PAP/mł
Najnowsze badanie przeprowadzone na Uniwersytecie w Zurychu wykazało, że nauczanie online miało pozytywne efekty, jeśli chodzi o zdrowie i samopoczucie nastolatków. - Podczas lockdownu uczniowie spali średnio o 75 minut dziennie więcej. Ponieważ nie musieli dojeżdżać do szkół, mogli później wstawać. Co za tym idzie, znacznie poprawiła się ich jakość życia - mówi jeden z badaczy.
Najnowsze badanie przeprowadzone na Uniwersytecie w Zurychu wykazało, że nauczanie online miało pozytywne efekty, jeśli chodzi o zdrowie i samopoczucie nastolatków. - Podczas lockdownu uczniowie spali średnio o 75 minut dziennie więcej. Ponieważ nie musieli dojeżdżać do szkół, mogli później wstawać. Co za tym idzie, znacznie poprawiła się ich jakość życia - mówi jeden z badaczy.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}