizjonerka? zalosne to wszystko
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 01:17
Nie pomaga biednym bo sam sie robi na biednego. Mówi ze nikt nie przychdzi do niego z pustymi rękami . Interesuje go tylko to co mozesz mu dać w żertwie ofiarnej tzn.Jesusowi z którym ma kontakt co dziennie przez św.Agnieszkę i Jezus iMatka Boska mówią mu co ma robić (może oni mają biuro podróży )ciągle musi podróżować z rodzinką a to meksyk ,a to japonia 15tyś.osoba ,Lurt 5 tyś.osoba ,Garabandal 5.tyś.os. ziemia św.6tyś. tańsze poróże po 3-5tyś. A takich podróży jest 4,5 w roku nie licząc krajowych 2 razy w miesiącu : Częstochowa , Wykrot i inne... A drogie samochody ,traktory o których marzy nie jeden "rolnik szukający żony" U niego kasa, kasa .... nie patrzy na płacz dzieci , rozbija rodziny ... Jak dorwie kogoś z fimą nie podaruje aż go wycycka do cna i zostawi obłąkanego ...  to SEKTA !!!  j
RS
~Renata Suchan
27 grudnia 2020, 11:54
bruno, przemawia przez Ciebie zazdrość i zawiść a to jest grzech. Judaszowi też było żal, że cenny olejek wylano na nogi Jezusa, czy jemu naprawdę chodziło o troskę o biednych?
JW
~Jam Walewski
13 września 2021, 09:03
wypisujesz bzdury nie mające nic wspólnego z rzeczywistością a prawda jest taka, że ks. Natanek nie jest lewakiem i pokazuje obłudę lewackich czy masońskich ludzi Kościoła i to was mobilizuje do ataków na niego.
T
toogle
24 grudnia 2014, 15:03
Tak w zasadzie to nieposłuszeństwo ks Natanka jest jedynym zarzutem, zarzutem bardzo poważnym, bo nie wiem czy są w historii Kościoła święci, u których konflikt z przełożonym posunął się tak daleko. Wszelkie inne zarzuty są na ogół mocno naciągane tak jak w tym artykule i wynikiają bardziej z antypatii do ks Natanka. Niech Jezus obdarzy obie strony konfliktu pokojem i doprowadzi do pojednania.
19 stycznia 2015, 11:40
Słuszny głos. Tu jest analiza w podobnym tonie: [url]http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html[/url] [url]http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ks-natanka-czii-zarzuty-ks.html[/url]
S
skierka
24 grudnia 2014, 12:46
przepraszam ...pośpiech , proszę o wybaczenie błędów.
S
skierka
24 grudnia 2014, 12:40
Pamiętam ... Tak mam tyle lat , pamietam ,że kilka nieporadnych słów odbitych na papierze strukturą przypominającym ten uzywany do wycierania nieczystości mialó wartość wieksza niz iles tam egzemplarzy "Trybuny Ludu " Żolnierza Wolności " itp. dzisiaj jest ...to samo ? deja wu ? Bo oto jakis nie znany nikomu szerzej kapłan zadaje pytania w rodzaju dlaczego ciezko pracujacy ludzie za cały swój życiowy dorobek dostają "w nagrodę " kwotę w wys. ..dobrego napiwku,  toż to szczyt wyzysku...obok nas , jeśli rzadzacy przekonuja ,ze to wszytsko to dobro to już szczyt hipokryzji , jęsdli biskupi tego nie widza i mówią ,że to ...oznaka milości ...to już prawie bluźnierstwo . Idiotą jest ten który pyta czy ten który milczy ? Prawym jest ten który wskazuje czy ten który broni ? a co na to Pismo ? kapłani Go nie znają i  i co Ci któryz nie znają Pisma mają osądzać tego który je zna ?  Toż to nonsens .  Tak , nie znają bo gdyby znali to wiedzieliby ,ze rece wzposzone do Boga wmodlitwie w sytuacji akceptacji krzywd także ekonomicznych sa wznoszone na prózno [ pr. Amos ] Nie lubie słowa "idiota" i podobnych , jeśli któs jednak używa ich jako ARGUMENTU to najprawdopodobniej nie ma żadnego innego argumentu . Tak, Natanek nie jest bez wad ... J. Narbutt napisał że ci którzy bezprawiu mówią "nie" solą tej ziemi sa i tak prosto pisze Bog po liniach krzywych ...  Wspaniałe... ot, i społeczny sens Ewangelii, przemilczana ludzka krzywda i jej moc niekiedy czyni  z pastorałów kaduceusze.
H
horatius
24 grudnia 2014, 11:24
Ks.dr hab Piotr Natanek to wielki Polak i mówi prawdę o otaczającej nasz rzeczywistści. A dlaczego tak na Niego najeżdżacie? Czy nie jest prawdą, że w Polacy płacą dla Izraela 200 miln rocznie to nie tak jak Niemcy zaplacili nam Polakom 30 -40 miln i juz My płacimy non stop bez przerwy Tą informację podała prasa Izraelska. Czy nie jest prawdą, że nie mamy nic i pozostał nam tylko różaniec, który to chcą nam zabrać i zabronić... Czy nie jest prawdą ze dług zagraniczny Polski wynosci 2 biliony zł .. a co to oznacza...? .., że dziura funduszów emerytalnych wynosi 2 biliony 700 miliardów a co to  oznacza...? że naród płaci 83 % podatku (Hitler nałozył na Polskę 30 %) że są tak wysokie koszty pracy, że mamy duże bezrobocie,  że banki pożyczają pieniądze nie mając ich w skarbcach, że administracja Polska liczy 800 tysięcy urzędników (za Wałęsy było 84 tys.) Czy to jest nieprawda co mówi ks. dr hab Piotr Natanek. Tak bardzo Was prawda boli, że nie  chcecie jej słuchać? To obudzicie się niedługo z ręką w nocniku.
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 01:30
Może ten"wielki polak" powie o swojej otaczającej rzeczywistości prawdę... Gdybyś ją znał mój drogi i znał czyny, a nie tylko niektóre słowa owego pana mógłbyś wydać subiegtywną opinię a tak ...? Nie znając dokładnie jego poczynań i sposobów manipulacji którym są poddawane jego ofiary .Sam się zachwycisz i będziesz jedną z  nich i jak ci powie Natanek opóść rodzinę baranie ,ośle i bo jesteś świety a rodzina stoi ci na przeszkodzie , to szatany ! Zrobisz to uwierz mi ...
MM
~Memento Mori
16 lipca 2020, 05:58
Ty jak widać po tym co piszesz jestes najprawdziwszym przykładem katolika...wszystke kryteria spełnione, a to że taka postawa jest niegodna z nauka Jezusa to rozumiem, że wynika z tego, że co do zasady wyznajesz zasadę "Nie będzie mi tu byle żyd mówił mi jak mam żyć" - no klasyczny katolik...i do tego Polak... owo widzicie to jest dowód na to jak można sobie wyhodować Chrześcijanina który nic innego ale bierze przykład z tego że jedno myślę, drugie mówię a trzecie robię - 2000 lat KK w pigułce...gratuluję wiernego...dumni pewnie jesteście :)
J
Java
26 października 2014, 13:11
Ludzie  to debile, jak mogą iść za księdzem, który został suspendowany i ma zakaz wykonywania czynnej posługi? Do tego ślepo wierzą jakiejś wizjonerce, jak napisał przedmówca, może w ten sposób promuje swoją kochankę. A naiwny motłoch wierzy. Motłoch lubi być manipulowany. Oj, motłochu ludzki, iidź lepiej za prawymi pasterzami Kościoła, a nie za tymi, którzy odlatują od nauczania Kościoła i promują wizje swoich partnerek. Jak za jakis czas pojawi się owoc wspólnego przebywania razem,, to uwierzycie w niepokalane poczęcie pani Natankowej?
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 01:44
Java cieszę sie że sa jeszcze ludzie trzeżwo myślący !!! Dodajesz mi nadzieji . przecierz Natanek nzywa  swych ludzi barany ,osły itp.a oni nic jak on sobie pirdnie to też się zachwycają . On wymyśla zagrożenie już,juz końca swiata ...i mówi że Bóg chce żertw ofiarnych i on dokładnie wie jakich .. W ten sposób przekupują czy załatwiają że nie ma już 2 czy 3 razy końca świata ... Niby śmieszne ,ale tam są wykształceni ludzie też i w to wierzą... I to rodacy J.P.II rozumiecie???
MM
Margot McLoud
22 października 2016, 23:53
Sam jestes debil i widac jak malo jestes zorientowany. TJ wczesniej napisalam: +Zaraz, zaraz, czegos tutaj nie rozumiecie. Exkomunikowany??Ale przez kogo??? Dziwisz jest masonem wysokirgo stopnia. Papiez Leon XIII przewidzial ze masoneria wcisnie sie do KK. Dlatego ustanowil ze kto kolwiek z kaplanow czy wiernych by wpisal sie z jakakolwiek masoneria jest automatycznie przez Niebo exkomunikowany. To jak to exkomunikowany przez Niebo, Boga Dziwisz moze exkomunikowac ks profesora Natanka. Ale z Was barany. Zorientujcie sie o co chodzi w posluszenstwie. Pierwsze posluszenstwo slubowane przez kaplanow jest do Boga, a potem do przelozonyxh ale nie do przelozonych ktorzy sa excomunikowanie automatycznie przez ich przynaleznosc do jakiejkolwiek lozy masonskiej. Bo oni Bogu nie sluza, tylko szatanowi. A Natanek to bardzo dobrze glosi prawde i to 100% Otworzcie oczy i przejzyjcie zebyscie pewnego dnia nie obudziliscie sie z reka w nocniku. Pozdrawiam
C
czytelnik
26 października 2014, 13:04
Konkubina?
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 01:50
I to nie byle jaka " święta "!!!  Ciekawo jak on się podłancza do tego jak mówi o Agnieszce J. "internetu z niebem"??? jakie ma łącze ???
F
fenomen
26 października 2014, 12:13
Ks Natanek cieszy sie jak banda idiotow go otacza i finansuje jego i rodzinke to moga leciec nawet do meksyku po cenie zawyzonej o 40% ludzie opetani , a on w kazdej kieszeni bula kasy to dla niego wiara w mamone zatracil sie  kto ma powiazanie z kasa to i z szatanem  bedni jestescie zaslepieni ciagnie was na dno piekielne
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 02:02
Brawo !!! SZczera prawda ale ci idioci mają normalne rodziny które cierpą przez głupotę wyznawców pana Natanka !!!  Po 22 latach rozbił mi rodzinę .Okazał sie idiotą mój mąż teściowie i siostry męża . Jaki diabeł z nich wyszedł jaka złość i nienawiść ... Myślałam że takie podłości do jakich są oni zdolni opisują tylko horrory! Zemsta wyzwiska klątwy za to że nie chciałam z dziecmi przystąpić do tej SEKTY ...  I choć jestem 2,5 roku separacji totrwa nadal ...
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 02:02
Brawo !!! SZczera prawda ale ci idioci mają normalne rodziny które cierpą przez głupotę wyznawców pana Natanka !!!  Po 22 latach rozbił mi rodzinę .Okazał sie idiotą mój mąż teściowie i siostry męża . Jaki diabeł z nich wyszedł jaka złość i nienawiść ... Myślałam że takie podłości do jakich są oni zdolni opisują tylko horrory! Zemsta wyzwiska klątwy za to że nie chciałam z dziecmi przystąpić do tej SEKTY ...  I choć jestem 2,5 roku separacji totrwa nadal ...
Jan Maria
18 października 2014, 20:31
Sam pamiętam, kiedy jeszcze popierałem błędną drogę za ks. Natankiem, pamiętam pewną sytuację, którą z całą pewnością można znaleźć w jego kazaniach. Kiedy to sam Natanek mówił, że pewnego dnia gdy klęknął przy tabernakulum usłyszał głos od Pana: sparafrazuje bo nie pamiętam dokładnie: "Nie pośpieszaj Mnie" Te słowa myślę, że były od Pana Jezusa, a obnażają Prawdę o ks. Natanku i zwolennikach jego drogi. To właśnie brak cierpliwości ks. Natanka, jego nadgorliwość i branie w "swoje ręce" dzieła, jest powodem odstąpienia od drogi prawości. Przypomnijcie sobie czym jest brak cierpliwości? Bo z całą pewnością nie jest to Miłość (którą tak często deklaruje ks. Natanek), gdyż Miłość cierpliwa jest. A tej świętej cnoty brakuje Natankowi i tym którzy za nim ślepo idą, owszem jest to wygodne, brać w "swoje ręce", ale zapewniam to nie jest dzieło Boże. Wszystko co osiągnął ks. Natanek i jego współziomkowie, to że pomnożenie sobie pratyki pobożnych, zaś owoc tego jest mizerny. Są oni bezowocni i kroczą w cieniu kary za odstępstwo od wiary bezobłudnej. A czym jest pobożność bez owoców? czy nie jest dewocją? Choćby się człowiek zaklinał, i pokutował ponad miarę, to nic z tego nie wynika jeśli jego działanie nie przynosi owocu Chrystusowego Pokoju. A zamiast tego w niemiłosiernym tonie szukają współwyznawców, gdyż potrzebują ich bo bez nich szybko wyszyło by na jaw że Bóg za tym nie stoi. A jedynie złudne wizje nadchodzącego końca Świata, który ma wreszcie przynieść upragniony pożądek, czyż nie?
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 02:11
Janie Mario to prawda co piszesz bo go znasz . Chylę czoła że nie dałeś się omamić złu ...  Niestety to złe drzewo i rodzi złe owoce a nie żadne ... nic nie da okopanie jego przez dobrego ogrodnika (jak w ewangelii) tylko trzeba go wyciąć i spalić by nie wyjaławiało ziemi ... 
W
wert
20 września 2014, 10:10
2 lata temu suspensowany ks Natanek pojawil sie przy oltarzu celebrując mszę sw z innymi kaplanami paraffii makowskiej. Dodal ze byl to pogrzeb ojca ks. natanka. Czy wtedy suspensa nie dzialala? Jak to jest z ta suspensą. Raz dziala raz nie. Ktos chyba wdal zgode na to zeby suspensowany kaplan odprawial msze sw. To dalo mi do myslenia ze cala ta suspensa jest tylko po to, zeby wierni nie przyjezdzali na Pustelnie Niepokalanow, a pieniedza zostawiali w swoich parafiach.
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 02:20
No nie wiem to ciekawe ? trzeba to zgłębić ...Nigdy nie widziałam na zadnej ze znanych mi parafii by ktoś oddawał z chęcią dorobek życia i niszczył rodzinę którą założył w imię jakiegoś księdza ... no chyba że Rydzykowi ?
M
malolat
20 września 2014, 05:29
Natanek i ta "wizjonerka"   powinni byc doprowadzeni do psychiatry
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 02:28
Słusznie ! Tylko prawo w tym względzie nam sie zmieniło od lat 80-tych Muszą się sami zgłosić  ...  zobowiązuję się znaleść i zapłacić im wizytę u dobrego psychiatry wraz z wiktem i opierunkiem... Tylko ich przekonać do takiej pielgrzymki czy żertwy ...
N
nino
19 września 2014, 19:25
Deon zawsze sobie znajdzie sensację - jak nie Lemański to Boniecki albo chociaż Natanek. Sensacje mają dawać liczne komentarze i wizyty na portalu. Potem mozna sie chwalić jakie liczne i jaki ten deon jest wielki, jaka wielka grupka deonowych jezuitów. Żenada
S
strada
20 września 2014, 10:23
To po co czytasz, skoro to żenada???
Z
Zocha
24 grudnia 2014, 13:22
Są ludzie którzy lubią nasikać sobie do kieszeni i potem szczerze narzekać że śmierdzi.
K
Kaligula
19 września 2014, 18:20
Nie jestem zbyt kompetetnny by rozprawiać o herezji,ale czy Natanek to chodzące zło ? Bo jak to jest ,że o wielu sprawach rodem z Watykanu dowiedziałem sie od niego ? O Natanku nie będe pisał ale o obiegu informacyjnym , hermetycznym , feudalnym ktory powoduje ,ze nawet jeśli ks. Natanek glosi herezję , że nawet jeśli media wrogie kościołowi wzniecają jakąś kampanię to już samo to , owa hermetyczność "omerta " powoduje uwiarygodnienie ich poczynań.
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 02:37
 No cóż ...dobro to nie jest . Jak ktoś robi zło , to zły on ? czy czyny jego ??? Jak ktoś robi dobrze , to dobry on? czy jego czyny ??? W piśmie mowa o tym iż ( po czynach poznam czy ście moi )...
Z
ZERIREK
19 września 2014, 16:55
KSIADZ MOWIE TO Z PELNA ODPOW. DLA KASY MA 4 KONTA I NIGDY MU MALO. A HEREZJE WYPISUJE LIKWIDUJE ZNAK POKOJU NA MSZY, MA DUZO NIENAWISCI  A TA WIZJONERKA ZALOSNE PISZE ZE M. bOSKA KAZALA JEJ ZROBIC PRAWO JAZDY ITD  OPAMIETAJCIE SIE 
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 02:45
Przecież ona pyta Jezusa czy ma jeść czy iść spać ... Ci idioci min. mój mąż pyta Agnieszkę czy ma gdzieś jechać czy nie ,pewnie ona też powiedziała mu by opóścił chorego syna w szpitalu i poechałsię modlić z natankiem i Agusią do Hiszpanii  tak sie modlił że zapomniał o chorym synu i przypomniał sobie o nim za 4 miesiące jak dostał wezwanie na rozprawę o alimenty dla chorego dziecka ....
16 sierpnia 2014, 12:16
Proponuję taką linię argumentacji: [url]http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html[/url]
MR
Maciej Roszkowski
16 sierpnia 2014, 11:33
Ciszej nad tym biednym człowiekiem.
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 02:49
Biedny że cwany i łupi wyznawców czy biedny bo opętany czy biedny jak przysłowie : "kto ma księdza w rodzie bieda mu nie dobodzie"
Jan Maria
15 sierpnia 2014, 22:49
Uwaga, Uwaga w objawieniach pojawiły się Herezje! Ale musimy też zdawać sobie sprawę, że ów ksiądz z grodu drewnianego głosi herezje i skoro jest suspendowany to dla jego dobra I przykład. Ludzie, jego zwolennicy piszą takie zdania na podstawie rzekomych objawień św. O. Pio dla niego czy jego mistyczki „Świadomy katolik wie, że Msza święta jest Ofiarą składaną przez Kapłana wyłącznie Bogu. Człowiek na Mszy świętej jest niczym,” I tu jest kłamstwo. Bo Bóg na I miejscu ale potem człowiek. Msza św. to ofiara składana Bogu ale 1) na chwałę Boga i dopiero 2) na pożytek dusz ludzkich Zamawia się Msze św. w intencji zdrowia, dusz w czyśćcu cierpiących i należy pamiętać że człowiek jest istotą prochem marnym ale stworzonym na obraz i podobieństwa Boga a nie niczym Niby drobiazg ale każący odsunąć człowieka całkiem. O ile new age człowieka stawia na I miejscu o tyle te dziwne pozakościelne nauki człowieka negują na sam koniec. A człowiek ma być na 2 miejscu po Bogu, ani z przodu ani na śmietniku. Na właściwej pozycji Tych kwiatków jest więcej dlatego trzymajmy się nauki w Kościele, zdrowej nauki ale w kościele a nie poza nim. Źródło: http://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2014/08/11/czego-boi-sie-diabel-wazna-wypowiedz-ks-pralata-romana-kneblewskiego/#comment-87772
16 sierpnia 2014, 12:16
Czepianie się słówek. POmijanie kontekstu wypowiedzi. Proponuję taką linię argumentacji: [url]http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html[/url]
Jan Maria
16 sierpnia 2014, 18:36
Co to znaczy czepianie się słowek? Przecież przekaz powinien być czysty. Chyba, że zakładasz że dla Ciebie cała mistyka to poprostu wesoła twórczość, pobożnych ludzi.  Chcacy, nie tylko chodzi o czepianie się słówek, tylko o sens który pociąga za sobą określone skutki. Tak jak napisał pewien teolog, człowiek jest drugi, pierwszy jest Bóg. Ale na Mszy Świętej człowiek nie jest niczym, bo jest dzieckiem Boga, i to ten Bóg ofiarowuje się za tego człowieka. Tylko szatan mógłby chcieć powiedzieć - cyt. jesteś niczym. Bóg mówi natomiast - jesteś dla mnie tak dużo warty, że życie swojego Syna oddaje abyś ty miał życie wieczne. Zresztą Msza Święta, nie jest tylko ofiara Chrystusa wiecznego Kapłana który ofiarowuje się Bogu Ojcu, ale przedweszystkim spotkaniem tego który nas odkupił z nami. Bóg nas nie umarł, aby nas teraz osądzić, ale po to aby okazać nam miłosierdzie. Jezus nas wykupił i sprawia mu wielką radość gdy przychodzimy do niego, bo Ten Bóg jest Bogiem żywym, ma serce. Myślę, że Ja dla Jezusa jestem wszystkim, że za każdego umarł, że nigdy by nie pozowlił aby ktoś ze zbawionych np. O. Pio. powiedział że jesteś nikim na Mszy Świętej. Sory chcacy, masz chyba jakąś upartość w sobie, że niedostrzegasz że Dobry Bóg, który potrafi milcząco przebywać w Hosti Świętej, raczej mówi przez to, że Tak Ciebie kocham, że chcę się z tobą spotkać, bardzo blisko, chcę być jedno z Tobą własnie na Mszy Świętej. Więc jeśli Bóg chciałby nam coś powiedzieć to właśnie to, że chce być Bogiem z nami, Bogiem z Tobą i ze mną. Bogiem dającym radość bycia dzieckim Bożym, pokój z bycia zbawionym, z bycia pod opieką wszechwładnego Pana. I można łatwo przekręcić Ewangelię, mówić dużo o Miłości i radkaliźmie, i można pobłądzić. Bo potwierdzeniem prawdy jest świadectwo Ducha Świętego - mówiącego przez Kościół, a nie imiotwanie tego świadectwa, przez przebieranie się w płaszcze z wizerunkami.
16 sierpnia 2014, 20:48
Pan sam wywyższy Ciebie. Ty wywyższaj Jego, a o sobie zapomnij, zgadzasz sięchyba, co nie? Wielu świętych, siostra Faustyna mówili, zę sąniczym prezd Bożym Obliczem . Czy to też językowe nadużycie?  Uważaj, żebyśnie wylał dziecka z kąpielą.  To co piszesz podchodzi pod przejęzykowienie podobne protestanckim skupieniu sięna słowach, tymczasem sens wyrażany jest za pomocą również pozawerbalnych środków. Właśnie wtedy można przekręcić Ewangelię, kiedy się probuje sens zamknąć w słowach, a zapomina o pozawerbalnych środkach wyrazu. Bo wtedy słowa tracą kontekst w którym utrzymuje siętożsamość ich znaczenia. Bo one są arbitralne, łatwo zmieniają znaczenie... Mam dla Ciebie propozycję: [url]http://misjakultura.blogspot.com/p/metoda-misji.html[/url] Niech Bóg ma Cię w swojej opiece! :) ZAjrzyj w moje strony czasem i skomentuj  szczerze:)
K
KRÓL ALBO ŚMIERĆ
6 sierpnia 2014, 14:38
Takiej wiary w Boga Wszechmogącego, jaką ma ks. Piotr Natanek - nie spotkałem....Bogu dziękuję, za tego kapłana, który głosi miłość do Boga, Kościoła i bliźniego. Wokół tego kapłana gromadzi się coraz więcej katolików: rycerzy Chrystusa Króla i żertw ofiarnych. Przemienienie Pańskie 2014.08-06, pierwsze czytanie, Wieczne panowanie Syna Człowieczego, Czytanie z Księgi proroka Daniela (Dn 7,9-10.13-14) "Powierzono Mu panowanie, chwałę i władzę królewską, a służyły Mu wszystkie narody, ludy i języki. Panowanie Jego jest wiecznym panowaniem, które nie przeminie, a Jego królestwo nie ulegnie zagładzie." Dlaczego bronicie się przed ogłoszeniem Jezusa Chrystusa Królem Polski i przyjęciem Jego panowania? 
Jan Maria
6 sierpnia 2014, 22:16
Ksiądz Natanek i ludzie głoszący jego idee w sposób ostentacyjny, zadają ranę Jedności Kościoła Świętego, gdyż prowadzą swoje nagabywanie, które rzecz jasna sprzeciwia się Duchowi Świętemu, który objawia się w Miłości, ta zaś szuka sprawiedliwości, ale nie kosztem jedności Kościoła. Jednym z podstawowych argumentów fałszywości proroczych wizji i współpośrednictwa w Nich Księdza Natanka, jest to że owocem ich przyjęcia jest podział i nieposłuszeństwo władzy Kościelenej. Cnota posłuszeństwa to nie tylko formalny wymóg stawiany Kapłanom, ale również powszechny obowiązek każdego chrześcijanina który wewnętrznie otrzymuje "serce nowe" to jest na wzór Chrystusa. Chrystus od początku doskonale posłuszny woli Ojca, przez Ducha Świętego odwozorowuje w swoich wiernych tą cechę. Z tej też właśnie przyczyny posłuszeństwo Chrystusa jest przeciwieństwem nieposłuszństwa Szatana, jest najważniejsze, ponieważ wynika z pokory, a nie na pysze której owocem jest nieposłuszeństwo. I nawet jeśli sam penitent stwierdza że nie miał zamiaru być nieposłuszny to nie zmienia to faktu że stał się nieposłuszny przez pychę Szatana, który go do tego skusił. Pokusa przyszła przez kobietę, i tu jest podobna sytuacja. Wierz mi przeszedłem tą drogę i wiem na podstawie nadprzyrodzonego działania opatrzności Bożej jest wbrew Duchowi Świętemu. A skutki sprzeciwiania się Duchowi Świętemu prowadzą to strasznie fałszywych postaw tych którzy tak się zachowuje. Bardzo często tacy ludzie wybierają ostentacyjny opór wobec "miałkości reszty" chcąc własnymi siłami stać się lepsi, a Świętość nie polega na własnych siłach, ale na tym że współpracujesz codziennie z Duchem Świętym. Jeśli tego nie czynisz nie możesz się podobać Bogu, twoje modlitwy też nie będą się Bogu podobały, gdyż wolą Bożą jest posłuszeństwo Duchowi Świętemu, a więc również posłuszeństwo hierarchi Kościoła.
A
ANGELMM
14 sierpnia 2014, 06:08
+ wiekszych bzdor nie slyszalam jak zyje! Prosze poczytac z zycia swietych, np sw Atanazego. On tez byl obrzygiwany tazk jak i natanek, nawet exkomunikowany. Papiez i biskupi byli HERETYKAMI, A ATANAZY ZOSTAL SWIETYM. Po za tym co sie dzieje dzisiaj na swiecie, te wojny, to jestesmy przez kaplanow, biskupow i papieza oszukiwani. Bo:MATKA BOZA W FATIMIE PROSILA O POSWIECENIE ROSJI JEJ NIEPOKALANEMU SERCU I OBIECALA POKOJ NA SWIECIE. NO I CO ROSJA ZOSTALA POSWIECONA, TAK!? sWIAT ZOSTAL POSWIECONY, PAPIEZ I BISKUPI NIE SA POZLUSZNI NIEBU, MATCE BOZEJ. BO GDYBY SPELNIONO JEJ PROSBY TO CHYBA BY NAS ONA NIE OSZUKALA. TYLKO CZEKAC JAK NASZ EPISKOPAT WYKRECI SIE Z TEGO OSZUSTWA. KTOS JEST TUTAJ OSZUSTEM, JEDEN ZDWOCH, ALBO PAPIEZ Z WIELOMA MU "POSLUSZNYMI PACHOLAKAMI" ALBO MATKA BOZA. CZLOWIEK Z LASKA WIDZENIA OD RAZY ROZPOZNA WILKA W PRZEBRAZNIU. WIEC  PROSZE NIC  O NATANKU, JAKi BY ON NIE BYL. BO ON JEST LEPSZY OD CALEJ ZGRAJI W PURPURACH ( przebranych, agentow, albo tchorzy, poza nielicznymi)PROROCTWA FATYMSKIE TEZ MOWIA ZE PRAWDA WYJDZIE NA JAW W KONCU, I WIERNI BEDA WSCIEKLI NA SWOICH PASTERZY. PROSZE PRZECZYTAC ORGINALNE TAJEMNICE FATYMSKIE. PROSZE TEZ NIE MIESZAC TUTAJ DUCHA SWIETEGO. DRZEWO POZNAJE SIE PO OWOCACH, A MAMY OWOCE PO 50 LECIU WRECZ TRUJACE NIE TYLKO GORZKIE. CHRZESCIJANOM W IRAKU SA SCINANE GLOWY, RODZICE PRZECINAJA SOBIE ZYLY ZEBY POIC WYKANCZAJACE SIE DZIECI. LEPIEJ NIE BYLO, NAWET ZA CZASOW NERONA.WIEC PROSZE O PRZEPROSZENIE KS NATANKA I PROSZE COS ROBIC W POZYTYWNYM KIERUNKU I KONKRETNIE, LEPIEJ OD NATANKA. ROWNIEZ ZIP UP.
A
AngelMM
14 sierpnia 2014, 06:20
+ to bylo do JAN MARIA A NIE DO Nikodema. POZATEM DROGI JESTES NIE ZROWNOWAZONY.RAZ PRZEPRASZASZ A DRUGI RAZ ODWOLUJESZ. TO JEST SMIESZNE. CO DO POSLUSZENSTWA TO WIELU ROZUMIE POSLUSZENSTWO NIEPRAWIDLOWO, ALE TUTAJ TEGO NIE BEDE TLUMACZYC. KOSCIOL KATOLICKI ABY SIE NAWROCIL TO MUSI WROCIC DO KORZENI, CZYLI TRADYCJI. MODERNIZM NA DOBRE NIE WYCHODZI.
Jan Maria
14 sierpnia 2014, 22:39
Myślę, że Kościół doskonale zdaje sobie sprawie akurat z tego czym jest posłuszeństwo. I jest to decydujący argument który podważa prawdziwość tych objawień. W dodatku widać jakie są owoce tych objawień (grzemienie na Kościół i biskupów). A nawet jeśli gdzieś na początku ktoś mógł zacząć dobrze, to rzeście zbłądzili, tylko nie umiecie się do tego przyznać.  Brak posłuszeństwa przynosi same szkody. Proszę Pani, Ja nie stawiam siebie w pozycji biskupa, i nie decyduje w którym kierunku Kościół ma pójść, a Pani to nie sprawia problemu. Więc proszę, albo się podporządkować zaleceniu biskupów, jeśli nie i nadal będzie Pani popierać buntu będzie to szkodzić Kościółowi i w ten sposób napewno nie zgotuje sobie pani zasług do Nieba, chyba że Pani zrezygnuje z buntu (okaże posłuszeństwo biskupom) i wybierze dobro czyli jedność w Duchu Świętym, albo zło czyli podział i nieposłuszeństwo. Niech sobie to Pani dobrze rozważy przed Panem Jezusem. Bo to nie jest kwiestia ani odczuć religijnych, ani stopnia świętości, tylko jest to cześć reguły rozeznawania duchów.
KA
KRÓŁ, ALBO ŚMIERĆ
6 sierpnia 2014, 14:24
Takie wiary w Boga Wszechmogącego, jaką ma ks. Piotr Natanek - nie spotkałem....Bogu dziękuję, za tego kapłana, który głosi miłość do Boga, Kościoła i bliźniego. Wokół tego kapłana gromadzi się coraz więcej katolików: rycerzy Chrystusa Króla i żertw ofiarnych. Przemienienie Pańskie 2014.08-06, pierwsze czytanie, Wieczne panowanie Syna Człowieczego, Czytanie z Księgi proroka Daniela (Dn 7,9-10.13-14) "Powierzono Mu panowanie, chwałę i władzę królewską, a służyły Mu wszystkie narody, ludy i języki. Panowanie Jego jest wiecznym panowaniem, które nie przeminie, a Jego królestwo nie ulegnie zagładzie.
W
wierna
6 sierpnia 2014, 14:40
Który głosi miłość do Kościoła? To teraz głosi się tę miłość przez nieposłuszeństwo? Chroń nas, Panie, przed taka miłością do Kościoła....
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 02:59
Biedaku wpadłeś żal mi ciebie i twej rodziny i dobytku twego . Trzeba ci darów ducha św.a szczególnie mądrości i roztropności... Módl się bracie o pokorę . Pycha Natanka tylko on wie nikt tylko on prowadzi do nieba. (co prawda za pyski) jak mówi ...to ulubiony wabik szatana i grzech ludzki...
K
konio
20 lipca 2014, 16:04
Ten pajac natanek znowu wylazi ze swojej nory ,z tymi swoimi idiotyzmami?  Fanatyzm i religijny syf w najczystrzej formie
A
AngelMM
14 sierpnia 2014, 06:23
A twoj jezyczek pachnie zmijowym, a ten znow nie pochodzi do Ducha Swietego, tylko od tego innego. A najlepiej to wypowiadaja sie ci ktorzy bardzo znaja sie na doktrynach KK i kanonach. Napewno jestes biskupem, bo natanek jest profesorem wiec musisz wiedziec i znac wiecej niz Natanek. Szatan go nienawidzi, hmm wiec to dobry znak. Bo jak szatan nienawidzi to Bog kocha.
M
Maria
20 lipca 2014, 12:21
Każde słowo na ten tamat to o jedno słowo za dużo. Nie dziwmy się i nie gorszmy - żyjemy w zapowiedzianych czasach fałszywych proroków. Módlmy się, bo "czas jest krótki"..., a "szatan jak lew ryczący krąży szukając kogo by pożreć". Maria
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 03:01
Może słusznie niech zginie w ciszy... nie ruszac by nie śmierdziało...
Z
zefirek
20 lipca 2014, 10:50
KSIADZ KTORY JAK BYL Z BISKUPAMI TO ICH KLEPAŁ  A TERAZ OBRAZA. nazywajac trykami  ma  4 konta bankowe i sie smieje z naiwniakow  ich prostactwa i glupoty. , ze odddaja co maja ksiadz dla kasy pelen nienawisci i pychy . A TA WIZJONERKA CO TAM ROBI  ? w jego posiadłosci to sie domyslcie?  zlikwidowal znak pokoju w mszy co to znaczy
A
AngelMM
14 sierpnia 2014, 06:10
no pokora to nie gardzisz, glupota rowniez
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 03:04
A bo sie zezłościł nie wiecie miał aspiracje zostać biskupem ??????? Nie udało się to kąsa .  Zroboł sobie SEKTĘ i sam będzie i biskupem i papieżem
M
Mariusz
25 czerwca 2014, 00:58
Urażone ambicje nie mają nic wspólnego z dziełem Bożym jest to sztuczka szatana a wylewanie swoich żali na publicznym portalu jest tego najlepszym przykładem. Króluj nam Chryste zawsze i wszędzie!
Jan Maria
31 maja 2014, 08:37
Dzięki Duchowi Świętemu i wstawiennictwu Maryji przejrzałem na oczy. Postanowiłem nie słuchać ks. Natanka, ze zachęca swoją postawą do nieposłuszeństwa temu co Kościół zaleca. Przyznaję dałem się zwięść chwilowej gorliwości, lecz jej korzeń sięga właśnie nieposłuszeństwa. W tej sprawie radzę wszystkim posłuchać Kościoła. Oczywiście wiele z tego co mówi ks. Natanek jest prawdą, no bo opiera się często o naukę Kościoła, ale zwykle dodaje do tych Nauki, nauki które przekazuje pani Jezierska. W tym jest problem, że pod pozorem wyższej racji, wybiera trwanie w nieposłuszeństwie swojemu biskupowi, wierząc w orędzia tej pani.
K
Kamil
31 maja 2014, 22:13
Nikodemie - mam pytanie jak przekonać osobę która tak jak Ty uległa Natankowi. Niestety znajomy w pełni oddał się temustowarzyszeniowi , proszę o pomoc jestem zaniepokojony i chiałabym mu pomóc ale nie wiem jak
Jan Maria
1 czerwca 2014, 09:45
Nie możemy nigdy wylewać dziecka z kompielą, to znaczy twierdzić że wszystko co słyszeliśmy w tych kazaniach było nieprawdziwe. To nie tak. Mój przyjaciel modlił się do mnie za mnie, gdyż był zaniepokojony tym co mówiłem wcześniej, stwierdził nawet że gdy razem się modlili - to nie mógł się w pewnym momęcie ze mną modlić - stwierdził : "miałem wrażenie że jesteś w innym duchu, przez 2 tygodnie modliłem się co mam zrobić w tej sprawie, prosiłem Boga o interwencję" Dopiero później otrzymał słowa: pamiętaj o posłuszeństwie. Ja właśnie byłem wtedy w 2 tygodniu nowenny Pompejańskiej w intencji o świętość życia. I Duch Święty nakierował mnie na pewien artykuł: http://eremmaryi.blogspot.com/2014/05/na-drodze-ku-prawdzie.html?spref=fb Po czym zweryfikowałem moją postawę i okazało się że zaraziłem się sekciarstwem. Nie mów takiem człowiekowi nic pochopnie, bo możesz jedynie wywołać wojnę. Módl się za Niego, proś Ducha Świętego aby Ci wskazał rozwiązanie, kiedy i jak takiej osobie powiedzieć. Może podsuń ten artykuł "na-drodze-ku-prawdzie" Bardzo wszystkim współczuje bycia w sekcie, jest to męczące, ale czego to człowiek nie uczyni jeśli mu powiesz że taka jest wola Boża. Moja maksyma to: Pan Jezus przyszedł dać ludziom wolność i w prosty sposób nas bardzo kocha.
1 czerwca 2014, 12:23
Masz rację. Żeby jednak przekonaćsamego księdza Natanka, trzeba przekonaćwszystkich, którzy go oskarżąją, żeby słusznych zarzutów nie przysłaniali tymi absurdalnymi i fałszywymi, co nie? Posłuchaj o tem: [url]https://www.youtube.com/watch?v=rp9gTasg1k4[/url] A tu analiza innych niesłusznych zarzutów: [url]http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html[/url] Pozdrawiam serdecznie, Z Panem Bogiem!
1 czerwca 2014, 12:27
Masz rację. Żeby jednak przekonać samego księdza Natanka i jego zwolenników, trzeba przekonać wszystkich, którzy go oskarżąją, żeby słusznych zarzutów nie przysłaniali tymi absurdalnymi i fałszywymi, co nie? Posłuchaj o tem: [url]https://www.youtube.com/watch?v=rp9gTasg1k4[/url] A tu analiza innych niesłusznych zarzutów: [url]http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html[/url] A tu analiza zarzutó słusznych i niesłusznych. Równieżanaliza niesłusznych zarzuów księdza Piotra wobec kard. Dziwisza: [url]http://misjakultura.blogspot.com/p/ks-natanek-i-biskupi.html[/url] Pozdrawiam serdecznie, Z Panem Bogiem!
Jan Maria
1 czerwca 2014, 12:41
Prosiłem dzisiaj Boga o słowa w tej sprawie ks. Natanka: "Nie wiąż się z człowiekiem gniewliwym, nie obcuj z człowiekiem porywczym byś do dróg jego nie przywykł i nie zgotował pułapki na swe życie" Księga Przysłów 22, 24-25
1 czerwca 2014, 15:15
MOżna sięnie wiązać a jednocześnie bronićtam, gdzie niesłusznie oskarżany. Od lat 4 nie utrzymujękontaktów z ks. Piotrem. W związku z powyższą sprawą. Trzeba jednak niesłuszne oskarżenia wycofać, żeby  ks. Piotr mógł sięskupićna tych słusznych. A tych jest niewiele, choć są poważne.
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 03:09
Jego wybór ............ma wolną wolę to niech z niej korzysta !!! CO ZNÓW EWA WINNA ???
A
Adam
6 maja 2014, 11:44
Sam promuje jej objawienia tej Agnieszki Jezierskiej na moim kanale youtube ''Przekazy z Nieba,, http://www.youtube.com/watch?v=tX8n4swWHEs - Wieże że Bóg wybrał by jedną polską wizjonerke do głoszenia prawdziweych objawień w tych czasach.
1 czerwca 2014, 12:30
Księdza NAtanka o wiele rzeczy niesłusznie posądzono. Stąd  jego późniejsze kilka błędów pod wpływem na prawdęwielkiej krzywdy mu wyrządzonej  oskarżęniami ze strony tych, co powinni go wspierać. Posłuchaj o tem: https://www.youtube.com/watch?v=rp9gTasg1k4 A tu analiza innych niesłusznych zarzutów: http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html A tu analiza zarzutó słusznych i niesłusznych. Równieżanaliza niesłusznych zarzuów księdza Piotra wobec kard. Dziwisza: http://misjakultura.blogspot.com/p/ks-natanek-i-biskupi.html Pozdrawiam serdecznie, Z Panem Bogiem!
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 03:14
Jak zażyjesz odpowiedni towar też będziesz miał wizje ... Na odwyku i w szpitalach na oddziałach zamknietych jest pełno takich "wizjonerów"  Tylko oni tam się leczą bo wiedzą że coś jest nie tak i mogą skrzywdzić innych a tego nie chcą.....
Jan Maria
30 kwietnia 2014, 14:55
Proszę o modlitwę aby Duch Święty i Maryja zawsze dziewica Niepokalnie poczęta, wniebowzięta Królowa Nieba i Ziemi, dopomogła ks. Natankowi w rozeznaniu co jest prawdą a co nią nie jest. Prośmy aby Maryja zdeptała wszelkie herezje, a oczyszczając nas z pych doprowadziła do jedności w jednym Świętym Kościele Katolickim.
Jan Maria
30 kwietnia 2014, 14:36
Chciałbym oficjalnie przeprosić Boga, ks. Natanka, panią Jezierską, że wątpiłem w prawdziwość orędzi. Proszę wybaczyć mi moje niedowiarstwo i pychę.
A
Adam
6 maja 2014, 11:49
Ja nic nie musi pani przepraszać jak pani nie wierzy w te objawienia nie chce pani czytać to nic się nie dzieje aby pani nie bluzniła na Agnieszke i jej objawienia przepisywania duchom zwodniczym,nazywanie złem,pisanie na forach czy na kometarzach bo to sianie zamętu.to grzech przeciwko duchowi świętemu.Bo w kościele katolickim wszelkie objawienia prywatne nie są dogmatem wiary i katlicy mają prawą w nie nie wierzyć.
Jan Maria
31 maja 2014, 09:03
Oczywiście - odwołuje te przeprosiny, gdyż nie mają one podstaw.
K
Krystyna
6 kwietnia 2016, 03:18
Czy ty podpuszczasz i się bawisz czy naprawdę cie biedaku natan opętał !!! Ocknij się !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
RS
Rolnik Sam w Dolinie
14 kwietnia 2014, 10:55
Proponuję  tak sie za porządną robote FIZYCZNĄ złapać, to by wam sie głupoty z główek ulotniły. DARMOZJADY. Wiosna idzie, trza orać, siać, ale wy jak te wróbelki, co nie sieja nie orzą a PAPUSIAC BY CHCIAŁY. DARMOZJADY!
1 czerwca 2014, 15:16
COśw tym jest. Trzeba być zwykłym katolikiem: [url]https://www.youtube.com/channel/UCwPWvXuG37_VQXfiH6d4R0g[/url]
Jan Maria
7 kwietnia 2014, 12:01
Istota naszego zaangażowania Religijnego polega na poznaniu Chrystusa, tego który jest.  W Credo wyznajemy że Jezus Chrystus zasiada po prawicy Ojca i powtórnie przyjdzie w Chwale (jako Król) sądzić żywych i umarłych, a Królestwu jego nie będzie Końca. Chrystus więc przyjdzie poraz drugi jako Król i Sędzia w chwili Paruzji. Jednak on nie jest Królem dospotycznym, lecz jest Królem cichym i pokornym, dobrym i wspaniałomyślmy i co najważniejsze nieskończenie Miłosiernym. Pamiętajmy że Bóg daje nam łaskę potrzebną do zbawienia, dlatego też jego osąd będzie sprawiedliwy. Krótko pisząc warto nie ulegać emocjom, i spokojnie przemyśleć swoja sytuację, bez skupiania się na wadach Kościoła. Inaczej popadniemy w błędy, a te nas doprowadzą nas do schizmy, a może nawet Herezji. Moja rada to zaufać Bożemu Miłosierdziu, oraz Sercu Maryji, byśmy dotarli do bezpiecznej przystani Życia wiecznego, w Świętym Powszechnym i Apostolskim Kościele, w łączności z Papieżem Frańciszkiem i biskupem miejsca. Pozdrawiam i Szczęść Boże.
Jan Maria
6 kwietnia 2014, 09:33
Wołanie o intronizację Chrystusa na Króla, Jest wołaniem niech sędzią i jedynym prawodawcą będzie nam Bóg. Warto więc zauważyć iż królować ozacza być sędzią. Nie dziwi więc tak ostry sprzeciw wobec intronizacji Chrystusa na Króla Polski, Europy czy Świata. Ten sprzeciw był najmocniejszy w trakcie Rewolucji Francuskiej, kiedy to zdetronizowano Chrystusa, i wprowadzono prawo większości ludu. Wtedy to zepchnięto wiarę do prywatnych przekonań. I choć dla nas Katolików nie jest niczym wbrew wierze uznać Chrystusa za Króla, to jednak boimy się tego, boimy się kolejnej krwawego przewrotu wobec Chrystusa Króla. Nie chcemy gdyż już jako społeczeństwo sobie nie ufamy sobie, nie jesteśmy już solidarni, na tyle aby razem uznać Chrystusa Królem Polski. Trudno jest też zrouzmieć Boży plan intronizacji Chrystusa widząc w tle dzieło Bożego Miłosierdzia. Ot właśnie żyjemy w czasach Bożego Miłosierdzia. Chrystus jednak sam powiedział, iż zanim przyjdzie jak Sędzia (z pewnością nie chodzi tu o intronizację, a raczej o eschatologiczny koniec Świata) przyjdzie jak Pan miłosierdzia. I tak rzeczywiście Jest, Jezus otworzył upusty miłosierdzia swego, i błogosławieni którzy się uciekają do źródła jego zmiłowania. Tak więc polemika na te temat intronizacji nie roznosi się o to czy uznajemy Chrystusa za Króla czy też nie. Bo nie uznając Chrystusa za Króla wyparlibyśmy się naszej wiary. Raczej warto się zapytać, jak możemy nie wierzyć że Chrystus jest Królem (Panem), wierząc w Boże Miłosierdzie, przecież samo miłosierdzie nie może zaistnieć wpierw bez uprzedniej możliwości osądu uczynków człowieka. Gdyż wpierw dusza musi stanąć w prawdzie (stanąć w obliczu sprawiedliwości, w obliczu samego Chrystusa Króla). Dopiero przyznając naszą słabość i grzeszność, prosimy Panie zmiłuj się nademną i okaż mi swoje Miłosierdzie, gdyż aby nie zapadła nademną ręka twojej sprawiedliwości. Zatem bez Bożej sprawiedliwości nie ma Bożego Miłosierdzia.
N
NEJ
30 marca 2014, 21:23
Otworzenie oczu W dniu 22 listopada 1830 zakonnicy Katarzynie Lobour'e ukazała się Niepokalana Dziewica w wieku 40 lat. Była otoczona czymś w rodzaju owalnej ramki i stała na białej półkuli na której znajdował się zielony wąż w żółte plamki. Na palcach Maryji były kosztowne pierścienie, wysadzane drogocennymi kamieniami, nieziemsko pięknymi, po 3 na każdm palcu, w sumie 30 pierśceni. Każdy z tych pierścieni był inny, jedne były bardziej błyszczące, inne mniej. Z pierścieni tych wychodziły promienie (illuminacja). Początkowo Katarzyna sądziła, że widzi św. Annę, matkę Najświętszej Maryi Panny, a babcię Pana Jezusa, gdyż jej wygląd różnił się się diametralnie od wyobrażeń jakie miała o Najświętszej Dziewicy. Wizja powtórzyła się 3 razy i za każdm razem Katarzyna zwierzała się z tego swojemu kierownikowi duchownemu ks. Jean Marie Aladel (1800-1865). Ten jednakże, obawiając się złudzenia, zwlekał z wybiciem Medalika, a nawet zabronił jej o tym myśleć. A teraz, ja sam nie potrafię wyobazić sobie, aby Mama Chrystusa Jezusa naszego Zbawiciela miała taką żądzę władzy. Po co też byłby potrzebny Tej Pokornej Marii jakiś Cudowny Medalik (amulet/talizman) o magicznej mocy? Maria była wierną, skromną kobietą pochodzenia żydowskiego. Dlatego też według mnie był to Demon Zwodniczy. Mało tego ks. dr hab. Piotr Natanek chce popełnić taki sam błąd (jak to zrobiła Kleopatra VII ), kiedy zamierza połączyć Oblubieńca ze swoją Matką Maryją. www.jam0.nat
MR
Maciej Roszkowski
30 marca 2014, 21:23
Kiedy Pan Jezus wjeżdżał do Jerozolimy i tłumy wiwatowały jego osiołek myślał, że te wiwaty są dla niego. Ten błąd popełnia ks. Natanek i wielu przed nim.
F
fudolf
30 marca 2014, 16:09
«Tak, ten człowiek będzie jednym z nich. Jest nim. On miał rację, wy zaś byliście w błędzie. Nieskończone są drogi Pana. Nie jest powiedziane, że tylko idący bezpośrednią drogą dojdą do Nieba. W każdym miejscu i w każdym czasie będą stworzenia, które na tysiące sposobów przyjdą do Mnie. Być może [przyjdą] nawet taką drogą, która na początku była zła. Bóg jednak ujrzy prawość ich intencji i poprowadzi ich ku drodze dobrej. Ale będą też i tacy, którzy – przez upojenie potrójną pożądliwością – zejdą z dobrej drogi, a wejdą na tę, która ich oddali lub nawet całkowicie odwiedzie [od celu]. Wy zatem nigdy nie powinniście osądzać swoich bliźnich. Jedynie Bóg widzi. Czyńcie tak, żeby nie zejść z dobrej drogi, na której wola Boża bardziej niż wasza was postawiła. A kiedy widzicie kogoś, kto wierzy w Moje Imię i działa przez Nie, nie nazywajcie go obcym, wrogiem, świętokradcą. To jeden z Moich poddanych, przyjaciel i wierny, bo wierzy w Moje Imię spontanicznie i lepiej niż wielu z was. Dlatego Moje Imię na jego wargach dokonuje cudów podobnych do waszych, a być może i większych. Bóg kocha go, ponieważ on Mnie kocha i w końcu zaprowadzi go do Nieba. Nikt – jeśli czyni cuda w Moje Imię – nie może być dla Mnie nieprzyjacielem i mówić źle o Mnie. Ale przez swoje działanie przynosi Chrystusowi cześć i świadectwo wiary. Zaprawdę powiadam wam, że wystarczy wierzyć w Moje Imię, żeby ocalić swoją własną duszę. Bo Moje Imię jest zbawieniem. Powiadam wam też: jeśli spotkacie go raz jeszcze, nie wydawajcie mu zakazów. Przeciwnie, nazwijcie go “bratem”, bo jest nim rzeczywiście, nawet jeśli jest spoza ogrodzenia Mojej owczarni. Kto nie jest przeciw Mnie, ten jest ze Mną. Kto nie jest przeciw wam, ten jest z wami.» «Zgrzeszyliśmy, Panie?» – pyta skruszony Jan. «Nie. Działaliście nieświadomie i bez złośliwości. Zatem nie ma winy. Jednak w przyszłości byłoby to winą, gdyż teraz wiecie. Teraz chodźmy do naszych domów. Pokój niech będzie z wami.»"
R
rudolf
30 marca 2014, 16:08
Mnie to przypomina konflikt pomiędzy św. Pawłem, a pozostałymi apostołami. Z dzisiejszej perspektywy ich wszystkich nazywamy apostołami, ale w tamtych czasach było przecież inaczej. Jest jeszcze inna perspektywa konfliktów, zalicza się do nich np. Poemat Boga-Człowieka Marii Valtorta. Oto fragment [por. Mk 9,38n; Łk 9,49] "Jezus przerywa nagle i pyta: «Dlaczego wciąż nagabujecie o coś Jana? Czego oni od ciebie chcą?» Jana gwałtownie oblał rumieniec, a Bartłomiej, Tomasz i Iskariota spuszczają głowy, widzą bowiem, że odkryto ich [starania]. «A więc?» – pyta stanowczo Jezus. «Nauczycielu, moi towarzysze chcą, żebym Ci coś powiedział...» [– odzywa się Jan.] «Mów więc» [– zwraca się do niego Jezus.] «Kiedy dzisiaj byłeś z tym chorym, my szliśmy przez osadę, jak nakazałeś. Widzieliśmy pewnego mężczyznę. On nie jest Twoim uczniem i nawet nigdy nie zauważyliśmy go pomiędzy słuchającymi Twoich pouczeń. A jednak wypędzał złe duchy w Twoje Imię – w grupie pielgrzymów, którzy zdążali do Jerozolimy. I udawało mu się. Uzdrowił kogoś, kto miał drżenie, uniemożliwiające jakąkolwiek pracę. Przywrócił mowę dziewczynce, napadniętej w lesie przez demona, który przybrał postać psa i związał jej język. Mówił: “Odejdź, przeklęty demonie, w Imię Pana Jezusa Chrystusa, Króla z rodu Dawida, Króla Izraela. On jest Zbawicielem i Zwycięzcą. Uciekaj przed Jego Imieniem!” I demon naprawdę uciekał. Rozgniewaliśmy się i zakazywaliśmy mu tego. On zaś odrzekł nam: “Cóż złego czynię? Czczę Chrystusa oczyszczając Jego drogę z demonów, które nie są godne na Niego patrzeć”. Powiedzieliśmy mu: “Nie jesteś ani egzorcystą w Izraelu, ani uczniem Chrystusa. Nie wolno ci tego robić”. On odpowiedział: “Zawsze wolno czynić dobro”. I przeciwstawił się naszemu nakazowi mówiąc: “I tak będę nadal robił to, co robię.” Oni chcieli, żebym właśnie to Ci powiedział – zwłaszcza teraz, kiedy mówisz, że w Niebie będą wszyscy ci, którzy walczyli z szatanem.»
29 marca 2014, 09:39
Trzeba nakłaniać księdza Piotra do poddania się suspensie,bo tak by najlepiej zaświadczył o słuszności swych poglądów(jak o. Pio, s. Faustyna, itd.), ale jednocześnie nakłaniać przełożonych jego, by wycofali się z fałszywych oskarżeń. Dlaczego fałszywych?: [url]http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html[/url]
29 marca 2014, 23:15
Wiesz, nie da się tego zrobić bez przyjścia księdza Natanka do przełożonych, nie odwrotnie. No nie da się...
30 marca 2014, 12:52
Nawiązujesz do tego zarzutu, zęks. Piotr unikał spotkania z przełożonymi? To nieprawdziwy zarzut. Odnoszęwrażenie, żę jakiejś trzeciej osobie zależało, by skłócićks. Natanka z kardynałem. Bo częśćwezwań do księdza Piotra nie docierała( byćmozę dlatego, zęleżał wtedy w szpitalu) w innych zaśprzypadkach ksiądz Natanek co innego słuyszał w prywatnych rozmowach z kardynałem ,przychodził rozpromieniony, a później zupełnie coś przecisnego pisano w oficjalnych komunikatach. Próbujęsobie wtedy wyobrazić, co ja bym wtedy czuł. A Ty, co byś czuła? To my, wierni musimy sięwstawiaću biskupa za ks. Natankiem i u ks. Natanka za kar.d Dziwiszem.
K
krakowski
29 marca 2014, 04:50
A czy ks. Morawa przeczytał wszystkie ksiażki ks. Natanka ? Potrafi zrobić logiczną katolicką analizę ( np. w formie książki) Kiedyś katoliccy apologeci to potrafili robic, co zatem przeszkadza zeby dziś to uczynić ? Artykuły w GN - Trybunie ludu Bożego, nie zastąpią teologicznej analizy. Katolicy naprawdę są ludzmi czytajacymi......Takie rozgrywki, pisanie artykułów jak ten komentowany pogłębia tylko zamęt.... A moze przy takiej analizie okazałoby się - kto jest bliższy ortodoksji katolickiej ks. Morawa czy ks. Natanek....A tak na marginesie katolicy potrzebują dziś Apologetyki, miast takich prymitywnych artykułów jakie częśto pojawiają się na Deonie, majace na celu schlebianie wspólczesnym ludziom albo kłanianie się duchowi czasi - który, jak słusznie zauważył Chesterton - prowadzi do nikąd. Wróćcie do katolcikiej Dogmatyki i Apologetyki. Nie obijacie się OO Jezuici o modernizm, ani też specjaliści od teologii fundamentalnej - wzbogaćcie ją o Tradycyjną apologetykę. Ks. Natanek wiele tych spraw zrozumiał, nawet zaczął czytać Sumę Teologiczną św. Tomasza z Akwinu A Wy ? Klepiecie sezonowe teksty..... 
H
hiob
6 kwietnia 2014, 01:28
A czy ty czytałeś BIBLIE i te książki o objawieniach A. Jezierskiej ? Ja tak  i zgadzam się z ks. Morawą. Znam osobiście i wiem o co chodzi Natankowi i jak działa jego" rycerstwo" .
X
X
31 maja 2014, 11:17
krakowski, lepiej pilnuj swojej sekty na fb i sympozjum
.
...
29 marca 2014, 04:11
"Głoszenie o czasach ostatecznych, które "właśnie nadeszły" jest znakiem katastrofizmu, odrzucanego przez Kościół, jako sprzeciwiającego się prawdzie o Bożej Opatrzności" - czytamy w opinii ks. Morawy. . Brzmi to jak standardowy uspokajacz, ciekawe bowiem o czym w takim razie mówił Pan Jezus: "A od drzewa figowego uczcie się przez podobieństwo! Gdy jego gałązka staje się soczysta i liście wypuszcza, poznajecie, że zbliża się lato. Tak samo i wy, kiedy ujrzycie to wszystko, wiedzcie, że blisko jest, we drzwiach" Mt.24.32-33 Dzisiaj cywilizacja śmierci i Lucyfera w zawrotnym tempie zbliża się do swego szaleńczego apogeum i od tych soków niemal już kapie z gałązek. A że ks.Natanek nie zawsze najbardziej umiejętnie i wyrafinowanie bije na alarm i że może to drażnić dzisiejszych "uczonych w piśmie" to zupełnie inna sprawa.
29 marca 2014, 01:34
A ja uważam, że jeśli ks. Natanek ma coś szczególnego do wniesienia do Kościoła, na temat czego nie dyskutuję, powinien teraz zamilknąć wzorem św. Franciszka i ojca Pio. Oni przeczekali...Dlatego sądzę, że to jest metoda. Przecież ich też wyrzucano z Kościoła, odsądzano od czci i wiary. A wnieśli wręcz burzę, nie pojedynczy grzmot...Może warto jednak wrócić, by wnieść to, co jest wartościowe, jeśli jest wartościowe, a nie szarpać się? Ja wiem, że to niełatwe...
29 marca 2014, 01:49
To, co chcę  przez to powiedzieć, to że ks. Natanek swoim postępowaniem nie napawa mnie zaufaniem. A przecież mógłby, jeśliby tylko chciał, jeśli ma coś do powiedzenia, o czym teraz nic nie wiem, bo jak słuchać zbuntowanego księdza...
29 marca 2014, 09:36
Tu masz rację. Trzeba nakłąniaćksiędza Piotra do posłuszeństwa, ale jednocześnie nakłąniać przełożonych jego, by wycofali sięz fałszywych oskarżeń. Dlaczego fałszywych?: http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html Pozdrawiam+
J
ja
28 marca 2014, 18:49
Oj żeby wszyscy kapłani byli tak gorliwi jak on to byłby świety kościół, a tak leniwi i nic im się nie chce. Kontakty z wiernymi marne albo wcale. Teraz oceniacie działalnosć ks. Natanka? Popatrzcie na siebie i swoją prace jako pasterzy. Słucham kazań ks Natanka i bardzio przyblizył mi wiele tematów. Zazdrosć wam ze ma przy sobie tak długo ludzi? Zróbcie coą by na rekolekcjach dla młodziezy było więcej niz 10 uczniów ze średniej szkoły bo tak było w mojej parafii. 
J
Jan51
28 marca 2014, 17:59
,,Kuria krakowska to teatr żywych trupów. Najszczęśliwszym rozwiązaniem tej sprawy, będzie pójcie ludu za ks. Natankiem, co może wymusi reflekcję. Mamy Was dośc niedowiarki. Obrzydzacie nam wiarę" Podpisuję się pod tymi słowami obiema rekami.I dodam że też mam dość waszego cynizmu, waszej fałszywej troski o Kościół którego nienawidzicie, wy modernistyczni apostaci choćby i w purpurach.
T
tm
30 marca 2014, 15:56
Dlaczego promujesz rozlam, nawolujesz do pojscia za suspendowanym ksiedzem, godzisz w w wlasciwie nadana wladze koscielna, nawolujesz do schyzmy i niewiernosci? Byli juz tacy w historii, marnie zgineli!!!! Opamietaj sie!!!! 
H
hiob
6 kwietnia 2014, 01:43
Jeśli masz kasę na pozbyciu lub coś co przyda sie Natankowi lub Jeżeli masz kasę na pozbyciu lub coś co może się przydać Natankowi lub lubisz tyrać  pod okiem pana który cię zwyzywa a potem pochwali i zaprowadzi po 4 godzinnej mszy na 6 godzinną pielgrzymkę rano jutrznia i odnowa . Każe odrzucić Ci własną wole a potem rodzinę i przyjaciół jeśli nie pójdą z Toba do niego .
H
hiob
6 kwietnia 2014, 01:53
Myślę żę Jan 51 nie wie co to za zjawisko Natanek . Suspenza powinna być nadana temu księdzu conajmniej trzy lala wcześniej .
B
burek
28 marca 2014, 16:23
Czyli wiemy juz gdzie szukac Wizjonerki, ale brakuje adresu ks. dr.Morawy, to nie fair. Takze nie piszecie ze Ojciec Natanak jest dr. hab.
OO
owieczka ortodoksyjna
28 marca 2014, 15:58
Z uznawaniem prywatnych objawien nalezy byc niezwykle ostroznym, owo uznanie nie zalezy od opinii jednego teologa wspierajacego biskupa, ktory prowadzi personalna batalie medialna z Ojcem Natankiem. Pamietajmy o tym ze Sw. Faustyna, Sw. Franciszek i wielu innych swietych bylo przez wiele lat przesladowanych przez hierarchie koscielna zanim Kosciol uznal ich prywatne objawienia. Publikacje tego typu jak ten przedruk z KAI powoduje tylko dodatkowy "szum medialny" i dezorientacje i nie sluzy niczemu.  Czekam raczej na artykul polemizujacy z wypowiedziami ks. Bonieckiego (Tygodnik Powszechny), ktory ma wlasne opinie niezgodne z nauczaniem Kosciola Katolickiego.  
28 marca 2014, 15:37
Czemu w przypadku ks. Natanka nie ma zastosownia akukumenizm? Czemu się go tępi zamiast znim dialogować jak protestantami czy Strasznymi Braćmi? Jest jakieś kryterium z kim można a z kim nie czy tylko widzimisię?
MR
Maciej Roszkowski
28 marca 2014, 15:17
No to się ksiądz N. nieźle pogubił.
28 marca 2014, 15:26
CZęściowo się pogubił, ale dlatego, zę pierwej został niesłusznie osądzony. To niesłusznme oskarżenia ze strony Kurii były początkiem tej sytuacji i przyczyną zamieszania I nie można teraz odwracać od nich uwagi przenosząc ją na objawienia prywatne .Trzeba się pierwej z niesłusznych oskarżeń wycofać: [url=http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html]http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html Pozdrawiam[/url]
T
tm
28 marca 2014, 14:23
widzicie jak szatan namieszal, nawet w polskim kosciele. Powstal kosciol natankowy, sprawuje Msze Świete pomimo ze mu nie wolno, ściaga kare Boza na siebie i tych ktorych pociaga, narobili sobie blogow i sie reklamuja, jezdza po zagranicach i maja nawet roznych ksiezy z ktorymi wspolpracuja. Tylko ci ludzie zciagaja na siebie gniew Bozy.
28 marca 2014, 14:28
To niesłusznme oskarżenia ze strony Kurii były początkiem tej sytuacji i przyczyną zamieszania I nie można teraz odwracać od nich uwagi przenosząc ją na objawienia prywatne .Trzeba się pierwej z niesłusznych oskarżeń wycofać: [url]http://pl.gloria.tv/?media=585779[/url]
D
dorota
28 marca 2014, 14:10
Dzięki za ks. Natanka zawsze prosto, jasno i logicznie. Kuria zaś sadzi buble. Można się zastanawiac dlaczego.
H
Hilda
6 kwietnia 2014, 10:31
No pewnie - nad wszystkim "można się zatanawiać"....
P
Piotr
28 marca 2014, 12:54
To właściwie kiedy wg wizjonerki nadeszły "czasy ostateczne"? Wizjonerką faworyzowaną przez ks. Piotra Natanka jest 37-letnia Agnieszka Jezierska mieszkająca w jego Pustelni w Grzechyni. Od listopada 2009 r. do początku 2014 r. ukazało się 15 tomów spisanych przez nią objawień, a w przygotowaniu jest kolejnych 7 "Orędzi na Czasy Ostateczne, które właśnie nadeszły". <a href="http://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-kosciola/art,18041,ks-natanek-promuje-nowa-wizjonerke.html">więcej</a>
28 marca 2014, 12:07
Zgadzam się, że postawa wobec prywatnych objawień jest zbyt mało ostrożna. Jednak dotychczasowe zarzuty skupiały się na czym innym. Co więcej: zwrócenie się ku prywatnym objawieniom było wynikiem uprzednich zarzutów, które był niesłuszne. Zresztą nieostrożność w sprawie objawnień nie jest groźna dopóki nie wykażę się nie zgodnośći tych objawień z wiarą. Inni księża robiągorsze rzeczy i takich kar nie dostają .A książ co  chce dobrze , cho chce trwaćp[rzy Chrystusie i wyrzeka sięnawet dotychczasowych upodobań dostaje karę? Dziwne, zę nie dostał kary wtedy, kiedy łamał prawo liturgiczne w duchu odnowowo-neokatechumenalno-oazowym. Wtedy kar nie dostawał, mimo iż naruszał integralność Najświętszej Ofiary. Inni dalej to robią, a On sięz tego nawrócił. To niesłusznme oskarżęnia ze strony Kurii były początkiem tej sytuacji. I nie można teraz odwracaćod nich uwagi przenosząc jąna sprawęobjawień prywatnych .Trzeba się pierwej z niesłusznych oskarżeń wycofać: [url]http://pl.gloria.tv/?media=585779[/url]
28 marca 2014, 13:23
Śmieszne, zę ktośten komentarz minusuje, a nie widać żadnej wypowiedzi krytycznej i rzeczowo siędoń odnoszącej. 
T
Tad
28 marca 2014, 11:56
Czekamy na rzeczową analizę teologiczną w których aspektach ks. Natanek głosi herezję ??? bo inaczej takie ogólniki  to jest tylko propaganda liberalno-masońska wobec tego kapłana...Nie uważajcie wiernych owiec za baranów którym wciśnie się cokolwiek
GM
Grzegorz M.
28 marca 2014, 12:33
Tad czy ty oskażasz Kościół o "wciskanie" ,manipulacje i masoństwo?  Jeśli tak to przestrzegam przed nieposłuszeństwem bo prowadzi na łono demona.
28 marca 2014, 12:54
Postarałem się przeanalizować niesłuszne i słuszne zarzuty wobec księdza Piotra: http://pl.gloria.tv/?media=585779 http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html Tradycjonalistów też niesłusznie oskarżono: http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/tradycjonalisci-pierwsi-zostali.html
M
Melbbbaaa
28 marca 2014, 15:51
Np. "chrzci" dzieci przed narodzeniem. Herezja czystej wody. 
P
Polak
29 marca 2014, 01:07
To jest nieprawda. Ks. Natanek w nabożeństwie chrzci dzieci, które np. zostały zabite w wyniku aborcji. To jest różnica. Pełne poparcie dla ks. dr hab. Piotra Natanka.
T
Tad
29 marca 2014, 04:27
Posłuszeństwo jest wobec Prawdy i ortodoksyjnej nauki Kościoła ( bez zniekształceń modernistycznych) , należy go odróżnaiać od tzw. pomylonego posłuszeństawa,które dziś się lansuje w postaci wymyslonego przwez modernę "suer-dogmatu" posłuszeństwa, a ono samo nie jest dogmatem w Kościele. A jednocześnie zbyt mało odwołuje się do katolickich dogmatóqw ? Dlaczego ks. Morawa nie powołuje się na katolickie dogmaty ? Jeśli tekst tyłby eklezjalny - to należało konkretnie napisać - jaki dogmat łamie ks. Natanek ? A tu mamy zwyczajną prasową publicystykę pozbawioną dogmatycznej wykładni
B
Baletka2
31 marca 2014, 00:07
A aborcja to kiedy nastepuje? Przed czy po urodzeniu? Nie można chcić kogoś kto się jeszcze nie urodził. No i nie można udzielać sakramentów "wirtualnie". Chrzczony musi być obecny w miescu chrztu.
P
Peter
28 marca 2014, 11:54
Miałem możliwość rozmowy z P. Agnieszką na rekolekcjach charyztmatycznych z ojcem Jamesem Manjckalem. Moje wrażenie to takie, że jest to bardzo pogodna i ciepła dziewczyna, pełna Bożej miłości i pokoju, co od razu na pierwszy rzut oka można dostrzec.  Jeśli chce się wydac osąd/ opinię należy najpierw taką osobe w pełni przebadac pod każdym względem, dopiero potem wydawać wyrok.
T
tm
28 marca 2014, 14:17
prosze nie wciagac ks Manjckala do nieposlusznego, keciarskiego postepowania ks. Natanka
A
Akadu
28 marca 2014, 11:21
Co to jest za komentarz czy ocena teologiczna ? Odkąd to tischnerowskie pojęcie " hermeneutyka podejrzeń" jest z języka Tradycji czy teologii katolickiej  ? Czyż zapomniała już kuria i ks. Morawa jezyka normalnej teologii katolickiej . Gdzie jest rzeczowa opinia teologiczna ?  Suspendowano x. Natanka na podstawie artykułu prasowych co nigdy nie było zwyczajem w Kościele. A moze modernistyczni teologowie nie umieją ocenić ks. Natanka i chodzi tylko o zamknięcie ust ???  Jednak temu kapłanowi ust nie zamknięto. Ech ta kuria co tam się wyprawia, gości PO a prześladuje charyzmatycznych kapłanów. Potraficie w ogóle teologicznie zaanalizować kaznodziejstwo ks. Natanka ?
28 marca 2014, 12:54
"hermeneutyka podejrzeń" to określenie chyba Paula Ricoeura. jest to fajne określenie, tylko czasem nadużywane. POstarałem się przeanalizować niesłuszne i słuszne zarzuty wobec księdza Piotra: [url]http://pl.gloria.tv/?media=585779[/url] [url]http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/w-obronie-ksiedza-natanka.html[/url] Tradycjonalistów też niesłusznie oskarżono: [url]http://misjakultura.blogspot.com/2014/03/tradycjonalisci-pierwsi-zostali.html[/url]