“Dziennik Polski": Moda na rzeczy z drugiej ręki

PAP / psd

Internetowy rynek handlu towarami używanymi rozwija się w oszałamiającym tempie, a Polacy licznie biorą udział w wirtualnych targach - informuje “Dziennik Polski".

W ciągu ostatnich dwóch lat sukces osiągnęły internetowe portale, na których można sprzedać i kupić używane rzeczy. Tablica.pl, jeden z największych portali ogłoszeniowych, w marcu 2011 r. miał 1,6 mln użytkowników. Rok później towarów z drugiej ręki szukało już 10 mln osób. Serwis Sprzedajemy.pl w lipcu 2011 r. mógł się pochwalić liczbą 100 tys. przedmiotów wystawionych na sprzedaż, po roku liczba ofert wzrosła pięciokrotnie.

Jak wynika z badania serwisu Tablica.pl, wykonanego przez TNS Polska, tylko w ubiegłym roku internauci wystawili ponad 10 mln ofert dotyczących sprzedaży rzeczy z "drugiej ręki". Wśród nich najczęściej oferowane są samochody, odzież i akcesoria dla dzieci.

Według analizy przeprowadzonej przez Instytut Badawczy "Homo Homini" przeciętny Polak ma do sprzedania rzeczy używane o wartości ponad 3 tys. zł. Ponad 60 proc. badanych wyraziło chęć sprzedaży niepotrzebnych rzeczy właśnie przez Internet.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

“Dziennik Polski": Moda na rzeczy z drugiej ręki
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.