Kampania informacyjna dla maturzystów

...celem salonu jest pomoc w mądrym wyborze uczelni (fot. flickr.com / ZeLIG School)
PAP / wm

Dostarczenie przyszłym maturzystom wiedzy o egzaminie maturalnym i zasadach rekrutacji na studia w roku akademickim 2011/2012 to główny cel ogólnopolskiej kampanii informacyjnej Salony Maturzystów Perspektywy 2010, która we wrześniu rozpocznie się w Krakowie.

Salony Maturzystów odbywać się będą od 6 do 28 września w 18 ośrodkach akademickich w całej Polsce. Zapoczątkuje je Salon w Krakowie w dniach 6-7 września.

DEON.PL POLECA

Jak poinformowano w czwartek na konferencji prasowej w Krakowie, formuła Salonu Maturzystów polega na połączeniu prezentacji oferty edukacyjnej, przygotowanej przez szkoły wyższe na rok akademicki 2011/2012, z fachowymi wykładami i prezentacjami na temat egzaminu maturalnego, prowadzonymi przez ekspertów z Okręgowych Komisji Egzaminacyjnych.

Przewidziane są również spotkania prowadzone przez doradców zawodowych i specjalistów z poradni psychologiczno-pedagogicznych, w czasie których młodzież będzie mogła poznać swoje mocne i słabe strony, uzyskać fachową poradę dotycząca zarówno studiów, jak i interesującego ich zawodu.

Jak podkreślił dyrektor Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Krakowie Lech Gawryłow, celem salonu jest pomoc w mądrym wyborze uczelni.

"Jeżeli młodzi ludzie potrzebują informacji, należy im ją udostępnić. Zależy nam na współpracy uczelni ze szkołami średnimi, by stanowiący największe bogactwo Polski, dobrze wykształceni młodzi ludzie mogli w przyszłości decydować o kształcie naszego kraju" - powiedział rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego prof. Karol Musioł.

Jest to już czwarta edycja imprezy. Organizatorem Krakowskiego Salonu Maturzystów Perspektywy 2010 jest Fundacja Edukacyjna Perspektywy we współpracy z Centralną Komisją Egzaminacyjną i Uniwersytetem Jagiellońskim. Impreza odbywać się będzie w Audytorium Maximum UJ.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Kampania informacyjna dla maturzystów
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.