Klient prosto z Facebooka
(fot. Twin Design / Shutterstock.com)
Gemius / Puls Biznesu / PAP / pk
Facebook wciąż pozostaje najpopularniejszym serwisem społecznościowym w Polsce: w 2014 r. odwiedziło go 77,3 proc. polskich internautów, rok wcześniej 72,9 proc.
Na stronę Twittera w ub.r. weszło zaś 12,3 proc. użytkowników internetu w Polsce, w 2013 r. 10,8 proc. Z kolei serwis Instagram odwiedziło 8,9 proc. użytkowników sieci, rok wstecz 5 proc.
Media społecznościowe umacniają też swoją pozycję wśród marketingowych kanałów komunikacji firm z klientami.
Jednak prowadzone za ich pośrednictwem kampanie muszą być ściśle dopasowane do lokalnej specyfiki. To, co sprawdzi się w jednym kraju, nie musi bowiem odnieść sukcesu w innym regionie.
Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Skomentuj artykuł