Jarosław Kaczyński kandydatem PiS w wyborach

"Polska to nasze wspólne, wielkie zobowiązanie. Wymagające przezwyciężenia także osobistego cierpienia" (fot. pis.org.pl)
PAP / zylka

Prezes PiS Jarosław Kaczyński jest kandydatem tej partii na prezydenta. "Tragicznie przerwane życie prezydenta, śmierć elity patriotycznej Polski, oznacza dla nas jedno: musimy dokończyć ich misję" - napisał prezes PiS w oświadczeniu, w którym ogłosił decyzję o kandydowaniu.

- Jesteśmy im to winni, jesteśmy to winni naszej ojczyźnie. Choć pogrążeni w bólu i żałobie, związani wieczną pamięcią o stracie, mamy obowiązek wypełnić ich testament - napisał Jarosław Kaczyński w oświadczeniu.

- Polska to nasze wspólne, wielkie zobowiązanie. Wymagające przezwyciężenia także osobistego cierpienia, podjęcia zadania pomimo osobistej tragedii. Dlatego podjąłem decyzję o kandydowaniu na urząd prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Mam w tej decyzji wsparcie rodziny - oświadczył prezes PiS.

DEON.PL POLECA

- Wszystkich, którzy chcą kontynuować dzieło ofiar smoleńskiej tragedii, którzy chcą, by prawa Polska i prawi Polacy - jak pięknie powiedział przewodniczący "Solidarności" Janusz Śniadek - na zawsze podnieśli głowy, wzywam do współpracy. Bądźmy razem. Dla Polski. Polska jest najważniejsza - podkreślił J.Kaczyński.

Szanowni Państwo,

10 kwietnia w katastrofie w Smoleńsku zginął Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej Lech Kaczyński z Małżonką Marią. Wraz z nimi, w tragicznej i niepojętej katastrofie, której przyczyn jeszcze nie znamy, śmierć poniosły 94 osoby towarzyszące Parze Prezydenckiej, w tym ostatni Prezydent RP na Uchodźstwie Ryszard Kaczorowski; legenda Solidarności Anna Walentynowicz - niezłomna bojowniczka o wolność, sprawiedliwość i prawdę, przedstawiciele Rodzin Katyńskich - niezłomni strażnicy pamięci o zbrodni katyńskiej; politycy, żołnierze, kombatanci, osoby duchowne, funkcjonariusze państwa polskiego, wybitni przedstawiciele wielu środowisk społecznych. Zginęli prawie u celu, blisko mogił tysięcy Polaków wymordowanych przez Sowietów w Katyniu. Zaprowadziło ich tam przekonanie, że Prawda i Pamięć o ofiarach tej zbrodni zasługują na szczególny szacunek.

Polacy godnie i solidarnie złożyli hołd ofiarom tej tragedii, modlili się za zmarłych. I czynią to nadal, już po zakończeniu oficjalnej żałoby. Biało-czerwone flagi z czarnym kirem, wiszą wciąż na wielu polskich domach. Tysiące osób towarzyszyły i towarzyszą w ostatniej drodze swoim przyjaciołom, koleżankom i kolegom. Byliśmy w tych dniach razem. Jesteśmy razem.

Wyjątkowo ciężka próba spotkała w tych dniach wszystkich tych, którzy stracili w Smoleńsku swoich bliskich – żony, mężów, matki, ojców, synów, córki, dziadków, wnuków, siostry i braci. Ten ból, to cierpienie, były, są i będą również moim udziałem.

Odszedł mój najukochańszy Brat i Jego Małżonka, odeszli moi serdeczni, wieloletni przyjaciele i współpracownicy z naszej partii Prawo i Sprawiedliwość, o których nigdy nie zapomnę.

Odeszli posłowie, senatorowie, ministrowie rządu z innych formacji politycznych, których szanowałem i z którymi współpracowałem.

Zginęli prezesi najważniejszych instytucji państwowych i wybitni przedstawiciele wielu organizacji i środowisk. Żołnierze, dowódcy Sił Zbrojnych RP. Polska jest z nich dumna.

Na służbie polegli dzielni piloci i dzielne stewardessy z 36. Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego, funkcjonariusze Biura Ochrony Rządu.

Polska straciła wybitnych Polaków.

Tragicznie przerwane życie Prezydenta RP, śmierć elity patriotycznej Polski, oznacza dla nas jedno: musimy dokończyć Ich misję. Jesteśmy Im to winni, jesteśmy to winni naszej Ojczyźnie. Choć pogrążeni w bólu i żałobie, związani wieczną pamięcią o stracie, mamy obowiązek wypełnić Ich testament.

Polska to nasze wspólne, wielkie zobowiązanie. Wymagające przezwyciężenia także osobistego cierpienia, podjęcia zadania pomimo osobistej tragedii.

Dlatego podjąłem decyzję o kandydowaniu na urząd Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej. Mam w tej decyzji wsparcie rodziny.

Wszystkich, którzy chcą kontynuować dzieło ofiar smoleńskiej tragedii, którzy chcą by prawa Polska i prawi Polacy - jak pięknie powiedział przewodniczący „Solidarności” Janusz Śniadek - na zawsze podnieśli głowy, wzywam do współpracy. Bądźmy razem. Dla Polski. Polska jest najważniejsza.

Kluzik-Rostkowska szefem sztabu J.Kaczyńskiego

Posłanka PiS Joanna Kluzik-Rostkowska została szefem sztabu wyborczego kandydata PiS na prezydenta Jarosława Kaczyńskiego.

Rostkowska wyraziła nadzieję, iż kampania wyborcza będzie oparta nie "na wielkich emocjach, często negatywnych", ale że będzie to "kampania rozsądku i wizji jak ma wyglądać Polska w przyszłości".

- W życiu publicznym po katastrofie prezydenckiego samolotu nastąpiła zmiana. Bardzo bym chciała, żeby wszystkie sztaby i kandydaci tonowali nastroje. Mam przeświadczenie, że marketing na całe szczęście odszedł na daleki plan. Jarosław Kaczyński nie jest politykiem, który wyszedł spod igły agencji reklamowych. Jest żywy i autentyczny - powiedziała.

Kluzik-Rostkowska mówiła też o motywach decyzji Jarosława Kaczyńskiego o starcie w wyborach. - Nie bez znaczenia dla podjęcia tej decyzji był wielki szacunek okazany prezydentowi Lechowi Kaczyńskiemu przez setki tysięcy ludzi, którzy uhonorowali jego śmierć oraz płynące ze wszystkich stron apele i oznaki poparcia - podkreśliła.

Kluzik-Rostkowska zaznaczyła, że potrzebuje czasu na zoorganizowanie sztabu. Nie chciała powiedzieć, kto mógłby się w nim znaleźć. Jak mówiła, prezes PiS zaproponował jej szefowanie sztabowi w sobotę. - Zostałam zaproszona przez Jarosława Kaczyńskiego w sobotę na rozmowę, pan prezes zaproponował mi szefowanie sztabowi i przyjęłam to - relacjonowała.

W poniedziałek została uruchomiona strona internetowa www.jaroslawkaczynski.info, na której także umieszczono tekst oświadczenia Jarosława Kaczyńskiego. Ze strony można pobrać karty do zbierania podpisów pod kandydaturą prezesa PiS wraz z instrukcją, jak je wypełnić.

W serwisie internetowym prezesa PiS poinformowano też o "setkach listów do Jarosława Kaczyńskiego z prośbą o kandydowanie w wyborach prezydenckich", które wpłynęły do biura PiS w Warszawie. Wśród autorów tych listów - poinformowano - są Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej okręg Zamość, Krajowa Sekcja Nauki NSZZ "Solidarność", NSZZ "Solidarność" Region Śląsko-Dąbrowski, NSZZ "Solidarność" Rolników Indywidualnych, Liga Krajowa, Stowarzyszenie Osób Represjonowanych w Stanie Wojennym Województwa Podkarpackiego.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Jarosław Kaczyński kandydatem PiS w wyborach
Komentarze (105)
J
Jaga
4 maja 2010, 20:01
Leming w swojej ślepocie  i zacietrzewieniu nie zauważyłeś, że tym głupkiem o którym mówi smoczyca jesteś Ty... ale tak to bywa z zadufanymi w sobie.....
AL
anty leming
4 maja 2010, 11:44
oo, prosze- wyszlo szydlo z wora. wiem, wiem , smoczyco,ze nie masz argumentow to i nie masz jak dyskutowac ze mna, ktory wlasnie argumenty ma i prosi o rzeczow dyskusje o Bronku. ale tego sie spodziewalem, bo w sumie Bronka nie ma jak bronic.. smutna prawda. wiec dziekuje za przyznanie sie do braku argumentow (choc pokretnie, ale doceniam probe wyjscia z twarza)
AL
anty leming
4 maja 2010, 11:09
Robert nie chciałam powoływać się na argumenty, które wypisałeś poniżej, choć same cisnęły mi się na usta by nie zostać posądzoną o szowinizm, nacjonalizm i pronazistowskie nawoływanie, ale trudno mówiąc o anty lemingu się nie zgodzić z tym do czego się odwołujesz. to bylo o tobie raczej , hehehe. wiecej logiki i myslze samodzielnie dziewczyno
AL
anty leming
4 maja 2010, 10:56
SMoczyco obroń Komorre.. odnies sie do choc jednego zarzutu i powiedz,ze to nie jest dzialanie na szkode Polski. wtedy bedziesz wiarygodna
AL
anty leming
4 maja 2010, 10:54
Robercie, masz racje.. ale ja nigdy nie zrozumiem, jak mozna godzic sie na zdrade Ojczyzny, za ktora tylu oddało zycie.. jak mozna oddawac ja w rece komus, kto o nią nie dba, a dba o tych, ktorzy ją gnebili.. kto dla wlasnych, chwilowych interesow chce ją sprzeac (min Grad), lub zaklama ponownie (min Komorowski i dorżniecie IPNu).. nie rozumiem jak mozna przutulac sie z KGBowcem nad grobem Prezydenta, ktory trzymal dystans do tej KGBowskiej wladzy- i bezczelnie mowi,ze 'zdal egzamin'
RK
Robert Kożuchowski
4 maja 2010, 10:43
anty leming człowiek zmanipulowany nie widzi argumentów, ma w swej samoświadomości iluzję rzeczywistości, którą żyje. Ta iluzja często bywa powodem depresji. Przykład: społeczeństwo III Rzeszy, Rosji Sowieckiej. Dla nich ich wodzowie byli "dobrzy". W Rosji nadal tak myślą. Kto ma umysł zamkniety na prawdę ( grzech pierworodny dlatego na nas tak działa) nie zobaczy argumentu. Taka osoba zamyka się w świecie swoich pojęć i jest intelektualnym niewolnikiem swej samoświadomości. Dyskusja z tej racji jest bez sensu.
AL
anty leming
4 maja 2010, 10:34
Normalnie stary dorównujesz Cezarowi... Brawo...Ty to powinieneś na Kube wyemigować, Castro miałby z Ciebie pożytek, pisał byś mu przemówienia ;) zastanów się bo czeka Cię zawrotna kareriera oratora pustego słowa... wiec za robertem kozuchowskim powtarzam- zbij chociaz jeden zarzut, ktory napisalem o Komorowskim. bo jak na razie, to prezentujesz tu typowa linie PO- pt." nie masz co powiedziec, to zmien temat, albo opluj rozmowce (sugerowane odpowiedzi:" plujesz jadem, walczysz mowa nienawisci, jestes pisiorem, nie rozmawiam z toba")
AL
anty leming
4 maja 2010, 10:31
a jezeli ktos ma jeszcze watpliwosci z kim zadaje sie Komorowski i kto to te sluzby WSI co ich Komorro ochrania- to prosze sobie przeczytac komentarz pod artykulem 'szef Sztabu Generalnego jutro, pojutrze' na Deonie równiez. moze Komorra mianuje szefa Sztabu ktoregos ze swoich kolesi. kto wie..?
RK
Robert Kożuchowski
4 maja 2010, 10:30
Dyskusja przemyślana i poważna, to unikanie emocji.
AL
anty leming
4 maja 2010, 10:27
anty leming a Ty co sąsiada podglądasz, że tak o Komorowskim wszystko wiesz?? nie musze byc jego sasiadem. nieprawdopodobne co napisalem o komorowskim? do KAZDUSIENKIEGO PUNKCIKU moge podac Ci duuuuzo zrodel. w przeciwienstwie do niektorych nie jestem bezmyslnym powtarzaczem co powiedza w TVN i nie jestem bezmyslnym lemingiem (czytaczem GW i wyznawca prawdy objawionej mi..mi miiichnika) w TVN i GW czy na onecie ni eprzeczytasz o tym, bo to sa ciezkie zarzuty, ktore jakby ujrzaly swiatlo dzienne w tych 'poczytnych mediach' to ludzie normalnie by na niego nie glosowali.
AL
anty leming
4 maja 2010, 10:23
a Ty mieszasz. konretnie, ktory punkt o Komorowskim to dla Ciebie 'agitacja". i gdzie PIS sawlaszczylo tragedie. troche logiki, a zeby nie bylo ciezko myslec- to powolam sie na przyklady: Lech Kaczynski- po pierwsze POLSKA byla dla niego. potem byla Bruksela, Ameryka czy Rosja. ze Lech byl z PISu i calym sercem wyznawal ich idealy i wtorzyl z nimi dziela- to co- myslisz,ze po jego smierci PIS zmieni poglady , bo 'teraz kontynuwoanie dziela Kaczynksiego to zawlaszczaie zaloby"? smieszne i zalosne myslenie. przyklad drugi: Kurtyka- co , maja teraz nie dazyc do prawdy (nawet jak Bronek ucial rece i nogi IPNowi)? maja teraz nie domagac sie prawdy nawet za cene oszczerstw i 'narazenia siePutinowi"? a to wlasnie robi TUSK! MYSL, SMOCZYCO TO NIE BOLI. to nie jest zawlaszczenie, PIS nic nie zmienil w swoim postepowaniu, ideach czy pogladach. to nagle PO, ktore szczulo na Lecha nagle nazywa go bohaterem i Prezydentem (juz nie kaczka, juz nie zuchem walesajacym sie po kaukazie, juz nie malym czlowiekiem) to PO sprzeniewierza sie jego dzielom- bo Komorra podpisal ustawe ktora pierwsze posluzby SBEKOM, nie prawym Polakom. to Tusk sprzeniewierza sie dizelu Lecha, bo oddaje za bezcen Polske (gaz lupkowy, energetyka dla Rosji na 30 lat!i nie tylko). nie przeraza Cie to dziewczyno? nie widzisz tego?tak po ludzku, na prawde tego nie dostrzegasz? pewnie, z argumentami ciezko dyskutowac, a juz najgorzej, kiedy dopiero zes sie dowiedziala pewnie np o takich szemranych interesikach z WSI, co? to wlasnie Ci mowie: uslyszysz jeszcze wiecej przerazajacych rzeczy  o tym czlowieku. moje punkty to malutkie preludium.
RK
Robert Kożuchowski
4 maja 2010, 10:17
To, że ktoś w przeszłości coś ma, i jakieś kontakty ma to zarzuty medialnie do odparcia, Zaatakować trzeba nie Komorowskiego jako Komorowskiego, tylko obnażyc bez ogródek, jak Komorowski myśli: 1. o człowieku, 2. o rodzinie 3. o Polsce- nie co mówi, a co myśli Analiza tych 3 punktów wykazuje i jest racją dla tezy: Komorowski nie jest patriotą i nie szanuje Polaków, nie szanuje żadnego człowieka poza samym sobą, bo to liberał.
J
Jaga
4 maja 2010, 10:17
anty leming a Ty co sąsiada podglądasz, że tak o Komorowskim wszystko wiesz??
AL
anty leming
4 maja 2010, 10:08
nikt jakos nie broni tego Komorowskiego! nikt! a zebral 500 000 podpisow! zaloze sie,ze 3/4 z tych zaslepionych czlowieczkow nie ma pojecia o tych faktach z zycia tego namiestnika, o jego lobbowaniu, szemranych kontaktach, chamstwie i nieudolnosci. to ktos taki ma byc prezydentem Polski? hanba
AL
anty leming
4 maja 2010, 10:00
prawda w oczy kole
Jadwiga Krywult
4 maja 2010, 10:00
kiedys powiedzialas/es,ze moich zrodel nei czytasz, wiec odpowiadam ci w ten sam sposob: tego gówna GW nie czytam Nie w ten sam sposób odpowiedziałeś -  ja nie użyłam brzydkich słów.
AL
anty leming
4 maja 2010, 09:57
prosze, obron swojego wodza- odnies sie do ktoregokolwiek mojego punktu o tym zdrajcy Polski
Jadwiga Krywult
4 maja 2010, 09:51
trzeba byc na prawde SLEPYM albo GLUPIM zeby tego nie widziec. Coś dla tych 'ślepych i głuchych', którzy łatwo się wzruszają: <a href="http://wyborcza.pl/1,75968,7838888,Kot_w_zalobnym_worku.html">http://wyborcza.pl/1,75968,7838888,Kot_w_zalobnym_worku.html</a>
AL
anty leming
4 maja 2010, 09:43
do kazdego z tych punktow sa ZRODLA, moge podac, jezeli ktos sobie zyczy i bedzie probowal mi wmowic,ze to pomowienia. a testament Lecha jest znany. poza tym- to powinien byc punkt wyjsciowy kazdego, kto czuje sie Polakiem czy Polką. wojna, drogie dziecko, Smoczyco- to nie beda teraz kalachy i granaty. Rosja ma JUZ TERAZ MARIONETKOWY RZAD w POlsce, i na prawde nie musi przysylac czolgow, granatnikow i bobbowcow- bo PO robi wszystko zeby im sie podlizac za WSZELKA CENE. nawet za ceen wyprzedania bogactw naturalnych za bezcen, nawet za uzaleznienie nas na 30 lat od Rosji- nawet za cene oddania TTALNIE CALEGO SLEDZTWA W RECE ROSYJSKIE, bez zadnych zadan, proby dowiedzenia sie na wlasna reke czegokolwiek. trzeba byc na prawde SLEPYM albo GLUPIM zeby tego nie widziec.
AL
anty leming
4 maja 2010, 09:40
7. Wygląda na to, że dla przyszłego prezydenta, a obecnie pełniącego zaszczytne stanowisko głowy państwa po śmierci pana Lecha Kaczyńskiego najważniejsze jest, żeby jak najszybciej dotrzeć do zbioru zastrzeżonego po likwidacji Wojskowych Służb Informacyjnych i do materiałów Instytutu Pamięci Narodowej. Bo kto panuje nad przeszłością, panuje sobie nad teraźniejszością - ale chodzi przede wszystkim o przyszłość. 8. Kompletna nieudolność w prowadzeniu ( a właściwie braku prowadzenia) śledztwa w sprawie Smoleńska- naiwne zdanie się na Rosję. Wraz z Tuskiem wykazują się kompletną ignorancją lekcji jaką w sprawach polsko- rosyjskich daje historia 9. Infantylny język przemówień, godny co najwyżej teatrzyku przedszkolnego: -„Wierzymy w to, że po tamtej stronie Pani Prezydentowa będzie dalej z serdeczną troską opiekowała się mężem, prezydentem Polski.” -„ Jeśli tam na wysokościach jest też demokracja i parlament, to zasiądziesz w fotelu, stukniesz trzy razy laską i zaczniesz: - Wysoka Izbo... Wysoka, aż po niebo.”
AL
anty leming
4 maja 2010, 09:40
ech, smoczycko smoczyco. za duzo GW i za duzo sloganow - namieszali Ci w glowie i zal,ze nie uzywasz wlasnych mysli tylk powtarzasz. JAroslaw to jedyny kandydat, ktory sie obok M.Jurka nadaje. i juz spiesze z wyjasnieniem DLACZEGO NIE KOMOROWSKI: 1. Wspierał ludzi związanych z OBCYM WYWIADEM, ludzi działający na szkodę państwa w imię własnych interesów (absolwenci moskiewskich kursów GRU, prześladowcy opozycji niepodległościowej, po roku 1990 przesladowcy środowiska dziennikarskiego i Kościóła) 2. To on wprowadził do polityki Palikota. 3. Komorowski blokował reformy szkolnictwa wojskowego i wspierał działania dla pozbycia się Krzysztofa Borowiaka – co wpisuje się w scenariusz ochrony interesów „czerwonego” lobby wojskowego, które od początków „transformacji ustrojowej” szukało sposobów na czerpanie korzyści z budżetu MON. 4. Szemrane interesy: związana z WSI spółka „Pro Civili”, kontakty z Leszkiem Tobiaszem i Aleksandrem L.” 5. Choć od tragedii w Smoleńsku, w którym zginęli najwyżsi przedstawiciele polskich władz, minęło wtedy zaledwie kilka godzin, zapadają juz pierwsze decyzje dotyczące następców. (ludzie Komorowskiego wchodzą do Pałacu Prezydenckiego, Hotelu Poselskiego, IPN-u, próba przejęcia kontroli nad Bankiem Centralnym ) 6. Jako autor obraźliwych, chamskich i bezczelnych słów kierowanych pod adresem Pana Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Wszyscy pamiętamy jego stwierdzenia o "strzelaniu do kaczek", "jaki prezydent taki zamach" i wiele innych. Na pogrzebie A. Walentynowicz wieniec składali jego pijani wysłannicy.
Stanisław Miłosz
4 maja 2010, 02:51
1. Minimax, nie rozumiesz pisanego słowa? Przecież napisałem, że mógłbyś. Mógłbyś nawet i skarpetek pozbawić dziadka. Znak zapytania postawiłem, ponieważ liczyłem na twoje moralne hamulce. Na które to hamulce zupełnie nie liczę w przypadku panoszenia się Komorowskiego. 2. Analogia jest. Oczywiście, jeśli przez analogię rozumie się podobieństwo, a nie identyczność. 3. Panoszenie się nie obejmuje tylko spraw majątkowych, ale np. wyprowadzenie dziadka do komórki, by nie pętał się po mieszkaniu.
Q
qwerty
4 maja 2010, 00:39
Jaroslaw wygrywa w sondazach NIE ZMANIPULOWANYCH przez PO. nie dajcie sie nabrac na OBOP i GfK Polonie. jeśli nie zmanipulowane przez PO to pewnie zmanipulowane przez kogoś innego ;p
M
minimax
4 maja 2010, 00:32
Stanisław Miłosz: Co znaczy słowo "panoszyć się" można sprawdzić w słowniku. Ale byś się nie trudził, to pokażę to przez analogię. Jeśli schorowany dziadek udzieli ci pełnomocnictwa ogólnego, to czy to znaczyć będzie że cały jego dorobek możesz wyprzedać i zostawić go w skarpetkach? Jeśli tak uczynisz, to to będzie właśnie panoszenie się. Mało widać wiesz i o prawie cywilnym, i o konstytucyjnym, stąd analogia zupełnie nietrafiona. Gdybym rzeczywiście otrzymał od dziadka, udzielone mi przez niego zupełnie dobrowolnie, niczym nieograniczone pełnomocnictwo, to dlaczego nie mógłbym wyprzedać całego jego majątku? (pytam oczywiście o argumenty prawne, nie moralne). Aha, wskaż mi choćby jedno posunięcie B. Komorowskiego, które uzasadnia tezę o jego "panoszeniu się". Czyżby już puścił Naród w skarpetkach?  
AL
anty leming
3 maja 2010, 19:35
przed wyborami wyjdzie prawda o Komorowskim. i wtedy nie wiem jaki zaslepieniec zaglosuje na niego. wystarczy ujawnic aneks do WSI. jest- wbrew propagandzie, ktora GW i TVN rozpoczely na nowo- wielu ludzi w Polsce, ktorzy nie zapomną o ofierze Tych, co zgineli w Smolensku. Oni nie pozwola,zeby zaklamany i sprzedawczykowy rzad PO bezkarnie sie panoszyl i robil z Polska co chce- sprzedawal koncesje na gazy lupkowe, podpisywal umowy z rosji na 30 lat, lub zamykal usta IPNowi czy w koncu ZATAJAL PRAWDE o Smolensku.
K
kandydat
3 maja 2010, 18:17
Tragedia pod Smoleńskiem uświadomiła mi , że powinienem zaangażować się , rozpocząć nowy okres w moim życiu - po namyśle co mogę zrobić - wybrałem przystąpienie do PIS , wybrałem opowiedzenie się po stronie wartości które zawsze były mi bliskie , ale w natłoku bełkotu informacyjno - propagandowego polskojęzycznych mediów schodziły na drugi plan.
D
drażliwy
3 maja 2010, 16:30
PiSowska smuta, służby CBA poza prawem, slogany, slogany, bełkot, slogany. Hasbara PO w akcji, albo masz głowę nabitą propagandą i stereotypami.
B
Bezpatryjny
3 maja 2010, 15:26
O jakiej manipulacji piszecie? Osoba byłego prezydenta to jedna strona medalu a jego prezydentura to druga strona medalu. Ta prezydentura była do niczego; była to prezydentura partii PIS! Była to prezydentura podkreślania kto tu jest wazniejszy, gdy zgodnie z konstytucją to rząd prowadzi politykę. Ale cóż, jeżeli ktoś nie może poprzez rząd, to chce za wszelką cene poprzez pałac. Mam nadzieję, że tym razem Polcy nie dadzą się omamić pisowskiej smucie, wykorzystującej tragedię narodową do zmiany swojego wizerunku. To straszne, że żyjemy w państwie gdziedziałają służby CBA poza prawem! I to właśnie dzięki PIS! Nie dajmy się zmanipulować! Tylko prawda nas wyzwoli! ALe nie jest to prawa wg PIS!
AL
anty leming
3 maja 2010, 14:08
Jaroslaw wygrywa w sondazach NIE ZMANIPULOWANYCH przez PO. nie dajcie sie nabrac na OBOP i GfK Polonie.
I
i.inny
3 maja 2010, 13:40
widze, że duzo tu antypolskich wypowiedzi. czyzby na innych forach juz nie było do kogo mówic? czyżby Polacy przestali pisac na polskojezycznych forach? zastanawiam sie kto tak mąci? czy to z zagranicy? a my i tak wiemy na kogo głosowac. zobaczcie co dało mącenie w mediach przez lata? nic ... "zobaczcie co dało mącenie w mediach przez lata? nic "  Jak to nic. Otumanili ludzi i dopiero wielka tragedia sprawiła, że ludziom luski z oczu spadły. Ale kto wie, może znów uda się  potrzebną  więkzosć Polaków umwieć i osiągnąć zamierzony kolejny cel...  Czas pokaże.
Jurek
3 maja 2010, 13:24
wujo, jezeli masz odwagę to powiedz na kogo będziesz głosował
NM
nie mącić
3 maja 2010, 12:33
widze, że duzo tu antypolskich wypowiedzi. czyzby na innych forach juz nie było do kogo mówic? czyżby Polacy przestali pisac na polskojezycznych forach? zastanawiam sie kto tak mąci? czy to z zagranicy? a my i tak wiemy na kogo głosowac. zobaczcie co dało mącenie w mediach przez lata? nic
RK
Robert Kożuchowski
3 maja 2010, 09:28
Niech każdy zapyta samego siebie: " Czy ja znam sposób myślenia ( na jakiej ideologi się opiera) danego kandydata?" Jeśli nie wiem tej podstawowej rzeczy, to merytorycznie nie ma racji moja dyskusja, bo mówię o swoich odczuciach nie o sensowności mego wyboru. Kto z nas wie, jak definiuje "człowieka" każdy z kandydatów? To podstawa by stwierdzic na kogo mam głosować?
B
Bezpartyjny
3 maja 2010, 09:06
Jak zwykle polityka budzi duże emocje i dzieli naród. Nie umiemy jako Polacu rozmawiać merytorycznie o polityce i politykach tylko agresywnie. Spokojnie, ja nie wyobrażam sobie jako prezydenta drugiego p. Kaczyńskiego. To chory człowiek na władzę! Wiem, wiem, a kto z polityków obecnie rządzących nie jest chory na władzę? Wszyscy z pewnością. Ale jak słyszę, że teraz to PO ma pełnię władzy, że tak być nie może, jak to mówią PIS-wcy, to pytam się, dlaczego tego nie widzieli gdy oni mieli pełnię władzy? Czy wówczas ich to nie bolało? Dlaczego wówczas nie zasłaniali sie interesem Państwa? Ja nie zmieniłem swoich poglądów politycznych. W ugrupowaniu PIS dostrzegam nie tyle łączącą naród partię, ale partię wodzowską, wręcz ... nie użyję tego słowa, wolę wykropkować. Dobrze wyrazili to - choć nie do końca moi ulubieńcy - Figurski i Wojewódzki...
W
wujo
3 maja 2010, 08:48
Napewno nie oddam swego głosu w wyborach prezydenckich na "kogoś",kto popiera aborcję i przystępuje do komunii św..Stan cywilny,wygląd zewnętrzny ma drugorzędne znaczenie.Już mieliśmy kilku prezydentów,byli różni.Ten kolejny też nie będzie spełniał wszystkich wymogów,jakie byśmy chcieli,by miał.
Jadwiga Krywult
3 maja 2010, 08:26
Dlatego, prezydent powinien mieć, tak jak w USA oficjalnego stałego zastępcę, wybieranego razem z nim w powszechnych wyborach. I ten wiceprezydent zawsze powinien być z PiS. O to chodzi.
Stanisław Miłosz
3 maja 2010, 03:31
Co znaczy słowo "panoszyć się" można sprawdzić w słowniku. Ale byś się nie trudził, to pokażę to przez analogię. Jeśli schorowany dziadek udzieli ci pełnomocnictwa ogólnego, to czy to znaczyć będzie że cały jego dorobek możesz wyprzedać i zostawić go w skarpetkach?  Jeśli tak uczynisz, to to będzie właśnie panoszenie się. Prawo cywilne jest tu mądrzejsze od konstytucyjnego, bo zawiera pewne zapisy chroniące twojego dziadka przed tobą, ale też ułomnie, bo dopiero po fakcie, gdy już będzie w skarpetkach, dziadek będzie mógł przed sądem dochodzić nadużycia jego zaufania. Konstytucja niestety nie zawiera zabezpieczeń chroniących przed nadużyciem zaufania przez panoszącego się Komorowskiego. Powiadasz, że by konfliktu interesów nie było wystarczy by Sejm powołał nowego marszałka? To dlaczego, mimo że upłynęły już 3 tygodnie, Komorowski dalej marszałkiem jest? Przecież to żaden problem, PO ma większość, a z pewnością PSL i SLD odwołanie go by poparły. Problem w tym że "wypełniać obowiązki", zgodnie z konstytucją, może wyłącznie marszałek. Odwołany z marszałkowstwa Komorowski, automatycznie przestałby być p.o. prezydenta. I to jest chore. Dlatego, prezydent powinien mieć, tak jak w USA oficjalnego stałego zastępcę, wybieranego razem z nim w powszechnych wyborach.
M
minimax
3 maja 2010, 00:01
Senior: Prezydent to ponad wszelką wątpliwość władza wykonawcza (art. 10 ust. 2 Konstytucji). Czy powinien być wybierany w wyborach powszechnych? Moim zdaniem nie. Ale żeby to zmienić, trzeba by zmienić Konstytucję. "płakalibyśmy za pierwszym kotem" - mimo wszystko nie wierzę, że Jarosław K., gdyby był prezydentem, zabrałby swojego mruczka do Katynia... Ale idea Pierwszego Kota RP bardzo mi się podoba:-) Przynajmniej nie zakładałby żadnych podejrzanych fundacji itp. To lepsze niż pierwsza dama. JurekS: kampanię wyborczą może lepiej prowadzić poza tym portalem?
M
minimax
2 maja 2010, 23:54
Stanisław Miłosz: Co to znaczy "pełnić obowiązki prezydenta"? To znaczy chyba tyle, co podejmować te wszystkie czynności, które Konstytucja powierza właśnie prezydentowi. Jeżeli więc Pan Komorowski się dziś "panoszy" jakby już był prezydentem (choć oczywiście nim nie jest) to właśnie dlatego, że Konstytucja mu na to pozwala, a wręcz nakazuje. Można by jednak na przyszłość rozważyć, czy nie powinien się w Konstytucji znaleźć przepis, że marszałek Sejmu, przejmując pełnienie obowiązków prezydenta, nie powinien jednocześnie zrezygnować z dotychczas zajmowanej funkcji. Prezydenta wybiera Naród, więc siłą rzeczy nie może się to odbyć natychmiast po opróżnieniu tego urzędu. Ale marszałka Sejmu wybierają sami posłowie i to jest kwestia do załatwienia w ciągu kilku dni.
S
Senior
2 maja 2010, 23:21
Właśnie będziemy wybierać Prezydenta. Drugie "właśnie" po kiego licha również coś takiego nam potrzebne. Ani to władza ustawodawcza, ani wykonawcza. Nie mamy wszak na co polskich pieniędzy wydawać. Ale polska natura - "zastaw się ale postaw się" Teraz naród płakał za pierwszą damą, jakby jednak prezydentem został Jarosław to płakalibyśmy za pierwszym kotem.
Jurek
2 maja 2010, 21:04
Panie Jarosławie ma Pan mój głos. Życzę duzo odwagi i sił na ten czas bo bedą Pana opluwać, oskarżać tak jak czynili to wobec śp. Pana brata. I już podnieśli głowy jak tylko pochowano ostatich tragicznie zmarłych w tej katastrofie. Dziękuję za postawę zawsze wierną Polsce i polskim sprawom.
Stanisław Miłosz
2 maja 2010, 20:32
To my będziemy wybierać też Pierwszą Damę? Przewertowałem Konstytucję i inne akty prawne, ale jakoś takiego stanowiska w strukturach prezydenckiego ośrodka władzy nie potrafię znaleźć. Po 'kiego licha nam coś takiego potrzebne? Zapewne "wyborcy" chodzi o wybór wiceprezydenta. Obecna sytuacja nie jest bowiem najszczęśliwsza dla państwa: marszałek Sejmu panoszy się jakby już był prezydentem, a przecież on tylko "wypełnia obowiązki" i to chwilowo, żadnym prezydentem nie jest, jest tylko marszałkiem. Wypełnia obowiązki, co chwilę popadając w konflikt interesów - między partią rządzącą i sejmem, a rolą prezydenta.
M
minimax
2 maja 2010, 19:58
Z szacunku do pary prezydenckiej pytam Panie Jarosławie Kaczyński. Ja i wielu w polskim społeczeństwie chcielibyśmy wiedzieć : Skoro zdecydował się Pan kandydować powiedz polskiemu narodowi - GDYBY PAN ZOSTAŁ PREZYDENTEM KTO BĘDZIE PEŁNIŁ HONORY PIERWSZEJ DAMY ??? Kot ? To może warto byłoby zamienić go na kotkę ? To my będziemy wybierać też Pierwszą Damę? Przewertowałem Konstytucję i inne akty prawne, ale jakoś takiego stanowiska w strukturach prezydenckiego ośrodka władzy nie potrafię znaleźć. Po 'kiego licha nam coś takiego potrzebne?
W
Wyborca
2 maja 2010, 19:08
Z szacunku do pary prezydenckiej pytam Panie Jarosławie Kaczyński. Ja i wielu w polskim społeczeństwie chcielibyśmy wiedzieć : Skoro zdecydował się Pan kandydować powiedz polskiemu narodowi - GDYBY PAN ZOSTAŁ PREZYDENTEM KTO BĘDZIE PEŁNIŁ HONORY PIERWSZEJ DAMY ??? Kot ? To może warto byłoby zamienić go na kotkę ?
M
MAURYCY
29 kwietnia 2010, 21:17
NO WŁAŚNIE, COŚ DLA PATRIOTÓW http://www.youtube.com/watch?v=zPuY8-_Ymts&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=jPsVPwHSaBA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=-hSI9zKqudo&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=1thTLf0cAxY&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=QTuJD8nc7bE&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=e5-7cd5OTHU&feature=related [i wiele wiele innych w bocznym pasku] http://www.youtube.com/watch?v=IoqILXFHipM&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=pxvx0g5gmAA Dla tych wszystkich powołujących się na patriotyzm, ojczyznę etc. Powyższy link przekierowuje na chamski filmik naśmiewający się z kogoś tylko dlatego, że nie jest drugim Kiepurą i nie ma wzrostu Herkulesa. Naśmiewanie się z kogoś, że nie potrafi śpiewać i jest niski jest prostactwem typowym dla POkrzykaczy. Wybory prezydenckie to nie Eurowizja, ani Opole, ani wybory najprzystojniejszego striptizera... Trzeba być wyjątkowym debilem, żeby jako argument przeciwko kandydatowi na prezydenta wysuwać, to że słabo śpiewa i że inni kandydaci mają więcej centymetrów...
M
MAURYCY
29 kwietnia 2010, 21:07
http://pomnikdlaprezydenta.pl/
DK
dość krętactwa Środy
27 kwietnia 2010, 17:14
<a href="http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,ti<x>tle,Przeciwnicy-polityczni-PiS-mieli-rece-zwiazane-zaloba,wid,12206294,felieton.html?ticaid=1a107">wiadomosci.wp.pl/kat,1342,ti<x>tle,Przeciwnicy-polityczni-PiS-mieli-rece-zwiazane-zaloba,wid,12206294,felieton.html</a> Ku rozwadze i przemyśleniom. Obywatelka Środa jest osobą wpływową w mediach, więc należy się krótka analiza tego, co napisała: 1. Wykazała się troską o rosyjsko-polskie pojednanie i brakiem troski o rzetelne wyjaśnienie okoliczności śmierci prezydenckiej delegacji. 2. Wyraziła zaniepokojenie sympatią Polaków wobec poległego prezydenta. 3. Przypięła lewicy etykietę, że jej ofiary "nie najlepiej wpisują się w ojczyźnianą martyrologię" i przejechała się po środowiskach i osobach popierających PiS. 4. Pominęła zupełnie, że krytykowane przez nią środowiska nie mają w Polsce władzy... (może zapomniała, że rządzi niepodzielnie PO?)
DC
dość chamstwa
27 kwietnia 2010, 16:48
pytanie do kaczynskiego: czy podzial na prawych Polakow i nieprawych oznacza podzial na prawdziwych Polakow i nieprawdziwych Polakow? Czy zadawanie głupich pytań jest jedynym, co środowisko antypisowskie ma Polsce do zaproponowania?
DC
dość chamstwa
27 kwietnia 2010, 16:45
http://www.youtube.com/watch?v=pxvx0g5gmAA Dla tych wszystkich powołujących się na patriotyzm, ojczyznę etc. Powyższy link przekierowuje na chamski filmik naśmiewający się z kogoś tylko dlatego, że nie jest drugim Kiepurą i nie ma wzrostu Herkulesa. Naśmiewanie się z kogoś, że nie potrafi śpiewać i jest niski jest prostactwem typowym dla POkrzykaczy. Wybory prezydenckie to nie Eurowizja, ani Opole, ani wybory najprzystojniejszego striptizera... Trzeba być wyjątkowym debilem, żeby jako argument przeciwko kandydatowi na prezydenta wysuwać, to że słabo śpiewa i że inni kandydaci mają więcej centymetrów...
Stanisław Miłosz
27 kwietnia 2010, 16:00
Powstańczy powstań ludu ziemi- kto sobie zanucił, niechaj przemysli. To były kajdany "polityki miłości". Żałoba się skończyła i same opadły.
RK
Robert Kożuchowski
27 kwietnia 2010, 15:53
Powstańczy powstań ludu ziemi- kto sobie zanucił, niechaj przemysli.
DB
duda Bielak
27 kwietnia 2010, 15:23
EJIPG Mogłaby Pani/Pan pomóc mi we wskazaniu manipulacji i ataku, tudzież o bełkocie. Nie rozumiem też tego "Wam płacą" - jeżeli już to proszą o namiary, bo mówiąc cynicznie niezłaby była fucha. No chyba że za manipulację uważa Pani/Pan przypomnienie "życzeń" p. Waldemara Kuczyńskiego, ale na swoje usprawiedliwienie doda że to jego słowa nie moje. Z jednym się zgodzę - temat jest gorący i też znam te klocki.
P
pytajacy
27 kwietnia 2010, 08:23
 pytanie do kaczynskiego: czy podzial na prawych Polakow i nieprawych oznacza podzial na prawdziwych Polakow i nieprawdziwych Polakow? 
C
Captcha
27 kwietnia 2010, 07:49
http://www.youtube.com/watch?v=pxvx0g5gmAA Dla tych wszystkich powołujących się na patriotyzm, ojczyznę etc.
Jadwiga Krywult
27 kwietnia 2010, 07:35
Święta Kinga odznaczała się wielką kulturą, wspierała kulturę, wniosła wiele dobrego i pięknego do naszej ojczyzny Święta Kinga ustawiła swojego Bolka tak jak należy. Dobrze będzie w Polsce dopiero wtedy, kiedy kobieta będzie prezydentem (dla jasności: jestem przeciw parytetom).
GK
gość, który wpadł na chwilę
27 kwietnia 2010, 02:07
Kinga piusał do EJIPG: ... ... dobra rada: takimi postami możesz jedynie powiększyć elektorat negatywny swojego kandydata. Żadne posty wpisywane nie wpłyną na moją decyzję, osoby bez twarzy jak Ty.. Nie jesteś dla mnie  autorytetem, ani  wiarygodnym żródłem. Twoje posty  służą jednemu celowi... A to, że tak napisałem i akurat tutaj, nie określa wcale moich poglądów i prferencji...   Więcej niż pewne, że zaraz mnie zakwalifikujesz, nie mając pojęcia kim jestem, czy wogole będę głosować, np. czy mam do tego uprawnienia...
L
Laura
27 kwietnia 2010, 01:44
Błekitne Niebo napisała, Smoczyco, wbrew pozorom, zacytowanie słów Pana Jezusa w tym właśnie miejscu jest jak najbardziej potrzebne. Może warto uświadomić sobie jak bardzo nierozlączny jest Bóg w sercach wierzących Polaków, którym leży na sercu los Polski. Dla mnie nierozlączne jest czytanie o tym co się w kraju wydarza z modlitwą za te sprawy! To jest nierozłączne. Wiara i Bóg nie jest gdzieś obok polityki. Trzeba sie modlić za Polskę i za rządzących, o wypełnianie woli Bożej nieustannie! Modlić więcej. Tyle w tym temacie. Pozdrawiam! Podpisuję się pod tym postem. Choć zdaję sobie sprawę, że osoba niewierząca może mieć pewne problemy ze zrozumieniem.
B
babcia
27 kwietnia 2010, 01:27
Święta Kinga odznaczała się wielką kulturą, wspierała kulturę, wniosła wiele dobrego i pięknego do naszej ojczyzny, święta Kingo módl się o dar pięknej wymowy Polaków, którzy zawzięcie dyskutują na politycznej i medialnej arenie...
A
anna
27 kwietnia 2010, 01:19
Jarosław Kaczyński uczciwy, prawy, autentyczny, kochający Ojczyznę, nie odcina od korzeni, zna i odkłamuje historię Polski, sprawdzony. Musi być dobry, gdyż tyle wściekłych ataków na niego się sypie, bo prawda niektórych w oczy kole. Gdyby nie podcinano mu nóg... Rodzina sprawdzona z prawdziwie polskimi tradycjami: BÓG-HONOR-OJCZYZNA, a kto w Imię Boga idzie - dobrze idzie, szyderców nie brakuje, skupiajmy się na ludziach wspierających dobro ojczyzny... Szanujmy imię Prezydenta Lecha Kaczyńskiego i jego małżonki, są oni przykładem prawych ludzi, wyrwani zostali z rąk szyderców i oszczerców, prawda zawsze kiedyś wychodzi, niech się wstydzą opluwacze... po języku poznaje się człowieka...
J
Jaga
26 kwietnia 2010, 23:10
Trzeba sie modlić za Polskę i za rządzących, o wypełnianie woli Bożej nieustannie! Modlić więcej. Tyle w tym temacie. Pozdrawiam! Tak Niebo...Polska wszak Winkerlidem Narodów....
J
Jaga
26 kwietnia 2010, 23:09
Nie zapomnij Beato, że ten sam Pan Jarosław usiłował nam zafundować IV RP. Już nie pamiętasz jak wielkim krachem się to skończyło??I koligacją z jakimi miernotami społecznymi się posiłkował?? Mówię NIE takiemu Prezydentowi, mówię NIE takim układom na szczycie władzy. Stąd moje NIE dla P. Jarosława jako Prezydenta MOJEJ OJCZYZNY.
Jadwiga Krywult
26 kwietnia 2010, 22:39
Kinga Sz. Pani - coś na "t", coś na "t" - po co owijać w bawełnę- kampania na trumny. Gratuluję bystrości. Zresztą o tej godzinie nie była już potrzebna, kandydat PiS w ten sposób zaczął kampanię.  Podejrzewam że samo wspomnienie katastrofy będzie postrzegane przez adwersarzy jako "kampania na tr....". Na 'wspomnieniu katastrofy' nie skończy się chyba, niestety. W 2005 r. też głoszono że jak wygra Lech Kaczyński to będzie klęska i ruina Taak ? Zakończyło się sukcesem ? EJIPG, dobra rada: takimi postami możesz jedynie powiększyć elektorat negatywny swojego kandydata.
P
puchatek
26 kwietnia 2010, 22:22
przypomiał mi się wódz lekarzy niejaki pan bukiel jak to przysięgę hipokratesa chciał sprowadzić do rangi frazesu mówiąc ,skończmy z tymi przysięgami bo zawód lekarza jest jak każdy inny.Jednak w brew jego słowom przysięgi są szeroko stosowane w naszym życiu,bo przysięgę składa żołnierz,policjant,przysięgę składa się w sądzie,przed ołtarzem,dlatego będę głosował na kogoś kto jeżeli złoży przysięgę to jej dotrzyma,kto jak mówi że jest sprawiedliwy to faktycznie będzie.
Ł8
Łukasz 87
26 kwietnia 2010, 21:02
Doskonale, cieszę sie że tak się stało!:)
E
EJIPG
26 kwietnia 2010, 20:55
Kinga Sz. Pani - coś na "t", coś na "t" - po co owijać w bawełnę- kampania na trumny No tak, trzeba pisac i pisać, bełkotać, aż bedzie się Wam wydawało, że już wykreowaliście to co chcieliście --> takie a nie inne określenia i słowa walka, atak etc... manipulacja słowami, ich ilością.  No ale, od ilości Wam placą, po tu wskakujecie, gdy jakiś goracy temat sie pojawia...  znam  te klocki  Bye, bye 
TF
TW Filozof
26 kwietnia 2010, 20:36
Waldemar Kuczyński, minister w rządzie Mazowieckiego, wcześniej członek PZPR.
DB
duda Bielak
26 kwietnia 2010, 20:19
Kinga Sz. Pani - coś na "t", coś na "t" - po co owijać w bawełnę- kampania na trumny. o tym się już od 12-13 kwietnia głośno mówi, ze wskazaniem kto to będzie robił. Przygrywką była tzw "afera wawelska". Podejrzewam że samo wspomnienie katastrofy będzie postrzegane przez adwersarzy  jako "kampania na tr....". W 2005 r. też głoszono że jak wygra Lech Kaczyński to będzie klęska i ruina, a niejaki W. Kuczyński złożył polakom nawet życzenia wszystkiego najgorszego. Pozdrawiam
E
es
26 kwietnia 2010, 20:10
To bardzo dobra wiadomość!
M
Misiek
26 kwietnia 2010, 20:01
Może by tak zwolennicy namiestnika Komorowskiego wymienili jakąś jego zaletę, ale nie ma widocznie takowych, które uznaliby Polacy (a nie obcokrajowcy zbijający na Polsce majątki). A jak Komorowskiego nie ma się jak konkretnie pochwalić, to atakuje się kandydata PiSu. A te ataki są żałosne, na zasadzie, ja go nie lubię, bo on be... Namiestnik Komorowski wymieniający serdeczności z rosyjską wierchuszką odpowiadającą za wojny z Czeczenią i Gruzją i łamanie praw człowieka obywateli Rosji to "prawdziwy" "demokrata". Równie dobrze mógłby łasić się do Stalina. Ale to jest cacy. A jak kandydat PiSu nie chce tańczyć kozaczoka do kremlowskiej orkiestry (i był na tyle bezczelny, że nie poleciał razem z bratem 10 kwietnia do Katynia) to jest be... Jakbyście płakali judasze, gdyby obaj tam zginęli, oj jakbyście po nich płakali, ale jak śmiał przeżyć, to nie wolno mu zastąpić brata... to nie wolno mu kandydować na prezydenta... bo nie będzie podlizywał się wszystkim krajom "ważniejszym" od Polski, a to jest nacjonalizm, jak się prezydent RP nie płaszczy przed innymi prezydentami i nie sypie głowy popiołem za to, że jest tylko "polaczkiem"... Zgadzam sie z toba całkowicie
TW
tak wiem o tym
26 kwietnia 2010, 19:53
uwaga... zostana wprowadzone nowe dowody osobiste... inne dla prawych Polakow, inne dla nieprawych (nie bedacych zwolennikami pisu) Polakow O dowodach nowych już było i wiemy, że nie będzie podziału na takich, siakich, czy owych Polaków - pomysł z zewnątrz przyszedł, by przygotować tych "niesfornych znad Wisły do oznaczania kodami i kontrolowania, jako pierwszych (będą brane do nich od każdego odciski palców)... Ale to już było -> zgoda obecnego rządu zapadła więc, komuś cos się pomyliło lub celowo mataczy. Rozumiem płacą Wam za to i obiecali pomoc w karierze.. Polak mądry po szkodzie.. nie jeden, jak przed szkodą głupi .. Poszukajcie a znajdziecie artykuły w których chwalono się, jakie to będa cudowne i nowoczesne dowody  (z kodem zawierającym wszelkie info i namierzającym Cię gdzie jesteś ( w trosce o ciebie, gdyś  stracił przyjemność to Cię znajdą) też  z odciskiem palca -kciuka, elektronicznym podpisem (po co twoj, bedziesz nieprzytomny to się jtos za ciebie podisze, lub kciuk przyłoży i gotowe etc... )  Już od 2011, tak  podawano. To zapadło. Boja się, że nie swoj prezydent zawetuje, więc się wyciąga i  bije pianę...  
B
Beata
26 kwietnia 2010, 19:45
Myslę, iż mądrzy i świadomi Polacy zagłosują na Człowieka, który będzie przestrzegał przysięgi, jaką składa prezydent zgodnie z Konstytucją RP. ""Art. 130. Prezydent Rzeczypospolitej obejmuje urząd po złożeniu wobec Zgromadzenia Narodowego następującej przysięgi: "Obejmując z woli Narodu urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, uroczyście przysięgam, że dochowam wierności postanowieniom Konstytucji, będę strzegł niezłomnie godności Narodu, niepodległości i bezpieczeństwa Państwa, a dobro Ojczyzny oraz pomyślność obywateli będą dla mnie zawsze najwyższym nakazem". Przysięga może być złożona z dodaniem zdania "Tak mi dopomóż Bóg". Ja widzę tylko jedną osobę, która jest na tyle odważna i ma na tyle silny kręgosłup moralny i duchowy, żeby dochować przysięgi składanej wobec Narodu. Jest nią - Pan  Jarosław Kaczyńki - człowiek o czystych rękach i Wielki Patriota.
B
Beata
26 kwietnia 2010, 19:38
Dziękuję Panu Jarosławowi za to, że mimo ogromnego bólu podjął decyzję na którą czekały miliony Polaków... Tylko dlaczego ci co jeszcze w czasie żałoby kajali się i przepraszali zaa obrażanie Prezydenta, teraz przypuścili nowy atak na Pana Jarosława. Czyżby tamto kajanie się nyło jedynie polityczną gra i udwaniem i "graniem"  żałobą??? A teraz krzyczą, że to Pan Jarosław będzie wykorzystywał żałobę... Totalna przewrotność... Ludzie bez twarzy i klasy, które to niezaprzeczalnie posiadał Pan Profesor i Prezydent - Lech Kaczyński. A także Jego Brat - Jarosław. Dlaczego ci krzykacze, aktorzy  i marionetki tak boją się Panów Kaczyńskich??? Po pierwsze nie mają im merytorycznie nic do zarzucenia... a jak Ich zdyskwalifikować??? Używając argumentów "ad personam" i rzucając na Nich kalumnie... tak właśnie robią miernoty, które boją się Wielkich Duchowo i Moralnie Ludzi... Gdyby zachowywali się z twarzą to nie daliby dojść do głosu panu Niesiołowskiemu, które jako poseł RP notorycznie łamał art. 30 i 47 Konstytucji RP, w którym napisane jest: Art. 30. "Przyrodzona i niezbywalna godność czowieka stanowi źródło wolności i praw człowieka i obywatela. Jest nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona jest obowiązkiem władz publicznych." Art.47 "Każdy ma prawo do ochrony prawnej życia prywatnego, rodzinnego, czci i dobrego imienia oraz do decydowania o swoim życiu osobistym". A co robił pan Komorowski, Tusk, Niesiołowski i Palikot??? Uwłaczali godności, czci i dobremu imieniu nie tylko obywatela, ale i Głowie Państwa Polskiego! Czy tak zachowują się Ci, którzy powinni stać na straży przestrzegania Konstytucji Njjaśniejszej Rzeczpospolitej???
WN
wpadłem na chlwilę - żegnam
26 kwietnia 2010, 19:38
 uwaga... zostana wprowadzone nowe dowody osobiste... inne dla prawych Polakow, inne dla nieprawych (nie bedacych zwolennikami pisu) Polakow O dowodach nowych już było i wiemy, że nie będzie podziału na  takich, siakich, czy owych Polaków -   pomysł z zewnątrz przyszedł, by przygotować tych "niesfornych znad Wisły do oznaczania kodami i kontrolowania, jako pierwszych  (będą brane do nich od każdego odciski palców)... Ale to już było -> zgoda obecnego rządu zapadła więc, komuś cos się pomyliło lub celowo mataczy.  Rozumiem płacą Wam za to i obiecali  pomoc w karierze..  Polak mądry po szkodzie.. nie jeden, jak przed szkodą głupi ..
WS
wasze sumienie judasze
26 kwietnia 2010, 19:29
Może by tak zwolennicy namiestnika Komorowskiego wymienili jakąś jego zaletę, ale nie ma widocznie takowych, które uznaliby Polacy (a nie obcokrajowcy zbijający na Polsce majątki). A jak Komorowskiego nie ma się jak konkretnie pochwalić, to atakuje się kandydata PiSu. A te ataki są żałosne, na zasadzie, ja go nie lubię, bo on be... Namiestnik Komorowski wymieniający serdeczności z rosyjską wierchuszką odpowiadającą za wojny z Czeczenią i Gruzją i łamanie praw człowieka obywateli Rosji to "prawdziwy" "demokrata". Równie dobrze mógłby łasić się do Stalina. Ale to jest cacy. A jak kandydat PiSu nie chce tańczyć kozaczoka do kremlowskiej orkiestry (i był na tyle bezczelny, że nie poleciał razem z bratem 10 kwietnia do Katynia) to jest be... Jakbyście płakali judasze, gdyby obaj tam zginęli, oj jakbyście po nich płakali, ale jak śmiał przeżyć, to nie wolno mu zastąpić brata... to nie wolno mu kandydować na prezydenta... bo nie będzie podlizywał się wszystkim krajom "ważniejszym" od Polski, a to jest nacjonalizm, jak się prezydent RP nie płaszczy przed innymi prezydentami i nie sypie głowy popiołem za to, że jest tylko "polaczkiem"...
Jadwiga Krywult
26 kwietnia 2010, 18:00
Szacunek dla Pana Prezesa. Z pewnością ma Pan głos całej mojej rodziny i moich znajomych. Jeszcze Polska nie zginęła...!!! Jeszcze nie zginęła, ale po (tfu, tfu) wyborze Jarosława nie wiadomo.
Jadwiga Krywult
26 kwietnia 2010, 17:58
Np. Napieralski już wie że kam[pania będzie "na teczki" Kampania będzie na coś na "t", nie tylko na teczki.
DB
duda Bielak
26 kwietnia 2010, 17:50
Stanisław Miłosz. Trudno się z Panem nie zgodzić, ale jak można już zauważyć że bez oficjalnego potwierdzenia kandydatury nijak było zaczynać "nawalankę". Nawet tutaj, ten sam życiorys zapodało dwóch komentatorów. Hm, w 2005 też była mobilizacja młodzieżówki PO do aktywacji w sieci - czyżby powtórka. Ciekawsze dla mnie jest to że tak nienawidząc (PO, SLD, PD+ postępowe  elity) Jarosława Kaczyńskiego, odczuwa się w ich komentarzach poczucie ulgi że to właśnie on startuje. Np. Napieralski już wie że kam[pania będzie "na teczki"
R
R
26 kwietnia 2010, 17:42
Brawo, Panie Jarosławie. Najpierw Węgry, teraz kolej na nas. Życzę siły i wytrwałości.
C
Captcha
26 kwietnia 2010, 16:01
I znowu powtórka z głupoty - naród 'niedoskonały', prowadzony przez Bóg(?)-wie-jakie uczucia wybierze takiego a nie innego prezydenta. Potem duża część tych, co tego wyboru dokonali wyprze się swej decyzji i skrytykuje rządy Kaczyńskiego. Gdyby po raz kolejny wydarzyła się jakaś tragedia, znów nastąpiłaby zmiana! Z 35% poparcia zrobiłoby się nagle 97%! Czary? Cuda? Idąc do urny, użyjcie mózgu i sumienia.
Stanisław Miłosz
26 kwietnia 2010, 15:54
No to sie zaczło... Jak może się coś zacząć, co trwa nieustannie?? :o
Stanisław Miłosz
26 kwietnia 2010, 15:53
Przepraszam ~urzędnika, to stwierdził ~krakowiak.
Stanisław Miłosz
26 kwietnia 2010, 15:52
Lech Kaczynski mial tylko jedna misje: zapewnic bratu wplyw na struktury panstwa.... reszta to puste frazesy... Zatem nie wypełnił Lech misji, bo gdyby "brat" miał "wpływ na struktury" państwa, to by Lechowi zapewnił bezpieczne lądowanie w Smoleńsku. Może i ciekawie - jak twierdzi ~urzednik - piszesz, ale logiki w tym zero. Oparcia przesłanek w faktach, też.
K
Kaśka
26 kwietnia 2010, 15:47
 Niech Pan się trzyma! Jestem całym sercem z Panem!
K
Kaśka
26 kwietnia 2010, 15:46
 też będę na Pana głosować
U
urzednik
26 kwietnia 2010, 15:36
 uwaga... zostana wprowadzone nowe dowody osobiste... inne dla prawych Polakow, inne dla nieprawych (nie bedacych zwolennikami pisu) Polakow
K
krakowiak
26 kwietnia 2010, 15:27
 ciekawie piszesz wojcie... ale pewnie pracujacy w Deonie zwolennicy Pisu zaraz Cie wykosza....
W
wojt
26 kwietnia 2010, 15:24
 Lech Kaczynski mial tylko jedna misje: zapewnic bratu wplyw na struktury panstwa.... reszta to puste frazesy...
S
soltys
26 kwietnia 2010, 15:23
 misja Lecha Kaczynskiego bylo utrzymywanie posrednio wladzy i wplywów  Jaroslawa Kaczynskiego na struktury panstwa..... i teraz musi ja kontynuowac sam
W
wojt
26 kwietnia 2010, 15:21
 kronikarz.... to ciekawe co piszesz!!
&
>>>
26 kwietnia 2010, 15:19
Każdemu kandydatowi można zarzucić, że nie jest idealny. Realne szanse na zwycięstwo ma trzech kandydatów (z PiS, SLD, PO). Wybrać trzeba najlepszego. Najlepszy jest kandydat PiS, bo uniemożliwi dalsze monopolizowanie władzy przez PO, umożliwi jawne śledztwo w sprawie smoleńskiej katastrofy, zadba lepiej od pozostałych o polskie interesy...
K
kronikarz
26 kwietnia 2010, 15:19
 Jarosław Kaczyński, bibliotekarz z Białegostoku, bezbarwna, niemal nie istniejąca postać opozycji. 13 grudnia 1981 obudził się przed 11.00 i poszedł do kościoła, gdzie zorientował się, że chyba coś jest nie tak. Ani sekundy na internowaniu, przez niemal rok blokował udostępnienie swojej teczki, w której było napisane, że Kaczyński jest nikim oraz dołączono dwa sfałszowane dokumenty, w tym lojalkę. Uczestnik okrągłego stołu, kumpel Wachowskiego, minister w kancelarii Lecha Wałęsy. Premier, który powołał dwukrotnie recydywistę Leppera na wicepremiera, szef partii który podpisał umowę koalicyjną z aferzystą Misztalem, pedofilem Bestrym, Łyżwińskim, Beger skazaną na dwa lata oraz Wrzodakiem, którego nazywał ruskim agentem. To Kaczyński uznał korupcyjną propozycję Lipińskiego składaną Renacie Beger za normalne negocjacje polityczne.
J
jagoda
26 kwietnia 2010, 15:17
Szacunek dla Pana Prezesa. Z pewnością ma Pan głos całej mojej rodziny i moich znajomych. Jeszcze Polska nie zginęła...!!!
P
poddany
26 kwietnia 2010, 15:16
 hurrraaa... wodzu prowadz!!! Na Moskwe! Na Bruksele! Na nieprawych Polakow!!!
CS
czytelnik Słowackiego
26 kwietnia 2010, 15:11
 Pani Kluzik-Rostkowska... A jakie ona ma poglądy,hm?
J
Jaga.
26 kwietnia 2010, 15:06
politycy mowiac Polska i Polacy mysla wladza... wladza... wladza.... Ten Pan w szczególności...ale jak pisała gdzieś smoczyca historia i naród go osądzi...
DB
duda Bielak
26 kwietnia 2010, 15:05
No i faktycznie się zaczęło - na początek "fajny" życiorys kandydata(koment. poniżej) Oj będzie się działo, oj będzie
CS
czytelnik Słowackiego
26 kwietnia 2010, 15:02
"Szli krzycząc   "Polska!Polska!"(...)                                                                                        Wtem Bóg z Mojżeszowego pokazał się krzaka,                                                         Spojrzał na te krzyczące i zapytał:"Jaka?"                                                                 
B
biellann
26 kwietnia 2010, 14:49
 politycy mowiac Polska i Polacy mysla wladza... wladza... wladza....
J
jawor
26 kwietnia 2010, 14:47
Ciekawe co myślą politycy gdy mówią Polska i Polacy  
RW
Robert Wójcik
26 kwietnia 2010, 14:47
będę na Pana głosował
K
Kresowianin
26 kwietnia 2010, 14:44
 A co zrobimy z dekretami Bieruta?
RK
Robert Kożuchowski
26 kwietnia 2010, 14:38
Ma pan mój głos z tej racji, że zaczyna pan od Polski i Polaków.
DB
duda Bielak
26 kwietnia 2010, 14:38
No to zaczęło się.
J
jasnna
26 kwietnia 2010, 14:30
 Izabela N., częstochowska radna Prawa i Sprawiedliwości została przyłapana w "dziupli" z nielegalnym alkoholem i papierosami. Policjanci zatrzymali 40-letnią kobietę i jej 56-letniego partnera podczas przeładunku nielegalnego alkoholu – informuje gazeta.pl Policja zabezpieczyła ponad 300 l. alkoholu bez polskich znaków akcyzy, oraz ponad 1000 paczek nielegalnych papierosów. To nie pierwsze spotkanie z policją radnej PiS i jej towarzysza. W marcu para była zatrzymana podczas policyjnej kontroli drogowej. Jak podają policjanci Izabela N. próbowała wówczas przekupić funkcjonariuszy kwotą 2 tys. złotych. Prokurator postawił jej wówczas zarzuty usiłowania przekupienia policjantów oraz znieważenia ich na służbie - czytamy w serwisie.
F
FDP
26 kwietnia 2010, 14:29
SENSACJA!!!!!!!!