Telekineza w kawiarni - niezwykła promocja

(fot. Youtube)
DEON.pl / mm / Youtube

Wyobraź sobie, że wchodzisz do kawiarni i kobieta obok Ciebie,  jak gdyby nigdy nic, siłą woli zaczyna przesuwać meble. Potem krzyczy i książki spadają z półek. Kapitalny sposób na promocję nowego filmu!

To wideo stało się z miejsca prawdziwym hitem sieci. Przez dwa dni obejrzało je ponad 13 milionów internautów a wszystko za sprawą ciekawego eksperymentu, połączonego z promocją filmu opartego na fabule pierwszej powieści Stephena Kinga - Carrie.

Opowiada on w dziewczynie, która wywołuje wokół siebie niewyjaśnione fenomeny telekinetyczne, mszcząc się na swoich byłych prześladowcach.

Pomysł ten postanowiono wykorzystać, sprawdzając reakcje postronnych gości "niewyjaśnione zjawiska" w jednej z nowojorskich kawiarni.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Telekineza w kawiarni - niezwykła promocja
Komentarze (7)
D
Dawid
10 października 2013, 11:12
Okultyzm!
S
Słaba
10 października 2013, 10:46
Na czy polega zjawisko telekinezy? Wie ktoś? Poza tym - mój przedmówca ma wiele racji.
K
Kamil
9 października 2013, 13:20
Twórca tekstu cieszy się z czyjegoś przerażenia. Żart niskich lotów, a jeszcze bardziej przeraża fakt, że czytam o tym na Deonie...
9 października 2013, 12:26
Cóż. Mnie trzeba by po tym przewinąć.
A
Adrian
9 października 2013, 12:11
Super :) mają ludzie głowę. Ja chyba bym się posikał ze strachu :)
N
Noe
9 października 2013, 11:57
Wszystko super. Fajny efekt - robi wrażenie. Zastanawiam się tylko czy temat godny promocji na DEONie. Raczej nie należy spodziewać się jakiejś uduchowionej produkcji albo filmu promującego szczególne wartości.
A
aThom
9 października 2013, 09:52
Super:)))))