Prezydent podpisał ustawę ws. przemocy

(fot. PAP/Jakub Kaczmarczyk)
PAP / pk

Prezydent Bronisław Komorowski poinformował, że podpisał ustawę wyrażającą zgodę na ratyfikację konwencji przemocowej. Zapowiedział, że podejmie decyzję o ratyfikacji dokumentu "bez niepotrzebnej zwłoki", po zbadaniu go od strony prawnej.

Komorowski podkreślił w sobotę, że podpisanie ustawy nie jest jednoznaczne z podpisaniem tej konwencji. - Czekam na dokumenty, które mają być podpisane przez rząd, przez MSZ i przesłane do prezydenta, by dokończył proces ratyfikacji - mówił. Dodał, że jednocześnie poddaje samą konwencję badaniom od strony prawnej. Poinformował, że po otrzymaniu tych dokumentów będzie gotowy "stosunkowo szybko podjąć ostateczną decyzję w kwestii ratyfikacji". - Podejmę tę decyzję bez niepotrzebnej zwłoki - zapewnił.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Prezydent podpisał ustawę ws. przemocy
Komentarze (77)
P
Place_Wzrosly_w_Polsce
18 kwietnia 2015, 01:14
Oto dlaczego Prezydent wygra jolejne wybory. I to z palcem w nosie. Hehe. [url]http://www.ekonomia.rp.pl/artykul/705487,1194563-Place-wrosly-niespodziewanie-mocno.html[/url]
B
bobo
15 marca 2015, 22:56
Zwłoki będą później : (
B
Bryll
15 marca 2015, 19:29
Kolejny raz udający katolika Bronisław Komorowski spełnił oczekiwania lobbystów ideologii gender, a jego przydupas tow. Nałęcz odnosząc się do zarzutów wobec prezydenta, który podpisał tą skrajnie lewacką ustawę stwierdził: "Bronisław Komorowski jest człowiekiem głębokiej wiary i daje temu wyraz! Dziś też będzie na mszy!". I dalej ten sam towarzysz uściślił wykładnię Pisma Świętego: "to w Piśmie napisane jest, by oddać Bogu co boskie, ale cesarzowi co cesarskie! (…) Źle jest, jeśli kwestia wiary myli się z kwestią rządzenia". No to teraz już POkatolicy wiedzą, czego mają się trzymać usprawiedliwiając swoje wybory podyktowane trwaniem przy korycie.
E
egon
15 marca 2015, 20:42
Lokaj prezydĘcki Nałęcz pouczył łżennikarzy jaki to Bredzisław jest przywiązany do wartości katolickich. Pomijając komizm sytuacji, bo o religii mówił były komunistyczny aparatczyk, to ciekawe jak kardynał Nycz będzie witał "genderową głowę państwa" w pierwszym rzędzie? Chyba, że "głowie" przyjdzie do głowy wleźć na krzesło... albo razem z małżonką pozamieniają się "płcią społecznie-kulturową" jaka akurat okaże się danego dnia właściwa.
PJ
prof. Jaroszyński
16 marca 2015, 08:20
[url]http://www.youtube.com/watch?v=hDrSxZUbjPM[/url]
F
franek
17 marca 2015, 16:11
Gdy się jest NIKIM to się każdemu doradaza i w każdej sytuacji trzeba udowadniać swój "rozum". PS: Czy egon to skrzyżowanie ego z ogonem?
R
Rusek
18 kwietnia 2015, 01:15
Powyżej: efekt przedawkowania radiem maryja. Słuchaj na własne ryzyko. Wot szto.
KM
komunikaty Ministerstwa Prawdy
15 marca 2015, 18:45
Złoty okres dla Polski Ludowej [url]http://www.youtube.com/watch?v=eKJwxnux7do[/url] 6-latki na wiece! [url]http://www.youtube.com/watch?v=KycBzXB6pys[/url] Akcja zorganizowana odparta! [url]http://www.youtube.com/watch?v=64ocKOxDAvc[/url]
WW
warto wysłuchać całości !
15 marca 2015, 09:47
Andrzej Duda w TV Trwam i Radio Maryja: Deklaruję z góry, że ja bym tej ratyfikacji nie dokonał, gdybym był prezydentem. Apelowałem do pana prezydenta, by nie dokonywał tej ratyfikacji i mam nadzieję, że tego nie zrobi - bo ta konwencja odwołując się do treści ważnych i szlachetnych, jaką jest ochrona przed przemocą, odwołuje się do czegoś innego. Nie dajmy sobie wmówić, że religia czy rodzina są źródłami przemocy - to są elementy filozofii lewackiej, którą usiłuje się nam wcisnąć. Istnieją w tej konwencji niepokojące zapisy o stereotypach, które mają wynikać z tradycji, i które mają być usuwane i niszczone. Nie zgadzam się na takie sformułowania, nie zgadzam się na akty prawne, które takie treści wprowadzają do polskiego systemu prawnego. CAŁOŚĆ: Andrzej Duda w TV Trwam i Radio Maryja (Część 1) (14.03.2015) [url]http://www.youtube.com/watch?v=e4kKhLyZ-uQ[/url] Andrzej Duda w TV Trwam i Radio Maryja (Część 2) (14.03.2015) [url]http://www.youtube.com/watch?v=qp54Fu9HRVY[/url]
E
eklitt
15 marca 2015, 10:42
Nie mogę zrozumieć dlaczego wykształceni i mądrzy duchowni popierają tych obłudników z PiS-u.
Z
zaciekawiony
15 marca 2015, 11:01
A ja chciałbym się dowiedzieć ile kołchoz płaci teraz za pisania takich pierdoł. Samo Twoje zaflegmienie i straszenie PiSem już nie działa. Musisz się b. POstarać koleś
E
eklitt
15 marca 2015, 11:39
Nie tak dawno byłem takim samym fanatykiem PiS-u jak Ty ale przejrzałem historię działania tej partii gdy była przy władzy i gdy jest w pozorowanej opozycji i radzę Ci zrobić to samo. Po owocach ich poznajemy a nie po gadaniu.
15 marca 2015, 11:52
Jak się było fanatykiem PiSu, a nie kierującym się rozsądkiem myślącym człowiekiem wybierającym najmniej niedoskonałe rozwiązanie z dostępnych, to rzeczywiście skakanie emocjonalne po dostępnych opcjach jest zrozumiałe.
Jack French
15 marca 2015, 12:08
'a nie kierującym się rozsądkiem myślącym człowiekiem wybierającym najmniej niedoskonałe rozwiązanie z dostępnych' Co jeśli można wiedzieć, jest tymi najmniej niedoskonałymi rozwiązaniami?
R
rafal44
15 marca 2015, 14:13
A nie przyszło ci samodzielnie do głowy, że opowiedzenie się przeciw tej konwencji, to nie słuchanie "obłudników z PiS", ale wynik samodzielnego myslenia? :)
1
1111111111
15 marca 2015, 14:19
Najciekawszy był telefon niejakiego jarosława z warszawy potwierdzający (czyżby były wątpliwości?)prawowierność kandydata :) :)
15 marca 2015, 17:37
"Nie ze mną te numery Brunner!" Chodzi o zmianę schematów decyzyjnych z emocjonalnych na rozumowe. Prosze mi tu nie wykolejać zapalnymi elementami metazagadnień. Sprawa - szkicowo - powinna wyglądać mniej więcej tak: od zasad ogolnych do ich konkretnych realizacji, a nie w drugą stronę. Gdy chcę kupić samochód to nie lecę z nosem w katalogi, tylko najpierw zaczynam od określenia funkcjonalności jaką potrzebuję, dopuszczalnych kosztów, hierarchii ważności cech (np. klima ważniejsza od alufelg, bezawaryjność ważniejsza od darmowego assistance) etc. Gdy się taki model porządnie stworzy i zastosuje go wobec dostępnego asortymentu, to decyzja przychodzi niemal automatycznie. Pamięta Pan może "Bajkę o Elektrosmoku" Lema? Nie chodzi o to, żeby 'obcego' fanatyka zastąpić 'swoim' fanatykiem, a o to, żeby fanatyka zastąpić człowiekiem samodzielnie myślącym.
L
leon
15 marca 2015, 18:29
I dlatego eklitt zrobi wszystko, aby bredzisław bredził nadal przez następne lata, by likwidacja Polski mogła być skutecznie dokończona. Nawet będzie pilnie studiował straszliwą obłudę akurat pana A. Dudy. Taki to z niego maładiec. To stara i sprawdzona bolszewicka szkoła: w imię pokoju rozpętuje się wojnę, ze słowami miłości szerzy się nienawiść, a obłudnik umocowany przy korycie zawzięcie tropi obłudę. 
Jack French
16 marca 2015, 19:28
Ano zgadzam się w pełni, jak powinien wyglądać proces decyzyjny. A więc jeżeli teraz dobrze pana zrozumiałem, to pańska wypowiedź do której się wcześniej ustosunkowałem zawiera błąd w postaci: 'Jak się było fanatykiem PiSu, a nie kierującym się rozsądkiem' Co należy zastąpić: 'Jak się było fanatykiem jakiejkolwiek opcji politycznej, a nie kierującym się rozsądkiem'. Jeżeli jednak dobrze pana zrozumiałem i uważa pan, ze to właśnie ta opcja polityczna jaką jest/był PIS, jest przyczyną, wtedy chciałem zapytać, że dlaczego włąśnie ta opcja a nie inna jest tym złym procesem decyzyjnym.
16 marca 2015, 21:11
Prosze zauważyć post na który odpowiadam: ~eklitt  ~zaciekawiony 11:39:16 | 2015-03-15 Nie tak dawno byłem takim samym fanatykiem PiS-u (...) Nie ograniczałem dziedziny fanatyków do PiS, tylko nawiązałem do wypowiedzi przedmówcy. 'PiS' w mojej wypowiedzi pełni funkcję 'łącznika'. To figura stylistyczna, a nie zawoalowane zadanie logiczne a przynajmniej w zamierzeniu miało tak być.
Jack French
16 marca 2015, 22:56
Czyli mamy konsensus :)
17 marca 2015, 09:37
Jeśli tylko w siebie 'mięsem' nie rzucamy, nie uważamy siebie za półgłówków i cały czas staramy się siebie szczerze nawzajem zrozumieć, to cały czas mamy konsensus.
Z
ziobro
17 marca 2015, 11:36
Dlatego ze Duda wystepuje w radiu ojca inwestora ,nigdy nie bedzie prezydentem
JW
Janko Walski
17 marca 2015, 14:23
Latami gadzinówki UBekistanu szczuły zapamiętale na RM (mniej więcej to samo co nadaje Michnik i Urban) i teraz gdy szczuciem wyryły w mózgach bruzdy na metr głębokie wykorzystują je by dyskredytować "wrogów klasowych", w tym przypadku pana premiera i kandydata na prezydenta za sam kontakt z RM. Żałosne gadzinówki i żałośni ci którzy dają się tak prymitywnie manipulować.
K
kilin
17 marca 2015, 14:50
A to dobrze kombinują POlszewicy, w rządowych mediach A. Dudy nie uświadczysz prócz oczywiście rozmaitych o nim manipulacji, a jak się pokaże w RM, to szyderczy jazgot POdnoszą. Walnięty Bronek ma zostać dożywotnio strażnikiem ich układu i basta.
F
franek
17 marca 2015, 16:15
Oj nie lubisz Ty Polaków! Nie uważasz ich za tak mądrych jak TY! Wybierają wbrew Twej woli - oj nieudacznicy! Byle pisemka mogą im w głowie zawrócić, nie to co Tobie! Jakiej nacji jesteś?
R
Rusek
18 kwietnia 2015, 01:08
Bruzdy w mózgach. Ewidentny efekt przedawkowania Radiem MaRyja
R
Rusek
18 kwietnia 2015, 01:09
Powyżek to także efekt przedawkowania Radiem Maryja. Wot szto.
1
1111111111111111111
15 marca 2015, 09:39
http://tomaszlis.natemat.pl/136613,kretacz-duda
15 marca 2015, 09:45
Jak to powiązać z podpisaniem przez PBK Konwencji?
WR
wicie, rozumicie
15 marca 2015, 10:09
Tow. Lis, eto nasz nastajaszczij czełowiek !
Z
Zocha
17 marca 2015, 16:18
Ósme przykazanie warto przeczytać Nibykatoliku!
P
polak
15 marca 2015, 08:45
Od 1989 roku wmawiają nam wolność,demokrację i prawa człowieka a wprowadzają prawny zamordyzm,zakładają nam kagańce i ogłupiają.Nie mamy polskich mediów (tylko polskojęzyczne) i dlatego nie jesteśmy informowani o zagrożeniach.Nad taką ustawą powinny media pisać,politycy uczciwie dyskutować a naród powinien mieć możliwość rozstrzygnięć w drodze referendum,bo sprawy tej haniebnej Konwencji będą miały druzgocący wpływ na przyszłość polskiej rodziny a więc przyszłość narodu polskiego.Tu żartów nie ma ! Naród uśpiony milczy i ginie powoli ale systematycznie.
R
rusek
18 kwietnia 2015, 01:21
Spoko. Jeszcze Polska nie zginęła póki Rydzyk żyje. A żyje nieźle i tak sobie TRWA(m)
M
Maria
15 marca 2015, 07:40
Pamiętam nauczanie JP II przed przystąpieniem Polski do UE. Polska ma tam wnieść dzidzictwo, doświadczenie. Europa potrzebuje Polski. A teraz - wstyd przed światem. I to Polacy wybrali takiego prezydenta.
M
mb
15 marca 2015, 02:55
Ciekawe jak do poglądów na przemoc tego bredzącego figuranta ma się zachowanie jego ochrony wobec osoby, która nie zgadza się z jego obłudnym hasłem "Zgoda i bezpieczeństwo" (oglądaj od 1 min. 20. sekundy):  [url]http://www.youtube.com/watch?v=zO9akR6-W9A[/url]
R
red-akcja
15 marca 2015, 02:32
Kacapska "Kunwencja" skutecznie rozstroi polski system prawny, który z przemocą radził sobie dużo lepiej, niż kraje, w których kacapstwo wprowadziło wynalazki spod znaku Łysenki. Tak prowadzi się współczesne wojny: wystarczy znaleźć grupę pożytecznych idiotów, inną przekupić intratnymi POsadkami urzędniczej biurokracji, znaleźć kilku zdziecinniałych milionerów chcących się zabawić w boski olimp, kupić lub zaszantażować parę ważnych osób w organizacjach międzynarodowych, które same obwołały się jako organy władne decydować o kierunkach i strategiach, i wpakować w tę maszynkę trochę kasy. I pomysł, jak to finansować z kieszeni obywateli. Tofaszysze, którzy nadzorują z zagranicy ten proces mają mnóstwo uciechy oglądając, jak pożyteczni idioci i zniewoleni POsadkami podgryzają fundamenty na których zbudowano siłę ich społeczeństw nazywając to postępem. Społeczeństwa po tej kuracji mają wyłączone instynkty obronne, a każda jednostka z osobna staje się tchórzliwym niewolnikiem niezdolnym do walki o wolność. Przypadek Brevika wyglądał jak testowanie efektu wyprania mózgu tym biednym młodym głosicielom "postępu" - w normalnej wspólnocie taki psychol mógłby zabić może kilkanaście osób, ale by go zabito gołymi rękami. No i dlaczego polskie władze nigdy i nigdzie nie chwaliły się publicznie, że poziom przemocy domowej w Polsce jest najniższy w Europie? Przecież to UE powinna uczyć się od nas, jak walczyć z przemocą, nie odwrotnie. 
N
neon
14 marca 2015, 22:07
Brakuję prawdziwych mężów stanu są tylko podróbki! Nie głosuję na tego pana!
P
polczyn
15 marca 2015, 02:07
Nie mierz miarą upadłego Bula innych ! Andrzej Duda na konwencji w Kielcach: "Nigdy nie zgodzę się na takie działania ustawodawcze, które będą prowadziły do niszczenia tradycyjnej rodziny. Nie ma na to zgody!"  W trakcie swojego wystąpienia kandydat PiS na prezydenta zapowiedział, że jeśli zostanie prezydentem, nie podpisze się pod "lewacką" konwencją Rady Europejskiej. http://niezalezna.pl/65077-mocne-wystapienie-andrzeja-dudy-wartosci-chrzescijanskie-potega-panstwa-polskiego
Z
Zocha
17 marca 2015, 16:21
Duda jest przedstawicielem partii która tylko udaje opozycję, której kierownictwo boi się rządzić, nie ma pomysłów tylko stale wrzeszczy NIE. Jak on ma wygrać?
!
!!
14 marca 2015, 21:52
Miejmy nadzieje, że z tą konwencją będzie tak jak z każdą inną konwencją: podpiszą i zapomną.
A
antyprzemoc
14 marca 2015, 22:44
no to się ciesz. Nie wiem kim jesteś, jeśli kobietą, to nie oczekuj, że w razie jakiejkolwiek przemocy ktos ci pomoże, jesli jesteś facetem, to nawet się nie dziwię. 
T
tak
14 marca 2015, 22:59
Co najmniej w kilku kodeksach prawnych, a zwłaszcza w kodeksie karnym są paragrafy precyzyjnie określające kary za pobicie. Nie ma tam ani słowa, że nie karze się za pobicie żony lub dziecka. Jeżeli tak jest, to jest jasne , że celem konwencji nie jest ochrona przed przemocą, tylko wyraźny cel polityczny tyle razy wskazywany przez specjalistów, że  nie będę Ci tego tłumaczył. Gdybyś był/a zaintersowany/a to sam/a byś sobie poszukał/a
14 marca 2015, 23:30
<a href="http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20051801493">Ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie</a> Status aktu prawnego: obowiązujący Data ogłoszenia: 2005-09-20 Data wydania: 2005-07-29 Data wejścia w życie: 2005-11-21 Data obowiązywania: 2005-11-21
!
!!
15 marca 2015, 05:06
Nie wciskaj mi tu propagandowych głupot. Rządzący nie potrzebują żadnych konwencji, żeby przeciwdziałać przemocy. Kto im zabrania działać? Nikt. Niczego nie robią, a konwencję wykorzystują do mamienia takich naiwnych jak TY, że coś robią. Żenujące.
16 marca 2015, 07:39
No i znalazł się co najmniej jeden zwolennik przemocy w rodzinie, bo nie sposób inaczej zinterpretować nielubiebienia istnienia "Ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie".
M
moderandi
17 marca 2015, 10:48
OT
17 marca 2015, 13:20
A właśnie, że on topic. Istnienie wspomnianej ustawy dowodzi, że Konwencja, wbrew kłamstwom jej zwolenników, nie przykrywa jakiejś dziury w prawie, tylko co najwyżej ma wymienić istniejące rozwiązanie na inne, a skoro tak, to należy rozwiązania porównać i wykazać przewagi proponowanego rozwiązania nad istniejącymi, bo tylko wtedy zamiana istniejącego na nowe ma sens. QED
M
moderandi
18 marca 2015, 08:29
Tęskniłeś?
L
leszek
14 marca 2015, 21:29
Nie ma żadnych powodów dla których Polska nie miałaby ratyfikować tej Konwencji i trzeba mieć nadzieję, ze stanie się to jak najszybciej.
14 marca 2015, 22:28
Ponieważ? Jakichżto magicznych benefitów ma dostarczyć akurat ta Konwencja, których nie dostarczają obecnie funkcjonujące rozwiązania? Bo przecież chyba jakichś ma, a nie chodzi tylko o kolejny papierek od którego sytuacja kobiet się ani odrobinę nie ma poprawić, prawda?
K
kolkaj
14 marca 2015, 22:28
Ta konwencja służy tylko wrogom Polaków a nam jest wroga i szkodliwa !!!
OP
okrutna prawda
14 marca 2015, 22:49
Niestety chyba się mylisz. Jeśli przeczytasz wpisy pod tym artykułem, to przekonasz się, ze jest wielu zwolenników przemocy domowej  wobec kobiet. Oni są właśnie przeciwnikami podpisania tej konwencji. To jest tragedia, zwlaszcza dla tych biednych kobiet. Nie potrafię tego zrozumieć, jak można popierać przemoc wobec drugiego czlowieka. A przecież slabszych powinniśmy bronić. I po to ta konwencja jest.
14 marca 2015, 22:58
To kłamstwo. Rozwiązania mające zapobiegać przemocy wobec kobiet/przemocy domowej już są w polskim prawie i instytucjach umieszczone, więc Konwencja nie wprowadza ochrony czegoś, co chronione nie było. Zatem kłamstwem jest twierdzenie, że przeciwnicy podpisania tej konkretnej Konwencji są zwolennikami przemocy domowej. Aby tak było, to przeciwnicy podpisania Konwencji musieliby się domagać zniesienia obecnie istniejących zabezpieczeń, co oczywiście nie jest prawdą. Należy się albo dokształcić, albo przestać kłamać.
F
frungaf
14 marca 2015, 21:27
Gdyby Polacy mieli własne narodowe media,to dziś wszyscy wiedzielibyśmy,że podpisaniem tego (bez)prawnego gniotu ten pan,udający naszego prezydenta,otworzył wrota dla dewiacji i patologii moralnej niszczącej tradycyjną polską rodzinę opartą na wierze i miłości,rodzinę która tak kształowana od zarania naszych dziejów potrafiła się oprzeć nawale szwedzkiej,zaborcom,okupantom i komunizmowi.
J
ja
14 marca 2015, 21:11
po prostu ŁOBUZ
E
eni
14 marca 2015, 21:08
Powiem Wam taki morał, to życie szybko przeminie, pieniądze, sława, niczego się nie zabierze na tamten świat, a tam za wszystkiego będziemy rozliczeni, z każdego czynu - w sferze osobistej i zawodowej... z każdego zła, który wyrządzimy...
1
111111111111
14 marca 2015, 21:25
Najgorsze w tym jest tio że my "sprawiedliwi sędziowie" możemy się okazać sądzonymi i o tym należy zawsze pamiętać
T
ted
14 marca 2015, 17:15
Sam Bul powiedział onegdaj w TVP, że ma swojego biskupa, który uspokaja jego sumienie. Bul powiedział, że ma sumienie! A rzeczony biskup z pewnością go pochwali i pobłogosławi. Czy Kościół w Polsce w osobie nadwornego biskupa tego osobnika nadal będzie robił z Polaków idiotów i dobrą minę do złej gry udamawiając, że ten klaun jest katolikiem godnym przyjmowania sakramentów i sadzania w pierwszej ławce?
J
Jola
14 marca 2015, 16:53
Nie myślałam, że tak się zachowa. Natomiast jak czują się ci, którzy głosowali na takiego prezydenta? Czy tak....można mieć czyste sumienie? 
Z
zwolennik
14 marca 2015, 22:48
rewelacyjnie się czuję. Głosowałem i nadal będe głosował na p. Bronisława Komorowskiego.  I mam czyste sumienie
L
lemanski
14 marca 2015, 16:40
Brawo dla prezydenta !
15 marca 2015, 11:54
Subtelny dowcip chyba nie został rozpoznany :)
P
ptaszyna
14 marca 2015, 16:34
Kolejny raz widzimy co potrafi zrobić z człowieka ochrzczonego polityka. Wydaje się, że potrafi zniszczyć sumienie człowieka niczym rak. Pytanie, czy ktoś zajmuje się formacją katolików zaangażowanych w politykę? Może to też nasza wina, może pozostawiliśmy tych ludzi bez odpowiedniego wsparcia i okazało się, że nie dorośli do wyzwań, że są nie przygotowani do swej roli. Trudno przyjąć, że prezydent, premier, posłowie i senatorowie partii rządzącej to ludzie z gruntu źli i wyłącznie karierowicze. Skąd u nich takie zaślepienie?
J
jamjest
14 marca 2015, 16:02
kolejny argument dla wszytskich trzeźwo myślących, żeby na tego pana nie głosować
N
nico
14 marca 2015, 16:00
Oczywiście to jest tylko jeszcze jeden argument za głosowaniem POkatolików na tego pana !  Po raz kolejny powtarzam o naglącej potrzebie przeprowadzenia billboardowej akcji z hasłem: "Obłuda i faryzeizm najcięższym grzechem !" i "Nie bądź świnią, koryto to nie wszystko".
G
gzewka
14 marca 2015, 15:53
Niech go Pan Bóg zgubi!
T
tak
14 marca 2015, 15:39
Co na to Episkopat, a także kardynał Nycz?
MR
Maciej Roszkowski
14 marca 2015, 17:49
Episkopat kilkakrtonie wypowiedział się w sprawie konwencji. reszta to kwestia odpowiedniego wykorzystania kartki wyborczej.
W
waltyn
14 marca 2015, 15:03
Dlaczego nie informuje się czym jest ta konwencja i jakie będą jej zgubne konsekwencje dla życia przyszłych pokoleń Polaków? W ostatnim numerze ,,Myśli Polskiej'' jest pierwsza część artykułu pt.,,Konwencja kontra naturam'',po przeczytaniu którego włosy się jeżą.
I
Ika
14 marca 2015, 18:08
[url]http://amnesty.org.pl/uploads/media/konwencja_przemoc_wobec_kobiet.pdf[/url]
14 marca 2015, 20:35
Po przeczytaniu tej konwencji nie wierzę własnym oczom. Lewica, której oczkiem w głowie jest opieka nad przestępcami, resocjalizacja, przywracanie do społeczeństwa, traktowanie przestępstwa jak przejściowej choroby, a przestępców jak chorych, w Konwencji używa języka całkowicie "prawackiego" potępienia zbrodni i zbrodniarza, dla których w Konwencji miejsca na nic więcej nie ma, jak właśnie na określenie mianem przestępstwa i przestępcy.
I
Ika
14 marca 2015, 20:44
To jest konwencja, akt prawny a nie opowiadanie w którym używa się delikatnych słow. W przepisach prawa jest przestępca i ofiara. Nie ma czegos posredniego. A sad ewentualnie ma za zadanie stwierdzic jakie moga byc okolicznosci łagodzace i ew. zlagodzic karę. Nie do nas to nalezy. Piotrze, czemu nic nie myslisz o ofiarach tylko bronisz przestepców?
14 marca 2015, 21:15
Nie wyraziłem mojej opinii odnośnie tej konkretnej kategorii przestępców, więc prosze mi nie wmawiać w brzuch dziecka ich obrony. Wyraziłem zaskoczenie rozbieżnością języka lewicowej konwencji z lewicowymi pryncypiami (o ile takowe istnieją). Dokumenty prawne mogą ujmować zagadnienia z różnych stron, niuansować pewne aspekty, zwracać uwagę na istotne różnice pozornie podobnych sytuacji. Konwencja (tu owszem - lewicowy sznyt) obiera charakter w którym rodzina jest zredukowana do potencjalnego siedliska patologii wyłącznie. Jest tak uczciwa wobec Rodziny w swoim charakterze, jak byłaby wobec zagadnienia przestępczości hipotetyczna "Konwencja o zwalczaniu szczególnej skłonności Murzynów do popełniania przestępstw".
14 marca 2015, 23:14
Bo to jest ZAWŁASZCZENIE  tego języka, używają słów, które do nich nie należą. Robi to i obecny prezydent/Cysorz, i "szogun" jego - zaczynam używać cudzysłowa, aby Japończycy nie poczuli się dotknięci nie rozumiejąc być może, że to kpina nie z nich, ale z miłośnika wchodzenia na ważne fotele (mogę odstąpić swój, byle nie kompromitował nas jeszcze bardziej, bo pół Polski obawia się, że Obama zaraz zasiądzie na taborecie, byle Cysorz mógł zrobić dobre zdjęcie!). Dopełniając wreszcie wątek, robią to inni pośledniejsi dygnitarze, byle bliżej wylizać okolice krzesła celem osiągnięcia statusu teoretycznie wyższego, ale dla szerokich, tępych zdaniem Cysorza mas, śmiesznego. Co byłoby pocieszające gdyby nie to, że dla nas nieraz ośmieszającego. Co zrobić. Naród przeszedł wiele, wielu stracił, to i mamy Cysorza na miarę odwagi, która jest jakby przygaszona.
W
wootz
14 marca 2015, 14:58
W ten oto sposób otworzył furtkę całej patologii i dewiacji gender. I to ma być prezydent Polski,katolickiego kraju mającego tak wielu świętych i błogosławionych oraz męczenników za wiarę i prawdę na kolejną kadencję?
S
staku
14 marca 2015, 14:56
Kolejny świetny eksponat do Muzeum Zgody Pr. Komorowskiego które właśnie uroczyście otworzył A. Duda!