Małgorzata Kożuchowska. "Role przemijają, a mamą się będzie zawsze"

Fot. Antidotum Records / Youtube

Małgorzata Kożuchowska w krótkiej rozmowie dzieli się m.in. romantyczną historią poznania swojego męża Bartka oraz radami jak odnaleźć swoją drugą połówkę. Wywiad z aktorką to element kampanii Fundacji Nie Zmarnuj Swojego Życia, która trafi do 120 tys. młodych ludzi by pokazać im wartość rodziny i świadomego macierzyństwa. 

Małgorzata Kożuchowska została zaproszona do kampanii #MojeGniazdo, gdyż z sukcesem łączy  łączy życie rodzinne, wychowanie syna i pracę aktorską. Z opublikowanego dziś wywiadu dowiemy się jak aktorka dba o małżeństwo. W 2008 roku poślubiła Bartłomieja Wróblewskiego,a ich wspólny syn Jaś ma obecnie 7 lat. Według aktorki miłość może spaść nam z nieba, ale trzeba potem o nią zadbać. W wywiadzie Małgorzata Kożuchowska opowiada w szczegółach o tym jak pojawił się w jej życiu mąż Bartek. Sama przyznaje, że to gotowy scenariusz na romantyczny film. Wywiad jest drugim odcinkiem serii wywiadów. 

Bohaterem pierwszego odcinka serii #MojeGniazdo został złoty medalista olimpiady w Tokio -  miotacz Wojciech Nowicki (zobacz video). Młodzi odbiorcy dowiedzą się z wywiadu m.in. gdzie poznał swoją przyszłą żoną i jaka jest jego recepta na tak udany związek. Fundacja zapowiedziała na ten rok jeszcze dwa materiały video w ramach kampanii - wywiad i teledysk. Dotychczas ukazały się dwa hip-hopowe teledyski promujące kampanię. Pierwszy z nich odniósł ogromny sukces wśród młodych odbiorców - osiągnął dotychczas aż 150 000 wyświetleń w serwisie YouTube (Zobacz teledysk).

Małgorzata Kożuchowska w kampanii Fundacji Nie Zmarnuj Swojego Życia

Kampania #MojeGniazdo powstała w ramach projektu “Też jestem mamą, też jestem tatą - edycja 2021”, który uzyskał dofinansowanie w ramach konkursu “Po Pierwsze Rodzina!” organizowanego przez Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej. Do końca roku, pozostałe materiały wideo trafią do 120 000 młodych osób w wieku 14-19 lat. Forma kampanii jest wyjątkowa, gdyż opiera się na autorskich teledyskach i utworach w najpopularniejszym obecnie gatunku muzycznym - hip-hopie. Głównym pomysłodawcą kampanii jest raper Bęsiu. Pod tym pseudonimem kryje się prezes Fundacji Nie Zmarnuj Swojego Życia, który od 10 lat tworzy hip-hopowe utwory profilaktyczne. Prezes Łukasz Bęś i członek zarządu fundacji Jonatan Blank w ciągu ośmiu lat odwiedzili osobiście ponad 1300 szkół i placówek oświatowych w kraju i zagranicą. Prowadzący dotarli osobiście ze swoją muzyką i przekazem do 470 000 młodych ludzi. Swoje doświadczenie w pracy z młodzieżą i tworzeniem muzyki hip-hopowej zamienili w profesjonalną kampanię.

 

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Małgorzata Kożuchowska. "Role przemijają, a mamą się będzie zawsze"
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.