Zmianę PiS doceniają publicyści i inne partie

(fot. PAP/Jakub Kamiński )
"Polska The Times" / PAP / slo

Adam Bielan, profesjonaliści z zewnątrz czy wolontariusze, czyli kto dba o nowy wizerunek PiS - docieka "Polska The Times".

Zabiegi PiS czytelne są dla Joanny Kluzik-Rostkowskiej. - Jarosław Kaczyński, walcząc dziś o życie polityczne, wraca w buty kampanii prezydenckiej z 2010 roku. PiS idzie w stronę centrum - mówi Kluzik-Rostkowska.

Jeśli chodzi o człowieka, który dziś stoi za marketingowymi działaniami PiS, Filip Libicki wskazuje Adama Bielana, który co prawda z PiS odszedł, ale też od pewnego już czasu zabiega o możliwość powrotu na pokład Jarosława Kaczyńskiego.

- Tylko on mógłby tak sprawnie i w sposób tak przemyślany przeprowadzić podobną operację - uważa senator PO, dodając, że to właśnie powrót Bielana do PiS będzie tym realnym owocem.

- Droga Bielana do PiS wydłuża się, bo nie jest tak, że oczekują go tam z otwartymi rękami. On mógłby zagrozić pozycji młodych wilków skupionych przy Adamie Hofmanie. A ten - mając pieniądze partii - zatrudnia specjalistów z firm zewnętrznych, profesjonalistów, którzy doradzają za stosunkowo nieduże pieniądze - mówi jeden z byłych polityków PiS.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Zmianę PiS doceniają publicyści i inne partie
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.