Europejski Kongres Kultury: Wyprzedaż

Szewc, taksówkarz, pielęgniarka opowiedzą, po co im kultura i jakiej sobie życzą (źr. fot. culture.pl).
culture.pl/ns

Projekt grupy Supermarket to rodzaj platformy kontaktowej dla przedstawicieli instytucji kultury, organizacji pozarządowych i niezależnych grup, które dokonują autoprezentacji w formie półminutowych video-wizytówek.

"Zależy nam na przełamaniu stereotypu, że kultura się nie sprzedaje. Naszym zdaniem to teza fałszywa - "łatka" przypięta nam wszystkim. Nie o sprzedaż chodzi, a o współpracę, czyli 'wspólną pracę'.

Każdy z nas potrafi coś szczególnego. Pora by pokazać to w sposób żywy i niezapomniany." (Supermarket)

Z materiałów nadesłanych oraz nakręconych w trakcie akcji powstaną filmy - prezentacje uzupełnione wypowiedziami "zjadaczy kultury".

DEON.PL POLECA

Filmy te będą prezentowane dwukrotnie każdego dnia Kongresu w Klubie Festiwalowym, a finalnie znajdą się również w Internecie.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Europejski Kongres Kultury: Wyprzedaż
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.