PAP / pk
Rosnące koszty logistyki sprawiają, że wkrótce zakupy online mogą przestać być dla internautów tak atrakcyjne jak dotychczas. Branża e-commerce szuka oszczędności - pisze piątkowa "Rzeczpospolita".
Rosnące koszty logistyki sprawiają, że wkrótce zakupy online mogą przestać być dla internautów tak atrakcyjne jak dotychczas. Branża e-commerce szuka oszczędności - pisze piątkowa "Rzeczpospolita".
PAP / psd
Już co trzecie dziecko na świecie robi zakupy w sieci - podaje raport "Online Family 2011", powstały na podstawie danych zebranych w 24 krajach, w tym w Polsce, informuje "Gazeta Wyborcza".
Już co trzecie dziecko na świecie robi zakupy w sieci - podaje raport "Online Family 2011", powstały na podstawie danych zebranych w 24 krajach, w tym w Polsce, informuje "Gazeta Wyborcza".
PAP / psd
Jedynie co trzeci Polak kupuje online. Coraz więcej osób boi się zakupów na odległość - alarmuje "Rzeczpospolita".
Jedynie co trzeci Polak kupuje online. Coraz więcej osób boi się zakupów na odległość - alarmuje "Rzeczpospolita".