Netflix: mamy już 104 mln subskrybentów na całym świecie

(fot. sitthiphong / Shutterstock.com)
PAP / Technologie

Internetowy serwis telewizyjny Netflix poinformował, że na całym świecie ma już 104 mln subskrybentów, co świadczy o rosnącej popularności telewizji online - podaje we wtorek BBC na swojej stronie internetowej. Netflix odnotował też wzrost dochodów.

Szefostwo firmy tłumaczy, że rosnąca popularność ich usług ma związek z poczynionymi inwestycjami w nowe programy telewizyjne takie jak własne filmy i seriale. Pozwoliły one konkurować m.in. z Amazonem i YouTube, a także z tradycyjnymi stacjami telewizyjnymi - przekonują właściciele Netflixa.

Po ogłoszeniu liczby subskrypcji w poniedziałek cena akcji Netflixa na amerykańskiej giełdzie wzrosła o ponad 10 proc.

Netflix dodał, że w ciągu ostatniego kwartału przybyło mu ok. 5,2 mln nowych użytkowników, głównie poza USA. Obecnie poza Stanami Zjednoczonymi z usług telewizyjnych firmy korzysta ok. połowa subskrybentów.

W drugim kwartale br. Netflix odnotował dochód w wysokości 2,8 mld dolarów, co stanowi wzrost o 32 proc. W trzecim kwartale firma przewiduje dochód w wysokości prawie 3 mld dolarów.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Netflix: mamy już 104 mln subskrybentów na całym świecie
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.