Jesteś piękniejsza, niż myślisz

pz

Reklam nie warto oglądać i polecać? Generalnie jest to prawdziwa zasada, ale czasem zdarzają się wyjątki. To jest właśnie taki przypadek.

Są reklamy i reklamy. Są takie, które pokazują, że ich twórcy traktują klientów jak idiotów, ale są też takie, które śmiało można nazwać dziełami sztuki. Jedną z tych drugich jest nowy klip Dove.

Oparta na emocjach (ale nie tych niskich), chwytająca za serce, skłaniająca da myślenia i wykonana w mistrzowskim stylu.

Zobaczcie sami:

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Jesteś piękniejsza, niż myślisz
Komentarze (9)
A
abi
1 maja 2013, 12:46
panowie powinni koniecznie obejrzec odpowiedz swiata mezczyzn :) niestety tylko 'in English' http://www.youtube.com/watch?v=T8Jiwo3u6Vo&feature=pla<x>yer_em<x>bedded
L
lola231
1 maja 2013, 12:35
http://rozowestringi23jpg.GoURL.pl
Q
qjpus
30 kwietnia 2013, 21:06
@e-t Reklama sprzyja powstawaniu pewnej mentalności - mentalności roszczeniowo nastawionego rozkapryszonego klienta. To jest mentalność tak odległa od mentalności Chrześcijanina, jak tylko sobie można wyobrazić, ponieważ mentalność Chrześcijanina powinna być w nieporównanie większej mierze mentalnością sługi. Sługa pyta co mogę dla Ciebie zrobić Panie, klient pyta co możesz dla mnie zrobić, albo - w łagodniejszym przypadku - co możemy razem fajnego zrobić. Tu nie ma kompatrybilności, choć różnica jest zwykle subtelna. Niestety Kościół praktycznie globalnie odpuścił już walkę o mentalność 'sługi' i przeszedł do konkurowania z innymi dostarczycielami przyjemności 'na rynku' przyjemności duchowych, obawiam się.
E
e-t
30 kwietnia 2013, 20:25
~qjpus Idź się powieś - to zawsze będzie jakaś nadzieja, że już potem nie zgrzeszysz... :/ Człowieku litości. Bóg ma jej więcej, niż Ty... :(
Q
qjpus
30 kwietnia 2013, 18:07
@bwfm Jak wiemy niektóre uzdrowienia pochodzą od złych duchów, stąd błędne jest ekstrapolowanie z dobroci owocu dobroci uzdrowiciela.
Ż
żmichobarb
30 kwietnia 2013, 17:19
Bardzo szanuję Dove za te wszystkie akcje nakłaniające do innego spojrzenia na piękno. Oczywiście, to firma sprzedająca środki kosmetyczne. Ale równocześnie takimi kampaniami robi wiele dobrego. Zmienia trendy. Troszkę zmniejsza wpływ wybiegu dla modelek na to, jak tysiące nastolatek i dorosłych kobiet patrzą na siebie
B
bwfm
30 kwietnia 2013, 16:21
Rozpędzasz się z tymi rozbuchaniami i apologiami, a za "idiotyzm" powinieneś panią przeprosić. Reklama ma reklamować, pewnie, ale może albo wpychać ci się w gardło i traktować jak debila, albo robić to na zasadzie budowania pozytywnego skojarzenia z marką. Akurat ta tutaj robi to w ten drugi sposób, przy okazji przekazywania cennej treści.
Ż
żyła
30 kwietnia 2013, 13:43
reklama-czyli pokazanie czegoś czym to nie jest tak żeby każdy myślał że tym własnie jest:kredyty bez trudu spłaty,piękne kobieta po dezodorancie, dieta cud itpw sumie ludzi teoretycznie głupi nie są ale jak coś im mowi prasa albo telewizja to przyjmują najjwiększe durnoty media to nie autorytety nawet jak się zdaje ze coś sioę z nich dowiemy
Q
qjpus
30 kwietnia 2013, 13:09
Reklama jest zawsze apologią konsumpcji i konsumpcji służy, więc z samej swojej natury powinna wzbudzać nieufność i dystans. Jeśli do tego dodać orgiastyczne rozbuchanie reklamy panujące w naszych czasach, to naprawdę zachwyty jakąkolwiek reklamą są pożytecznym idiotyzmem, niczym zachwalaniem trunków alkoholikowi.