„Gazeta Wyborcza”: Zaplanuj sobie pogrzeb
Możesz wybrać muzykę na pogrzeb, na stypie zakazać mięsa. A na ekranie na twoim grobie wyświetlane będą sceny z twojego życia. O planowaniu pogrzebu – nowej usłudze pisze „Gazeta Wyborcza”.
Pomysłowy 25-latek z Wrocławia założył w internecie firmę świadczącą usługi pogrzebowe, która zrzesza zakłady pogrzebowe z kilkudziesięciu największych miast w Polsce.
Zaczął od sprawdzenia, że tzw. funeral planning jest popularny nie tylko w USA, ale również w Europie – w Niemczech, Wielkiej Brytanii, we Francji.
Chwyciło i w Polsce: 678 tys. zł wyłożył na to przedsięwzięcie wrocławski inkubator Trinity Adventure, dofinansowujący startujące w sieci przedsiębiorstwa.
Jak sobie zaplanować pogrzeb i jak go zacząć opłacać już teraz? - Szczegóły w „Gazecie Wyborczej”.
Skomentuj artykuł