Europejski Kongres Kultury: Wyprzedaż
Projekt grupy Supermarket to rodzaj platformy kontaktowej dla przedstawicieli instytucji kultury, organizacji pozarządowych i niezależnych grup, które dokonują autoprezentacji w formie półminutowych video-wizytówek.
"Zależy nam na przełamaniu stereotypu, że kultura się nie sprzedaje. Naszym zdaniem to teza fałszywa - "łatka" przypięta nam wszystkim. Nie o sprzedaż chodzi, a o współpracę, czyli 'wspólną pracę'.
Każdy z nas potrafi coś szczególnego. Pora by pokazać to w sposób żywy i niezapomniany." (Supermarket)
Z materiałów nadesłanych oraz nakręconych w trakcie akcji powstaną filmy - prezentacje uzupełnione wypowiedziami "zjadaczy kultury".
Filmy te będą prezentowane dwukrotnie każdego dnia Kongresu w Klubie Festiwalowym, a finalnie znajdą się również w Internecie.
Skomentuj artykuł