"Wszyscy wiemy, że miejsc w żłobkach nie ma"

(fot. The ShutterBabe / flickr.com)
PAP / im

Dziecko idzie do żłobka, mama wraca do pracy po urlopie macierzyńskim, a w wolnym czasie wspólnie z tatą zajmuje się dzieckiem i domem. Za tę bajkę Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej zapłaciliśmy blisko 4 mln zł - informuje "Metro".

Na kampanię "Mama ma" Ministerstwo Pracy wydało 4,8 mln złotych. To cztery spoty (po dwa do radia i TV), nadawane w najlepszym czasie antenowym. Pieniądze pochodzą z funduszy unijnych.

W jednym ze spotów młoda mama prowadzi synka do żłobka, a w pracy dostaje awans. Tata to świetny pracownik, który ma czas zająć się córką. Pojawiają się też czarne charaktery: zły pracodawca i wredna szefowa. Na koniec otrzymujemy odesłanie do strony: www.zlobki.mpips.gov.pl.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

"Wszyscy wiemy, że miejsc w żłobkach nie ma"
Komentarze (1)
M
Mak
8 maja 2012, 10:20
Żłobki to patologia wywołująca traumę u dzieci. Przecież te dzieciaki zwykle nawet nie są w stanie powiedzieć rodzicom, jak coś w żłobku dzieje się nie tak! Należałoby raczej stworzyć warunki, żeby każda mama mogła iść na urlop wychowawczy.