PAP / drr
Po "czarnym piątku" (pierwszym piątku po Święcie Dziękczynienia w USA), kiedy Amerykanie tłumnie ruszyli do sklepów, licząc na atrakcyjne obniżki cen, nadszedł oczekiwany przez handlowców "cyber-poniedziałek" - dzień super-zakupów w internecie.
Po "czarnym piątku" (pierwszym piątku po Święcie Dziękczynienia w USA), kiedy Amerykanie tłumnie ruszyli do sklepów, licząc na atrakcyjne obniżki cen, nadszedł oczekiwany przez handlowców "cyber-poniedziałek" - dzień super-zakupów w internecie.
"Puls Biznesu" / PAP / drr
Polski rynek e-commerce w ubiegłym roku wzrósł do 15 mld zł. To wzrost o 25 proc. - pisze "Puls Biznesu" powołując się na kolejną edycję raportu opracowanego przez firmę Praktycy.com.
Polski rynek e-commerce w ubiegłym roku wzrósł do 15 mld zł. To wzrost o 25 proc. - pisze "Puls Biznesu" powołując się na kolejną edycję raportu opracowanego przez firmę Praktycy.com.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}