ŚDM w serialu Rodzinka.pl. Reklama czy antyreklama?

youtube.pl / pz

W serialu Rodzinka.pl pojawiła się "reklama" Światowych Dni Młodzieży w Krakowie. Jest ona bardzo...specyficzna. Internauci są bardzo podzieleni - jedni są zachwyceni, inni mówią, że to żenujące. A Wy co sądzicie na ten temat?

Na profilu na Facebooku trwa dyskusja. Jedni piszą tak: "Moim zdaniem to jest anty spot , nie polecam" albo "Żenada!!! Co Wy tu promujecie?? Po co to upowszechniać??". Innym pomysł na nietypową promocję się spodobał: "Nawet jeśli ktoś wybierze się tam w nieco innym celu to i tak dobrze, bo jest duża szansa, że akurat uda mu się tam odnaleźć Boga".

DEON.PL POLECA

 

 

Żeby wyrobić sobie zdanie na ten temat najlepiej będzie, jak zobaczycie sami wspomniany fragment serialu:

Do gorącej dyskusji w sieci odnósł się też Wojciech Teister (publicysta "Gościa Niedzielnego"), który napisał: "Tak, wiem, że celem ŚDM nie jest 'wyrywanie lachonów', tylko rozpalenie na nowo wiary młodych. Jasne, że można było zrobić 2 minutowy monolog Tomka o jego nawróceniu. Tylko kogo by to zachęciło? Przekonanych przekonywać nie trzeba. Nieprzekonanych przekonać może dobra reklama. A w serialu złego słowa o ŚDM nie ma. Niech chociaż kilkoro przybędzie po obejrzeniu takiej zajawki. A na miejscu już będzie działać łaska. Tak właśnie, moi drodzy, działa reklama. A mamy do zaoferowania najlepsze, co tylko można dać - czas, w którym działa Bóg".

DEON.PL POLECA


Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

ŚDM w serialu Rodzinka.pl. Reklama czy antyreklama?
Komentarze (4)
AD
Artur Demkowicz
20 października 2015, 17:28
Promocja TEMATU: <a href="http://www.oburzsie.pl">www.oburzsie.pl ... reklama czy antyreklama?</a>
20 października 2015, 13:44
Sprosić młodzież na "lachony" i oczekiwać, że jednak wybiorą nawrócenie. To się nazywa wiara! (naiwność!). Trzeba być jednoznacznym i najkrócej mówiąc - nawrócenie i zbawienie jest korzystniejszą ofertą dla młodych niż nawet cała gromada "lachonów". Pozdro.
20 października 2015, 11:24
Cel nie uświeca środków! A przy okazji - jak dużo owoców (dzieci) przyniosą ŚDM.
.A
. Anakin
20 października 2015, 11:02
Przynejmniej szczere. Organizatorzy nie mają złudzeń czego będzie szukać (większa? mniejsza?) część uczestników. i niie udają, że opanują sytuację.