TVP udzieliła wielkiego rabatu ministrowi

(fot. PAP/Grzegorz Jakubowski)
"Rzeczpospolita" / PAP / pz

Telewizja publiczna udzieliła wielkiego rabatu klipowi z Markiem Sawickim - informuje "Rzeczpospolita".

Mimo fatalnej sytuacji finansowej, TVP po preferencyjnych cenach umożliwiła emisję w przerwach meczów Euro 2012 spotów zachwalających rozwój polskiej wsi dzięki unijnym dopłatom.

Jak ustaliła "Rzeczpospolita", resort rolnictwa przyznał w piśmie skierowanym do szefa Sejmowej Komisji Rolnictwa Krzysztofa Jurgiela (PiS), że za emisję spotu z udziałem ministra Marka Sawickiego i szefa Agencji Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa Tomasza Kołodzieja ARiMR zapłaci niespełna pół miliona złotych.

DEON.PL POLECA

33 emisje spotu zaplanowane zostały w najdroższym czasie antenowym w blokach reklamowych towarzyszących meczom Euro 2012. Według szacunków Onet.pl emisja tylu spotów w tym czasie reklamowym to (licząc po kosztach cennikowych TVP) nawet 2,5 mln zł.

- Agencja zrobiła świetny interes. Wiadomo, że ceny zaproponowane za reklamę w czasie Euro były tak wysokie, iż reklamodawcy nie wykupili całego czasu. TVP była zmuszona dawać duże rabaty, żeby wypełnić bloki reklamowe - mówi Kuba Wierzyński, szef domu mediowego OMG, który zajmuje się pozyskiwaniem czasu reklamowego.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

TVP udzieliła wielkiego rabatu ministrowi
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.