Czy nowe logo odmieni wizerunek PZPN?
Polski Związek Piłki Nożnej będzie miał nowe logo. Szczegóły zostaną ujawnione za kilka miesięcy, ale wiadomo, że nowy znak ma się znacznie różnić od poprzedniego. Celem zmiany jest m.in. poprawa rozpoznawalności i wizerunek związku.
Jak poinformował PZPN, wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej dotyczyć będzie wszystkich obszarów działalności związku, głównie drużyny narodowej, rozgrywek Pucharu Polski, I ligi, reprezentacji młodzieżowych, futsalu, piłki plażowej i kobiecej.
Zarząd PZPN wybrał już nowy logotyp, cały proces zmiany identyfikacji przewidziano na lata 2011-2012.
Na razie szczegóły utrzymywane są w tajemnicy. PZPN chce bowiem najpierw dostosować zmiany do swojej bieżącej działalności (chodzi np. o wprowadzenie znaku na dokumentach i wizytówkach).
Jak poinformowano w komunikacie PZPN, nowego logo oznacza "uporządkowanie własnego systemu znaków stosowanych przez związek, a w konsekwencji lepszą rozpoznawalność i większą atrakcyjność dla kibiców, sponsorów oraz stacji telewizyjnych".
Skomentuj artykuł