13 mln widzów obejrzało spoty Poznania

PAP / drr

Ponad 13 mln osób obejrzało spot reklamujący Poznań jako miasto-gospodarza piłkarskich mistrzostw Europy. 30-sekundowy film z Bartoszem Bosackim w roli głównej można było zobaczyć w internecie oraz telewizjach w Niemczech, Włoszech, Irlandii i Chorwacji.

Półtora miesiąca temu Poznań ruszył w Europę z kampanią promocyjną "Come and Join UEFA EURO 2012 in Poznan". Spot reklamowy nakręcono w czterech wersjach językowych: niemieckim, chorwackim, angielskim i włoskim. Miał on zachęcić do przyjazdu fanów reprezentacji rozgrywających mecze w stolicy Wielkopolski oraz Niemców, którzy mają z Poznaniem bardzo dobre połączenie.

Dynamiczny film, w którym były reprezentant Polski Bartosz Bosacki podbija piłkę i kopie ją w kierunku Berlina, Rzymu, Dublina i Dubrownika, cieszył się ogromnym zainteresowaniem - obejrzało go ponad 13 mln osób.

DEON.PL POLECA

Wraz w kampanią promocyjną władze miasta ogłosiły konkurs adresowany do fanów futbolu ze wspomnianych czterech krajów. Zadaniem było nakręcenie krótkiego, najwyżej półminutowego filmu o tematyce piłkarskiej i przysłanie go do Poznania.

W zabawie wzięło udział ok. 300 uczestników i uczestniczek, z czego do finału zostało wybranych prawie 200 filmów. Jury nagrodziło po pięć osób z każdego z czterech krajów. Zwycięzcy otrzymali tzw. Pakiet "Poznań na Euro" - na który składał się przelot do Poznania i z powrotem, bilet na jeden z meczów swojej reprezentacji, wejściówka VIP do Strefy Kibica, zwiedzanie miasta oraz wizyta w Termach Maltańskich.

Sukces spotu reklamowego przełożył się również na liczbę odwiedzin oficjalnej strony internetowej miasta Poznania, która momentami zanotowała wzrost o 5331 procent.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

13 mln widzów obejrzało spoty Poznania
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.