zdrowie.dziennik.pl / jh
Po premierze filmu Dom dobry Wojtka Smarzowskiego aż o 50 proc. wzrosła liczba e-maili, a o 40 proc. liczba połączeń kierowanych do Ogólnopolskiego Pogotowia „Niebieska Linia”. Teraz Stowarzyszenie rusza z kampanią „Nie wydaje ci się”, która ma pomóc osobom doznającym przemocy uwierzyć własnym doświadczeniom i zrobić pierwszy krok po wsparcie.
Po premierze filmu Dom dobry Wojtka Smarzowskiego aż o 50 proc. wzrosła liczba e-maili, a o 40 proc. liczba połączeń kierowanych do Ogólnopolskiego Pogotowia „Niebieska Linia”. Teraz Stowarzyszenie rusza z kampanią „Nie wydaje ci się”, która ma pomóc osobom doznającym przemocy uwierzyć własnym doświadczeniom i zrobić pierwszy krok po wsparcie.
{{ article.published_at }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}