Kogo właściwie uwiera Telewizja Trwam?

Powstała sytuacja pogłębia przede wszystkim chaos medialny, będący poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa państwa, z uwagi choćby na fakt, że rynek mediów, zwłaszcza tytułów prasowych, zdominowany został u nas przez obcy kapitał.
"Nasz Dziennik" / PAP / slo

Wołanie o prawo Telewizji Trwam do miejsca na multipleksie cyfrowym nie jest żądaniem przywileju; jest elementarnym postulatem wolnych obywateli demokratycznego państwa, pisze na łamach "Naszego Dziennika" bp. Adam Lepa.

Hierarcha, który jest członkiem Rady Konferencji Episkopatu Polski ds. Środków Społecznego Przekazu, podkreśla że stanowisko Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w tej kwestii wprowadza niepokój wśród milionów polskich katolików, którzy jako ośmieszane "moherowe berety" czują się zlekceważeni.

Zdaniem biskupa powstała sytuacja pogłębia przede wszystkim chaos medialny, będący poważnym zagrożeniem dla bezpieczeństwa państwa, z uwagi choćby na fakt, że rynek mediów, zwłaszcza tytułów prasowych, zdominowany został u nas przez obcy kapitał.

DEON.PL POLECA

Autora artykułu niepokoi "fakt tworzenia wokół Telewizji Trwam negatywnej atmosfery, która ma rozniecić wrogi stosunek do tego medium. Różnymi kanałami sączone są niechęć, szyderstwo i różne odcienie pogardy wobec Telewizji Trwam i pozostałych "mediów toruńskich". Uczestniczą w tym dyżurne media komercyjne, pewne programy w mediach publicznych oraz media uważające się za katolickie, dla których "media ojca Rydzyka" są wrogiem Kościoła", pisze bp Lepa.

Artykuł poprzedza zaplanowaną na niedzielę w Warszawie kolejną manifestację w obronie Telewizji Trwam.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Kogo właściwie uwiera Telewizja Trwam?
Komentarze (44)
M
Max
21 maja 2013, 09:42
1) Co robił W. Jaruzelski to wiem i nie muszę pytać, bo stan wojenny przeżyłem i nigdy nie będę gadał głupot w stylu p. E. Stankiewicz, że teraz jest gorzej jak w stanie wojennym.  2) Nie jestem zwolennikiem Prezydenta Komorowskiego, ale skład RBN możesz sobie znaleźć i nie pisz bzdur, że W. Jaruzelski jest jakimś doradcą w RBN.  ... Kolego @cm ad.1  Nigdy nie poddawałem w wątpliwość przeżycia przez ciebie stanu wojennego. Co do gadania głupot (a właściwie - pisania), to śmiem wyrazić opinię, że często to czynisz, choćby przytaczając wyrwane z kontekstu słowa pani Ewa Stankiewicz. ad.2 Nie pisałem że Jaruzelski jest doradcą RBN, ale prezydenta Komorowskiego w RBN. Czy był tylko jednorazowym doradcą? Tego nie wiem. Ale doradcą Komorowskiego był. [url]http://niewiarygodne.pl/gid,13406424,img,13406695,kat,1017185,page,9,ti<x>tle,Zamach-na-Jana-Pawla-II-Ktora-wersja-jest-prawdziwa,galeriazdjecie.html?smgajticaid=610a01[/url] [url]http://www.rp.pl/artykul/578850.html[/url]
J
Jan
21 maja 2013, 08:35
~verbum http://www.radiomaryja.pl/multimedia/msza-sw-dla-rodziny-radia-maryja-ktorej-przewodniczyl-kard-tarcisio-bertone-calosc/ Polecam całośc oglądnąć i posłuchać. Kardynał Grocholewski też w Niej uczestniczył. 2013-05-18 20:51:30 | Cytuj | Zgłoś ~verbum Komentarze pokazują że deon ma specyficznych komentatorów. Dla nich nie liczy sie 4 krotne poparcie KEP, wyższych przełożonych zakonnych (wszystkich), papieża, większości hierarchów. A nauka społeczna KK też nie ma znaczenia. Liczy sie chyba wobec tego postmodernizm w teologi, tzw. otwarty kościół szczególnie na liberalizm, poprawność polityczna (nie mylic z otwartym kościołem który dzisiaj głosił Franciszek). Deon o którym mało kto wie za to w osobach niektórych jezuitów wyraźnie stawia sie ponad swoje śluby zakonne. A komentatorzy może skorzystali chociaż dzisiaj z TV Trwam i byli na czuwaniu w Watykanie przed Zesłaniem Ducha Świetego. A jutro do zobaczenia w Warszawie.  MOŻE JEDNA Z NAJLEPSZYCH DEONOWICZEK ZOBACZY TEN LINK? JEST NAJLEPSZA BO ZAWSZE IDZIE PO LINI WIODĄCYCH POSTMODERNISTYCZNYCH I LIBERALNYCH JEZUITÓW NA DEONIE (DOBRZE ŻE JEST ICH NIE ZA WIELU)
Jadwiga Krywult
21 maja 2013, 08:22
Dlaczegp władze rosyjskie zgodziły się, żeby ks. Rydzyk miał nadajniki na Uralu ? Widocznie RM jest pożyteczne dla Putina.
Jadwiga Krywult
21 maja 2013, 08:21
Co robił w stanie wojennym ks. Rydzyk  ?
Jadwiga Krywult
21 maja 2013, 08:19
Ci którzy twierdzą że teraz jest gorzej niż w stanie wojennym to również rolnicy, którym w PRL żyło się dobrze, sprzedawali drogo na targu, a robotnicy ich nie obchodzili - 'niech na całym świecie wojna, byle polska wieś zaciszna, byle polska wieś spokojna'. Kiedy Kaczyński chwalił Gierka patriotę, to mieszkańcy wsi odnieśli się do tego ze zrozumieniem.
20 maja 2013, 22:32
cm, więrzę Ci, że nie masz powodów narzekać na stan wojenny. Jednakże nie wszyscy tak mieli. ...  Ci którzy twierdzą że teraz jest gorzej niż w stanie wojennym to albo ludzie zaślepieni nienawiścią do Tuska albo byli aparatczycy którym wtedy żyło się nienajgorzej  albo po prostu ludzie chorzy którym należy współczuć 
C
cm
20 maja 2013, 22:30
cm, więrzę Ci, że nie masz powodów narzekać na stan wojenny. Jednakże nie wszyscy tak mieli. ... Czytaj ze zrozumieniem i nie pisz bzdur. Właśnie mam powody, bo zabrał mi dzieciństwo. I nigdy nie będę mówił, że teraz jest gorzej, bo to jest podłe okłamywanie młodych ludzi, którzy stanu wojennego nie przeżylii iplucie na tych, którzy wtedy cierpieli. 
T
tak
20 maja 2013, 22:25
cm, więrzę Ci, że nie masz powodów narzekać na stan wojenny. Jednakże nie wszyscy tak mieli.
C
cm
20 maja 2013, 22:06
Gwaizdą Radia Maryja i TV Trwam jest prof. J.R. Nowak. Spytaj się go, jak będziesz miał okazję, co robił w czasie Stanu Wojennego. Na takie pytania reaguje bardzo alergicznie.  ... Doradcą prezydenta Komorowskiego w RBN jest W.Jaruzelski. Zapytaj gajowego co Wojciech J. robił w czasie stanu wojennego. ... 1) Co robił W. Jaruzelski to wiem i nie muszę pytać, bo stan wojenny przeżyłem i nigdy nie będę gadał głupot w stylu p. E. Stankiewicz, że teraz jest gorzej jak w stanie wojennym.  2) Nie jestem zwolennikiem Prezydenta Komorowskiego, ale skład RBN możesz sobie znaleźć i nie pisz bzdur, że W. Jaruzelski jest jakimś doradcą w RBN. 
M
Max
20 maja 2013, 21:49
Gwaizdą Radia Maryja i TV Trwam jest prof. J.R. Nowak. Spytaj się go, jak będziesz miał okazję, co robił w czasie Stanu Wojennego. Na takie pytania reaguje bardzo alergicznie.  ... Doradcą prezydenta Komorowskiego w RBN jest W.Jaruzelski. Zapytaj gajowego co Wojciech J. robił w czasie stanu wojennego.
C
cm
20 maja 2013, 21:22
Włącz sobie Radio Maryja i Telewizję Trwam tylko nie wczasie modlitwy lub transmisji z uroczystości religijnych i zobacz głoszoną antyewangelię w osobach J.R. Nowaka, A. Macierewicza, itp. A tych, którzy domagają się konkretów namawiam do tego samego. Na własne uszy usłyszą i będą mieć konkrety. ... To co mam oglądać? TV Religia, która w czasie papieskiej pielgrzymki jako eksperta uznaje i puszcza rozmowę z Tomaszem Turowskim, komunistycznym agentem rozpracowującym w Watykanie jezuitów jak i samego papieża Jana Pawła II? ... Gwaizdą Radia Maryja i TV Trwam jest prof. J.R. Nowak. Spytaj się go, jak będziesz miał okazję, co robił w czasie Stanu Wojennego. Na takie pytania reaguje bardzo alergicznie. 
T
tak
20 maja 2013, 20:26
Z lemingami się nie dyskutuje, skoro nie moga pojąć, że ten rząd i PO robi wszystko aby zniszczyć Polskość i demokrację. Im wystarczy wytłumaczenie, że nie udostępniono PISowi i Kaczyńskiemu historycznej stłówki w Stoczni Szczecińskiej tylko dlatego, że nawaliła instalacja elektryczna, filmu którego się ta władza boi nie wyświetlają  tylko dlatego, że w kinie nawalił nowy projektor, ileż już  instytucji pod wpływem presji władz odmawia swoich sal PiSowi nie ze strachu tylko .... Leming zostanie lemingiem na całe życie , bo gdy przyjdzie inna władza to będzie jej równie wiernie służył.
LS
le sz
20 maja 2013, 17:18
I to niby ja mam problemy ze zrozumieniem? LOL --- Jeżeli czegoś nie zrozumiałem (przynajmniej wg Ciebie) to proszę pokaż, wytłumacz mi to, a jestem gotów nie tylko Ci podziękować ale i przeprosić.
AP
Adrian P.
20 maja 2013, 17:06
I to niby ja mam problemy ze zrozumieniem? LOL
LS
le sz
20 maja 2013, 08:54
Włącz sobie Radio Maryja i Telewizję Trwam tylko nie wczasie modlitwy lub transmisji z uroczystości religijnych i zobacz głoszoną antyewangelię w osobach J.R. Nowaka, A. Macierewicza, itp. A tych, którzy domagają się konkretów namawiam do tego samego. Na własne uszy usłyszą i będą mieć konkrety.To co mam oglądać? TV Religia, która w czasie papieskiej pielgrzymki jako eksperta uznaje i puszcza rozmowę z Tomaszem Turowskim, komunistycznym agentem rozpracowującym w Watykanie jezuitów jak i samego papieża Jana Pawła II?[...] @Adrian P. Przede wszystkim czytaj uważniej, ze zrozumieniem, bo Twoje pytanie: "To co mam oglądać?" jest bez sensu. Przecież autor wypowiedzi jasno i wyraźnie proponował Ci abyś słuchał i oglądał swoje ulubione stacje, cytuję: "Włącz sobie Radio Maryja i Telewizję Trwam tylko nie wczasie modlitwy lub transmisji z uroczystości religijnych" A swoją drogą to masz dość specyficzne kryteria selekcji progamów. Jak dowiesz się, że człowiek który w TV Trwam uznany był za eksperta, za tzw. komuny był komunistycznym agentem rozpracowującym kogoś, to przestaniesz oglądać TV Trwam?
AP
Adrian P.
20 maja 2013, 00:12
Włącz sobie Radio Maryja i Telewizję Trwam tylko nie wczasie modlitwy lub transmisji z uroczystości religijnych i zobacz głoszoną antyewangelię w osobach J.R. Nowaka, A. Macierewicza, itp. A tych, którzy domagają się konkretów namawiam do tego samego. Na własne uszy usłyszą i będą mieć konkrety. ... To co mam oglądać? TV Religia, która w czasie papieskiej pielgrzymki jako eksperta uznaje i puszcza rozmowę z Tomaszem Turowskim, komunistycznym agentem rozpracowującym w Watykanie jezuitów jak i samego papieża Jana Pawła II? Polsat i TVN, którym należałoby odebrać koncesję już za same odmóżdżające seriale? Zapewne nikt nie będzie twierdził, że Trwam jest doskonała, ale nie przyznanie jej koncesji jest skandalem! Wiadomości wieczornych słucham bardzo często z odtworzenia w Internecie, ale pomijając to ostatnim niemodlitewnym programem jaki oglądałem był Polski punkt widzenia z prof. Wiesławem Wysockim, wykładowcą na UKSW, historykiem i biografem Rotmistrza Witolda Pileckiego. Kto jest słabo zorientowany w temacie Pileckiego powinien obejrzeć rozmowę. Ja dowiedziałem się ciekawej rzeczy: jak prof.Wysocki sięgnął w 1996 roku do dokumentów które wykorzystał do napisania książki 3 lata wcześniej to część informacji była ukryta, wiele zostało usuniętych przez co teczki zostały stworzone na nowo, do tego musiał pracować pod okiem funkcjonariuszki bodaj UOP. I co jest złego w tej rozmowie? Co jest złego, że prof.Wysocki przedstawił historię Rotmistrza po haniebnej publikacji w lewackim tygodniku Polityka?
C
cm
19 maja 2013, 21:17
Oczywiście, za każdym rogiem czyha wróg. Wszędzie spisek. Nie boisz się wychodzić z domu? ... Boję się takich osobników jak Ryszard Cyba, czy człowiek PO biegający po Wawelu z siekierą. Boję się też polityków, oficjalnie ogłaszających, że za wszelką cenę nie można dopuścić PiS do przejęcia władzy, i prezydenta który z bulem serca wyznał: "nawet gdy wygra PiS wcale nie muszę J. Kaczyńskiego desygnować do tworzenia rządu. Boję się tej PeOwskiej "wszelkiej ceny". Lemingi się jej nie boją. ... Widzę, że naczytałeś się piśmideł typu Gazeta Polska i się boisz. A ja się nie boję propagandy Gazety Polskiej. Dla mnie Ewangelia jest źródełm i dlatego się nie boję.
M
Max
19 maja 2013, 20:38
Oczywiście, za każdym rogiem czyha wróg. Wszędzie spisek. Nie boisz się wychodzić z domu? ... Boję się takich osobników jak Ryszard Cyba, czy człowiek PO biegający po Wawelu z siekierą. Boję się też polityków, oficjalnie ogłaszających, że za wszelką cenę nie można dopuścić PiS do przejęcia władzy, i prezydenta który z bulem serca wyznał: "nawet gdy wygra PiS wcale nie muszę J. Kaczyńskiego desygnować do tworzenia rządu. Boję się tej PeOwskiej "wszelkiej ceny". Lemingi się jej nie boją.
TB
to b. proste
19 maja 2013, 20:17
Kogo właściwie uwiera Telewizja Trwam? Agentów wszelkiej maści pozostawionych jako spadek po ZSRR i ich rodowych spadkobierców. Dziś to nawet skrajny idiota wie. Nie mylić z beneficjentami, którzy jak widać poniżej nie mają już nic do stracenia
C
cm
19 maja 2013, 19:52
W poprzedni piątek chciałem oglądnąć w kinie  film Cristiada nie udało się bo pracownicy kina powiedzieli, że zepsuł się projektor. Jakiś facet powiedział wtedy, że dwa dni wcześniej była jego żona i też rzekomo zepsuł się projektor , nawiasem mówiąc nowy jak sami pracownicy powiedzieli. Ta władza POwska  już nawet filmów się boi?  Czy leszek, albo Beniamin, albo cm mogliby dać jakieś oficjalne wyjaśnienie tych  przypadkowych przypadków?   Bo przecież , na pewno nie chodzi tu o cenzurę! Nieprawdaż? ... Oczywiście, za każdym rogiem czyha wróg. Wszędzie spisek. Nie boisz się wychodzić z domu?
19 maja 2013, 18:12
Jak zawsze @Beniamin "odpowiada" nie odpowiadając.  @Beniamin jesteś takim znawcą tuskowych zacnych czynów, to może wyjaśnisz mi dlaczego żona Donalda występująca u boku męża na różnych oficjalnych i mniej oficjalnych imprezach jest taka wystraszona? Jak na coś takiego można odpowiedzieć?????
M
Max
19 maja 2013, 16:49
Jak zawsze @Beniamin "odpowiada" nie odpowiadając. Trudno się dziwić, miłośnicy PO tak mają. Proszę tylko o jedno, o obiektywizm, by do jednego worka nie wrzucać szkodnika, który szkodzi Polsce i narodowi, oraz polityka starającego się przeciwstawić podłym czynom tego pierwszego. Też ci życzę by Duch Święty oświecił twój umysł, byś potrafił ujrzeć prawdę i odróżnić dobro od zła udającego dobro.
19 maja 2013, 16:35
@Beniamin jesteś takim znawcą tuskowych zacnych czynów, to może wyjaśnisz mi dlaczego żona Donalda występująca u boku męża na różnych oficjalnych i mniej oficjalnych imprezach jest taka wystraszona? Gdy na nią patrzę widzę obraz kobiety psychicznie zaszczutej. Rozbiegany pełen strachu wzrok, niepewna poza, wymuszony, sztuczny uśmiech na smutnej twarzy. Czy to nie jest dziwne zachowanie osoby, która jest podobno biznes woman? A wracając do "przypadkowych przypadków", to agresja posunięta do morderstwa też jest przypadkowa w szeregach członków PO? ... @Max Przepraszam Cię ale po czymś takim czuje się bezsilny nie wiem czy Tusk ma psa bo pewnie też poznał byś że jest głodzony i prześladowany. Wybacz , naprawdę nie widzę sensu na polemikę w tym stylu. Szczęść Boże i darów Ducha Świętego życzę zarówno Tobie jak i tym których wspierasz i uważasz zbawienie dla Polski. Co do znajomości Tuska to będę do znudzenia powtarzał że nie jest on bohaterem mojej bajki i widzę jego błędy i porażki niemniej jednak nie uważam go za zdrajcę mordującego własnego prezydenta i patrzącego jakby tylko zaszkodzić Polsce. Nie demonizuję ani Tuska ani Kaczyńskiego nie wierzę tylko w to że Kaczyński potrafi swoim socjalistycznym programem ,,uratować"Polskę . Z niecierpliwością czekam na świeże siły na scenie politycznej.Bo panów będących w polityce od 30 lat mam już dość. Niektórzy z nich nie przepracowali w życiu uczciwie nawet godziny i bez polityki by zginęli . Tak więc ta wojenka którą w Polsce rozpętali jest im bardzo na rękę.
M
Max
19 maja 2013, 16:16
@Beniamin jesteś takim znawcą tuskowych zacnych czynów, to może wyjaśnisz mi dlaczego żona Donalda występująca u boku męża na różnych oficjalnych i mniej oficjalnych imprezach jest taka wystraszona? Gdy na nią patrzę widzę obraz kobiety psychicznie zaszczutej. Rozbiegany pełen strachu wzrok, niepewna poza, wymuszony, sztuczny uśmiech na smutnej twarzy. Czy to nie jest dziwne zachowanie osoby, która jest podobno biznes woman? A wracając do "przypadkowych przypadków", to agresja posunięta do morderstwa też jest przypadkowa w szeregach członków PO?
19 maja 2013, 12:08
W poprzedni piątek chciałem oglądnąć w kinie  film Cristiada nie udało się bo pracownicy kina powiedzieli, że zepsuł się projektor. Jakiś facet powiedział wtedy, że dwa dni wcześniej była jego żona i też rzekomo zepsuł się projektor , nawiasem mówiąc nowy jak sami pracownicy powiedzieli. Ta władza POwska  już nawet filmów się boi?  Czy leszek, albo Beniamin, albo cm mogliby dać jakieś oficjalne wyjaśnienie tych  przypadkowych przypadków?   Bo przecież , na pewno nie chodzi tu o cenzurę! Nieprawdaż? ... Odpowiedź jest prosta to spisek Tuskai Komorowskiego z właścicielami  kin ,następnym krokiem ma być zakaz wydawania ND,GPC tłumaczone brakiem papieru a nawet zakaz pisania negatwnego o PO w internecie (dziwne że ten twój tekst przeszedł przez cenzurę)podobno też budują nowe więzienia dla przeciwników politycznych tak więc krytykanci wykazują się wielką odwagą i myślę że staną się nową kategorią narodowych bohaterów.Z twojego postu wynika że rząd prześladuje już nie tylko opozycję ale teraz wziął się za chrześcijan .Przyjdzie pewnie znowu przejść do katakumb. A tak na poważnie absurdy też powinny mieć granice. Moje dzieci dawno temu gdy była awaria wodociągów  lub energiimówiły ,,to przez komunistów"  Sprawdź więc czy masz wodę bo po tym poście Tusk mógł już pod pozorem awarii zakręcić Mimo wszystko pozdrawiam  Szczęść Boże i niech Duch Święty daje Ci światło
T
tak
19 maja 2013, 11:21
gość, powiedział mi ktoś, niestety nie moge wyjawić kto, że jesteś kłamca i oszustem niegdonym aby Ci rękę podać..
T
tak
19 maja 2013, 11:19
W poprzedni piątek chciałem oglądnąć w kinie  film Cristiada nie udało się bo pracownicy kina powiedzieli, że zepsuł się projektor. Jakiś facet powiedział wtedy, że dwa dni wcześniej była jego żona i też rzekomo zepsuł się projektor , nawiasem mówiąc nowy jak sami pracownicy powiedzieli. Ta władza POwska  już nawet filmów się boi?  Czy leszek, albo Beniamin, albo cm mogliby dać jakieś oficjalne wyjaśnienie tych  przypadkowych przypadków?   Bo przecież , na pewno nie chodzi tu o cenzurę! Nieprawdaż?
MM
Maria Mag
19 maja 2013, 10:28
"uderz w stół a nożyce sie odezwą " stare ,polskie mądre przysłowie.   A dlaczego się te "nożyce "odezwą? Ktoś zakłócił ich spokój leżenia na stole.  Nie trzeba wymieniać nazwisk tych wszystkich osób ,one same się odezwą.  Nielukrowane opisy rzeczywistościw TvTrwam to dla nich zagrożenie spokojnej egzystencji tzw."małej (gierkowskiej) stabilizacji". 
C
cm
19 maja 2013, 10:01
no właśnie kogo uwiera: części bpów i kapłanów, ks. Sowę czy inne gremia lemingów ?! ... Włącz sobie Radio Maryja i Telewizję Trwam tylko nie wczasie modlitwy lub transmisji z uroczystości religijnych i zobacz głoszoną antyewangelię w osobach J.R. Nowaka, A. Macierewicza, itp. A tych, którzy domagają się konkretów namawiam do tego samego. Na własne uszy usłyszą i będą mieć konkrety. To podłe partyjniactwo tych Panów (i nie tylko tych) nie ma nic wspólnego z Ewangelią Jezusa.Włącz sobie Radio Maryja i Telewizję Trwam tylko nie wczasie modlitwy lub transmisji z uroczystości religijnych i zobacz głoszoną antyewangelię w osobach J.R. Nowaka, A. Macierewicza, itp. A tych, którzy domagają się konkretów namawiam do tego samego. Na własne uszy usłyszą i będą mieć konkrety. To podłe partyjniactwo tych Panów (i nie tylko tych) nie ma nic wspólnego z Ewangelią Jezusa.
R
radek
19 maja 2013, 09:44
no właśnie kogo uwiera: części bpów i kapłanów, ks. Sowę czy inne gremia lemingów ?!
A
alik
19 maja 2013, 07:50
Bp Ryczan do neoprezbiterów: "Zważcie, jak zrodzili się Obirki, Bartosie, Jonasze, telewizyjni kapłani bez kapłańskich oznak? Wypadła im z ręki Ewangelia" "Niech nikt nie zamknie ci ust, gdy trzeba mówić o miłości Ojczyzny, gdy trzeba ujawnić prawdę w miłości. Gdy głosił będziesz Jezusową prawdę, nie bój się nawet więzienia". [url]http://wpolityce.pl/wydarzenia/53881-bp-ryczan-do-neoprezbiterow-zwazcie-jak-zrodzili-sie-obirki-bartosie-jonasze-telewizyjni-kaplani-bez-kaplanskich-oznak-wypadla-im-z-reki-ewangelia[/url]
DP
dr perkins
19 maja 2013, 07:23
Komentarze pokazują że deon ma specyficznych komentatorów. Dla nich nie liczy sie 4 krotne poparcie KEP, wyższych przełożonych zakonnych (wszystkich), papieża, większości hierarchów. A nauka społeczna KK też nie ma znaczenia. Liczy sie chyba wobec tego postmodernizm w teologi, tzw. otwarty kościół szczególnie na liberalizm, poprawność polityczna ;(nie mylic z otwartym kościołem który dzisiaj głosił Franciszek). Deon o którym mało kto wie za to w osobach niektórych jezuitów wyraźnie stawia sie ponad swoje śluby zakonne. A komentatorzy może skorzystali chociaż dzisiaj z TV Trwam i byli na czuwaniu w Watykanie przed Zesłaniem Ducha Świetego. A jutro do zobaczenia w Warszawie. ...@ verbum, to jest "trzęsiawka lemingoidalna wymuszona" - czyli neurotyczny zespół zachowań wymuszonych do granic absurdu obawą o odłączenie od koryta. Oraz w kilku przypadkach trud zwyczajnej służby na odcinku... 
A
alex
19 maja 2013, 06:20
Z bogatym udokumentowaniem "chrześcijańskiej" działalności RM można zapoznać  np. tutaj: http://rm.radiomaryja.pl.eu.org/<a href="http://rm.radiomaryja.pl.eu.org/"> </a> ...Oto źródło wiedzy katolika XLeszka Założycielem podanej przez niego strony jest Rafał Maszkowski znany np. z prowokacji w 2009 r. jaką przeprowadził razem z GW w trakcie młodzieżowej pielgrzymki Radia Maryja do Częstochowy. To człowiek, który sam o sobie stwierdza, że nie spocznie póki nie zniszczy rozgłośni o. Rydzyka. --- Jak podałem na wstępie, źródłem wiedzy jest bogate UDOKUMENTOWANIE.  ...Udokumentowanie czego ? Dajesz XLeszek odnośnik do strony stworzonej przez człowieka skompromitowanego, któremu nienawiść do RM przełożyła się na chaotyczny gąszcz informacji i twierdzisz, że coś zostało udokumentowane ? Co mianowicie - konkrety. Konkretny cytat z linkiem - to pogadamy.
LS
le sz
19 maja 2013, 01:22
Z bogatym udokumentowaniem "chrześcijańskiej" działalności RM można zapoznać  np. tutaj: http://rm.radiomaryja.pl.eu.org/<a href="http://rm.radiomaryja.pl.eu.org/"> </a> ...Oto źródło wiedzy katolika XLeszka Założycielem podanej przez niego strony jest Rafał Maszkowski znany np. z prowokacji w 2009 r. jaką przeprowadził razem z GW w trakcie młodzieżowej pielgrzymki Radia Maryja do Częstochowy. To człowiek, który sam o sobie stwierdza, że nie spocznie póki nie zniszczy rozgłośni o. Rydzyka. --- Jak podałem na wstępie, źródłem wiedzy jest bogate UDOKUMENTOWANIE. Rozumiem że dla wyznawcy RM może być to trudne do przyswojenia, ale dokumenty są czymś obiektywnym. I właśnie dlatego nie usiłowałem opisywać co kto kiedy powiedział, a podałem linki pod którymi można sobie wyszukać i odsłuchać nagrania wypowiedzi. To tylko w RM treść nagrania nie zależy od tego co kto mówił ale od tego kto to nagrywał.
A
alex
19 maja 2013, 00:05
Z bogatym udokumentowaniem "chrześcijańskiej" działalności RM można zapoznać  np. tutaj: http://rm.radiomaryja.pl.eu.org/<a href="http://rm.radiomaryja.pl.eu.org/"> </a> ...Oto źródło wiedzy katolika XLeszka Założycielem podanej przez niego strony jest Rafał Maszkowski znany np. z prowokacji w 2009 r. jaką przeprowadził razem z GW w trakcie młodzieżowej pielgrzymki Radia Maryja do Częstochowy. To człowiek, który sam o sobie stwierdza, że nie spocznie póki nie zniszczy rozgłośni o. Rydzyka. "Incydent pod Jasną Górą" był dziennikarską ustawką [url]http://www.fronda.pl/a/incydent-pod-jasna-gora-byl-dziennikarska-ustawka,2290.html[/url] PROWOKACJE W STYLU SB I ICH MOCODAWCY [url]http://rak.salon24.pl/382253,prowokacje-w-stylu-sb-i-ich-mocodawcy[/url] Raport o wolności mediów Cz. IV, w rozdziale: „Ustawki” jasnogórskie - „Gazety Wyborczej” i telewizji Polsat [url]http://naszeblogi.pl/17964-raport-o-wolnosci-mediow-cz-iv[/url]
A
AP
18 maja 2013, 20:38
@Jańcio Wodnik. Tu nie chodzi o cytowanie zakonnika - milczenie trudno cytować, a on milczy gdy jego owieczki sączą jad i nakręcają się wzajemnie. Nie dopuszcza do głosu myślących inaczej bo to jest dla niego korzystne - ot cała filozofia. ... To samo na deon.pl! Czy znasz choć jeden artykuł w dziale "Na ostrzu pióra", gdzie autor prezentowałby zalety przerywania ciąży? Małżeństw homoseksualnych i adopcji przez nie dzieci? Masturbacji? Wielożeństwa? Chrztu od 18 roku życia? Itd.?
&
<><
18 maja 2013, 20:28
[url]http://www.radiomaryja.pl.eu.org/nagrania/[/url] ... "4 min 16 s o podręczniku R. Biedronia, który ma uczyć dzieci i rodziców co to jest homoseksualizm i jak postępować w stosunku do homoseksualnych kolegów i koleżanek. Wielkie oburzenie. H. Wujkowska bredzi o homoseksualizmie jako patologii, zaburzeniu i dewiacji." Straszna nienawiść! A bredzi to autor (najwyraźniej homolobbysta) tamtej strony www...
Z
Zenon
18 maja 2013, 15:00
@Jańcio Wodnik. Tu nie chodzi o cytowanie zakonnika - milczenie trudno cytować, a on milczy gdy jego owieczki sączą jad i nakręcają się wzajemnie. Nie dopuszcza do głosu myślących inaczej bo to jest dla niego korzystne - ot cała filozofia.
LS
le sz
18 maja 2013, 13:26
Problem z RM i TV Trwam polega na tym, że oficjalnie deklarują się jako media religijne i katolickie, ale oprócz działalności religijnej prowadzą jednostronnie zaangażowaną działalność polityczną. I to w sposób szerzący nienawiść. Z bogatym udokumentowaniem "chrześcijańskiej" działalności RM można zapoznać  np. tutaj: [url]http://rm.radiomaryja.pl.eu.org/[/url] [url]http://www.radiomaryja.pl.eu.org/[/url] [url]http://www.radiomaryja.pl.eu.org/nagrania/[/url]
M
marcin
18 maja 2013, 12:55
Też czasami posłucham Radia Maryja i obejrzę w internecie TV Trwam. Treści relgijne, religijne opiniie i komentarze na przykład z wybory papieża Franciszka bardzo mi się podobały. Jednak rzeczywiście jest to jedna strona tych mediów. Druga strona - naprawdę nie mała to... polityka. I tutaj dla mnie te media się kończą. Nie lubię polityki w ogóle. Brauje mi po prostu stacji religijnej w całości. TV Trwam i RM nie są dla mnie mediami religijnymi w całości. Niestety są to media, oprócz kontekstu religijnego, w dużej części polityczne...
ZP
zwykły polak
18 maja 2013, 11:44
Rozumiem argumenty że 2, 5 miliona ma prawo do tego aby umiescic na multipleksie tv trwam , bo jest to sila nie przecenienia.Rozumiem też to że krr itv nie dopuszcza tv trwam , moze jest w niej ktos odważny kto staje przeciw 2, 5miliona.Z racji faktu ze wiele jeżdżę samochodem to czesto slucham RM ,modlitwy i tresci religijne sa bardzo potrzebne i dobrze sie ich slucha .Ale niestety jest tam jeszcze coś i to w wiekszej mierze niż modlitwy .Nienawisc obelgi i to co jest oczywiste dla kogos kto przez chocby krotki czas pooglada poslucha mediów ojca Rydzyka , to jest to tv polityczna z nastawieniem tylko na jedną opcje .W swietle wypowiedzi mojego poprzednika jezeli np. ruch palikota stworzył by tv promujaca narkotyki wolna milosc i bóg wie jeszcze co i zebral by 2, 5 miliona podpisów to trzeba by mu dac miejsce na multipleksie? Ja osobiscie jestem przeciwnikiem tv trwam na multipleksie w takiej jej formie, choc bardzo mi brakuje takiej tv ogulnie dostepnej .I za to warto sie modlić :-)
JW
Jańcio Wodnik
18 maja 2013, 10:39
2,5 mln podpisów zebranych jako poparcie umieszczenia RM na multipeksie potraktowano jako nic...zdanie dwa i pół miliona osób okazało się bez znaczenia... http://www.youtube.com/watch?v=VRtsqETg8n4
JW
Jańcio Wodnik
18 maja 2013, 10:32
Prośba do autora komentarzu określającego się jako 'gosc"... "pluwa innych, poniza,..." --- możesz podać jakieś konkretne cytaty, które padły z ust tego zakonnika. Nie, żebym bronił chamstwa jeśli takowe zaistniało, ale bez konkretów możemy ferować takimi ocenami na lewo i prawo. Radia Maryja słucham od przypadku, jak zaglądne do domu rodzinnego, póki co nie zasłyszałem żadnych takich chamskich i prymitywnych zachowań. Prymitywnym natomiast jest rzucać oskarżenia bez podawania dowodów, że takie zachowania godne pożałowania miały miejsce.  Zbierałem niedawno podpisy pod zmianami do ustawy antyaborcyjnej przeciwko aborcji eugenicznej. Jedna z kobiet zareagowała oburzeniem, że... "nie popiera Radia Maryja" więc nie podpisze. Akcja z odpisami była ruchem obywatelskim, nie RadioMaryjnym, jak poszło do rozum go głowy...zawróciła i złożyła jednak swój podpis. W większości ataków na Radio Maryja jest w moim odczuciu, brak rozumnego myślenia, kierowanie się natomiast uprzedzeniami, medialną nagonką, efektem stadnym oraz brakiem elementarnych informacji zasiągniętych z porównania u różnych źródeł.  Jeśli w rozgłośni jakiekolwiek katolickiej są jakieś niechrześcijańskiej zachowania trzeba je piętnować. Ale głupie ataki, oceny są po prostu prymitywne i żałosne choć wolałbym napisać śmieszne...
G
gosc
18 maja 2013, 09:23
To nie do konca prawda. Wszystkie niesnaski wokol tych mediow wywoluje nie kto inny jak sam o. Rydzyk. Opluwa innych, poniza, weszy wszedzie spisek przeciw sobie, wiem, dowiedzialem sie, ale nie moge powiedziec od kogo. Przydaloby sie troche wiecej pokory i milosci do bliznich. Bo Chrystus mowil, ze mamy wszystkich milowac, nie tylko swoich wybranych. Nie powinnismy my (katolicy, ksieza, biskupi) wprowadzac niepokoj i podsycac nienawisc do innych. jestem jak najbardziej za katolickimi mediami, ale nie takimi jakie reprezentuje o. Rydzyk. Owszem tam sa modlitwy, msze, ale jest i w tych mediach nie lyzka dziegciu, ale lycha i to mnie drazni i boli. Czy oni nie widza, ze robia tym niedzwiedzia przysluge Kosciolowi?