Bożonarodzeniowe reklamy Empiku z Nergalem

(fot. youtube.com)
Wirtualne Media / marketing-news.pl / slo

W świątecznej odsłonie kampanii reklamowej Empiku pod hasłem "Empik każdego inspiruje inaczej", zobaczymy Nergala, Marię Czubaszek, Cezarego Pazurę oraz Dawida Kwiatkowskiego.

W drugiej odsłonie kampanii pojawią się Maria Czubaszek oraz Adam "Nergal" Darski.

"Zależało nam na znalezieniu pomysłów na konkretne osoby. Nie chcieliśmy, aby znani byli tylko przypadkowymi "nośnikami" oferty. W rezultacie udało się osiągnąć równowagę między komunikatem produktowym a wizerunkowym" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Jan Majle, dyrektor kreatywny Change Integrated.

DEON.PL POLECA


Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Bożonarodzeniowe reklamy Empiku z Nergalem
Komentarze (105)
L
lex
6 grudnia 2014, 21:35
Katole kupja cos w empiku ?  mylalem ze kupuja na plebani swoje basniowe broszurki o katolickim panu bozi i marysi wiecznie dziewicy
ZD
Zapraszamy do wyrażenia bojkotu
28 listopada 2014, 00:33
Zapraszamy do wyrażenia bojkotu poprzez podpisanie się pod niniejszą akcją - tym samym mamy możliwość przesłać Empikowi bezpośrednio wiadomość o tym, że nie akceptujemy kampanii, którą promują satanista i aborcjonistka oraz wyrazić nasze zdanie wraz z tysiącami innych Polaków. Kampania Empiku jest tym bardziej nieakceptowalna, gdyż dotyczy Świąt Bożego Narodzenia, z którymi to "twarze" kampanii nie mają nic wspólnego. http://citizengo.org/pl/swiatecznych-zakupow-nie-robie-w-empiku-podpisz-protest
19 listopada 2014, 19:29
Kolejni "bohaterowie" tegorocznych świąt: [url]http://www.biztok.pl/biznes/swieta-jak-podpaski-te-dni-w-reklamie-lidla_a18823[/url]
T
tak
19 listopada 2014, 18:11
Też olewam empik. Kupowałem tam, ale teraz koniec. Oni nas po prostu nie szanują!
L
Lewicowy
7 listopada 2014, 11:52
Ja nie jestem oburzony jestem oburzony że chcrześcijaństwo przywłaszczyło sobie święto boga słonca które było i jest obchodzone przez słowian 25 grudnia i przekształciło je w święto baladej nie kompetencji wiszonej na krzyżu !!!
J
Ja
7 listopada 2014, 19:08
Nie obrażaj mojego Boga !!!
T
Tomkie
7 listopada 2014, 20:41
Nie obrażaj jego Bogów swoimi humorami.
Ż
żeglarz
8 listopada 2014, 10:59
Serio uważasz że słońce jest bogiem czy ma boga. Kiedyś po prostu myślenie ludzkie hierarchizowało rzeczy naturalne póki nie nadszedł czas Boga wszechobecnego. Wszyscy normalni ludzie wiedzą że święto przesilenia zimowego to data symboliczna (i wszystkie jej pokrewne to daty symboliczne). Znasz lepszą datę dla rodzącej się Światłości Świata? Masz po prostu sentymentalny odpał na pogańskie czasy. Myślałeś kiedyś że to se ne vrati? Jeśli tak nie uważasz przedstaw mi jakąś koncepcję powrotu do czasów gdy słońce było bogiem, jeziorka zamieszkiwały topielce i rusałki a pod dębem zbierała się starszyzna. Poza tym nie widzę przeszkód że u różnych ludzi o różnych przekonaniach te same daty funkcjonują inaczej. Kalendarza nie da się rozciągnąć.
MR
Maciej Roszkowski
8 listopada 2014, 15:24
Chciałbym mieć Pana problemy.
G
greg-mayster
9 listopada 2014, 22:53
Ja tez bym chcial miec taki problem jak Pan. 
F
Falconetti
9 listopada 2014, 23:02
Synu, tyle razy prosiłem cię abyś tu nie zaglądał i nie pisał w tym języku.
R
ramzes
20 listopada 2014, 17:53
też tak uważam tym bardziej że to i moi bogowie
A
Ania
20 listopada 2014, 19:16
Widzisz a ten Bóg, którego nie rozumiesz kocha Cię i będzie Cię kochał niezależnie ile razy będziesz się od niego odwracał. Tylko pamiętaj, że On jest i czeka na Ciebie...
M
michalq
7 listopada 2014, 11:20
ale w ogóle o co halo ? czy coś się stało, że Czubaszek i Nergal reklamują EMPIK? Nie bądźmy już tacy święci ! 
&
<><
7 listopada 2014, 09:20
Popieram protest. Ja dostałam już odpowiedź na reklamę reklamy, zresztą niesatysfakcjonującą. Wiem, że protest może dużo, wiel akcji ze strony protestuj.pl przynosi skutki. Za tych, którzy tutaj wylewajż żale należy się modlić, za empik i twórców reklamy zresztą też. BŁOGOSŁAWCIE!! NIE ZŁOŻECZCIE, ale jednocześnie szanujmy siebie i brońmy NARODZIN BOGA.
W
WDR
7 listopada 2014, 06:04
Ja się nie mogę przyłączyć do bojkotu empiku, bo już bojkotuje go od jakiegoś czasu :-)
7 listopada 2014, 00:28
Ja też wysłałam przez stronkę samego Empiku, tylko powiadomienie od ponad godziny nie nadchodzi. Ale wiecie, co mnie drażni z lekka? Jakim cudem tu się wyświetla teraz, w tym momencie idealnie zdjęcie Darskiego siedzącego w pozycji modela, uśmiechniętego, a jak czasem pytałam o zdjęcia NAWET o jezuici Franciszka, to bida z nędzą? Nie wyświetlają mi się z reguły u góry. A sorry, ale mam swoje preferencje i nie jest to pan Adam Darski. Mam nadzieję, że chociaż ciał zmarłych nie nadgryza :P Mój rodzony brat może się na mnie o to spokojnie obrazić na wieki wieków - AMEN.
DG
do głosowania !
6 listopada 2014, 21:34
Trzeba pogonić Polską Zjednoczoną Platformę Obywatelską z jej Komitetem Centralnym na czele, to takie za przeproszeniem nergale i inne palikoty szechtera będą co najwyżej czyścić kible na dworcach
P
POlszewia
6 listopada 2014, 23:29
Ustawa Grodzkiej w Sejmie. Dzieci zdecydują o zmianie płci [url]http://niezalezna.pl/61164-ustawa-grodzkiej-w-sejmie-dzieci-zdecyduja-o-zmianie-plci[/url]
I
iZA
6 listopada 2014, 20:03
Właśnie znalazłam kontakt na ich stronie i też do nich napisałam, ze przestaje u nich kupować.
Mariusz Maj
6 listopada 2014, 20:15
Widzę że jest nas wiele, razem nas nie zagłuszą ! 
M
michalq
8 listopada 2014, 00:54
pewnie i tak nic nie kupiłas nigdy :D
M
Mao
8 listopada 2014, 14:39
Bo i w Empiku mądry człowiek nic dla siebie nie znajdzie. Raz na święta właśnie chciałam kupić na prezent Hemingwaya i zapytawszy czy mają w ofercie jakieś dzieła tego Pana, otrzymałam odpowiedź, że nie posiadają takich książek ;)
X
xel
6 listopada 2014, 19:45
chiałbym widzieć te tłumy omijajace wiernie Empik, przeciez w katolicyzmie polskim i tak ludzie dostają klapek na oczy przed Gwiazdką i w zaparte kłaniają się mamonie. No i sianko pod białym obrusikiem musi być, choćby biedak pukał do dzrwi.
L
Lucyfer
6 listopada 2014, 19:44
Aaaaale Sie Wszyscy Podniecili , tym którym dawno nie stawał - Stanoł, a tym którym stał - Oklapł .... Robicie z tego taką Afere jak hmm... o mam .. No jak byście gówno zjedli , tylko dla tego że ktoś wam dał to jako czekoladke ,  Po co ta ogólnonastrojowa Podnieceniomasturbacja ??  
B
bebe2012
6 listopada 2014, 19:50
Po co zaglądasz na Deon/ musisz trochę jadu puścić bo inaczej....cóz kiepsko z męskością?
6 listopada 2014, 20:10
"Stanął" pisze się przez "ą". W kilku wyrazach na końcu dałeś "e" a powinno być "ę".  Przed "że" stawiaj zawsze przecinek. "Dlatego" pisze się łącznie. Jak już osiągniesz poziom gimnazjalisty to zapraszamy ponownie.
M
Macho
6 listopada 2014, 20:55
To kobitka napisała. Mężczyzna tak by o innych facetach nie napisał.
A
anja
7 listopada 2014, 12:53
nie pisz  o sobie per  lucyfer  to głupie :) jakies imie przeciez posiadasz, podejrzewam, że  dostałeś je na chrzcie ;), a  co  do empika (czy jak  to  sie odmienia ) to masz racje-zgadzam sie w 100%
A
Andrzej
7 listopada 2014, 14:08
Tyle złych, wulgarnych słów. Bardzo mi Ciebie szkoda - Ty jesteś nieszczęśliwy ! Choć sam pewnie powiesz co innego. Nie mówię to z wyższością, ale z prawdziwą troską.  Nie wiem, co w Twoim życiu spowodowało, że jesteś taki agresywny, wulgarny ? Wiem jednak, kto może Ci pomóc !  Znajdź księdza - pomoc duchową (telefony są na stronach internetowych) i zadzwoń. Uważaj kogo wzywasz i jakiego imienia używasz ? 
M
m
7 listopada 2014, 22:45
Lucyfer,tylko uważaj, żeby Cię ksiądz nie bzyknął:)
V
vom
9 listopada 2014, 22:56
Czesc, terapia dla oblakanych niedorobiencow to chyba nie na tym portalu;) calusek,
T
tak
19 listopada 2014, 18:13
To nie Lucyfer to cham
R
Robin_hood
6 listopada 2014, 19:01
empik popiepr.yło..... w takim razie niech sprzedają swoje książki satanistom... moich pieniędzy więcej nie dostaną, do czego namawiam wszystkich wierzących... Jeśli dla wierzącego nie ma znaczenia, że satanista zarabia na Bożym narodzeniu, to jest d.pa a nie wierzący nie ani zimny ani gorący, którego wypluwa się a nie na niego oglada... Empik powinien popaść w kryzys finansowy za taka reklamę właśnie dlatego, ze ludzie wierzący przestają tam kupować... wtedy busines będzie szanował ludzi wierzących. Inaczej ma ich za smieci o które nie warto zabiegać....
A
anja
7 listopada 2014, 12:54
dobrze wiesz, że  to niemożliwe ;)
A
ant
6 listopada 2014, 18:18
Ja nie zamierzam się tą sprawą ekscytować - po prostu przestaję odwiedzać salony Empik. Wystarczy.
B
bebe2012
6 listopada 2014, 16:20
Dostałam szybko odpowiedź, że nie chcą obrażać. Piszcie, będzie efekt!
A
Aga
6 listopada 2014, 15:05
Nergal genialnym muzykiem? Dobrze przeczytałam? A może jeszcze książki czyta???  No robi wrażenie, nie powiem..
T
tak
6 listopada 2014, 14:52
Szanowny deonie, piszę nie na temat ,ale dlatego , że informacji, poniżej nie podałeś mimo, że podały je niektóre inne portale. A tak bardzo Twoi redaktorzy wyśmiewali i wyzywali tych, którzy nie zachwycali się Owsiakiem. Poraz, któryś już z kolei to Ty się myliłeś. Warto się zastanowić nad źródłem tych Twoich pomyłek. Oto informacja: "Bloger Matka Kurka, czyli Piotr Wielgucki, opublikował wczoraj uzasadnienie orzeczenia, wydanego w procesie karnym wytoczonym mu przez Jerzego Owsiaka. Zdaniem sądu, zasadniczy zarzut Wielguckiego wobec Owsiaka sprowadza się w uproszczeniu do stwierdzenia, że przy wykorzystaniu firm „Złoty Melon” i „Mrówka Cała” (należących do Jerzego Owsiaka i Lidii Niedźwiedzkiej-Owsiak), poprzez ich transakcje z Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, środki ze zbiórek publicznych Orkiestry trafiają w pewnej części do Jerzego Owsiaka. Bloger pisał w tym kontekście o „46 Złotych Melonach”. Owsiak uznał to za karalne zniesławienie. Sąd ocenił jednak, że mechanizm opisany przez Wielguckiego rzeczywiście istnieje. Potwierdził przy tym jego prawo do szacowania skali tego - jak pisał bloger - „dojenia”, ponieważ Wielgucki dwukrotnie pytał o te kwestie WOŚP, a ta dwukrotnie zbywała jego pytania milczeniem." dalszy ciąg na www.gosc.pl  Skoro deonowi nieśpieszno
K
kemot
6 listopada 2014, 14:55
daj szansę deonowi, gość opublikował ten artykuł przed 15 minutami :)
T
tak
7 listopada 2014, 00:32
No i nie ma na deonie
6 listopada 2014, 14:51
Miałam wybrać się do Empiku po mapy, ale okazuje się, że muszę poszukać innego sklepu.
IK
I. Kraszewski
6 listopada 2014, 13:57
Dokonania artystyczne? To dlaczego twarzą nie jest P. Janusz Gajos albo P. Ewa Podleś? Oni mają autentyczne dokonania, poważne, inspirujące, rzetelne - tylko że zapewne nie "zapewniające równowagi między komunikatem produktywnym a wizerunkowym". Jeśli osoby posługujące się takim plastikowym językiem decydują o zasługach kulturowych, to dziękuję za zakupy w Empiku. Znam znacznie lepsze źródła inspiracji.
A
antykatol
6 listopada 2014, 13:56
Brawo empik ! katolska ciemnota zamknac japy i klepac paciorki do swojego wymyslonego pana bozi i marysi ponoc dziewicy.....
SB
szybki bill
6 listopada 2014, 14:03
tu masz dowód jak Empik się tłumaczy : zapewniamy, że naszym zamiarem nie było obrażanie uczuć religijnych i światopoglądowych naszych odbiorców ani celowe budowanie całej komunikacji na postaciach, które wywołują kontrowersje swoimi prywatnymi poglądami. Z przykrością przyjęliśmy Pana deklarację o zaprzestaniu odwiedzin Empiku. ... tylko kasa dla nich sie liczy !!! 
K
kemot
6 listopada 2014, 14:31
Tak z ciekawości. W jaki sposób trafiłes na ten portal? 
P
PL
6 listopada 2014, 14:36
Też taką odpowiedz dostałęm. Ta odpowiedż obreaża myslenie i logike - bo to co piszą jest nielogiczne
K
kemot
6 listopada 2014, 14:43
Jeżeli to nie była celowa prowokacja to nie wiem, co myśleć o inteligencji speców od reklamy w Empiku...
MR
Maciej Roszkowski
6 listopada 2014, 15:03
Ludzie chorzy na pogardę i nienawiść najbardziej szkodzą sami sobie. Choroba rozwija się powoli, ale niszczy nie tylko pacjenta, ale i jego otoczenie. Przez długi czas skutków nie widać
M
monika
6 listopada 2014, 15:27
@antykatol  , nie kumam po co ludzie z takimi pogladami jakty na temat religi w ogole wchodza na ten portal ? po to tylko zeby krytykowac ? ,czy to ma sens , wydaje sie zupelnie bezsensowne , ale moze poprawia ci samopoczucie . sama nie wiem po co odpisuje , strata czasu 
MR
Maciej Roszkowski
6 listopada 2014, 18:42
Nie odbiega od średniej dla tej branży, muszę mieć z nimi co jakiś czas kontakt i bywajuą to ciężkie przeżycia.
A
ANDRZEJ
6 listopada 2014, 19:19
... A mi Ciebie szkoda. Ile w tobie jest nienawiści ? Ty musisz być napradę nieszczęśliwy ! Oamiętaj, co byś na Boga nie powiedział On i tak Cię kocha ... powalające - co ? ... I jeszcze jedno: to bluzganie jest nie na miejscu ... bez klasy . Nie wierzysz -Twoja sprawa... 
R
Racjonalista
6 listopada 2014, 19:21
Może "antykatol" jest po prostu misjonarzem swojej (odmiennej od Twojej) wiary...
6 listopada 2014, 23:40
Dziwi mnie, że jeszcze Twojego posta-gniota nie usunięto pomimo rozlicznych widzianych zgłoszeń do moderacji. Ale! ~antykatol, dziecko Ty moje, ja wiem, jak zagubiony potrafi być młody człowiek. Tak więc nie brnij w kretynizm Nergala. Byłam na koncercie raz, zapewniam, że przekaz werbalny jest tak zboczono-chory, że lepiej uczyć się mądrości życia z nieodczytywanych nawet hieroglifów, niż z tego, co prezetnuje to coś. 
A
antykatol
7 listopada 2014, 05:44
Adress deon.pl  dala mi panienka z ktora juz pare razy mialem sex ponoc jest wierzaca katoliczka , niemniej sypie sie jak ruiny starego zamku...      widac ze jest doswiadczona pomimo 24 lat
8 listopada 2014, 01:28
Jak się nie ma nic do powiedzenia, to można winę zrzucisz choćby na fikcyjną pannę, co? Bida z nędzą. Teraz możesz i o mnie zacząć pisać niestworzone historie, bo i mnie nie znasz,co? Co za żenada  ;-) 
MR
Maciej Roszkowski
8 listopada 2014, 17:33
No po prostu słodki jest
B
bb
6 listopada 2014, 13:40
gostki; "Danton", "E", "andrzej", "Kris1608" - to oddelegowani pracownicy Empiku. Słanie protestów przynosi skutek
E
ew
6 listopada 2014, 14:10
jak ktoś ma inne zdanie, to go robimy agentem (przepraszam-pracownikiem)?
SB
szybki bill
6 listopada 2014, 14:18
Ja tęz dostałem od nich odpowiedź, jest nas wielu sprzeciwiających się , niech o tym wiedzą !
M
mibel
6 listopada 2014, 13:33
Ciekawe, ile Deon dostał za reklamę Empiku, a może Nergala, a może na tyle redaktorzy Deonu są głupi, że robią to za darmo...:) 
K
kemot
6 listopada 2014, 13:37
na czym opierasz przekonanie, że po tym artykule czytelnicy pobiegną na zakupy do eMpiku? 
B
bubu
6 listopada 2014, 13:52
...choćby po twojej głupocie, skoro pytasz...
K
kemot
6 listopada 2014, 14:29
jeśli ma to dla Ciebie jakieś znaczenie to Ci przebaczam
B
bebe2012
6 listopada 2014, 13:10
Zaprotestowałam, wysłałam do Empiku mail -  bo jeśli to żart to niezbyt smaczny. Protest to 2minuty - zachęcam.
SB
szybki bil
6 listopada 2014, 13:22
Ja też mówię "NIE" .
D
Danton
6 listopada 2014, 12:55
Większość komentujących niestety zamiast rozsądkiem posługuje się emocjami i zasłyszanymi hasłami. Po pierwsze, w całej kampanii empiku jest więcej osób niż tylko Nergal i Czubaszek. Po drugie, te osoby zostały wybrane do tej kampanii z powodu ich osiągnięć artystycznych, osobowości itp. I wierzcie mi, że są w tym kraju znacznie bardziej kontrowersyjne persony, niż człowiek, który sprzedał na zachodzie więcej płyt niż nie jedna gwiazdka pop. Sądziłem, że na tym portalu istniał jeszcze nurt jakiegoś dialogu. Myliłem się, szkoda.
O
ona
6 listopada 2014, 13:23
Gościu co ty bredzisz. Komunikat jest wprost: Bożonarodzeniowa reklama i puki co, w naszym kraju kojarzy sie jednoznacznie. Jezeli Nergal i Czubaszek występują w tej reklamie, to jest to oksymoron! Czyli Empik kłamie, jak cała rzeczywistość wokół. Zacznij mysleć logicznie i nie filozofuj ,tylko patrz z szeroko otwartymi oczami.
SB
szybki bill
6 listopada 2014, 13:24
To już nie jest ważne kim ktoś jest ( szatanistą, pedofilem, itp. ) tylko dlatego że jest "wielkim"  muzykiem czy innym artystą ? 
MR
Maciej Roszkowski
6 listopada 2014, 15:00
Czyli jak na garbatych cakiem prości? No to niech siedzą w swoich niszach wielbieni przez podobnych sobie, a ja nie chce aby spaskudzili mi swoim widokiem Świeta.
G
Gosc
6 listopada 2014, 17:24
Dlaczego fakt, że ktoś sprzedał ileś płyt "na zachodzie" miałby być wyznacznikiem dokonań artystycznych? Przepraszam, ale denerwuje mnie to ciagłe wpatrzenie w "zachód". Zacznijmy może żyć własnym życiem, skoro jestesmy w tym kraju, a nie gdzie indziej.
E
E
6 listopada 2014, 12:49
Prawdziwy chrześcijanin nie boi się pobrudzenia rąk na spotkaniu z grzesznikami, ryzykując nawet swoją reputację, bo ma Boże serce i nie chce, aby ktokolwiek się zatracił - powiedział Franciszek podczas porannej Eucharystii w Domu Świętej Marty. Jakże to piękne nie lękać się obmowy i wychodzić na spotkanie braci i sióstr dalekich od Pana. Prośmy o tę łaskę dla każdego z nas i dla naszej matki, Kościoła Świętego - zakończył swoją homilię papież.  
K
kemot
6 listopada 2014, 12:56
Kolejny, który nie zrozumiał przekazu Empiku i reakcji na nie.
3
3771
6 listopada 2014, 13:09
Tak piękny fragment homilii. Jednak zauważ, że osoby te nie szukają Pana a jawnie kpią z Niego i z nas wierzących. Jaki jest przekaz tej Bożonarodzeniowej reklamy, gdy widzimy w niej osobę taką, jak Nergal. Jaki komunikat nam wysyła? Pomyś… Co pomyśli letni katolik (znając i wiedząc jakie ma poglądy pan Darski). Widząc tą reklamę, tu jeszcze bardziej mu wszystko się rozmyje, dobro, zło….wiara w Boga, wiara w… A ta reklama i cala jej otoczka bardzo wpasowuje się w to co napisał poniżej andrzej.
D
duch
6 listopada 2014, 13:24
Nie kpij człowieku, tylko miej odwagę nazwać rzeczy po imieniu!
A
andrzej
6 listopada 2014, 12:29
Być może wielu z nas błądzi i nawet o tym nie wie. Chrześcijaństwo z perwszego wieku zbudowane zostało na mocy Ducha Świętego, a nie celebracji zakupów w  przeróżnych sklepach.  Czy nie widzicie, że te wszystkie sklepy, markety, banki, galerie to świątynie królestwa tego co kusił Pana Jezusa na pustyni? Otwórzcie oczy i przejrzycie! Zrozumcie, że Duch  Święty został nam posłany, aby budować świątynie boże w naszych sercach, w naszych ciałach. A Wy się oburzacie, że w świątyniach upadłych reklamują się upadli (choć może jeszcze nie dokońca) ludzie? Problem nie tkwi w nich, lecz chyba bardziej w nas, bo myśląc że wierzymy może tak naprawdę trwamy jedynie w ILUZJI prawdziwej wiary? Boże Narodzenie kojarzy nam się z biesiadą przy stole, radością, czasem zakrapianą jakimś winem lub innym alkoholem w towarzystwie bliskich. A przecież Bóg powołał Pana Jezusa do poczęcia się na fundamentach starej świątyni, jednak w żłobie, a nie hucznej gospodzie. Z perspektywy czasu to może wyglądać jak policzek wymierzany co roku Bogu, bo świętujemy Jego narodzenie, jak poganie z gospody, nie rozumiejąc zupełnie tej tajemnicy Jego przyjścia. Jak tak dalej będzie się świat toczył w iluzji wiary, to prawie nikt nawet nie zauważy ponownego przyjścia Syna Bożego w koronie królewskiej. Sąd nad tym światem się dokona, a my nadal będziemy trwali w przekonaniu, że nic się nie stało. Bardzo chciałbym się mylić w tej surowej ocenie naszej wiary, jednak fakty podważają prawdy, którymi się na co dzień zasłaniamy. Być może te święta powinniśmy obchodzić, ale o wiele skromniej. Bardziej zapatrzeni w Boga niż półmiski i podarki.
V
viktor
6 listopada 2014, 13:11
"Czy nie widzicie, że te wszystkie sklepy, markety, banki, galerie to świątynie królestwa tego co kusił Pana Jezusa na pustyni?" Proponujesz życie jakąś energią słoneczną na pustyni ? "A Wy się oburzacie, że w świątyniach upadłych reklamują się upadli (choć może jeszcze nie dokońca) ludzie?" A co z pracownikami tych świątyń upadłych (sklepów, marketów, banków, itd) , mają im niewolniczo usługiwać ? A co z ludźmi przymuszonymi życiem korzystać z tych przybytków - mają się niewolniczo godzić na  bluźnierstwa ?  "Zrozumcie, że Duch  Święty został nam posłany, aby budować świątynie boże w naszych sercach, w naszych ciałach". Proponujesz dobrowolnie oddać całą ludzką kulturę i cywilizację szatanowi, a sami mamy się schować w katakumbach ?
K
kemot
6 listopada 2014, 13:46
+1
W
waz
6 listopada 2014, 11:53
Co się stało, że na deonie taka nietolerancyjna informacja. A gdzie dialog i otwartość na świat ja się pytam. Koniec świata
A
Anka
6 listopada 2014, 12:16
A w czym ona jest nietolerancyjna? W samym fakcie, że jest? Przecież to czysta informacja bez komentarza...
V
viktor
6 listopada 2014, 12:26
Dobór informacji jest komentarzem (narracją rzeczywistości). Ileż takich informacji które są nie mniej ważne albo ważniejsze jednak nie znajdziesz na deonie
K
klaps
6 listopada 2014, 13:27
A jaką otwartość masz na myśli? Tolerancję, czyli mamy ścierpieć to wszystko( taki jest źrudłosłów tolerancji), pozwalać na wszelką dowolność/ To chyba jakiśc żart, a nie odpowiedzialne życie, chyba że masz plan na zabawę?.
6 listopada 2014, 14:45
@klaps To był sarkazm.
K
Kris1608
6 listopada 2014, 11:46
Jak czytam te wasze komentarze to aż mnie rwie na wymioty. Wszyscy wielcy chrześcijanie w momencie gdy Nergal pojawia sie w mediach, a jak przychodzi co do czego w kościołach jesteście 4 razy w roku. Im dłużej patrze na to co się dzieję w naszym "wolnym" kraju tym bardziej utwierdzam sie w przekonaniu jak bardzo jest on zaściankowy i jak duże klapki na oczy zaklada wam kościół. a tak btw. Nergal jest najbardziej znanym polskim muzykiem za granicą wiec troszke szacunku, jak kiedykolwiek dokonacie tego co on, wtedy bedziecie mogli go oceniac na swój głupiutki, zaściankowy sposób.
SB
szybki bil
6 listopada 2014, 11:52
Jak ci się nie podoba to weź ze sobą wielkiego muzaka pod pachę i jedź do mniej "zaściankowych nie katolickich krajów " Tam na pewno godnie cię powitają i ugoszczą :)
3
3279
6 listopada 2014, 12:00
W innych krajach, żaden producent by się nie odważył tego zrobić. Wiedziałby bardzo dobrze, że zbyt wielkie poniósłby straty. My jesteśmy jednym z najbardziej biernych społeczeństw. Dlatego na tak wile wobec naszego społeczeństwa pozwala sobie rząd, media, biznes itd..
S
Szeryf
6 listopada 2014, 12:43
A ja myślałem, że najbardziej znanym polskim "muzykiem" jest Fryderyk Chopin, Edyta Górniak, Stan Borys, Maryla Rodowicz, Mieczysław Szcześniak. Behemoth to jest co najwyżej obok Vadera najbardziej znany zespół blackmetalowy.
K
kemot
6 listopada 2014, 14:12
Nie widzisz nic niestosownego by twarzą tegorocznej pamiątki narodzenia naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa była kobieta chwaląca się swoimi aborcjami i mężczyzna, który Słowo Boga nazwał gównem. Masz prawo. Tylko dlaczego stanowisko przeciwne nazywasz głupim i zaściankowym?
MR
Maciej Roszkowski
6 listopada 2014, 14:54
Nowoczesny, mądry, postępowy , otwarty, wielkomiejski czlowieku. Idź się wyrzygaj, tylko nie tu.
Q
q
6 listopada 2014, 11:36
I co myslicie, że Nergla będzie straszył wasze dzieci w Empiku? Ja pierdziu, skąd wy mieszkacie? Naprawdę jesteście tak tępi? 
P
Pabloncjo
6 listopada 2014, 11:21
Empik popełnił wilki błąd!!!! Stracicie przez to wielu klientów.  Już straciliście mnie i moją rodzinę wraz ze znajomymi.   Na 100% nie pojawimy się w Waszych sklepach z dziećmi w których Boże Narodzenie reklamuje osoba  jawnie przyznają się do szatana. Poszukajcie sobie jak ten Pan pięknie zmienił słynną kolędę i naśmiewał się z narodzonego Jezusa. "Empiku" - mozę to da Wam coś do myślenia. 
K
koko
6 listopada 2014, 12:00
ja pierdziele, to na serio?? :D Jak ja się cieszę, że moja rodzina nie jest taka głupia i zacodana.
P
PL
6 listopada 2014, 10:36
Warto wyslac maila ze strony http://www.empik.com/pomoc/kontakt z informacja ,ze nie bedzie sie wspierać satanizmu poprzez robienie zakupów w Empiku- to zawsze zadziala na wyobraznie osob odpowiedzialnych za PR
JO
Jan O.
6 listopada 2014, 10:55
...i wysłane ;)
M
megkibicf1
6 listopada 2014, 11:07
Super pomysł. Ja wysłałam coś takiego: "Dzień dobry. Doszły mnie słuchy, iż w świątecznej odsłonie kampanii reklamowej Empiku pod hasłem "Empik każdego inspiruje inaczej", zobaczymy Nergala oraz Marię Czubaszek. Pragnę wyrazić mój zdecydowany sprzeciw wobec tej akcji i oświadczam, że nie będę wspierać satanizmu poprzez robienie zakupów w Empiku. Poinformuję także o tym wielu moich znajomych, którzy dotychczas mieli w zwyczaju kupować wiele rzeczy w salonach Empik. Z poważaniem."
P
PL
6 listopada 2014, 11:13
Treśc w formie byla podobna. Przykro ,ze promują satanizm. Jeszcze gorzej bo w powiazaniu z Bożym Narodzeniem. Ja  bede "promowal" akcje omijania emipiku w swoim srodowisku by nie sponsorować satanizmu a jesli nie zmienia podejscia to na stale siec empik zostanie usunieta z miejsc gdzie robie zakupy....
6 listopada 2014, 10:18
Trzeba by podobnie zadzaiąłć jak z tym energy drinkiem z agros-nova http://satanizmnieprzejdzie.pl/5.html
Ł
Łuki
6 listopada 2014, 10:14
Wysłałem swoje zdanie na ten temat do centrali Empik. Was też zachęcam do tego!
M
madlejn
6 listopada 2014, 10:13
Deonie, przecież Ciebie nie obchodzą takie niusy rodem z Frondy. Wszak Kościół otwarty nie sprzeciwia się i nie podnosi głosu o takie błahostki 
3
3771
6 listopada 2014, 10:06
To wielka kpina i żart z osób wierzących. Osoba, która jawnie gardzi wartościami chrześcijańskimi, przyznaje się do fascynacji szatanem jest w reklamie Bożonarodzeniowej. A Maria Czubaszek, autorytet moralny, która wielokrotnie chwaliła się z dokonanych aborcji jest również w reklamie. Bojkot Empiku!! Widzimy doskonale w jakim my kraju żyjemy, jakie mamy „elity”. Myślę że w innych krajach, np. USA taka reklama by się nie ukazała.
M
M.
6 listopada 2014, 10:00
Spoko, komunikat jak dla mnie bardzo czytelny. Na pewno już nie wejdę do tego sklepu, a proszę mi wierzyć wcale nie tak łatwo sprawic, abym poczuła się zdegustowana. Empik podłącza swoj wagonik do pociągu zakupowego szaleństwa z okacji Bożego NARODZENIA, a sam reklamuje je gębą baby dla której człowiek ma względną wartość....
P
poczta@twoje-miasto.pl
6 listopada 2014, 09:59
Tak, to jasny komunikat, ja już wiem, że muszę szukać innego sklepu, na szczęście mam :)
I?
i ?
6 listopada 2014, 09:37
no, wspaniały news, i co z tego ?
K
kemot
6 listopada 2014, 09:46
Dla mnie ta informacja jest istotna. Empik wysyła czytelny komunikat. Jak widać czytelny nie dla wszystkich.
M
Mawak
6 listopada 2014, 09:58
A to z tego, że lepiej do Empiku w najbliższym czasie z dzieckiem nie chodzić. Silne negatwne przeżycia psychiczne w dzieciństwie mogą mieć długofalowe konsekwencje.