Jest nowa reklama Allegro. "Piękna, jak zawsze! Wzrusza i daje do myślenia"

(fot. Allegro / youtube.com)
Allegro / youtube.com

Allegro opublikowało właśnie nowy świąteczny spot, który podbija serca internautów nie tylko w Polsce. To nie jest zwykły wyciskacz łez.

Reklamy Allegro od lat wzruszają i bawią internautów; ukazują takie wartości jak dobroczynność, miłość i szacunek do starszych. Nowy spot nie jest wyjątkiem. "Piękne, jak zawsze! Wzrusza i daje do myślenia" - napisała w komentarzu jednak z internautek.

Bohaterem najnowszej reklamy jest Marcel, kilkuletni chłopiec, który marzył o tym, mieć indiański talizman.

Nowa reklama Allegro przygotowana jest naprawdę profesjonalnie i wzrusza, podobnie jak spoty w poprzednich latach. Jest również dowodem na to, że dobre serce i gotowość do dzielenia się tym, co mamy najdroższego to naprawdę wyjątkowe dary.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Jest nowa reklama Allegro. "Piękna, jak zawsze! Wzrusza i daje do myślenia"
Komentarze (2)
20 listopada 2017, 22:53
Niestety reklama Allegro ewidentnie promuje bałwochwalstwo. „Nie będziesz miał Bogów cudzych przede mną”. Każdy katolik zna pierwsze przykazanie dekalogu. Zabobony są wykroczeniem właśnie przeciw pierwszemu przykazaniu. Wielu myśli, że jeżeli noszony symbol przynosi szczęście, pomaga im, to nic złego się nie dzieje. Często ludzie zapominają, jakie niebezpieczne treści te ideologie niosą i jakie są korzenie, do których odwołują się amulety i talizmany (np.”łapacz snów”, „pierścień atlantów” itp.) - to magia, okultyzm i ezoteryzm. Deonie nierozumiem tego aplauzu tym bardziej że w 2013 roku opublikowaliście artykuł pt: "Wiara w talizmany ma na nas zgubny wpływ" https://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-kosciola/art,13610,wiara-w-talizmany-ma-na-nas-zgubny-wplyw.html
KT
Krzysztof Tomczak
20 listopada 2017, 21:59
Redakcjo Deon! Czy ta reklama z indiańskim talizmanem i Waszym pozytywnym komentarzem to na poważnie? Przybliżacie Kościół światu i świat Kościołowi pokazując, że należy wierzyć w talizmany, bo one mają moc? Nie widziałem na szyi chłopca medaliku Matki Bożej ani krzyżyka, a pierwszą czynność, jaką robi po obudzeniu się to nie modlitwa i przeżegnanie się znakiem krzyża tylko założenie amuletu, który będzie mu towarzyszył we wszystkich ważnych momentach w całym dniu. Pięknie jest pokazane, że w potrzebie zamiast zwracać się do Jezusa, Maryi czy aniołów należy przytrzymać mocno talizman i nasze życzenie się spełnią, a do tego on nas jeszcze ochroni. Czy jeżeli reklama byłaby o łapaczu snów, to komentarz z Waszej strony byłby, że to tylko taka niewinna ozdoba?