Zaskakująca odpowiedź na wyzwanie piwne

(fot.youtube.com)
youtube.pl / pz / mm

Wyzwanie piwne robi na Facebooku furorę, ale nie wszyscy odpowiadają w ten sam sposób. Zobacz zaskakującą odpowiedź, która jest równocześnie odważnym świadectwem. A Ty odważyłbyś się zareagować w taki sposób?

Jej odpowiedź wywołała lawinę pozytywnych komentarzy w sieci: "Dziewczyna w obecnych czasach ma duzo wiecej odwagi, niz wszyscy Ci, ktorzy podjeli sie jakiegokolwiek wyzwania na FB", "Bardzo podoba mi się, że ktoś potrafi zachować się w taki sposób! Brakuje ludzi, którzy nie wstydzą się swojej wiary! Dobra robota!", "Dziewczynoo masz duże propsy ode mnie! Takich ludzi brakuje. Bądź nadal taka jaka jesteś i tę odwagę rozdawaj innym, a świat będzie lepszy!".

Kup kubek i wesprzyj DEON.pl & projekt faceBóg:

DEON.PL POLECA


Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

Zaskakująca odpowiedź na wyzwanie piwne
Komentarze (35)
WP
Wierząca, praktykująca
10 marca 2014, 13:50
A tak w ogóle, to szacun za odwagę dla dziewczyny! =)
WP
Wierząca, praktykująca.
10 marca 2014, 13:37
cd... "Chciałaś być fajna pokazując jak się modlisz? Nie ! Nie jesteś fajna! Modlisz się dla siebie nie dla innych więc po co to wstawiasz do neta??"         Tak się nad tym zastanawiam i faktycznie.. masz troszeczkę racji, bo przecież nie mamy sie modlić na pokaz, tylko dla Boga. To osobista rozmowa z Nim. Ale pytanie, czy o to dziewczynie chodziło? Nie chciała się wszystim pochwalić, że ona jest wierząca, bo się modli. Chciała po prostu pokazać, że można inaczej! I popieram ją, ale nie we wszystim. Nie zgadzam się z jedną, NAJISTOTNIEJSZĄ kwestią. Do kogo się modlisz? Do Marii? Co ona zrobiła? Była posłuszna Bogu, urodziła Jezusa.. Zbawiciela, ale to NIE CZYNI JEJ ŚWIĘTĄ. Ludzie, zrozumcie to. "Przenajświętsza matka boska wiecznie dziewica" itd. Po pierwsze nie było przenajświętsza, bo Bóg taki jest, ona nie jest większa, ani nawet na równi z Bogiem. Pokażcie mi werset mówiący o jej świętości, współodkupicielstwie świata, itd. Twierdzi się, że Maria też była bezgrzeszna, bo jak grzesznik może urodzić Zbawiciela świata, ale idąc tym tropem, jej matka też musiała by być bez grzechu, i mama jej mamy też i babcia i wszyscy jej przodkowie. Więc Alleluja, WSZYSCY jesteśmy bez grzechu! Tylko że jakoś tego nie widzę w naszym życiu. Maria byłą tylko i wyłącznie pokorną, posłuszną Bogu matką Jezusa. I nie żadna matka Boga, tylko Jezusa. Owszem, Jezus, Bóg i Duch Święty, to jedno, ale jest różnica między "Matka Jezusa" a "Matka Boga". Matka Boga nie istnieje! I wcale nie jest z niej taka dziewica.. Poczęcie Jezusa było niepokalane, bo tak mówi Biblia, ale mówi też, że Jezus miał później braci.
WP
Wierząca, praktykująca.
10 marca 2014, 13:36
cd... Co do typu nr III: Czemu uważasz, że mają coś z głową? Wierzą w świat duchowy, bo tak czytają w Biblii. Na tym polega wiara, że przyjmujesz to na wiarę, nie na logikę. Nektórych rzeczy nie można logicznie wytłumaczyć. I zgadzam się do pierwszego zdania. Jak możecie być katolikami? Uważam, że osoba zbawiona, która czyta i rozważa Biblię nie może zostać w Kościele Katolickim. Zbyt wiele niezgodności między prawdą, a nauką w katolicyzmie. Osoba zbawiona chce relacji z Bogiem, a żeby ją mieć musi czytać Biblię, nie ma innego rozwiązania! A osoba która czyta Biblię nie będzie chciała tkwić w tym zakłamaniu.. ..cdn..
WP
Wierząca, praktykująca.
10 marca 2014, 13:36
cd.. Są też tacy, którzy są pedofilami. Ale dlaczego? Skąd to się wzięło? Ano stąd, że kościół znów wymyślił, jak zaoszczędzić trochę kasy. Myślicie, że w Biblii jest gdzieś napisane, że Ksiądz/kapłan (generalnie duszpasterz) ma żyć w celibacie? Jeżeli tak, to o cytaty proszę. Za to jest napisane, że źle jest, żeby mężczyzna był sam (stworzenia Adama i Ewy); jest też fragment o duszpasterzu, że ma być mężem jednej żony. A więc.. co to za brednie? Kto wymyślił celibat? Ksiądz potrzebuje kobiety, która będzie go wspierać w jego służbie. A dlaczego Kościół wymyślił, żeby ksiądz nie miał żony i rodziny? Kto mi odpowie? Aaaa to dlatego, że rozchodzi się o kaaasę. Gdyby ksiądz miał rodzinę, to na kogo szłą by cała kasa? Nie na kościół, ale jego rodzina odziedziczyłaby to w spadku. Słabo.. ale kościół poradził sobie z tym wzorowo, jak widać. A przez to księża mają dużo problem ze swoją naturą. Każdy facet potrzebuje seksu.. Tak zostaliśmy stworzeni, że mamy potrzeby, więc to oczywiste, że celibat przyniesie więcej cierpienia niż korzyści. Księża i zakonnice mają przegwizdane i w związku z tym, niektóre dzieci też. Nie oznacza to, że każdy facet ma teraz sobie używać, nie. Bo przecież są mężczyźni, którzy nie mają żony, a są wierzący i zwyczajnie nie uprawiają seksu. Bo liczy się dla nich to, co jest w Biblii bardziej, niż ich pożądliwości. cdn...
WP
Wierząca, praktykująca.
10 marca 2014, 13:35
"Zacznijmy od tego jak można być katolikiemm??? (...) Boga nie ma! Są tylko księża, którzy dzielą się na trzy typy (tych którzy są pedofilami, tych którzy  opowiadają wam, że modlitwa otworzy wam drzwi do zbawienia tylko po to żeby wyłudzić od was kase i trzeci typ księża którzy mają coś z głową i czekają na zbawienie!)"         Owszem, są księża, którzy zdzierają kasę! Ale mogą być tacy, którzy robią to nieświadomie. Wielu katolików jest nieświadomych tego, jak Kościół Katolicki ściąga kasę. Po pierwsze.. czyściec. Ktoś mi pokaże to w Biblii? Ja nie znalazłam, a czym Biblię długo. Czyściec to wymysł nie Boga, ale kościoła. A po co? Żeby odprawiać msze w intencji zmarłych, a co za tym idzie? Kasa. Dużo kasy! A jaki ma to wpływ na zbawienie zmarłych?? Ktoś mi odpowie? ;> Ja Wam powiem. ZEROWY! Jeżeli chcesz być zbawiony, to masz na to czas tu i teraz. Na ziemii podczas Twojego życia. To Twoja sprawa, masz to załatwić SAM NA SAM z Bogiem, nikt nie zrobi tego za Ciebie. Na marginesie dodam, że wcale nie chodzi tutaj o uczynki ;] ...cdn...
MR
Maciej Roszkowski
9 marca 2014, 11:28
"...wierzycie, ze miliony pogan, poszli do diabła tylko z racji tego, że nie rozumieli wyznania katolickiego?" Dziś już nie ma mocy dogmatu pogląd za Św. Auigustynem, że tylko w Kościele jest zbawienie. Warunkiem jest życie zgodne z Dekalogiem, nawet nie przyjętym lub nieuwiadomionym. Spór o pochodzenie 10 przykazań to jedno, a ich stosowanie to drugie.
B
badassassin
8 marca 2014, 22:02
Polecam agnostycyzm, bo wiara absolutna wg. mnie wylacza rozum, absurdem jest dla mnie, żeby Bóg tak stowrzył świat abyśmy zawsze byli racjonalni i używali rozumu, żeby móc w nim przetrwać i cokolwiek widzieć z dla od przesady a bliżej prawdy, a jednocześnie akurat w przypadku jego ducha i niezaprzeczalności nauk kościoła, jedynych właściwych interpretacji mieli akurat tutaj umysł zamknąć. Takie działanie wydaje nas tez na łaski i nie łaski manipulacji p rzezwyczaja do wyłanczania myślenia, podważania i dociekania. Ja przpuszczam i mocno zakładam, że Pan istnieje ale każda religia i wierzenie to jeden z punktów spojrzenia. Bo Bóg jest wszytskim, wszędzie i my jesteśmy jego przejawem- zakładam, że istnieje, ale ja nie wyrzekam się rozumu. Zakładanie na wyrost bez pokrycia, wiedzy i doświadczenia, do czego zazwyczaj prowadzi... Dlaczego miałby wogóle wymagać wiary w siebie, żeby przyjąc do "królestwa". Oh oczywiscie, no bo tak-  Serio wierzycie, ze miliony pogan, poszli do diabła tylko z racji tego, że nie rozumieli wyznania katolickiego? Ze nie pasowalo im do tego co do tej pory w świecie widzieli ale Bog ich tak stworzyl i wymagał? Takie niezaprzeczalne wierzenie, oslepia, @tomi przekonujesz go ze diably go beda ruchaly w piekle? serio..   mi sie wydaje, ze wlasnie tak wyglada niezaprzeczalna wiara, gdzie są twoje argumenty? ja mysle, ze bedac agnostykiem, mogę widziec wiecej, zakladam ze Bog pewnie istnieje, ale przez to czy istnieje czy nie, to słuzę mu lepiej, rozumiem wiecej w jego dziele, nie krzywdzę innych ignorancją, strachem, nie wiadomo czym, widząc więcej mogę czynic więcej dobra, a napewno rzadziej będe szkodzić wspólistnieniu i harmonijnej koegzystencji. Spójrz na swoje efekty- wpowadzasz strach i potepiasz, chociaż wiesz, że on Ci nie uwierzy...
T
tomi
8 marca 2014, 16:48
@ateisto Wielkiego wyboru to ty nie masz, albo Pan Bóg albo  diabeł. Skoro jestes praktykujacym ateista to do kogo sie modlisz? Odpowiedz jasna. A skoro taka opcje to masz mile towarzystwo, gratulacje. Jak lubisz koszmary, bol, maltretowanie, strach, wieczna tulaczke i ani chwili spokoju to twoja sprawa. Co myslisz ze znajdziesz tam jakakolwiek pomoc, myslisz ze one sa takie kolezenskie, przyjaznie nastwaione. Zapomnij koles, to pieklo i zgroza, nienawisci, ciepnosci i nieskonczonosci tego stanu. Naprawde rajcuje cie to? Skoro nie masz wiary, to przynajmniej miej rozum. A o wiare pros Pana Boga, pokornie, na kolanach, rozkazów mysle ze nie wyslucha, bo jest Suwerenem i Bogiem Jedynym i Zazrosnym.
P
PS
8 marca 2014, 14:04
Mt 6, 1-6, 16-18
V
V.H.
8 marca 2014, 12:33
To doskonale pokazuje jak działa religia do której ta Pani się modli. Przez swoje 'normy' któe wprowadziła satło się tyle zła na świecie. A teraz normą stała się jakaś gra - i dlatego ta Pani musiała postawić tą kratę. Co z tego że ona tej gry nie wymyśliła, a każdy może wymyslić miliony wariacji tej gry o takim samym sensie i znaczeniu.. np. Przebiegnij ziemię pieszo do okoła, albo postaw mi domek w alpach. Uprawiaj czary do boga pustyni, i ródź dzieci. Nie jedz nabiału i nie uprawiaj seksu. Nie oddychaj. Z religią jest tak samo, ci ateiście albo ludzie nie związani z dogmatami, a posiadający duchowość po prostu sa w stanie to zauważyć.
MT
myśl to nie boli !
8 marca 2014, 12:32
Brawo - Piękna o Odważna ! :)
K
Keeper
8 marca 2014, 12:20
Jak można być ateistą? Podaj mi jeden sensowny powód "Ateista", tylko proszę coś lepszego niż o księżach bo widać nie miałeś okazji zbyt wielu poznać, prócz tych podanych na tacy przez media i populizm. Samo sprowadzanie wiary do księży, świadczy, że nie masz specjalnie pojęcia o nas, bezmózgich katolikach. W czym lepsze jest wystawianie filmiku z picia piwa od odmówienia modlitwy? Patrząc Twoimi kategoriami i tak jest lepsza, bo zaimponowała większej ilości osób, niż Ci potrafiący wlać w siebie piwo na raz, co swoją drogą jest bez sensu, bo mija się z celem picia piwa.
M
Marcin
8 marca 2014, 09:53
A ja twierdze ze zmiana tego wyzwania na oddanie 450ml krwi jest lepsza, wiara wiarą, ale w ten sposób nie pomożemy innym, a oddaniem krwi już tak. Działajmy a nie prośmy tylko. ...Odp. a ten filmik to nie działanie ?/ mnie zbudowało i pokazało odwagę. Ostatnio zyje z żona na stopie "wojennej" hmm chyba zachciało mi się zmienić front pozdr. i dziękuję !!
K
kolega
8 marca 2014, 09:51
a Ty ateisto pijesz dla siebie czy dla innych? Jeśli można wstawiać filmiki o piciu to też można o modlitwie. A dziewczyna pokazała też że ma honor i postawiła tą krate piwa skoro przegrała..
A
Ateista
8 marca 2014, 09:32
Ta dziopa jest jakaś porąbana. Zacznijmy od tego jak można być katolikiemm??? No dobra to że może nie lubi piwa to rozumiem, ale żeby zamiast tego się modlić do kogoś kogo nie ma??? PATOLOGIA -,- KATOLICY KUPCIE SE MÓZG I zauważcie że Boga nie ma! Są tylko księża, którzy dzielą się na trzy typy (tych którzy są pedofilami, tych którzy  opowiadają wam, że modlitwa otworzy wam drzwi do zbawienia tylko po to żeby wyłudzić od was kase i trzeci typ księża którzy mają coś z głową i czekają na zbawienie!) Chciałaś być fajna pokazując jak się modlisz? Nie ! Nie jesteś fajna! Modlisz się dla siebie nie dla innych więc po co to wstawiasz do neta?? Skoro nie chciałaś uczestniczyć w wyzwaniu piwnym po prostu mogłaś nie uczestniczyć a nie jakieś pierdolenie nam pokazujesz na filmiku!!! Pozdrawia praktykujący ateista! :D I z Bogiem !! 
A
avix13
8 marca 2014, 08:41
Skoro zamiast picia piwa odmowila modlitwe to po jaka cholere stawia krate piwa ? ... Bo wyzwanie było inne i dziewczyna pokazała jakimi pokładami honoru dysponuje! Wielki szacun, serio ;D
A
Aikanaro
8 marca 2014, 02:33
Skoro zamiast picia piwa odmowila modlitwe to po jaka cholere stawia krate piwa ?
M
Marek23
8 marca 2014, 02:25
Kobieto Jesteś Najlepsza !!!!!!!!!!!!!!!! Chwała Ci za to !!
WA
wierzący ale prawdziwie.
8 marca 2014, 02:12
A ja twierdze ze zmiana tego wyzwania na oddanie 450ml krwi jest lepsza, wiara wiarą, ale w ten sposób nie pomożemy innym, a oddaniem krwi już tak. Działajmy a nie prośmy tylko. PS: katolicyzm i tak przejdzie do historii jako mitologia jak było z grekami czy rzymianami etc. ps2: hejterzy katoliccy do boju :)
D
devMariusz
8 marca 2014, 00:17
Przypomina mi to wystompienia Muzłumanów w Francji i Hiszpani. ;-; Nie podoba mi się to.
.
.
7 marca 2014, 23:52
Oby nie była jedyną w Sodomie. ...Pomijając już to że nie chce mi sie wnikac o co chodzi w tej grze, obraziłeś wiele osób które nie obnoszą się ze swoją odwagą i nie pokazują o tym filmików na yt. 
K
Kamil
7 marca 2014, 23:32
Rzeczywiście, niebywała odwaga. Szkoda tylko, że jednocześnie strach przed odrzuceniem prowadzi do odpowiedzi w taki sposób, aby chociaż znikoma część społeczeństwa, w tym wypadku katolicy, zaaprobowali jej postępek i przyjęli ją w swoje ramiona. Tak więc zwyczajny filmik zastąpiony został przez jego surogat, bo treść się zmieniła, ale to wciąż uczestnictwo w tej samej zabawie. Niemniej, starania należy docenić. Trzeba tylko pamiętać, że jeśli ktoś potrzebuje się uzewnętrzniać, to prawdopodobnie mocno wpłynie na niego ocena z zewnątrz, a chyba nietrudno spodziewać się samych pochlebnych opinii. Cóż, coś za coś.
S
Suuuu
7 marca 2014, 23:23
WIELKIE USZANOWANIE dla tej dziewczyny!
M
maciek
7 marca 2014, 23:08
wielki pozytyw :)
MR
Maciej Roszkowski
7 marca 2014, 21:54
No i proszę. Mamy Krajową Radę..do czegoś tam, mamy  dziesiątki  różnych organizacji o wielkich "misjach" i "wizjach", a pleni się szambo na każdym kroku, w Facebooku", "Warsaw Shore", MTV, brukowcach i paru innych rynsztokach, które za kasę zrobią wszystko, pokażą wszystko, powiedzą wszystko. I jedna mądra dziewczyna, piękna nie tylko urodą, ale i duchem... Oby nie była jedyną w Sodomie. A my?
H
hASE
7 marca 2014, 21:09
Dziewczyno jesteś MEGA!!!
A
AdamusC
7 marca 2014, 20:27
Rozwaliła system :) Jest mega odważna i za to jej biję pokłony ;) Ale wiem, że ta odwaga pochodzi nie tylko od niej samej ;)
M
m,
7 marca 2014, 20:13
Brawo!
Bogusław Płoszajczak
7 marca 2014, 20:01
Brawa za świadectwo!
B
bronkietonk
7 marca 2014, 19:45
Widać że fajna laska i do tańca i do różańca.  Do: ~jan: jesteś ograniczony intelektualnie i nie rozróżniasz hipokryzji od odwagi do przeciwstawienia się światu
TT
to tylko ja
7 marca 2014, 18:59
do jan: lepiej promować alkohol tak? najłatwiej przepisać cytat z Pisma Świętego - chwała Ci za znajomość, ale niestety nie na miejscu. Dziewczyna miała odwagę przeciwstawić się tej bznadziejnej modzie, z resztą kolejna rzecz zza oceanu...można w to miejsce wypić mleko, albo.....odmówić "Zdrowaśkę". Życząc więcej wyobraźni i polotu....żegnam!
G
gość
7 marca 2014, 18:51
Przedewszystkim gratulacje za odwagę. Oczywiście drugie brawo na zrobnienia użyte w filmiku :)
A
Anna
7 marca 2014, 18:16
Brawo za odwagę!!!!!!
N
nsDf
7 marca 2014, 17:46
https://www.facebook.com/youneedtoseethis
A
Aneta
7 marca 2014, 17:20
Jesteś wielka! Podziwiam! Pozdrawiam ciepło:)