"Rzeczpospolita" / PAP / drr
Abonenci zyskają pretekst, by bez uzasadnienia rozwiązywać umowy - zauważa "Rzeczpospolita". Według niej, operatorzy telekomunikacyjni już dziś powinni kupować tony ryz papieru i miliony kopert. Czeka ich nie lada zadanie. Muszą bowiem poinformować na piśmie każdego z 35 mln abonentów telefonicznych o zmianie cen usług.
Abonenci zyskają pretekst, by bez uzasadnienia rozwiązywać umowy - zauważa "Rzeczpospolita". Według niej, operatorzy telekomunikacyjni już dziś powinni kupować tony ryz papieru i miliony kopert. Czeka ich nie lada zadanie. Muszą bowiem poinformować na piśmie każdego z 35 mln abonentów telefonicznych o zmianie cen usług.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}