Tajemnicza śmierć świadka katastrofy

(fot. elcommendante / flickr.com)
PAP / pz

Technik pokładowy Jaka-40, który wylądował na smoleńskim lotnisku, godzinę przed katastrofą Tu-154M chorąży Remigiusz M. nie żyje - potwierdził rzecznik prokuratury okręgowej w Warszawie Dariusz Ślepokura.

Ślepokura poinformował w niedzielę po południu, że zwłoki 42-letniego Remigiusza M. odnalazła w sobotę ok. 23.30 jego żona w piwnicy w bloku w Piasecznie, w którym mieszkali. Według niego okoliczności zdarzenia wskazują na samobójstwo.

DEON.PL POLECA

Rzecznik relacjonował, że ciało mężczyzny znalazła w piwnicy żona, która próbowała go reanimować i wezwała pogotowie. Lekarz stwierdził zgon.

- Na razie nic nie wskazuje na udział osób trzecich - podkreślił Ślepokura. Na miejsce zdarzenia przybyli przedstawiciele prokuratury i technicy śledczy. W sprawie prowadzone jest śledztwo.

Ciało Remigiusza M. przewieziono do zakładu medycyny sądowej. W poniedziałek prokurator ma zdecydować o sekcji zwłok denata.

Chor. Remigiusz M. był już na emeryturze. W śledztwie w sprawie katastrofy prezydenckiego samolotu Tu-154M był przesłuchiwany jako świadek. M. w wywiadach dla mediów twierdził, że kontroler z wieży w Smoleńsku zezwolił załodze prezydenckiego samolotu na zejście do wysokości 50 m. Z opublikowanego stenogramu wynika, że kontroler miał zezwolić na zejście do 100 metrów.

Chor. M. twierdził, że już po wylądowaniu Jaka-40, pozostając w kabinie, słyszał przez radio rozmowę między załogą Tu-154M i kontrolerem i słyszał wyraźnie, że kontroler miał zezwolić na zejście do "wysokości decyzji" 50 m, na której załoga miała zdecydować, czy wyląduje. Według M. również załoga Jak-a dostała zgodę na zejście do 50 m. Jak-40 wylądował w trudnych warunkach, około godziny przed katastrofą prezydenckiego samolotu. Na jego pokładzie było kilkunastu dziennikarzy mających relacjonować uroczystości rocznicowe w Katyniu.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Tajemnicza śmierć świadka katastrofy
Komentarze (58)
T
tuskobus
30 października 2012, 08:53
Trotyl i nitroglicerynę tak że urządzenia przekroczyły wszelkie wskaźniki ?! To dlatego rosjanie trzymali wrak nie przykryty na deszczu i śniegu, ale się nie zmyło ... Donald Tusk i prezydent Komorowski do DYMISJI i przed TRYBUNAŁ STANU !!!!!!!
T
tuskobus
30 października 2012, 08:52
Trotyl i nitroglicerynę tak że urządzenia przekroczyły wszelkie wskaźniki ?! To dlatego rosjanie trzymali wrak nie przykryty na deszczu i śniegu, ale się nie zmyło ... Donald Tusk i prezydent Komorowski do DYMISJI i przed TRYBUNAŁ STANU !!!!!!!
T
tuskobus
30 października 2012, 08:51
Trotyl i nitroglicerynę tak że urządzenia przekroczyły wszelkie wskaźniki ?! To dlatego rosjanie trzymali wrak nie przykryty na deszczu i śniegu, ale się nie zmyło ... Donald Tusk i prezydent Komorowski do DYMISJI i przed TRYBUNAŁ STANU !!!!!!!
30 października 2012, 08:43
Beniamin, Czy Beniamin to Twoje imię i jednocześnie nazwisko? Sam ukrywasz sie pod nikiem a innym zarzucasz cm, nie udawaj świetoszka, zbyt dobrze plamietam Twoje wypowiedzi przy innych okazjach. Beniamin to mój nick pod którym zawarte są imię i nazwiko wiadome redakcji Deonu.Poza tym ja nikogo nie oskarżam .Gdybym to robił to czynił bym to bez ukrywania się i potrafię w takich sytuacjach stanąć ,,twarzą w twarz".Moim zdaniem dzisiaj zdolność honorowa to także wyznacznik czy z takim osobnikiem warto toczyć spór sądowy o ochronę dóbr osobistych, bo uważam że człowiek pozbawiony takich zdolności nie jest mnie w stanie obrazić. W dobie internetu takich ,,bohaterów"poukrywanych za nickami namnożyło się bez licku a najczęściej są to tchórzliwi , zakompleksieni i ziejąćy wkoło jadem frustraci , którzy nigdy nie odważyli by się stanąć przed opluwanym czy znieważanym
P
pablo
30 października 2012, 04:09
Po 2,5 roku Instytut Ekspertyz może wreszcie dokonać odczytu nagrania śmiało, świadek już uciszony. Jakoś po smoleńsku życie w Polsce b. staniało.
!
!
30 października 2012, 00:56
"Samobójstwo"? Nie wierzę - mówi gen. Jan Baraniecki i zwraca uwagę na kluczowy dla śledztwa smoleńskiego brak lotniczych zdjęć miejsca katastrofy http://wpolityce.pl/wydarzenia/39507-samobojstwo-nie-wierze-mowi-gen-jan-baraniecki-i-zwraca-uwage-na-kluczowy-dla-sledztwa-smolenskiego-brak-lotniczych-zdjec-miejsca-katastrofy
A
a
29 października 2012, 23:41
@cm, czys ty czasem nie pomylil Ewangelii? Pewny jestes, ze to Ewangelia Jezusa?  Slowa jakimi bluzgasz, oraz straszenie  sadem, typowe jest dla ojca klamstwa i jego zgraji.  Zmien ksiegi, puki czas, bo go niewiele zostalo!
O
orto
29 października 2012, 23:21
Lemingi, przecież nic się nie stało! To tylko kolejna krew na Waszych rękach... Twoich też "cm" Nie pierwsza to hańba leminga niezależnie czy jest nim cm czy jakiś tam Beniamin czy jeszcze ktoś inny. Natomiast jest pewne, że TYLKO dzięki takim właśnie lemingom kłamstwo mogło tak długo triumfować !
T
tak
29 października 2012, 23:11
Beniamin, Czy Beniamin to Twoje imię i jednocześnie nazwisko? Sam ukrywasz sie pod nikiem a innym zarzucasz cm, nie udawaj świetoszka, zbyt dobrze plamietam Twoje wypowiedzi przy innych okazjach.
KL
kumpel lumpa
29 października 2012, 22:17
Beniaminie, nie podniecaj się. Zdolność honorową trzeba posiadać do odbycia pojedynku, a @cm straszył zwykłym sądem.
B
Beniamin
29 października 2012, 21:54
Lemingi, przecież nic się nie stało! To tylko kolejna krew na Waszych rękach... Twoich też "cm" Licz się ze słowami! Jeżeli nie wycofasz tych podłych pomówień i kłamstw, są środki abyś to zrobił przed sądem. Ale nie wiadomo czy ten ktoś posiada zdolność honorową?Bo prawdziwych mężczyzn cechuje to że jeżeli kogoś oskarżają to czynią to pod swoim imieniem natomiast ludzie pozbawieni zdolności honorowej (czy.tchórze)zawsze czynią to z ukrycia
KL
kumpel lumpa
29 października 2012, 21:51
Ależ cm, co ty wymyślasz? Nikogo nie umieszczam w piekle. Moja wypowiedź odnosiła się do twojego zdania: Tak, to jest największa trucizna: karmić ludzi złem, fobiami, lękiem i strachem, a nie Ewangelią, , które sugeruje, że w Ewangelii nie ma treści, które mogłyby kogoś przestraszyć. I tyle.
C
cm
29 października 2012, 21:32
@cm Tak, to jest największa trucizna: karmić ludzi złem, fobiami, lękiem i strachem, a nie Ewangelią, dobrem. . A ty @cm w ogóle czytałeś którąś Ewangelię? Jak nie, to lepiej nie czytaj. Tam to dopiero są strachy... Jeżeli Ciebie Ewangelia straszy, to Twoja sprawa. Mnie Jezus nie straszy. Nie? Nawet fakt, ze "już siekiera do korzenia drzew jest przyłożona. Każde więc drzewo, które nie wydaje dobrego owocu, będzie wycięte i w ogień wrzucone." Nie boisz się waść? Zażyj tabaaaki.... Nie boję się, bo do Boga należy decyzja kto wydaje dobry owoc, a nie do samozwańczych sędziów, których namnożyło się ostatnio w Polsce. To oni umieszczają już ludzi w piekle bawiąc się bluźnierczo w Boga.  
KL
kumpel lumpa
29 października 2012, 21:25
@cm Tak, to jest największa trucizna: karmić ludzi złem, fobiami, lękiem i strachem, a nie Ewangelią, dobrem. . A ty @cm w ogóle czytałeś którąś Ewangelię? Jak nie, to lepiej nie czytaj. Tam to dopiero są strachy... Jeżeli Ciebie Ewangelia straszy, to Twoja sprawa. Mnie Jezus nie straszy. Nie? Nawet fakt, ze "już siekiera do korzenia drzew jest przyłożona. Każde więc drzewo, które nie wydaje dobrego owocu, będzie wycięte i w ogień wrzucone." Nie boisz się waść? Zażyj tabaaaki....
C
cm
29 października 2012, 20:57
@cm Tak, to jest największa trucizna: karmić ludzi złem, fobiami, lękiem i strachem, a nie Ewangelią, dobrem. . A ty @cm w ogóle czytałeś którąś Ewangelię? Jak nie, to lepiej nie czytaj. Tam to dopiero są strachy... Jeżeli Ciebie Ewangelia straszy, to Twoja sprawa. Mnie Jezus nie straszy. 
KL
kumpel lumpa
29 października 2012, 20:52
@cm Tak, to jest największa trucizna: karmić ludzi złem, fobiami, lękiem i strachem, a nie Ewangelią, dobrem. . A ty @cm w ogóle czytałeś którąś Ewangelię? Jak nie, to lepiej nie czytaj. Tam to dopiero są strachy...
C
cm
29 października 2012, 20:33
Lemingi, przecież nic się nie stało! To tylko kolejna krew na Waszych rękach... Twoich też "cm" Licz się ze słowami! Jeżeli nie wycofasz tych podłych pomówień i kłamstw, są środki abyś to zrobił przed sądem.  
!
!?
29 października 2012, 20:32
Na potwierdzenie słów Remigiusza Musia poczekamy jeszcze długo. Prokuratorzy czekają na… stronę rosyjską W czym Rosjanie mieliby pomóc przy odczytach z magnetofonu Jaka-40? Urządzenia, które od początku jest w polskich rękach? Trudno to zrozumieć. http://wpolityce.pl/wydarzenia/39506-na-potwierdzenie-slow-remigiusza-musia-poczekamy-jeszcze-dlugo-prokuratorzy-czekaja-na-strone-rosyjska
PC
Piłat czy Judasz ?
29 października 2012, 20:29
Lemingi, przecież nic się nie stało!  To tylko kolejna krew na Waszych rękach... Twoich też "cm"
C
cm
29 października 2012, 20:17
Jak najlepiej ludzi odciągnąć od Boga. Bardzo prosto: najlepiej karmić ich spiskami, lękiem, strachem, fobiami. Zniszczyć ich psychikę, zniewolić, niech będą zalęknieni, zastraszeni, niech wszędzie węszą spisek. Aby wierzyli, że za każdym rogiem stoi wróg. Że człowiek, którego spotykają na co dzień, to potencjalny wróg i zdrajca. Aż dziw bierze, że ludzie nie mają czasu na przeczytanie ani jednego fragmentu Ewangelii, ale na całą Gazetę Polską i tym podobne trucizny mają czas. Tak, to jest największa trucizna: karmić ludzi złem, fobiami, lękiem i strachem, a nie Ewangelią, dobrem. Bóg zapłać Deonowi, że nie wpada w tą podłą i zatrważającą machinę.
T
tell
29 października 2012, 19:52
I temu seryjnemu samobójcy noga się w końcu powinie.
J
julka
29 października 2012, 19:42
Według śledczych brak udziału osób trzecich - tzn osoby pierwsze to GRU, drugie to nowe SB, trzecie to co MOSAD, czy inna zaraza nieobecna czy usprawiedliwiona? Samobójstwo mawia śledczy art 151 kk - nie ma listu motywacyjnego - namawiali, prosili, a czy mieli kamery nie zapraszali na zdjęcia próbne TV, ani do lisa, ani do faktów po faktach. Czy oni wszyscy myślą, że My którzy tego słuchamy WIERZYMY W TE "SAMOBÓJSTWA" "PRZYPADKI" "NIESZCZĘŚLIWE WYPADKI". Czy naprawdę oni myślą że My jesteśmy idiotami???!!! Wkurza mnie jak stoi taki KTOSIEK przed kamerą i opowiada bzdury święcie przekonany, że My to łykamy jak świrze bułeczki.
OD
oko donalda
29 października 2012, 16:27
ciąg dalszt tekstu LUDZIE którzy "POPEŁNILI SAMOBÓJSTWA": 10. W 2011 roku samobójstwo przez powieszenie popełnił oficer Służby Kontrwywiadu Wojskowego, służący w Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej w Wejherowie. Żołnierz posiadał najwyższą klauzulę dostępu do materiałów niejawnych. 11. Róża Żarska - adwokatka Leppera - "zmarła" w lipcu 2011 r. w Moskwie. 12. Dariusz Szpineta - zawodowy pilot i instruktor pilotażu, ekspert i prezes spółki lotniczej, został znaleziony martwy w łazience ośrodka wczasowego w Indiach. Wcześniej parokrotnie wypowiadał się w mediach w sprawie Smoleńska, kwestionując oficjalne ustalenia. 13. Były generał GROMU Sławomir Petelicki ! 14. Profesor Jozej Szaniawski uprowadzny w góry i tam zepchniety w przepasc. 15. Remigiusz M - technika pokładowego Jaka-40
OD
oko donalda
29 października 2012, 16:16
LUDZIE KTÓRZY "POPEŁNILI SAMOBÓJSTWA" 1.Chorąży Stefan Zielonka, rok 2009 - szyfrant w kancelarii premiera, Zielonka dysponował wiedzą o tajnikach łączności w NATO oraz miał też dostęp do najściślejszych danych. 2.Prof.Stefan Grocholewski - ekspert od odczytywania nośników cyfrowych, wykrył - manipulacje w nagraniach cz. skrzynek z CASY. "Zmarł" 31.03.2010r. 3.Grzegorz Michniewicz - Dyr.Kancelarii Tuska.Powiesił się 23 grudnia 2010 na kablu od odkurzacza, w dniu, w którym z remontu w Samarze wrócił samolot TU-154, który potem rozsypał się w drobny mak na Siewiernym. 4.Mieczysław Cieślar, "zginął w wypadku samochodowym" dokładnie 18.04.2010 r, miał być następcą Adama Pilcha, który zginął w Smoleńsku. Podobno otrzymał telefon ze Smoleńska od A.Plicha po katastrofie. 5.Krzysztof Knyż - operator Faktów,10 kwietnia 2010 był w Smoleńsku. Zmarł w Moskwie 2 czerwca 2010r.Śmierć całkiem przemilczana. 6.Prof.Marek Dulinicz - szef grupy archeologicznej - zginął 6 czerwca 2010 w wypadku samochodowym w trakcie oczekiwania na wyjazd do Smoleńska. 7. Eugeniusz Wróbel - wykładowca na Politechnice Śląskiej, specjalista od komputerowych systemów sterowania samolotem, poddawał w wątpliwość, że wrak na Siewiernym to TU-154 o nr 101. Pocięty piłą mechaniczną 16.10.2010 r przez swego syna, który zdołał zabić i pociąć swego ojca, usunąć ślady krwi, zawieźć pocięte zwłoki do jeziora, wrócić i zapomnieć wszystko. Złego stanu swego "chorego psychicznie" syna przez ponad 20 lat nie zauważyła matka, która jest psychiatrą. 8. Ryszard Kuciński - prawnik A.Leppera - "zmarł" w maju 2011 r. 9.Wiesław Podgórski - był doradcą A.Leppera, gdy ten by ministrem rolnictwa, znaleziony martwy w biurze Samoobrony pod koniec czerwca 2011r. Jako przyczynę śmierci podano samobójstwo.
1
1
29 października 2012, 16:06
W czasie 4,5-letnich rządów Platformy Obywatelskiej zginęło więcej generałów niż podczas kampanii wrześniowej 1939 r. Seria zagadkowych śmierci obejmuje nie tylko wojskowych, a liczba kontrowersyjnych zgonów w ostatnich latach jest wyjątkowo duża. Wypadki te układają się w logiczny ciąg, czytelny dla wszystkich, tylko nie dla PO-wskiej władzy. Nawet jeden z filarów lewicy Marek Siwiec powiedział o gen. Sławomirze Petelickim: „Mnie brakuje prawdy o tej tragedii. (…) Mnie samobójstwo do niego zupełnie nie pasuje” (Radio Zet, 17 czerwca).
2
2
29 października 2012, 16:05
Grzegorz Michniewicz, dyrektor generalny w Kancelarii Premiera Tuska, osoba posiadająca najwyższy status dostępu do informacji tajnych, powiesił się 23 grudnia 2009 r. – w dniu, w którym do Polski po remoncie powrócił z Samary Tu-154M 101. Tuż przed domniemanym samobójstwem dzwonił do żony, omawiając plany na następny dzień. Stefan Zielonka, wojskowy szyfrant w Kancelarii Premiera, miał dostęp do tajnych danych rządu polskiego. 27 kwietnia 2010 r. na skarpie wiślanej, po roku poszukiwań i dociekań, znaleziono jego szczątki. Krzysztof Knyż, operator „Faktów” TVN, był jednym z pierwszych reporterów, któremu udało się dotrzeć na miejsce katastrofy smoleńskiej. Miał za zadanie sfilmować lądowanie samolotu prezydenta. 2 czerwca 2010 r. zmarł w Moskwie. Marek Dulinicz – wybitny polski archeolog, szef grupy archeologicznej, która miała jechać do Smoleńska – 6 czerwca 2010 r. zginął w wypadku samochodowym. 15 października 2010 r. w Zalewie Rybnickim znaleziono poćwiartowane zwłoki Eugeniusza Wróbla. Zginął na trzy dni przed publikacją raportu rosyjskiego MAK. Jako jeden z najwybitniejszych w Polsce znawców komputerowych systemów sterowania lotem mógł wejść w skład biegłych polskiej prokuratury oceniających rosyjski raport. Dariusz Szpineta – znany ekspert lotniczy, który publicznie krytykował śledztwo smoleńskie. W grudniu 2011 r. znaleziono go powieszonego w hotelowej łazience.
T
tak
29 października 2012, 15:42
Amożetak, Macierewicz nie jest świadkiem. Nie był jak piloci Jaka na miejscu. On kieruje komisją i to co ma do powiedzenie jest ogólnie znane. Zabijanie go nie miałoby sensu . Jego się zabija poprzez wyszydzanie, odbieranie mu wiarygodności. Natomiast niewygodnych świadków usuwa się od tysięcy lat historii ludzkości. Jeżeli nie jesteś w stanie tego zrozumieć to nie zabieraj głosu. Jaki masz iloraz inteligencji?
D
daras
29 października 2012, 15:27
MORDERSTWO tego człowieka było ostrzeżeniem i przestrogą, w związku z niedawno zakończoną konferencją naukową w Warszawie, w której jednoznacznie powiedziano, że były wybuchy w tupolewie !!! MORDERSTWO to jest ostrzeżeniem dla pozostałych, by się panicznie bali coś więcej powiedzieć !!!!SKORUMPOWANA Prokuratura, mająca także sympatie podobne jak bandyci z WSI i KGB, ma za zadanie chronić i umarzać śledztwa, odnośnie tych tajemniczych morderstw!!! Wspomnę jeszcze o gen.Petelickim! Dla lemingów, nierzadko w sutannach - Konferencja Smoleńska Nagrane materiały są dostępne tutaj: http://www.popler.tv/KonferencjaSmolenska#50771
A
AP
29 października 2012, 13:42
Maciarewicz jej główy wyznawca Macierewicz nie Maciarewicz, Tusk a nie Tósk itd.
AL
a ludzie znów się godzą
29 października 2012, 13:03
ciekawy temat o zgrozo "Dorzynanie watah" przez min. Sikorskiego a "eliminacjonizm" czyli wiara, że polityczny oponent jest "rakiem na ciele politycznym i musi być wycięty" przypomina czasy II wojny światowej
!
!!!
29 października 2012, 12:58
Chor. Remigiusz Muś przywiązany liną? Czy prokurator może się mylić w takich określeniach? Remigiusz M został ujawniony w piwnicy bloku w Piasecznie przez swoją żonę, BYŁ PRZYWIĄZANY JAKBY LINĄ.... http://www.tvn24.pl/nie-zyje-technik-jaka-40,285483,s.html proszę posłuchajcie co mówi prokurator w pliku wideo bo tekst TVN został redakcyjnie zmieniony. (...)Remigiusz M został ujawniony w piwnicy bloku w Piasecznie przez swoją żonę, BYŁ PRZYWIĄZANY JAKBY LINĄ....i...i w wyniku...przy...żona oczywiście zawiadomiła policję i pogotowie ratunkowe, po przyjeździe lekarza, lekarz stwierdził zgon.(TVn24). Zwracam uwagę na bełkot jakim posługuje się Ślepa Kura - oto próbka "Zwłoki były umieszczone na linie żeglarskiej" - czy ktoś mi wytłumaczy co ten kuriozalny passus znaczy?? Sekcja może być najwcześniej jutro. Wszelkie substancje, które powodują bierne poddanie się działaniom drugich i czwartych osób znikną dziś. Działania osób trzecich zgodnie z tradycją ostatnich lat i weekendowych śmierci zostały wykluczone przed przeprowadzaniem sekcji zwłok. Ile to już weekendowych samobójstw? Dużo ważniejsze w korespondencji nagranej w Jaku jest to, że nie ma jej na nagraniach z czarnych skrzynek Tupolewa. A to oznacza, że mamy do czynienia z gardłową sprawą sfałszowania zapisów czarnych skrzynek. http://www.youtube.com/watch?feature=pla<x>yer_em<x>bedded&v=uMv_JNUhwI8
ZT
zawsze tak bywało.
29 października 2012, 12:11
 ...to jak wytłumaczyć, że Maciarewicz jej główy wyznawca, a pierwszy uciekający ze Smoleńska do tej pory żyje. Bóg zawsze ocali jakiegoś świadka. Kto z prawdy to wie. przykładem ks.Peszkowski, i nie tylko... Tylko zbrodniarze świadków niszczą.
KO
klakierzy o czystym sumieniu ?
29 października 2012, 12:07
“Żeby zło mogło triumfować, wystarczy, że sprawiedliwi nie będą nic robić”
A
amożetak
29 października 2012, 11:50
Jeżeli katastrofę smoleńską spowodowało celowe działanie osób innych niż znajdujących się w samolocie (a byli tam najwyżsi stopniem i fachowością generałowie wszelkich specjalności i podlegli im piloci wojskowi), a następują przypadki śmierci osób niby związanych z teorią spiskową to jak wytłumaczyć, że Maciarewicz jej główy wyznawca, a pierwszy uciekający ze Smoleńska do tej pory żyje.
ZS
zaraźliwe słowa
29 października 2012, 11:48
Czy ludzie chcą podobać się partii czy Bogu ??? Przecież każdy chce iść do Nieba. A grzechy cudze ? Jest ich aż 9. 2007 - Donald Tusk i Hanna Gronkiewicz-Waltz oklaskują Radosława Sikorskiego, gdy ten mówi: "Jeszcze dorżniemy watahę". Wiosna 2010 - Janusz Palikot rozwija myśl partyjnego kolegi: "Bronisław Komorowski pójdzie na polowanie Zastrzelimy Jarosława Kaczyńskiego wypatroszymy i skórę wystawimy na sprzedaż"  Ryszard C. Postano- wił posłuchać apeli polityków PO, do której co warto przypominać sam należał! Jak sam mówi chciał zabić Kaczyńskiego, ale "miał za krótką broń". Jak podają media b. działacz PO bezskutecznie usiłował nabyć broń maszynową, z której miał zamiar zabić szefa PiS i jego ludzi znajdujących się w jego otoczeniu! Mimo to poszedł do biura PiS w Łodzi i "dorżnął watahę". Zastrzelił polityka PiS Marka Rosiaka i poderżnął gardło innemu działaczowi tej partii Pawłowi Kowalskiemu.
GL
gdzie ludzie sumienia ?
29 października 2012, 11:30
BARDZO WYPRANO LUDZI Z NORMALNOŚCI!!! NIENAWIŚĆ POPRAWNYCH ZBIERA OBFITE ŻNIWO!!!
P
Polak
29 października 2012, 10:59
6 kwietnia 2010 Janusz Kurtyka powiedział, że rozkład Państwa już się skończył; teraz zaczną ginąć ludzie. Zaledwie 4 dni później 10 kwietnia 2010 zginęło naraz 96 osób. Ostatnio, dziwne się wydają kolejne "wypadki" następnych osób - wszystkie one mają coś wspólnego: są opozycyjne, próbują dociec prawdy o katastrofie smoleńskiej. Była nieudana próba zabójstwa Wojciecha Sumlińskiego, a oficjalnie tylko wypadek samochodowy. Kto ostatnio? Generał Petelicki "popełnił samobójstwo". Profesor Szaniawski - "spadł" w czasie wyprawy w góry. Profesor Urbanowicz. Teraz technik pokładowy jaka.... Wszyscy oni mają coś wspólnego. Ta lista daje do myślenia.... ale kto dzisiaj myśli? Nieliczni, ale ich nazywa się "moherami"... Najlepiej kogoś osmieszyć, aby było łatwo zdyskredytować...
PS
prorocze słowa prezesa IPN
29 października 2012, 10:34
6 kwietnia 2010 Janusz Kurtyka powiedział, że rozkład Państwa już się skończył; teraz zaczną ginąć ludzie. Zaledwie 4 dni później 10 kwietnia 2010 zginęło naraz 96 osób. Ostatnio, dziwne się wydają kolejne "wypadki" następnych osób - wszystkie one mają coś wspólnego: są opozycyjne, próbują dociec prawdy o katastrofie smoleńskiej. Była nieudana próba zabójstwa Wojciecha Sumlińskiego, a oficjalnie tylko wypadek samochodowy. Kto ostatnio? Generał Petelicki "popełnił samobójstwo". Profesor Szaniawski - "spadł" w czasie wyprawy w góry. Profesor Urbanowicz. Teraz technik pokładowy jaka.... Wszyscy oni mają coś wspólnego.  
P
Polak
29 października 2012, 10:11
Remigiusz M. nie był o nic podejrzany, ale był świadkiem, który mówił coś innego niż ludzie Tuska i Putina. A przez to był niewygony i musiał go dopaść "seryjny samobójca sobotni"....Kiedy ludzie wreszcie przejrzą na oczy i odetkają swoje uszy?
Krzysztof Wołodźko
29 października 2012, 07:14
Ale dlaczego mowa o Remigiuszu M.? Przecież nie był o nic podejrzewany...
N
ndb2010
29 października 2012, 01:22
Chor. Remigiusz Muś przywiązany liną? Czy prokurator może się mylić w takich określeniach? Remigiusz M został ujawniony w piwnicy bloku w Piasecznie przez swoją żonę, BYŁ PRZYWIĄZANY JAKBY LINĄ.... http://www.tvn24.pl/nie-zyje-technik-jaka-40,285483,s.html proszę posłuchajcie co mówi prokurator w pliku wideo bo tekst TVN został redakcyjnie zmieniony. (...)Remigiusz M został ujawniony w piwnicy bloku w Piasecznie przez swoją żonę, BYŁ PRZYWIĄZANY JAKBY LINĄ....i...i w wyniku...przy...żona oczywiście zawiadomiła policję i pogotowie ratunkowe, po przyjeździe lekarza, lekarz stwierdził zgon.(TVn24). Zwracam uwagę na bełkot jakim posługuje się Ślepa Kura - oto próbka "Zwłoki były umieszczone na linie żeglarskiej" - czy ktoś mi wytłumaczy co ten kuriozalny passus znaczy?? Sekcja może być najwcześniej jutro. Wszelkie substancje, które powodują bierne poddanie się działaniom drugich i czwartych osób znikną dziś. Działania osób trzecich zgodnie z tradycją ostatnich lat i weekendowych śmierci zostały wykluczone przed przeprowadzaniem sekcji zwłok. Ile to już weekendowych samobójstw?
K
kowalczykjan
28 października 2012, 23:49
<a href="http://naszeblogi.pl/33371-smierc-w-sobote-wieczor">naszeblogi.pl/33371-smierc-w-sobote-wieczor</a> http://www.youtube.com/watch?v=xf37I19ReOA&feature=g-all-u Lemingi, nic się nie stało! To tylko kolejna krew na Waszych rękach... Twoich też Beniaminie
T
tak
28 października 2012, 22:19
Coraz bardziej jestem przekonany, że katastrofa smoleńska nie była by możliwa za rządów PiS. Z prostego powodu. Jeżeli była przygotowywana, albo dokonała się wskutek niedbalstwa ważnych osób to, osoby zaangażowane musiały by się liczyć z tym , że Polska natychmiast by powołała międzynarodową komisję, której by dostarczono wszelkie materiały, którymi by Polska dysponowała , a szczególnie zdjęcia satelitarne uzyskane od USA, o których władze najpierw mówiły, że ich nie ma , potem, że były , ale zginęły itd., zeznania naocznych świadków już dawno byłyby zarejestrowane i potwierdzone oraz dano by komisji nagranie z magnetofonu pokładowego Jaka o którym pisze www. Interia , cytuję; „Prokuratorzy zajmujący się badaniem katastrofy smoleńskiej już w 2010 roku zabezpieczyli nagrania z magnetofonu pokładowego Jaka, które rzekomo mają zawierać zapis sprzecznych z przepisami komend. Do tej pory nie przedstawili jednak żadnych wyników badań tych taśm.”. One też zginęły?
F
fff
28 października 2012, 21:41
Seryjne polityczne morderstwo. Wiedział za dużo i o tym mówił .W państwie Tyska do takich przychodzi seryjny samobójca, bez udziału osób trzecich.
S
Słaba
28 października 2012, 21:26
Na razie nic nie wskazuje na udział osób trzecich A na udział osób pierwszych lub drugich coś wskazuje?
B
Beka
28 października 2012, 21:19
@Beniamin Pewnie Deon wspóluczestniczy w spisku wraz Tuskiem,Komorowskim i Putinem którzy teraz likwidują niewygodnych świadków Co jeszcze musi się wydarzyć, żebyś wreszcie przejrzał na oczy? Bo chyba nie piszesz tego rodzaju komentarzy w pełni władz umysłowych. Nie rozumiem , to Tusk likwiduje tych świadków czy nie? Czy to takie trudne do zrozumienia, że Tusk jest tylko marionetką w rękach tych, którzy władają seryjnym samobójcą. Nikt Tuska nie posądza o likwidację świadków. On potrafi tylko haratać w gałę. Ktoś kiedyś już pisał, że seryjny samobójca zwykle przychodzi w piątek wieczorem, albo w sobotę. Do poniedziałku nie czeka. W tym przypadku też tak było, a śladów osób trzecich nie musi wcale być, jak ofiarę potraktuje się elektrycznym paralizatorem. Można po takim "zabiegu" robić z nią co tylko się chce.
M
m.
28 października 2012, 21:14
<a href="http://naszeblogi.pl/33371-smierc-w-sobote-wieczor">naszeblogi.pl/33371-smierc-w-sobote-wieczor</a>
28 października 2012, 21:12
@Beniamin Nie rozumiem , to Tusk likwiduje tych świadków czy nie? Jak Jezus się nad tobą ulituje, wtedy zmień sobie nick na Bartymeusz. Dzięki za troskę mam nadzieję że się ulituje bardzo go o to proszę , nicka na Bartymeusz nie zmienię bo nie mam takiej wiary Pozdrawiam
J
johanna
28 października 2012, 21:08
@Beniamin Nie rozumiem , to Tusk likwiduje tych świadków czy nie? Jak Jezus się nad tobą ulituje, wtedy zmień sobie nick na Bartymeusz.
28 października 2012, 20:35
@Beniamin Pewnie Deon wspóluczestniczy w spisku wraz Tuskiem,Komorowskim i Putinem którzy teraz likwidują niewygodnych świadków Co jeszcze musi się wydarzyć, żebyś wreszcie przejrzał na oczy? Bo chyba nie piszesz tego rodzaju komentarzy w pełni władz umysłowych. Nie rozumiem , to Tusk likwiduje tych świadków czy nie?
J
johanna
28 października 2012, 20:32
@Beniamin Pewnie Deon wspóluczestniczy w spisku wraz Tuskiem,Komorowskim i Putinem którzy teraz likwidują niewygodnych świadków Co jeszcze musi się wydarzyć, żebyś wreszcie przejrzał na oczy? Bo chyba nie piszesz tego rodzaju komentarzy w pełni władz umysłowych.
28 października 2012, 20:15
Cytuję www.interia.pl: "Kilka miesięcy po katastrofie mężczyzna publicznie twierdził, że kontrolerzy ze Smoleńska złamali przepisy. Rosjanie mieli wydać załogom jaka, tupolewa i rosyjskiego iła komendy schodzenia nie na 100, ale na niedopuszczalną na smoleńskim lotnisku wysokość 50 metrów. Mężczyzna mówił też o tym, że przed katastrofą tupolewa słyszał dwa wybuchy. Nie umiał jednak powiedzieć, jaka była ich przyczyna." O wybuchu już deonie nie piszesz i o konferencji międzynarodowej 100 uczonych, która stwierdziła, że rodzaj zniszczeń TU-154M wskazuje na wybuch wewnątrz samolotu też nie. Gdyby nie artykuły dotyczące wiary niektórych Waszych redaktorów już dawno bym przestał Was czytać. W sprawach politycznych nie jesteście wiarygodni. Nie jest to najlepsze świadectwo dla katolickiego portalu. Bez pozdrowień. Pewnie Deon wspóluczestniczy w spisku wraz Tuskiem,Komorowskim i Putinem którzy teraz  likwidują niewygodnych świadków
T
tak
28 października 2012, 20:09
Cytuję www.interia.pl: "Kilka miesięcy po katastrofie mężczyzna publicznie twierdził, że kontrolerzy ze Smoleńska złamali przepisy. Rosjanie mieli wydać załogom jaka, tupolewa i rosyjskiego iła komendy schodzenia nie na 100, ale na niedopuszczalną na smoleńskim lotnisku wysokość 50 metrów. Mężczyzna mówił też o tym, że przed katastrofą tupolewa słyszał dwa wybuchy. Nie umiał jednak powiedzieć, jaka była ich przyczyna." O wybuchu już deonie nie piszesz i o konferencji międzynarodowej 100 uczonych, która stwierdziła, że rodzaj zniszczeń  TU-154M wskazuje na wybuch wewnątrz samolotu też nie. Gdyby nie artykuły dotyczące wiary niektórych Waszych redaktorów już dawno bym przestał Was czytać. W sprawach politycznych nie jesteście wiarygodni. Nie jest to najlepsze świadectwo dla katolickiego portalu. Bez pozdrowień.
WP
warto przeczytać
28 października 2012, 20:07
Śmierć w sobotę wieczór http://naszeblogi.pl/33371-smierc-w-sobote-wieczor 
AP
Adrian Podsiadło
28 października 2012, 18:47
Nie liczyłem, ale mam wrażenie że liczba ofiar serii "samobójstw" osób związanych w różny sposób z tym co się stało w Smoleńsku za chwilę przekroczy liczbę ofiar z samolotu rządowego, którym leciał prezydent.
!
!!!
28 października 2012, 17:21
Remigiusz Muś był jednym z kluczowych świadków w śledztwie ws. katastrofy smoleńskiej. Teraz wszystko wskazuje na to, że poza jego zeznaniami nie ma żadnych dowodów odnośnie komendy wydawanej załodze JAK-a przez wieżę w Smoleńsku. – Komenda ta dla nas, iła i tupolewa brzmiała: „Odejście na drugi krąg z wysokości nie mniejszej niż 50 m (po rosyjsku: »uchod na wtaroj krug nie mienie piatdiesiat mietrow«) – mówił kilka miesięcy temu w rozmowie z „Gazetą Polską”. http://niezalezna.pl/34273-remigiusz-mus-kluczowy-swiadek
E
edward
28 października 2012, 17:10
Chorąży Remigiusz Muś, który ujawnił między innymi, że kontroler z wieży na smoleńskim lotnisku, wydał im komendę o zejściu na wysokość 50 metrów. Technik pokładowy z Jaka-40 zapewnia, że słyszał jak identyczną komendę otrzymała załoga TU-154M. A także rosyjskiego Iła-76. Jeżeli nie powstanie ochrona świadków Smoleńska wybiją wszystkich! Takie przypadki nigdzie w świecie się nie zdarzają jedynie w Polsce i to po 10.04.2010r. Jedyna pozytywna konkluzja to taka, że chyba szykują się duże nowiny i przełomy w śledztwie i gady usuwają potencjalnych świadków.
NP
no proszę
28 października 2012, 16:29
Rzecznik stołecznej policji Mariusz Mrozek: "Mogę jedynie powiedzieć, że wstępne oględziny nie wskazują na udział osób trzecich" Zwłoki mężczyzny znaleziono w piwnicy domu Przypominamy fragmenty tekstu „Tajemnica czarnej skrzynki Jaka-40” opublikowanego przez „Gazetą Polską” w lutym 2012 roku Czytaj: http://niezalezna.pl/34271-nie-zyje-chorazy-remigiusz-mus-technik-jaka-40