Połowa Polaków uważa, że reklama kłamie

"Gazeta Wyborcza" / PAP / slo

Zwykle to, co nam daje duży druk, zaraz zabiera ten mały - ironizuje "Gazeta Wyborcza".

Wszelkie reklamy powinno się zacząć czytać od tego, co drobnym druczkiem napisane jest na końcu, czasem z gwiazdką, która nie ma nic wspólnego ze świątecznymi prezentami.

DEON.PL POLECA

Jeszcze gorzej jest z reklamą telewizyjną, bo ten drobny druk widnieje na ekranie zwykle przez jakąś sekundę. Czy ktoś jest w stanie w tym czasie zapoznać się np. z warunkami promocji?

Przepisy nie określają wielkości liter, jak również czasu wyświetlania informacji o produkcie w telewizji.

Konsumenci rzadko skarżą się na nieuczciwe reklamy.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Połowa Polaków uważa, że reklama kłamie
Komentarze (4)
LL
ludzie ludźmi
1 grudnia 2010, 17:27
Cała władza w ręce ludzi! Pociąganie za sznureczki, kontrolowanie sytuacji, delikatne naciski i silne sugestie - opanowanie umiejętności manipulowania ludźmi daje prawdziwą satysfakcję i (co ważniejsze!) władzę. Przyjemnie jest mieć świadomość, że inni tańczą tak, jak im zagrasz. Kiedy jednak dowiadujesz się, że sam wykonujesz piruety do cudzej melodii, przestaje być tak zabawnie.
A
Alfista
1 grudnia 2010, 10:20
O to samo miałem zapytać m0cna hi hi
Agnieszka Masłowska
1 grudnia 2010, 08:57
Szalom - zobacz tutaj: <a href="http://www.deon.pl/inteligentne-zycie/psychologia-na-co-dzien/art,40,jak-bronic-sie-przed-reklama.html%20">http://www.deon.pl/inteligentne-zycie/psychologia-na-co-dzien/art,40,jak-bronic-sie-przed-reklama.html </a>
1 grudnia 2010, 08:53
Tylko połowa?