PAP/ ad
W 2012 r. z tytułu abonamentu TVP otrzymała 253,9 mln zł, a z reklam i sponsoringu pozyskała 980 mln zł. Realizacja misji publicznej kosztowała spółkę ponad 1,4 mld zł - wynika z rocznego sprawozdania TVP z wykorzystania środków abonamentowych.
W 2012 r. z tytułu abonamentu TVP otrzymała 253,9 mln zł, a z reklam i sponsoringu pozyskała 980 mln zł. Realizacja misji publicznej kosztowała spółkę ponad 1,4 mld zł - wynika z rocznego sprawozdania TVP z wykorzystania środków abonamentowych.
PAP / pz
Stratą w wysokości 88 mln zł TVP zamknęła rok 2011. Plan na ten rok przewiduje stratę 60 mln zł. Władze spółki zaapelowały w czwartek do ministrów finansów i skarbu państwa, by podjęli "skuteczne działania" w sprawie finansowania TVP ze środków publicznych.
Stratą w wysokości 88 mln zł TVP zamknęła rok 2011. Plan na ten rok przewiduje stratę 60 mln zł. Władze spółki zaapelowały w czwartek do ministrów finansów i skarbu państwa, by podjęli "skuteczne działania" w sprawie finansowania TVP ze środków publicznych.