Telekineza w kawiarni - niezwykła promocja
(fot. Youtube)
DEON.pl / mm / Youtube
Wyobraź sobie, że wchodzisz do kawiarni i kobieta obok Ciebie, jak gdyby nigdy nic, siłą woli zaczyna przesuwać meble. Potem krzyczy i książki spadają z półek. Kapitalny sposób na promocję nowego filmu!
To wideo stało się z miejsca prawdziwym hitem sieci. Przez dwa dni obejrzało je ponad 13 milionów internautów a wszystko za sprawą ciekawego eksperymentu, połączonego z promocją filmu opartego na fabule pierwszej powieści Stephena Kinga - Carrie.
Opowiada on w dziewczynie, która wywołuje wokół siebie niewyjaśnione fenomeny telekinetyczne, mszcząc się na swoich byłych prześladowcach.
Pomysł ten postanowiono wykorzystać, sprawdzając reakcje postronnych gości "niewyjaśnione zjawiska" w jednej z nowojorskich kawiarni.
Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Skomentuj artykuł