Jak mówić asertywne "NIE" (również w Kościele)?

(fot. shutterstock.com)
s. Jolanta Glapka

Dyrektor zapytał ją, czy może publicznie zwrócić uwagę koledze, który podważał sens ich wspólnej pracy.  Nie mogła uwierzyć w to, co stało się potem. Opowiada s. Jolanta Glapka.

Jeśli w pracy wyznajesz inne wartości niż w życiu, jest to niezdrowa dwulicowość. Powoduje wyrzuty sumienia i obniża poziom szczęścia. Jak odważnie stawiać granice? Jak wyrażać swoje zdanie i konfrontować siebie i innych z prawdą, kiedy błąd popełnia szef albo bliski współpracownik? Podpowiada s. Jolanta Glapka na podstawie zaskakujących doświadczeń w pracy.

W kolejnych odcinkach s. Jolanta opowie o doświadczeniach z odnową charyzmatyczną, podpowie, co zrobić, żeby wreszcie przestać bać się Ducha Świętego i jak uporać się z zakochaniem mimo bycia w związku. Jak radzić sobie z trudnymi ludźmi i działać zgodnie ze swoimi wartościami w pracy i po pracy. Prawie wszystko w oparciu o osobiste przeżycia i rozwiązania sprawdzone na własnej skórze.

Ta niezwykła kobieta mówi, że serce Boga jest jej domem, a sama  mimo braku środków finansowych buduje dom w Legionowie dla ludzi uzależnionych od narkotyków i alkoholu. Jeśli chcesz wesprzeć dzieło tej niezwykłej zakonnicy, wejdź na stronę pasjazycia.org Ważna jest każda złotówka.

Zobacz też: Siostra na krawędzi. O pasjach silniejszych niż narkotyk

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Jak mówić asertywne "NIE" (również w Kościele)?
Komentarze (1)
A
Agnieszka
24 maja 2016, 09:35
Asertywność to podstawa !!! Zachęcam do objrzenia krótkiego filmiku: [url]http://psychologiazycia.com/filmy-motywacyjne/asertywnosc/[/url]