PAP/mł
Wybuch wojny w Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł już odzwierciedlenie w obawach dotyczących przyszłości. Bardziej niż przed miesiącem martwi nas na przykład przyszła sytuacja gospodarcza kraju - wynika z badania Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK.
Wybuch wojny w Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł już odzwierciedlenie w obawach dotyczących przyszłości. Bardziej niż przed miesiącem martwi nas na przykład przyszła sytuacja gospodarcza kraju - wynika z badania Barometru Nastrojów Konsumenckich GfK.
„Rzeczpospolita” / PAP / drr
Jeszcze w 2008 czy 2009 r. polscy konsumenci byli największymi optymistami w Europie. Teraz ich nastroje są coraz gorsze - wynika z badań firmy Nielsen, które przytacza "Rzeczpospolita". Tylko 7 proc. badanych spodziewa się, że kryzys zakończy się w ciągu najbliższych 12 miesięcy.
Jeszcze w 2008 czy 2009 r. polscy konsumenci byli największymi optymistami w Europie. Teraz ich nastroje są coraz gorsze - wynika z badań firmy Nielsen, które przytacza "Rzeczpospolita". Tylko 7 proc. badanych spodziewa się, że kryzys zakończy się w ciągu najbliższych 12 miesięcy.