Palikot oskarża Hofmana i obrońców krzyża

"Wezwanie do tego, by znaleźć jakąś gałąź i skończyć wreszcie z Januszem Palikotem jest, czy się tego chce, czy nie, podżeganiem do zabójstwa" - pyta Janusz Palikot (fot. PAP/Paweł Kula)
PAP / drr

Janusz Palikot złożył do prokuratury dwa zawiadomienia; jedno dotyczy popełnienia przestępstwa przez posła PiS Adama Hofmana, a drugie możliwości popełnienia przestępstwa przez osoby protestujące przeciwko usunięciu krzyża sprzed Pałacu Prezydenckiego.

Palikot uważa, że Hofman w poniedziałkowym wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" podżegał do zabicia go. - Wezwanie do tego, by znaleźć jakąś gałąź i skończyć wreszcie z Januszem Palikotem jest, czy się tego chce, czy nie (...), podżeganiem do zabójstwa - powiedział na konferencji prasowej w Sejmie poseł PO.

W związku z tym - jak mówił - postanowił zawiadomić o tym fakcie Prokuraturę Rejonową w Warszawie Śródmieście.

Hofman powiedział w wywiadzie dla "GW": - Palikot przekroczył granicę, za którą już nie ma polityki, tylko trzeba tego faceta powiesić na najbliższej gałęzi. Wszyscy musimy do tego doprowadzić. Po czymś takim trzeba mu wybrać gałąź.

DEON.PL POLECA

Drugie zawiadomienie dotyczy wydarzeń, które miały miejsce we wtorek przy Krakowskim Przedmieściu w związku z przeniesieniem krzyża. Grupa ludzi uniemożliwiła przeniesienie krzyża do kościoła św. Anny; przepychali się, krzyczeli: "Nie chcemy takich księży, to zdrajcy!", "Hańba". Na jednym z transparentów można było przeczytać "Witamy w PRL".

- Wczoraj miało miejsce zbezczeszczenie krzyża jako symbolu religijnego, urażenie uczuć religijnych poprzez formuły modlitewne wobec księży stosowane wtedy, kiedy się odgania, czy wygania szatana w kościele katolickim - powiedział Palikot.

Zdaniem Palikota, "jest to rzecz wołająca o alarm". - Tolerowanie tej sytuacji przynieść może jeszcze gorsze skutki, niż tolerowanie wypowiedzi posła Hofmana - mówił.

Ludzi protestujący przeciwko usunięciu krzyża Palikot określił jako "awanturujących się i hałasujących chuliganów spod krzyża na Krakowskim Przedmieściu". Jego zdaniem, poprzez swoje zachowanie przeciwdziałali oni funkcjonowaniu polskiego prawa i państwa.

Palikot złożył także wniosek do sejmowej komisji etyki ws. słów Hofmana o ukaranie go karą nagany.

Poseł poinformował również, że za kilka tygodni zwróci się również do marszałka Sejmu o powołanie zespołu parlamentarnego, który obejmie szerszy zakres tematyczny, niż zespół ds. katastrofy Smoleńskiej pod przewodnictwem Antoniego Macierewicza.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Palikot oskarża Hofmana i obrońców krzyża
Komentarze (36)
L
leszek
5 sierpnia 2010, 22:04
Tak więc po podzieleniu Poalków na Prawych i wyborców PO, mamy teraz podział księzy katlolickich, na PRAWDZIWYCH KATOLIKÓW i tych którzy utracili ducha kapłaństwa. Kilku poprawnie myślących duchownych nie zmieni faktu, że mamy w KK stukilkudziesięciu wspaniałych biskupów, kilkadziesiąt tysięcy wspaniałych księzy, zakonników i zakonnic. I to oni prowadzą i będą prowadzić KK w Polsce, a tym samym nas, droga pewną do Chrystusa I oczywiście ci wspaniali to ci którzy myślą tak jak sobie życzysz... ale niech no tylko który powie coś co się Tobie nie spodoba to od razu zdekonspirujesz go jako takiego któremu dobro Kościoła nie leży mu na sercu :-[
Jadwiga Krywult
5 sierpnia 2010, 19:38
to oni prowadzą i będą prowadzić KK w Polsce, a tym samym nas, droga pewną do Chrystusa To się dopiero okaże za jakiś czas, gdzie zaprowadzą.
Jurek
5 sierpnia 2010, 19:08
Tak więc po podzieleniu Poalków na Prawych i wyborców PO, mamy teraz podział księzy katlolickich, na PRAWDZIWYCH KATOLIKÓW i tych którzy utracili ducha kapłaństwa. Kilku poprawnie myślących duchownych nie zmieni faktu, że mamy w KK stukilkudziesięciu wspaniałych biskupów, kilkadziesiąt tysięcy wspaniałych księzy, zakonników i zakonnic. I to oni prowadzą i będą prowadzić KK w Polsce, a tym samym nas, droga pewną do Chrystusa
Z
złodziejaszek
5 sierpnia 2010, 18:05
jakby wolski był poetą toby sam napisał jakieś wierszydło, a tak to jest tylko złozdiejem tuwimoswkiego - Na śmierć prezydenta Narutowicza 
SO
słowa odbijają sie jak piłka
5 sierpnia 2010, 16:53
Napisano 16 kwiecień 2010  Marcin Wolski NA ŚMIERĆ PREZYDENTA KACZYŃSKIEGO PRAWDĘ MAJĄC NA USTACH, A KŁAMSTWO W KIESZENI, BĘDĄC ZGODNI ZE STADEM, Z ROZUMEM W KONFLIKCIE, DZISIAJ LEKKO POBLEDLI I TROCHĘ STRAPIENI JEŚLI CHCECIE COŚ ZROBIĆ, TO PRZYNAJMNIEJ MILCZCIE! NIE POTRZEBA ŁEZ WASZYCH KOMPLEMENTÓW SPÓZNIONYCH. WASZEJ CZERNI, POWAGI, SZKODA SŁÓW NIE MA CO, DZISIAJ CHCEMY ZAPOMNIEĆ WSZYSTKIE WASZE ANDRONY WASZE KPINY I ŻARTY WYLEWANE PRZEZ SZKŁO. BO PAMIĘTA POETA, ZAPAMIĘTA TEŻ NARÓD WASZY JADY SĄCZONE BEZ USTANKU, DZIEŃ W DZIEŃ, BEZ SZACUNKU DLA FUNKCJI, DLA SYMBOLU, SZTANDARU… KARLEJECIE PĘTAKI, ROŚNIE ZAŚ JEGO CIEŃ! OD OKĘCIA PRZEZ CENTRUM, TĘTNICAMI WARSZAWY, ALEJAMI MIODOWĄ I KRAKOWSKIM PRZEDMIEŚCIEM JEDZIE KONDUKT ŻAŁOBNY TAKI SKROMNY CHOĆ KRWAWY, A KRAJ CZUJE – PREZYDENT ZNOWU JEST W SWOIM MIEŚCIE. JEGO WIELKOŚĆ DOCENI LUD W MĄDROŚCI ZBIOROWEJ NIE POTRZEBA MILCZENIA MĄCIĆ FAŁSZU MDŁĄ NUTĄ, NA KOLANA ŁAJDAKI SYPAĆ POPIÓŁ NA GŁOWĘ! DZIŚ MOŻECIE GO UCZCIĆ TYLKO WSTYDU MINUTĄ!  
P
popo
5 sierpnia 2010, 16:14
Tak więc po podzieleniu Poalków na Prawych i wyborców PO, mamy teraz podział księzy katlolickich, na PRAWDZIWYCH KATOLIKÓW i tych którzy utracili ducha kapłaństwa.
L
leszek
5 sierpnia 2010, 15:58
Hm, jakos lepiej czyta mi sie komentarze JurkaS, niz to co ma do powiedzenia leszek... I masz do tego ~taki pełne prawo. I wcale nie będę z tego powodu twierdził, że widocznie dobro Kościoła nie leży Ci na sercu. A nawet nie będę twierdził ża widocznie jesteś agentem.
TJ
taki jeden
5 sierpnia 2010, 15:35
Hm, jakos lepiej czyta mi sie komentarze JurkaS, niz to co ma do powiedzenia leszek...
L
leszek
5 sierpnia 2010, 15:25
Jak to dobrze, że mamy jeszcze takich zwykłych księzy diecezjalnych. Często wyśmiewanych, wyszydzanych, ale w nich już chyba tylko ostoja Kościoła Katolickiego. Dziekuję za ich głos w tym temacie. Brawo ks. Ireneusz Skubiś, naczelny katolickiego tygodnika Niedziela. I jak to dobrze, że mamy jeszcze JurkaS, który dzięki wiedzy wlanej może łaskawie rozdzielać swoje autorytatywne nieomylne reprymendy dla księży nie mających dobra Kościoła na sercu oraz nagradzające podziękowania dla tych księży którzy to dobro Kościoła na sercu mają.
D
do Janusza Palikota
5 sierpnia 2010, 11:10
z   z a ś w i a t ó w ...odkąd nie żyję powodzi mi się coraz lepiej ciemność mnie nie dotyczy, ściany nie są przeszkodą, a osławiony tunel mam dawno za sobą... nie boję się, ze przejedzie mnie auto, i nie dożyję jutra... teraz jutra są pewne jak asfaltowa droga równa i pusta i napotkałem światło, które za życia było niedostępne... nie mogę ci zdradzić o raju wieczności, której tajemnicę skryłem pod zamkniętymi powiekami wtedy tam w Smoleńsku... nieważne teraz kiedy to za życia już pogrzebali nas czynami i słowami swemi, nasze ciała jednakowo musza spocząć w lodowatej ziemi.... a dusze...tym szczęśliwsze im większe znosiły katusze - oczyszczone cierpieniem... przecież jedna chwila wystarczy, kiedy życia płomień zgaśnie, i kończy się kariera ziemska, marzenia i baśnie i każdy na wiek wieków zaśnie... ale tylko jedno zdradzić mogę uczucie; to c i e p ł o - m i ł o ś ć - ś w i a t ł o i p o c z u c i e      n a j p r a w d z i w s z e g o       b e z p i e c z e ń s t w a ... pozdrawiam cię  z zaświatów... Januszu Palikocie... ja...ofiara smoleńska...
Jurek
5 sierpnia 2010, 10:20
Jak to dobrze, że mamy jeszcze takich zwykłych księzy diecezjalnych. Często wyśmiewanych, wyszydzanych, ale w nich już chyba tylko ostoja Kościoła Katolickiego. Dziekuję za ich głos w tym temacie. Brawo ks. Ireneusz Skubiś, naczelny katolickiego tygodnika Niedziela.
Ż
żenujące
5 sierpnia 2010, 01:22
  Na Węgrzech odsłonięto pierwszy na świecie pomnik ofiar katastrofy pod Smoleńskiem. Bez polskiej dyplomacji. O skandalu na Węgrzech napisał wczoraj na swoim blogu Ryszard Czarnecki: "Tatabanya to znana miejscowość na Węgrzech. Dziś, 3 sierpnia miała tam miejsce wzruszająca uroczystość: odsłonięto tam pierwszy w Europie (i na świecie) pomnik ofiar katastrofy pod Smoleńskiem. Pierwszy- i to przed Polską... Obecni byli inicjatorzy budowy pomnika, m.in.węgierscy dyplomaci, mieszkańcy Tatabanya, węgierskie wojsko, Polonia. Mimo wielokrotnie ponawianych zaproszeń nie pojawili się natomiast, ku sporemu zaskoczeniu zebranych, przedstawiciele ambasady RP w Budapeszcie. Zbulwersowani byli tym faktem reprezentanci MSZ Węgier. Bo to rzeczywiście dziw nad dziwy:poza Polską odsłaniają pomnik Polski dotyczący - ale polskiej dyplomacji przy tym nie uświadczysz..." - pisze europoseł PiS. "To absolutna żenada. To wstyd. Czyżby nasi dyplomaci w Budapeszcie obawiali się, że fakt uczestnictwa w takich uroczystościach zablokuje im karierę? Że to będzie źle widziane w Warszawie? Że Sikorski brwi zmarszczy? Nieładnie, nieładnie, po prostu obrzydliwie" - dodaje Czarnecki. (ks/ryszardczarnecki.blog.onet.pl)
WK
wygnany Krzyż
5 sierpnia 2010, 00:09
Tyle razy nawiązujemy do słów Jana Pawła II, tak wdzięczymy się do serdecznej o nim pamięci, a co robimy z krzyżem, który Jan Paweł II niósł zawsze tak wysoko i w imię którego mówił nam: „Nie lękajcie się! Otwórzcie drzwi Chrystusowi!”... Zapewne powiedziałby dzisiaj mocniej: Otwórzcie drzwi krzyżowi Jezusa Chrystusa!”. A tu – władze głowią się nad tym, gdzie znaleźć kąt dla krzyża, w jakim ukryć go kościele, żeby o nim nie myśleć, żeby nie przypominał i nie przestrzegał. To zwyczajna obłuda, nieuważne patrzenie na nasze społeczeństwo i historię, to krótkowzroczność myślenia. Prezydentów po 1989 r. było kilku, polskie dzieje przechodziły często w niepamięć czy w pamięć bardziej lub mniej chlubną, ale dzieje krzyża są zawsze w ludzką pamięć wpisywane. ks. Ireneusz Skubiś
WK
wygnany Krzyż
5 sierpnia 2010, 00:07
Z przykrością konstatuję, że ludzie pełniący dziś ważne funkcje społeczne, skądinąd przez nas szanowani, są po prostu nieszczerzy. Uważają się za katolików, przystępują do sakramentów świętych, ale życie pokazuje, że kierują się tylko racjami politycznymi – a nawet polityczną nienawiścią, do swojego działania dorabiając swoistą ideologię. Jakże przewrotne jest też mówienie, że upolitycznia się krzyż. Krzyża nie da się upolitycznić, on zawsze i w sposób jednoznaczny będzie znakiem Jezusa Chrystusa, znakiem Jego męki i zmartwychwstania. Nie da się inaczej pojmować krzyża. A jeżeli ktoś nadaje krzyżowi inny sens – to już jego sprawa. Dziwne tylko, że niektórzy tzw. moraliści katoliccy dali się uwikłać w tę filozofię obłudy, że nie pojęli, iż znajdują się w majestacie krzyża Jezusa Chrystusa... Spotykaliśmy różne krzyże, krzyże z różną historią. Temu spod Pałacu Prezydenckiego możemy dziś z pewnością nadać tytuł – „Wygnany”, przypominając sobie kolędę „Nie było miejsca dla Ciebie...”. Ale prawdziwe zwycięstwo jest tylko w krzyżu.
WK
wygnany Krzyż
5 sierpnia 2010, 00:05
Chodzi o krzyż postawiony przez harcerzy na pamiątkę tragedii, jaką naród przeżył 10 kwietnia br. Z wielkim zdumieniem przyjęliśmy informacje o tym, że dla tego krzyża nie ma miejsca przy Pałacu Prezydenckim. Że ten krzyż prezydentowi elektowi przeszkadza i że pierwsze, co chce on uczynić, to przenieść krzyż. Czyżby krzyż nie mógł stać w tzw. przestrzeni publicznej? A może po prostu zbyt przypominałby tragicznie zmarłego Prezydenta i całą katastrofę, która w sposób wyjątkowo ślamazarny jest – albo usiłuje być – wyjaśniana... Nie przypisujemy racji politycznych polskim harcerzom, którzy krzyż w tym miejscu postawili. To wspaniali młodzi ludzie, którym zależy na Polsce i na wartościach od zawsze ją budujących. Ale wielcy tego świata nie słuchają wewnętrznego głosu narodu, i stąd pomysł usunięcia krzyża sprzed Pałacu Prezydenckiego.
T
taka_prawda
4 sierpnia 2010, 23:42
 Poseł Palikot to jedyna w Polsce osoba, która ma odwagę powiedzieć prawdę. Więcej takich posłów, to będzie mniej oszołomów typu "obrońcy krzyza".
L
leszek
4 sierpnia 2010, 23:42
Patrycjo, w pełni świadoma katoliczko czy rzeczywiście zgadzasz się z Palikotem, który na tej samej konferencji powiedział jeszcze, że wydarzenia spod krzyża są bardziej gorszące niz, nie tak w końcu dawno, zawieszenie przez pseudoartystkę genitalii na krzyzu? Miałem okazję słuchac całej konferencji Palikota. smoczyco, czy nie masz nic więcje do powiedzenia nt. zachowania Palikota niz to co napisałaś? Nie mnie pytasz ale i tak odpowiem, że nie trzeba być wielbicielem, a wystarczy zachować obiektywizm aby zgadzać się z tym co Palikot powie słusznie. Nie oznacza to jednak, że obdarza się go kultem i czci każde jego słowo. Więc jeśli rzeczywiście powiedział tak jak piszesz to oczywiście z taką wypowiedzią się nie zgadzam, bo tamte wydarzenia były w moim odczuciu większą profanacją niż to co aktualnie jest robione. Może ktoś oo Jezuitów zabierze głos w tej sprawie? Może o.Prusak popełniłby w tej materii jakiś artykuł tak chętnie oskarżający o opętanie obrońców krzyża. A co ma do powiedzenia nt opetania Palikota? Nie oczekuj że każdy będzie się wypowiadał na temat każdej nie podobającej się Tobie wypowiedzi. Nie uzurpuj też sobie prawa do wzywania na Twój dywanik, zwłaszcza że coś za bardzo przypomina on pręgierz. Jak widzę nic do Ciebie nie dociera i koniecznie musisz osądzać, i skoro o.Prusak nie pisze po Twojej myśli, to koniecznie musisz przypiąć mu łatkę, że: tak chętnie oskarża...
UP
uważaj Palikot na słowa
4 sierpnia 2010, 23:00
Zemsta słów poeta Jan Rybowicz: Twoje słowa, głupcze, będą Cię kiedyś sądzić.(…) Twoje słowa, głupcze skażą cię na wieczną śmierć. (…) Twoje słowa, które teraz bezrozumnie wydmuchujesz. Słowa lekkie jak bańki mydlane. One kiedyś nabiorą wagi, urosną, nabiorą siły i wtedy wbiją nieoczekiwanie swój ostry nóż w twoje plecy.
J
Janek
4 sierpnia 2010, 22:34
Drogi abuelo, bardzo Cię proszę, nie porównuj Palikota do Stańczyka. Chyba wiesz, o co chodzi i nie muszę uzasadniać. Stańczyk nie zasłużył sobie na porównanie z Palikotem. Błazen, to nie jest włąściwe określenie dla Palikota. To prawdopodobnie człowiek trochę chory. Wykorzystują go bezwzględnie. jak przestanie im być potrzebny, to jednym ruchem sięgo pozbędą, bo jak "life is brutal" i - jak się to mówi - śmierć frajerom. Wiemy że nie lubisz Kaczyńskich i tyle. Godne postawienie brata na pomniku. W sumie musisz przyznać, że tyle wiesz o Kaczyskich co się dowiesz z mediów. Po co się aż tak żołądkować. Przyznasz że ciekawie by było kiedyś spotkać się z nim na godzinkę osobiście i porozmawiać? Nie trzeba by było raczyc się popłuczynami tego co zaserwują nam spece od kreowania wizerunku.
PR
pewnego razu...
4 sierpnia 2010, 22:25
Pewnego dnia kłamstwa zawalą się pod własnym ciężarem, a prawda powstanie. Zwykła propaganda ma niewiele wspólnego z obiektywizmem i jeszcze mniej z prawdą.
M
mistrzunio
4 sierpnia 2010, 22:18
Propaganda (od łac. propagare - rozszerzać, rozciągać, krzewić) - celowe działanie zmierzające do ukształtowania określonych poglądów i zachowań zbiorowości lub jednostki, polegające na perswazji intelektualnej i emocjonalnej (czasem z użyciem jednostronnych, etycznie niewłaściwych lub nawet całkowicie fałszywych argumentów). Gdy propaganda zmierza do upowszechnienia trwałych postaw społecznych, poprzez narzucenie lub zmuszenie odbiorców do przyjęcia określonych treści, wtedy stanowi jeden z elementów indoktrynacji. Przesłanki/warunki maksymalnej skuteczności propagandy (wg Noama Chomskiego): * wspieranie przez władze publiczne; * wspieranie przez wykształcone klasy; * realny brak możliwości donośnego sprzeciwu wobec jej treści (cenzura, kooperacja wydawców, zmowa milczenia mediów).
T
tad
4 sierpnia 2010, 22:13
Na księdza Prusaka bym nie liczył. On jest postępowy i nowoczesny.
CT
czyżby troszkę podobieństwa ?
4 sierpnia 2010, 22:05
Joseph Goebbels (1897–1945) – nazistowski minister propagandy. Absolutnym prawem państwa jest nadzorowanie kształtowania się opinii publicznej. Ale kiedy będziemy ustępowali, ziemia się zatrzęsie to ostatnie słowa Goebbelsa wypowiedziane podczas ostatniej narady ze swoimi współpracownikami, kilka dni przed swoim samobójstwem (1945r.) Im większe kłamstwo, tym ludzie łatwiej w nie uwierzą. Jeśli zdobędziemy władzę, nie oddamy jej już nigdy, chyba że zostaniemy wyniesieni z naszych gabinetów jako trupy. Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą. Kto nie jest przeciwko nam, ten jest z nami.  
Jurek
4 sierpnia 2010, 21:47
Patrycjo, w pełni świadoma katoliczko czy rzeczywiście zgadzasz się z Palikotem, który na tej samej konferencji powiedział jeszcze, że wydarzenia spod krzyża są bardziej gorszące niz, nie tak w końcu dawno, zawieszenie przez pseudoartystkę genitalii na krzyzu? Miałem okazję słuchac całej konferencji Palikota. smoczyco, czy nie masz nic więcje do powiedzenia nt. zachowania Palikota niz to co napisałaś? Może ktoś oo Jezuitów zabierze głos w tej sprawie? Może o.Prusak popełniłby w tej materii jakiś artykuł tak chętnie oskarżający o opętanie obrońców krzyża. A co ma do powiedzenia nt opetania Palikota?
S
szary
4 sierpnia 2010, 21:26
Szary, Może i chciał założyć. Nie wiem czy to prawda czy Twoja insynuacja. Jednak dzisiaj PO założyła spółkę z SLD w KKRiT i razem z tą partią zamierza przejąć media. Odniosłem wrażenie , że pisząc o rzekomej spółce PiS z SLD uważałeś to za coś nagannego. Gdy zrobiła to dzisiaj Twoja partia dalej tak uważasz? Czy przejmowanie TVP i publicznego radia przez spółkę POSLDPSL uważasz za odpolitycznienie? Jak znam wyznawców PO na pewno tak. Na pewno PO może robić to co w przypadku PiSu jest naganne.    ~~tad , spółka  PiS-SLD w  TVP   n i e  b y ł a  rzekoma , a faktyczna.  Oczywiście, że to  naganne.  PO  to nie jest  moja partia.  To co jest naganne , to jest naganne.   Amen.
BM
Barbara Magdalena
4 sierpnia 2010, 20:43
Janusz Palikot jest osobą pozbawioną zdolności honorowych (sam się ich pozbawił). Łatwo samemu stracić honor, solidaryzując się z jego skandalicznymi wystąpieniami! Od tego osobnika - z daleka. Moja babcia nie wpuściłaby go do domu nawet kuchennymi drzwiami.
W
wicio
4 sierpnia 2010, 20:04
Ty masz problemy. Palikot cały czas opowiada głupoty, co nie przeszkadza Ci wierzyć we wszystko, prawda? Dziwne że jakoś tylko przy groźbach karalnych wobec Kaczyńskiego uważasz ze akurat tu żartuje. Prawo nie rozróżnia gróźb wypowiadanych zartem, i na poważnie. Groźby są groźbami. Zresztą, mówiąc o zabijaniu Kaczyńskiego, był śmiertelnie poważny. Jak sobie popatrzysz na inne wywiady z szerszej wersji tego filmu, to zobaczysz, że POpaprańcy na tym kongresie, nie mieli zielonego pojęcia że jest to program Majewskiego. Tak więc zdecyduj się, albo wierzysz w swojego idola albo piszesz że mówi głupoty. Albo lepiej padnij przed swoim bożkiem Palikotem na kolana i przeproś, bo w nocy przyjdzie do Ciebie i zabierze pigułki, a wtedy będzie już naprawdę źle. Pozostanie kaftan i elektrowstrząsy :)
A
abuelo
4 sierpnia 2010, 19:46
wico masz duże problemy z rozróżnianiem realu od fantazji. Głupoty opowiadał bo zapytał go  błazeński człeczyna klown od Majewskiego. To miał mu udzielić poważnego wywiadu czy sobie pożartować. Przecież Jarek sam siebie porównał do czerwonego kapturka w idiotycznych spotach. Weż coś na pamięć i kojarzenie faktów, bo widzisz co jest teraz ale refleksji zero
W
wicio
4 sierpnia 2010, 19:10
Palikot się boi o własną skórę? Zaraz, zaraz, a kto kilka tygodni temu mówił że "zastrzelimy Jarosława Kaczyńskiego, wypatroszymy jego wnętrzności a skórę sprzedamy w Europie" ? <a href="http://www.youtube.com/watch?v=V0jypCcfQPY&feature=related">www.youtube.com/watch</a> Palikot błazen wpadł w histerię po tym jak zobaczył oczyma wyobraźni ze jego groźby mogą odwrócić się i spaść na niego samego, hahaha, dobrze mu tak. Kaczyński przynajmniej nie skomlał tak jak gej z Biłgoraja!
T
tad
4 sierpnia 2010, 19:05
Szary, Może i chciał założyć. Nie wiem czy to prawda czy Twoja insynuacja. Jednak dzisiaj PO założyła spółkę z SLD w KKRiT i razem z tą partią zamierza przejąć media. Odniosłem wrażenie , że pisząc o rzekomej spółce PiS z SLD uważałeś to za coś nagannego. Gdy zrobiła to dzisiaj Twoja partia dalej tak uważasz? Czy przejmowanie TVP i publicznego radia przez spółkę POSLDPSL uważasz za odpolitycznienie? Jak znam wyznawców PO na pewno tak. Na pewno PO może robić to co w przypadku PiSu jest naganne. Taka postawa nie ma nic wspólnego z rozumem; tego typu ludzie to nie elektorat lecz bezkrytyczni wyznawcy. Andy, każdy ma takiego idola na jakiego zasługuje.
A
abuelo
4 sierpnia 2010, 18:50
Temat zastępczy to GODNE Postawienie brata na pomniku, Czy naprawde myślicie, że Palikot to kretyn i efekciarz. To człowiek bardzo inteligentny który potrafi wskazać na to co sprawiedliwi chcą ukryć, a że life is brutal to muszą się wściekać bo nie mają antidotum na Stańczyka. A forma jest jaka jest, jeżeli stół warsztatowy Wałęsy wisi w drzwiach w Sztokholmie i jest to uznawane za dzieło sztuki to pokazanie ryja nie jest niczym nadzwyczajnym. No chyba miastowe tak mają, że nie wiedzą co jedzą i na łeb świński się oburzą. Czasami jest tak że własny obraz w lustrze przeraża. Walczenie z satyrą prowadzi do śmieszności a kartoflowi to się może znowu upiecze.
P
Patrycja
4 sierpnia 2010, 18:17
Ja również popieram Palikota i jestem zarazem w pełni świadomą katoliczką. Wskażcie mi w tym artykule choć jedną rzecz, którą poseł Palikot powiedział niezgodnie z prawdą, a później zacznijcie go oceniać.
KF
Kot Filemon
4 sierpnia 2010, 16:45
I zamiast dyskusji o podnoszeniu podatków (które przecież jakoś zapowiadał poprzez ciągłe zaprzeczanie prezydent Komorowski), mamy już temat zastępczy. Agencje PR pracują pełną parą stosując m.in. metody Sarkozy'ego i Obamy. Dyskutujcie ludziska, dyskutujcie. Niech się święci "złoty wiek" rozumu (w ezoTV).
BM
Barbara Magdalena
4 sierpnia 2010, 16:09
On naprawdę może się bać - zwłaszcza o życie wieczne! Jak nikt potrzebuje modlitwy! A Platforma celowo posługuje się tym człowiekiem o cechach niewątpliwie psychopatycznych. Potem udają, że się odcinają. Faryzeizm czystej wody!
S
szary
4 sierpnia 2010, 15:39
Czy  poseł Hofman to ten , który chciał zakładać  spółkę  PiS-SLD?
Andrzej Szymański
4 sierpnia 2010, 15:37
POPIERAM PALIKOTA, KOCHANI!