ŚDM w serialu Rodzinka.pl. Reklama czy antyreklama?
W serialu Rodzinka.pl pojawiła się "reklama" Światowych Dni Młodzieży w Krakowie. Jest ona bardzo...specyficzna. Internauci są bardzo podzieleni - jedni są zachwyceni, inni mówią, że to żenujące. A Wy co sądzicie na ten temat?
Na profilu na Facebooku trwa dyskusja. Jedni piszą tak: "Moim zdaniem to jest anty spot , nie polecam" albo "Żenada!!! Co Wy tu promujecie?? Po co to upowszechniać??". Innym pomysł na nietypową promocję się spodobał: "Nawet jeśli ktoś wybierze się tam w nieco innym celu to i tak dobrze, bo jest duża szansa, że akurat uda mu się tam odnaleźć Boga".
Żeby wyrobić sobie zdanie na ten temat najlepiej będzie, jak zobaczycie sami wspomniany fragment serialu:
Do gorącej dyskusji w sieci odnósł się też Wojciech Teister (publicysta "Gościa Niedzielnego"), który napisał: "Tak, wiem, że celem ŚDM nie jest 'wyrywanie lachonów', tylko rozpalenie na nowo wiary młodych. Jasne, że można było zrobić 2 minutowy monolog Tomka o jego nawróceniu. Tylko kogo by to zachęciło? Przekonanych przekonywać nie trzeba. Nieprzekonanych przekonać może dobra reklama. A w serialu złego słowa o ŚDM nie ma. Niech chociaż kilkoro przybędzie po obejrzeniu takiej zajawki. A na miejscu już będzie działać łaska. Tak właśnie, moi drodzy, działa reklama. A mamy do zaoferowania najlepsze, co tylko można dać - czas, w którym działa Bóg".
Skomentuj artykuł