"PB": Koniec złośliwych komentarzy w sieci

PAP / psd

Powstała w ubiegłym tygodniu Klinika Reputacji będzie usuwała negatywnie wpływające na wizerunek przedsiębiorców wpisy z for i portali internetowych - informuje "Puls Biznesu".

Nie chcemy pomagać nieuczciwym firmom, takim, które na krytykę zasługują, tylko ratować reputację przedsiębiorców bezpodstawnie szkalowanych - powiedział gazecie Piotr Kłyk, prezes Kliniki Reputacji. Jego zdaniem, nie chodzi też o usuwanie wszystkich wpisów - merytoryczna i rzeczowa krytyka jest jak najbardziej dozwolona.

Klinika Reputacji w imieniu swojego klienta będzie zwracać się do administratora portalu, na którym niepożądane treści zostały umieszczone i prosić o ich usunięcie. Jeśli to nie pomoże, konieczna będzie droga sądowa.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

"PB": Koniec złośliwych komentarzy w sieci
Komentarze (2)
12 lipca 2013, 09:26
No fajna reklama nowopowstałej firmy, która oferuje: Wypromujemy pozytywne opinie na Twój temat w sieci. Zadbamy o to, aby treści na których Ci zależy były jak najlepiej widoczne. Twoja oferta dzięki nam trafi do większej ilości klientów. Połączenie usług marketingu szeptanego oraz usuwania niechcianych wpisów z pozycjonowaniem zapewni lepsze efekty biznesowe oraz stabilny rozwój Twojej marki. Reklama dźwignią handlu....
Bogusław Płoszajczak
12 lipca 2013, 08:54
W teorii brzmi to ładnie. Niestety, jeżeli złośliwy komentarz najpierw spełni swoją rolę a zostanie usunięty dopiero jak nikt go juz nie będzie oglądał to cała praca pójdzie na marne. Zdecyduje czas!