Apel z Ukrainy. Niech to wideo zobaczy cały świat

Piotr Żyłka / DEON.pl

Proszę Was teraz - pomóżcie nam. Wolność jest już w naszych sercach, wolność jest w naszych umysłach. A teraz chcemy zbudować wolność w naszym kraju. Możesz nam pomóc opowiadając tę historię swoim przyjaciołom, dzieląc się tym filmem. Proszę, dzielcie się nim.

Na kijowskim Majdanie w środę o świcie słychać było pieśni rewolucyjne i modlitwy. Według agencji Interfax-Ukraina w ciągu ostatniej doby w starciach antyrządowych demonstrantów z siłami MSW Ukrainy zginęło ponad 20 osób.

Zobaczcie odpowiedź młodych Polaków na apel Julii

DEON.PL POLECA


Przeczytajcie apel ukraińskich biskupów:

Módlmy się za Ukraińców (Let's pray for the Ukrainians)

Ostatnie wydarzenia w Kijowie budzą strach - od 22 lat Ukraina jako niezależne państwo nie doświadczyła przemocy na taką skalę.

Na znak solidarności pomódlmy się w intencji pokoju i nadziei dla narodu ukraińskiego.

Last events in Kiev are fearful - since 22 years Ukraine as an independent state have not experience such a violence.

In solidarity let's pray for peace and hope for the Ukrainian Nation.

Dołącz do wydarzenia i zaproś znajomych: facebook.com/events/615739121820640

Piotr Żyłka - członek redakcji i publicysta DEON.pl, twórca Projektu faceBóg i papieskiego profilu Franciszek. Jego projekty można znaleźć na blogu autorskim

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Apel z Ukrainy. Niech to wideo zobaczy cały świat
Komentarze (65)
N
novy
15 grudnia 2014, 07:11
Ja tylko ptytam;w imię czego Polska włazi w politykę Ukrainy,już słyszałem głosy Ukraińców mieszkającym  w tym samym bloku,co ja.że następnym krokiem będzie rozprawienie się z nami..........u banderów krew wciąż ta sama płynie
C
czlowiek
17 sierpnia 2014, 23:00
to jest nudne, w polsce jest to samao i nikt z tym sie nie afiszuje.Nam nikt nei pomaga, tylko an nadal wypluwaja, dbajmy o swoje, a oni niech sami sie wzma do roboty a nie robia show i wszeszcza.nam 30 lat temu nikt nie pomogl. oni tez ze wschodu mieli nas w d...
B
bog
22 lipca 2014, 00:49
śmieszne ... idiotkA.. CIEKAWE Ile dostała za ten komentarz od LEDWO GOREJĄCEJ UE ALBO STANÓW????
A
Anna
28 marca 2014, 09:00
Putin precz ręce od Ukrainy!
M
Marcin
20 marca 2014, 23:29
To przeproście za Wołyń, za zabite polskie dzieci tami i całe rodziny. Przeproście za niszczenie polskości,polskiej historii i kultury na ziemiach odebranych nam po II WŚ, oraz przeproście za Bandere, morderce którego wynieśliście na laurach i którego uznajecie za bohatera narodowego. Chcecie to zachodu??To oddajcie nasze ziemie !! Wtedy może będziecie mogli liczyć na coś. Ja bym sobie rąk ukraińcami nie brudził. Dzicz i mordercy.
P
Piotr
26 marca 2014, 17:22
Człowieku, jakie nasze ziemie? Ty nic nie wiesz o histori, lepiej zamilcz i się nie ośmieszaj.
K
KNa
18 kwietnia 2014, 22:38
święta prawda !!!
N
nemo
17 marca 2014, 08:47
wielka ściema i obłuda caly ten majdan i ci co za tym stoją, rozjasnijcie swoje umysly i nie dajcie siekarmić tym farszem.
K
kvitko
2 marca 2014, 22:30
To video nebylo z Ukrainy. Viděl jsem co se tam děje, policie stála, a najatí teroristé do nich šili železnými tyčemi a řetězy. Najatí teroristé podporováni Amerikou.
I
INNA
2 marca 2014, 19:20
"I po co ukrainie ta Unia ? Rosja to potęga , a Unia to dziadostwo." PO CO? jesteś imbecylem czy ruskim psychopatą  z imperialistycznymi zapędami jak twój CAR putin? NO PO TO IMBECYLU ,NP. ŻEBY MÓC PISAĆ SOBIE CO SIĘ PODOBA NA TAKICH STRONACH JAK TA, ŻEBY ZA UCZESTNICTWO W POKOJOWEJ MANIFESTACJI NIE TRAFIĆ NA SYBERIĘ, TUDZIEŻ NIE DOSTAĆ KULKI W GŁOWĘ, ŻEBY NIKT NIE ROBIŁ LUDZIOM PRANIA MÓZGU PRZY POMOCY SKORUMPOWANYCH MEDIÓW I INNEJ PROPAGANDY. ŚWIAT NIE CHCE PSYCHOPATÓW U WŁADZY!!!! cHCEMY WOLNOŚCI I RÓWNYCH PRAW!!! MOŻE CZAS ROZPRAWIC SIĘ Z PUTINEM W MNIEJ DYPLOMATYCZNY SPOSÓB?!. WCZORAJ GRUZJA, DZISIAJ UKRAINA, MOŻE JUTRO POLSKA A POJUTRZE RESZTA EUROPY? pRECZ Z PSYCHOPATAMI U WŁADZY!!!!!
M
marko
28 lutego 2014, 19:46
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/ukraina-mk-ultra-gra-ludzka-naiwnoscia-2014-02
27 lutego 2014, 14:19
Ten film rzekomej Ukrainki nakręcono w USA, zrobiła go ta sama firma, która realizowała tzw. pomarańczową rewolucję.
AG
Aleksandra G
27 lutego 2014, 13:23
jak wiekszoś jestem z wami :) o godnośc trzeba walczyc   ale nie zapominajcie o najwarzniejszym przeszczeganiu Dekalogu ( 10 przykazań Bożych) :) wiara jest niezbedna w tym zamieszaniu:) bardzo prosze o inne porozumienie a niżeli wzajemne siebie zabijanie
B
bohdan
19 lutego 2014, 18:06
Bracia Ukraińcy większość Polaków też cierpiąca jest z Wami, podziwia Wasżą odwagę i umiłowanie wolności. Niech żyje wolna Ukraina
H
Halica
19 lutego 2014, 17:43
I po co ukrainie ta Unia ? Rosja to potęga , a Unia to dziadostwo. ... Ty kurwo ruska agencka.
P
Piotr
26 marca 2014, 16:59
Takiego dziadostwa na wsi 30 km od Moskwy. (Pomijając Rublówkę) niegdzie nie widziałem. W Moskwie mieszkają bogaci, ale rosyjska wieś jest 40 lat za przeciętną polską. Ludzie kochający ale niesłychanie biedni i zniszczeni przez system. W każdym banku jest ochroniarz z kałachami. Do tej pory w Moskwie są pseudo-taksówki bez działających taksometrów. Kraj niesłychanie skorumpowany.  Jest tak "wspaniały", że wszyscy oligarchowie czy nowi ruscy,  kupują domy na Zachodzie. 
H
Halica
19 lutego 2014, 17:42
I po co ukrainie ta Unia ? Rosja to potęga , a Unia to dziadostwo. ... Ty kurwo ruska agencka.
N
neni
19 lutego 2014, 17:41
"Pora zacząć interesować się POLSKĄ, a nie ukrainą." ???????????? A CO WAM SIĘ W POLSCE DO CHOLERY TAKIEGO DZIEJE!!???!! NIE RÓBCIE Z SIEBIE NIE WIADOMO CZEGO! POKAŻCIE ŻE POLSKA POTRAFI POMOC BO WIE JAK TO JEST,A NIE ZOSTAJE OBOJĘTNA!!! TO OBOJĘTNOŚĆ NISZCZY ŚWIAT!!! POKAŻCIE PRZYKŁAD. D-O-B-R-Y PRZYKŁAD! ...dzieje sie zle w naszym kraju, moze Tobie wystarcza wyplaty do konca miesiaca, ale wiekszos, tak jak ja, dostaje wyplate, zeby ja oddac na nieuniknione oplaty, rachunki, a reszte miesiaca zyje na skraju ubostwa! ostatni tydzien miesiaca zawsze zyje powietrzem, pije wode, zeby nie czuc glodu!!!!! to sie kur...dzieje!  na dentyste nie stac, na dzieci nie stac, na ubrania nie stac!!! wspieram ich mentalnie, ale to wszystko - w naszym kraju bieda i niekt sie tym nie ptrzejmuje
H
Halica
19 lutego 2014, 17:40
I po co ukrainie ta Unia ? Rosja to potęga , a Unia to dziadostwo. ... Ty kurwo ruska agencka.
N
neni
19 lutego 2014, 17:39
"Pora zacząć interesować się POLSKĄ, a nie ukrainą." ???????????? A CO WAM SIĘ W POLSCE DO CHOLERY TAKIEGO DZIEJE!!???!! NIE RÓBCIE Z SIEBIE NIE WIADOMO CZEGO! POKAŻCIE ŻE POLSKA POTRAFI POMOC BO WIE JAK TO JEST,A NIE ZOSTAJE OBOJĘTNA!!! TO OBOJĘTNOŚĆ NISZCZY ŚWIAT!!! POKAŻCIE PRZYKŁAD. D-O-B-R-Y PRZYKŁAD! ...dzieje sie zle w naszym kraju, moze Tobie wystarcza wyplaty do konca miesiaca, ale wiekszos, tak jak ja, dostaje wyplate, zeby ja oddac na nieuniknione oplaty, rachunki, a reszte miesiaca zyje na skraju ubostwa! ostatni tydzien miesiaca zawsze zyje powietrzem, pije wode, zeby nie czuc glodu!!!!! to sie kur...dzieje!  na dentyste nie stac, na dzieci nie stac, na ubrania nie stac!!! wspieram ich mentalnie, ale to wszystko - w naszym kraju bieda i niekt sie tym nie ptrzejmuje
K
Kuba
19 lutego 2014, 17:37
I po co ukrainie ta Unia ? Rosja to potęga , a Unia to dziadostwo.
P
Paula
19 lutego 2014, 17:25
Niech w końcu Rosja przestanie rządzić Ukrainą, Oby te wszystkie walki odniosły taki skutek! Polska z Ukrainą!!!
W
WoW
19 lutego 2014, 17:17
jak ta ukrainka nigdy nie pracowała!!! Garstka ludzi chce Uni i Unia chce UKRAINY!!!  Qrewa w Polsce nie lepiej;/ MARSZ NIEPODLEGLOSCI ZAMIENIL SIE W SWIETO KAMIENIA
W
WoW
19 lutego 2014, 17:16
jak ta ukrainka nigdy nie pracowała!!! Garstka ludzi chce Uni i Unia chce UKRAINY!!!  Qrewa w Polsce nie lepiej;/ MARSZ NIEPODLEGLOSCI ZAMIENIL SIE W SWIETO KAMIENIA
G
guccigucci
19 lutego 2014, 16:48
Niech mi ktoś odpowie zanim coś zacznie pisać czy rozprzestrzeniać na pytanie w jakim kraju podczas demonstracji: obrzucają milicje kamieniami, rzucają koktajlami Mołotowa, podpalają budynki??  To jest tak jak byś zaprosiła  wszystkich pseudo kibiców do stolicy i nakazała walczyć  z rządem bo jest zły, tworzycie barykady na środku miasta i co dalej? Moim zdaniem mało dyplomatyczne, w każdym cywilizowanym świecie została by taka demonstracja zdławiona a a uczestnikom zagwarantowali by rozprawy w sądzie…
K
Kaśka
19 lutego 2014, 16:47
"Pora zacząć interesować się POLSKĄ, a nie ukrainą." ???????????? A CO WAM SIĘ W POLSCE DO CHOLERY TAKIEGO DZIEJE!!???!! NIE RÓBCIE Z SIEBIE NIE WIADOMO CZEGO! POKAŻCIE ŻE POLSKA POTRAFI POMOC BO WIE JAK TO JEST,A NIE ZOSTAJE OBOJĘTNA!!! TO OBOJĘTNOŚĆ NISZCZY ŚWIAT!!! POKAŻCIE PRZYKŁAD. D-O-B-R-Y PRZYKŁAD!
M
misio
19 lutego 2014, 16:43
Niech się raczej wstydzą ci, którzy bez najmniejszej żenady odwołują się dzisiaj do tamtych "bohaterów" i stawiają im pomniki, a także ci Polacy, którzy udają, że tego nie widzą.
W
wojak
19 lutego 2014, 16:37
.."Pora zacząć interesować się POLSKĄ, a nie ukrainą." POPIERAM !! ...
W
wojak
19 lutego 2014, 16:36
.."Pora zacząć interesować się POLSKĄ, a nie ukrainą." POPIERAM !! ...
Kamila
19 lutego 2014, 16:34
Wstyd! Czy nawet najtragiczniejsze wydarzenia sprzed lat usprawiedliwiaja odmowę pomocy teraz? Odmowę modlitwy o pokój dla kogokolwiek? Jesli ktos z autorów ponizszych wpisów o uwaza sie za chrzescijanina - to natychmiast do spowiedzi! 
A
A
19 lutego 2014, 16:12
Pora zacząć interesować się POLSKĄ, a nie ukrainą.
M
misio
19 lutego 2014, 16:11
Proszę nie tu opowiadać bzdur jakoby ludobójstwa były z obu stron i w sumie to tak naprawdę wszyscy są winni. Oto próbka możliwości banderowców: "Rozpoczęła się masakra. Polacy - około 150 osób - zostali zamordowani siekierami. Na początku pojedynczymi uderzeniami w głowę, z czasem napastnicy wpadli jednak w jakiś krwawy amok. Niektóre ofiary zostały porąbane na sieczkę. Dzieci zabijano uderzeniami obuchów. Jeden z noworodków został przygwożdżony do stołu nożem kuchennym z taką siłą, że później nie można było uwolnić ciała. Parośla przestała istnieć.(...) Mordy dokonywane na Polakach noszą wszelkie znamiona mordów rytualnych. W epoce broni palnej używano bowiem do nich noży, cepów, kos, siekier, wideł, prętów, orczyków, specjalnych maczug i sztyletów. Ludzi przerzynano na pół piłami do drewna, topiono w studniach, palono żywcem, rozrywano za pomocą koni. Wycinano ofiarom języki i genitalia, wyłupiano oczy. Zdzierano żywcem skórę, nabijano na pal. Kobiety były gwałcone, obcinano im piersi, wbijano rozmaite przedmioty w krocze. Ciężarnym wyrzynano z brzuchów płody i nabijano je na widły. Zdarzały się również przypadki, że noworodki nadziewano na sztachety płotów. Główki dzieci były rozbijane na polnych kamieniach lub o kanty kaflowych pieców. Była to prawdziwa orgia okrucieństwa i makabry, jaka nie miała sobie równych w naszych tragicznych dziejach. Znany jest przypadek, że pewien Ukrainiec zdekapitował całą rodzinę swoich polskich krewnych, a następnie posadził ciała przy stole. Głowy umieścił na stojących przed nimi talerzach. Dlaczego tak straszliwie znęcano się nad Polakami? Zbrodnie na Wołyniu opisywali historycy, publicyści, politycy, pisarze i poeci. Nikt jednak nigdy nie był w stanie udzielić przekonującej odpowiedzi na to pytanie. Tego po prostu nie da się wytłumaczyć. Nie da się objąć umysłem." http://www.nawolyniu.pl/artykuly/zapomniane.htm
D
dzojta
19 lutego 2014, 16:08
w Polsce powinnismy zrobic to samo !!!!!!!!!
D
Daniel
19 lutego 2014, 15:58
Z jednej strony szkoda mi ich jako ludzi, bo rozumiem, że chcą być wolni, ale z drugiej strony ciężko jest zapomnieć co bandy UPA wyprawiały. Mam rodzinę na Zamojszczyźnie, która to wszystko pamięta. Nie do opisania są rzeczy, które Ukraińcy robili Polakom. Przez całe życie byli sąsiadami z jednej miejscowości, a w latach '40, w nocy przychodzili i gwałcili, zabijali, szabrowali, obcinali kobietom piersi, nabijali na pal. To są opowieści tych, którzy to przeżyli. Dlatego nie ufam im jako narodowi. Modlić się na pewno za nich trzeba, ale też za to żeby im kiedyś nie przyszło do głowy robić rzeczy takich jakie miały miejsce 70 lat temu. Polacy nigdy nie pozostawali dłużni. Te dwa narody od pokoleń wzajemnie się wybijały. Wina jest po obu stronach. Nie chodzi jednak o to, żeby sobie coś wypominać, ale żeby w końcu w obliczu ludzkiej krzywdy zakopać topór wojenny i działać wspólnie w imię wolności.  ... ...No wiesz mieszkałem na pograniczu Polsko-Ukraińskim. Gościnnością, pracowitością ukraincy nas przerastaja. Co do UPA i UK. Każdy kij ma 2 końce. Znam te opowieści ale znam również i czyny AK. Mordy, ludobójstwa palenie wiosek były z obustron. Tak naprawde nikt nie wie CZYJ TO BYŁ ODWET. UPA walczyła o niepodległość - AK również. Każda ze stron broniła swoich, - oko za oko ząb za ząb. Miejmy troche sprawiedliwości by powiedzieć że UPA to mordercy id ale AK też nie jest bez win.
D
Daniel
19 lutego 2014, 15:57
Z jednej strony szkoda mi ich jako ludzi, bo rozumiem, że chcą być wolni, ale z drugiej strony ciężko jest zapomnieć co bandy UPA wyprawiały. Mam rodzinę na Zamojszczyźnie, która to wszystko pamięta. Nie do opisania są rzeczy, które Ukraińcy robili Polakom. Przez całe życie byli sąsiadami z jednej miejscowości, a w latach '40, w nocy przychodzili i gwałcili, zabijali, szabrowali, obcinali kobietom piersi, nabijali na pal. To są opowieści tych, którzy to przeżyli. Dlatego nie ufam im jako narodowi. Modlić się na pewno za nich trzeba, ale też za to żeby im kiedyś nie przyszło do głowy robić rzeczy takich jakie miały miejsce 70 lat temu. Polacy nigdy nie pozostawali dłużni. Te dwa narody od pokoleń wzajemnie się wybijały. Wina jest po obu stronach. Nie chodzi jednak o to, żeby sobie coś wypominać, ale żeby w końcu w obliczu ludzkiej krzywdy zakopać topór wojenny i działać wspólnie w imię wolności.  ... ...No wiesz mieszkałem na pograniczu Polsko-Ukraińskim. Gościnnością, pracowitością ukraincy nas przerastaja. Co do UPA i UK. Każdy kij ma 2 końce. Znam te opowieści ale znam również i czyny AK. Mordy, ludobójstwa palenie wiosek były z obustron. Tak naprawde nikt nie wie CZYJ TO BYŁ ODWET. UPA walczyła o niepodległość - AK również. Każda ze stron broniła swoich, - oko za oko ząb za ząb. Miejmy troche sprawiedliwości by powiedzieć że UPA to mordercy id ale AK też nie jest bez win.
D
Daniel
19 lutego 2014, 15:55
Z jednej strony szkoda mi ich jako ludzi, bo rozumiem, że chcą być wolni, ale z drugiej strony ciężko jest zapomnieć co bandy UPA wyprawiały. Mam rodzinę na Zamojszczyźnie, która to wszystko pamięta. Nie do opisania są rzeczy, które Ukraińcy robili Polakom. Przez całe życie byli sąsiadami z jednej miejscowości, a w latach '40, w nocy przychodzili i gwałcili, zabijali, szabrowali, obcinali kobietom piersi, nabijali na pal. To są opowieści tych, którzy to przeżyli. Dlatego nie ufam im jako narodowi. Modlić się na pewno za nich trzeba, ale też za to żeby im kiedyś nie przyszło do głowy robić rzeczy takich jakie miały miejsce 70 lat temu. Polacy nigdy nie pozostawali dłużni. Te dwa narody od pokoleń wzajemnie się wybijały. Wina jest po obu stronach. Nie chodzi jednak o to, żeby sobie coś wypominać, ale żeby w końcu w obliczu ludzkiej krzywdy zakopać topór wojenny i działać wspólnie w imię wolności.  ... ...No wiesz mieszkałem na pograniczu Polsko-Ukraińskim. Gościnnością, pracowitością ukraincy nas przerastaja. Co do UPA i UK. Każdy kij ma 2 końce. Znam te opowieści ale znam również i czyny AK. Mordy, ludobójstwa palenie wiosek były z obustron. Tak naprawde nikt nie wie CZYJ TO BYŁ ODWET. UPA walczyła o niepodległość - AK również. Każda ze stron broniła swoich, - oko za oko ząb za ząb. Miejmy troche sprawiedliwości by powiedzieć że UPA to mordercy id ale AK też nie jest bez win.
D
Daniel
19 lutego 2014, 15:53
Z jednej strony szkoda mi ich jako ludzi, bo rozumiem, że chcą być wolni, ale z drugiej strony ciężko jest zapomnieć co bandy UPA wyprawiały. Mam rodzinę na Zamojszczyźnie, która to wszystko pamięta. Nie do opisania są rzeczy, które Ukraińcy robili Polakom. Przez całe życie byli sąsiadami z jednej miejscowości, a w latach '40, w nocy przychodzili i gwałcili, zabijali, szabrowali, obcinali kobietom piersi, nabijali na pal. To są opowieści tych, którzy to przeżyli. Dlatego nie ufam im jako narodowi. Modlić się na pewno za nich trzeba, ale też za to żeby im kiedyś nie przyszło do głowy robić rzeczy takich jakie miały miejsce 70 lat temu. Polacy nigdy nie pozostawali dłużni. Te dwa narody od pokoleń wzajemnie się wybijały. Wina jest po obu stronach. Nie chodzi jednak o to, żeby sobie coś wypominać, ale żeby w końcu w obliczu ludzkiej krzywdy zakopać topór wojenny i działać wspólnie w imię wolności.  ... ...No wiesz mieszkałem na pograniczu Polsko-Ukraińskim. Gościnnością, pracowitością ukraincy nas przerastaja. Co do UPA i UK. Każdy kij ma 2 końce. Znam te opowieści ale znam również i czyny AK. Mordy, ludobójstwa palenie wiosek były z obustron. Tak naprawde nikt nie wie CZYJ TO BYŁ ODWET. UPA walczyła o niepodległość - AK również. Każda ze stron broniła swoich, - oko za oko ząb za ząb. Miejmy troche sprawiedliwości by powiedzieć że UPA to mordercy id ale AK też nie jest bez win.
D
Daniel
19 lutego 2014, 15:52
Z jednej strony szkoda mi ich jako ludzi, bo rozumiem, że chcą być wolni, ale z drugiej strony ciężko jest zapomnieć co bandy UPA wyprawiały. Mam rodzinę na Zamojszczyźnie, która to wszystko pamięta. Nie do opisania są rzeczy, które Ukraińcy robili Polakom. Przez całe życie byli sąsiadami z jednej miejscowości, a w latach '40, w nocy przychodzili i gwałcili, zabijali, szabrowali, obcinali kobietom piersi, nabijali na pal. To są opowieści tych, którzy to przeżyli. Dlatego nie ufam im jako narodowi. Modlić się na pewno za nich trzeba, ale też za to żeby im kiedyś nie przyszło do głowy robić rzeczy takich jakie miały miejsce 70 lat temu. Polacy nigdy nie pozostawali dłużni. Te dwa narody od pokoleń wzajemnie się wybijały. Wina jest po obu stronach. Nie chodzi jednak o to, żeby sobie coś wypominać, ale żeby w końcu w obliczu ludzkiej krzywdy zakopać topór wojenny i działać wspólnie w imię wolności.  ... ...No wiesz mieszkałem na pograniczu Polsko-Ukraińskim. Gościnnością, pracowitością ukraincy nas przerastaja. Co do UPA i UK. Każdy kij ma 2 końce. Znam te opowieści ale znam również i czyny AK. Mordy, ludobójstwa palenie wiosek były z obustron. Tak naprawde nikt nie wie CZYJ TO BYŁ ODWET. UPA walczyła o niepodległość - AK również. Każda ze stron broniła swoich, - oko za oko ząb za ząb. Miejmy troche sprawiedliwości by powiedzieć że UPA to mordercy id ale AK też nie jest bez win.
D
Daniel
19 lutego 2014, 15:50
Z jednej strony szkoda mi ich jako ludzi, bo rozumiem, że chcą być wolni, ale z drugiej strony ciężko jest zapomnieć co bandy UPA wyprawiały. Mam rodzinę na Zamojszczyźnie, która to wszystko pamięta. Nie do opisania są rzeczy, które Ukraińcy robili Polakom. Przez całe życie byli sąsiadami z jednej miejscowości, a w latach '40, w nocy przychodzili i gwałcili, zabijali, szabrowali, obcinali kobietom piersi, nabijali na pal. To są opowieści tych, którzy to przeżyli. Dlatego nie ufam im jako narodowi. Modlić się na pewno za nich trzeba, ale też za to żeby im kiedyś nie przyszło do głowy robić rzeczy takich jakie miały miejsce 70 lat temu. Polacy nigdy nie pozostawali dłużni. Te dwa narody od pokoleń wzajemnie się wybijały. Wina jest po obu stronach. Nie chodzi jednak o to, żeby sobie coś wypominać, ale żeby w końcu w obliczu ludzkiej krzywdy zakopać topór wojenny i działać wspólnie w imię wolności.  ... ...No wiesz mieszkałem na pograniczu Polsko-Ukraińskim. Gościnnością, pracowitością ukraincy nas przerastaja. Co do UPA i UK. Każdy kij ma 2 końce. Znam te opowieści ale znam również i czyny AK. Mordy, ludobójstwa palenie wiosek były z obustron. Tak naprawde nikt nie wie CZYJ TO BYŁ ODWET. UPA walczyła o niepodległość - AK również. Każda ze stron broniła swoich, - oko za oko ząb za ząb. Miejmy troche sprawiedliwości by powiedzieć że UPA to mordercy id ale AK też nie jest bez win.
A
amelie
19 lutego 2014, 15:43
Z jednej strony szkoda mi ich jako ludzi, bo rozumiem, że chcą być wolni, ale z drugiej strony ciężko jest zapomnieć co bandy UPA wyprawiały. Mam rodzinę na Zamojszczyźnie, która to wszystko pamięta. Nie do opisania są rzeczy, które Ukraińcy robili Polakom. Przez całe życie byli sąsiadami z jednej miejscowości, a w latach '40, w nocy przychodzili i gwałcili, zabijali, szabrowali, obcinali kobietom piersi, nabijali na pal. To są opowieści tych, którzy to przeżyli. Dlatego nie ufam im jako narodowi. Modlić się na pewno za nich trzeba, ale też za to żeby im kiedyś nie przyszło do głowy robić rzeczy takich jakie miały miejsce 70 lat temu. Polacy nigdy nie pozostawali dłużni. Te dwa narody od pokoleń wzajemnie się wybijały. Wina jest po obu stronach. Nie chodzi jednak o to, żeby sobie coś wypominać, ale żeby w końcu w obliczu ludzkiej krzywdy zakopać topór wojenny i działać wspólnie w imię wolności.  ...
A
amelie
19 lutego 2014, 15:42
Z jednej strony szkoda mi ich jako ludzi, bo rozumiem, że chcą być wolni, ale z drugiej strony ciężko jest zapomnieć co bandy UPA wyprawiały. Mam rodzinę na Zamojszczyźnie, która to wszystko pamięta. Nie do opisania są rzeczy, które Ukraińcy robili Polakom. Przez całe życie byli sąsiadami z jednej miejscowości, a w latach '40, w nocy przychodzili i gwałcili, zabijali, szabrowali, obcinali kobietom piersi, nabijali na pal. To są opowieści tych, którzy to przeżyli. Dlatego nie ufam im jako narodowi. Modlić się na pewno za nich trzeba, ale też za to żeby im kiedyś nie przyszło do głowy robić rzeczy takich jakie miały miejsce 70 lat temu. Polacy nigdy nie pozostawali dłużni. Te dwa narody od pokoleń wzajemnie się wybijały. Wina jest po obu stronach. Nie chodzi jednak o to, żeby sobie coś wypominać, ale żeby w końcu w obliczu ludzkiej krzywdy zakopać topór wojenny i działać wspólnie w imię wolności.  ...
K
Kliczko
19 lutego 2014, 15:15
Czuma debilu bullet - jestem eurorealistą, nie kocham Unii, ale na prawdę, w obliczu tego co się dzieje na Ukrainie Ty i tobie podobni moglibyście się opamiętać. UE ogranicza naszą wolność, bo takie są jej struktury - ale nie przypomina to W NICZYM tego co się dzieje tam. Pójdź, dostań pałką w ryj, niech Cię zawloką do lasu - jeszcze będziesz łkając modlił się o powrót do "niewoli". Co do filmiku - aż rozpacz bierze, że jedyne co można zrobić to udostępnić i pomodlić się... ...
J
Jerry
19 lutego 2014, 14:53
Chcą judeo-dyktature... UE im da wolność krzywych bananów...
Marek Czuma
19 lutego 2014, 14:52
bullet - jestem eurorealistą, nie kocham Unii, ale na prawdę, w obliczu tego co się dzieje na Ukrainie Ty i tobie podobni moglibyście się opamiętać. UE ogranicza naszą wolność, bo takie są jej struktury - ale nie przypomina to W NICZYM tego co się dzieje tam. Pójdź, dostań pałką w ryj, niech Cię zawloką do lasu - jeszcze będziesz łkając modlił się o powrót do "niewoli". Co do filmiku - aż rozpacz bierze, że jedyne co można zrobić to udostępnić i pomodlić się...
J
Jerry
19 lutego 2014, 14:51
Chcą judeo-dyktature... UE im da wolność krzywych bananów...
NT
niech to zobaczy cały świat
19 lutego 2014, 14:51
http://www.youtube.com/watch?v=DipJOV01Pr4
G
G
19 lutego 2014, 14:44
Widzę, że opłąceni komentatorzy już się dorwali do filmiku. Nie mogę się doczekać aż karma się przeciw wam, podjudzaczom obróci ;) Internauto, nie daj się manipulować prorosyjskimi komentarzami, to nie jest zdanie społeczeństwa.
B
bullet
19 lutego 2014, 14:39
A u nas od czasów UE jaka jest wolność?? Jest praktycznie dyktatura innych krajów członkowskich. Człowiek jest praktycznie niczym. Jesteśmy tylko rynkiem zbytu dla niemiec i innych krajów. Inne kraje dyktują Polsce praktycznie co ma robić.
N
natasza
19 lutego 2014, 14:29
szłau nie ma!!!!!!! poza tym wszyscy ludźie rodziny mają i nie powinni tak  sie lać po łbach
N
natasza
19 lutego 2014, 14:27
szłau nie ma!!!!!!! poza tym wszyscy ludźie rodziny mają i nie powinni tak  sie lać po łbach
P
pawlo
19 lutego 2014, 14:23
skoro tak policja powinna sie zastanowic po czyjej jest stronie
R
Rafcio
19 lutego 2014, 14:15
widzialem filmik jak zamordowali dwoch policjantow kostka brukowa  a oni pprzeciez tez maja rodziny, ... niedajcie sie otepic  medialnej propagandzie
R
Rafcio
19 lutego 2014, 14:14
widzialem filmik jak zamordowali dwoch policjantow kostka brukowa  a oni pprzeciez tez maja rodziny, ... niedajcie sie otepic  medialnej propagandzie
.
.
19 lutego 2014, 14:10
Aktywiści Euro-Majdanu zagrzewani okrzykami "Chwała bohaterom, Sieg Heil!, Rudolf Hess, Hitlerjugend - SS!" bestialsko pobili pałkami i łopatkami saperskimi mieszkańców Kijowa, którzy wyszli na czyn społeczny sprzątania ulicy Kreszczatik http://www.isakowicz.pl/index.php?page=news&kid=8&nid=9048
P
Piw
19 lutego 2014, 14:09
ta panienka mnie nie przekonuje :/
PN
patrzcie na historie
19 lutego 2014, 13:56
NIGDY w histori nie byo takiego Państwa jak ukraina- były to ziemie albo Polskie albo Rosyjskie. Ukraina wschodnia do w 90% rosjanie, którzy nie chcą "wolności" UE. od 22 lat piszecie ze Ukraina jest wolnym Państwem? to chyba żart! po wojnie była tak samo wolna jak Polska będac częscią ZSRR, po 89 ilośc wpływów Moskwy jest tak wielka, że to Pasntwo nigdy nie istniało poza nazwą i swoją flagą.  nie bezkozery "rdzennych" Ukraińców w Polsce nazywa się chochołami, a w Rosji czy.chachły.
Q
Q
19 lutego 2014, 13:55
NIGDY w histori nie byo takiego Państwa jak ukraina- były to ziemie albo Polskie albo Rosyjskie. Ukraina wschodnia do w 90% rosjanie, którzy nie chcą "wolności" UE. od 22 lat piszecie ze Ukraina jest wolnym Państwem? to chyba żart! po wojnie była tak samo wolna jak Polska będac częscią ZSRR, po 89 ilośc wpływów Moskwy jest tak wielka, że to Pasntwo nigdy nie istniało poza nazwą i swoją flagą.  nie bezkozery "rdzennych" Ukraińców w Polsce nazywa się chochołami, a w Rosji czy.chachły.
A
autor
19 lutego 2014, 13:53
Bardzo szkoda mi tych ludzi -- widać, że pragną wolności i robią wszystko co mogą, aby ją uzyskać -- przeraża bierność przywódców innych krajów, którzy prócz pięknych ale pustych słów nie robią nic, by unormować tą sytuację... Mimo, że Ukraińcy wyrządzili nam kiedyś wiele krzywd, które chcą ranami w naszych sercach--- życzę im aby tragedia, która ich dotyka szybko się skończyła bo pomimo trudnej historii wciąż jesteśmy braćmi i nie możemy pozstać bierni wobeć cierpienia innych
A
autor
19 lutego 2014, 13:52
Bardzo szkoda mi tych ludzi -- widać, że pragną wolności i robią wszystko co mogą, aby ją uzyskać -- przeraża bierność przywódców innych krajów, którzy prócz pięknych ale pustych słów nie robią nic, by unormować tą sytuację... Mimo, że Ukraińcy wyrządzili nam kiedyś wiele krzywd, które chcą ranami w naszych sercach--- życzę im aby tragedia, która ich dotyka szybko się skończyła bo pomimo trudnej historii wciąż jesteśmy braćmi i nie możemy pozstać bierni wobeć cierpienia innych
A
Autor
19 lutego 2014, 13:38
Z jednej strony szkoda mi ich jako ludzi, bo rozumiem, że chcą być wolni, ale z drugiej strony ciężko jest zapomnieć co bandy UPA wyprawiały. Mam rodzinę na Zamojszczyźnie, która to wszystko pamięta. Nie do opisania są rzeczy, które Ukraińcy robili Polakom. Przez całe życie byli sąsiadami z jednej miejscowości, a w latach '40, w nocy przychodzili i gwałcili, zabijali, szabrowali, obcinali kobietom piersi, nabijali na pal. To są opowieści tych, którzy to przeżyli. Dlatego nie ufam im jako narodowi. Modlić się na pewno za nich trzeba, ale też za to żeby im kiedyś nie przyszło do głowy robić rzeczy takich jakie miały miejsce 70 lat temu.
A
Autor
19 lutego 2014, 13:36
Z jednej strony szkoda mi ich jako ludzi, bo rozumiem, że chcą być wolni, ale z drugiej strony ciężko jest zapomnieć co bandy UPA wyprawiały. Mam rodzinę na Zamojszczyźnie, która to wszystko pamięta. Nie do opisania są rzeczy, które Ukraińcy robili Polakom. Przez całe życie byli sąsiadami z jednej miejscowości, a w latach '40, w nocy przychodzili i gwałcili, zabijali, szabrowali, obcinali kobietom piersi, nabijali na pal. To są opowieści tych, którzy to przeżyli. Dlatego nie ufam im jako narodowi. Modlić się na pewno za nich trzeba, ale też za to żeby im kiedyś nie przyszło do głowy robić rzeczy takich jakie miały miejsce 70 lat temu.
D
danka
19 lutego 2014, 13:26
Słuchając,czytając i oglądając to co dzieje się obecnie na Ukrainie nie możemy pozostawać bezczynni.Ten problem w bardzo krótkim czasie może dotyczyć i naszego Państwa.Dzisiaj przemawiał Premier Tusk w naszym Parlamencie i przedstawił sytuacje na Ukrainie.Stwierdził,że Europa i Stany Zjednoczone winny nałożyć sankcje na Rosję.To byc może powstrzyma od dalszego rozlewu krwi.Nam Polakom pozostaje tylko modlitwa aby ludzie Ci otrzymali prawdziwą wolność.Konieczne jest powstrzymanie eskalacji Rosji w Ukrainie.
D
danka
19 lutego 2014, 13:24
Słuchając,czytając i oglądając to co dzieje się obecnie na Ukrainie nie możemy pozostawać bezczynni.Ten problem w bardzo krótkim czasie może dotyczyć i naszego Państwa.Dzisiaj przemawiał Premier Tusk w naszym Parlamencie i przedstawił sytuacje na Ukrainie.Stwierdził,że Europa i Stany Zjednoczone winny nałożyć sankcje na Rosję.To byc może powstrzyma od dalszego rozlewu krwi.Nam Polakom pozostaje tylko modlitwa aby ludzie Ci otrzymali prawdziwą wolność.Konieczne jest powstrzymanie eskalacji Rosji w Ukrainie.
19 lutego 2014, 12:15
Ech...Strasznie patrzy się na to wszystko. :(
Mariusz Maj
19 lutego 2014, 11:55
Dobry Boże miej ich w swojej opiece.