„Gazeta Wyborcza”: Zaplanuj sobie pogrzeb

"Gazeta Wyborcza" / drr

Możesz wybrać muzykę na pogrzeb, na stypie zakazać mięsa. A na ekranie na twoim grobie wyświetlane będą sceny z twojego życia. O planowaniu pogrzebu – nowej usłudze pisze „Gazeta Wyborcza”.

Pomysłowy 25-latek z Wrocławia założył w internecie firmę świadczącą usługi pogrzebowe, która zrzesza zakłady pogrzebowe z kilkudziesięciu największych miast w Polsce.

Zaczął od sprawdzenia, że tzw. funeral planning jest popularny nie tylko w USA, ale również w Europie – w Niemczech, Wielkiej Brytanii, we Francji.

Chwyciło i w Polsce: 678 tys. zł wyłożył na to przedsięwzięcie wrocławski inkubator Trinity Adventure, dofinansowujący startujące w sieci przedsiębiorstwa.

Jak sobie zaplanować pogrzeb i jak go zacząć opłacać już teraz? - Szczegóły w „Gazecie Wyborczej”.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

„Gazeta Wyborcza”: Zaplanuj sobie pogrzeb
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.