PZU chce zdobyć milion klientów
PZU chce zdobyć milion klientów, oferując firmom polisę uprawniającą ich pracowników oraz ich rodziny do zakupu antybiotyków za 20 proc. ceny, informuje "Rzeczpospolita".
To kolejny krok ubezpieczyciela w promowaniu polis związanych ze zdrowiem. - Wprowadzając ubezpieczenie PZU Antybiotyk, uzupełniamy ofertę o produkt, który będzie mógł być kupowany przez samych pracowników, a nie tylko pracodawców, oraz który będzie dostępny również dla członków rodzin pracowników, w tym dzieci - powiedział gazecie Artur Smolarek, dyrektor zarządzający ds. ubezpieczeń zdrowotnych w PZU.
Zakres nowego ubezpieczenia obejmuje wszystkie dostępne w Polsce antybiotyki, a jego cena to kilka złotych miesięcznie. Dzięki specjalnej karcie właściciel polisy już w aptece zapłaci niższą cenę.
Więcej: http://www.rp.pl/
Skomentuj artykuł