E-handel w Polsce rośnie, ale tnie koszty

(fot. Fosforix/flickr.com)
"Puls Biznesu" / PAP / drr

Polski rynek e-commerce w ubiegłym roku wzrósł do 15 mld zł. To wzrost o 25 proc. - pisze "Puls Biznesu" powołując się na kolejną edycję raportu opracowanego przez firmę Praktycy.com.

Jego autorzy przepytali aż 344 polskie sklepy internetowe. Z odpowiedzi wynika, że mimo wzrostu całego rynku, firmy odczuły kryzys. Musiały zmodyfikować strategię działania, zwłaszcza jeśli chodzi o marketing i sposób wydawania pieniędzy. Wiele sklepów wybrało krótkookresowe cięcie kosztów. Zmieniła się też struktura e-handlu.

Spadła podaż na rynku internetowym towarów elektronicznych, głównie komputerów i akcesoriów. Nadal popularne są kosmetyki, perfumy i farmaceutyki, a także artykuły i akcesoria fonograficzne, kamery filmowe, książki oraz towary dziecięce. Statystyczny klient to osoba z dużego miasta, kobieta w wieku od 25 do 34 lat. Jednorazowo wydaje zwykle od 50 do 250 zł. O tym pisze dziś obszernie "Puls Biznesu".

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

E-handel w Polsce rośnie, ale tnie koszty
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.