Włochy: król makaronów w obronie rodziny

(fot. Nina Matthews Photography / flickr.com / CC BY)
Radio Watykańskie / drr

Na odważny gest w obronie rodziny zdecydował się włoski król makaronów Guido Barilla. W wywiadzie dla Radia 24 oświadczył, że nosząca jego nazwisko firma nigdy nie wykorzysta w reklamie popularnych dziś spotów gejowskich.

"My mamy zdecydowanie inną kulturę. Dla nas pojęcie rodziny jest święte i pozostaje jedną z podstawowych wartości firmy. Nie wyprodukujemy spotu gejowskiego, bo nasza rodzina jest rodziną tradycyjną" - oświadczył Barilla. Zastrzegł on jednak, że nie powoduje nim brak szacunku dla homoseksualistów, ale po prostu fakt, że się z nimi nie zgadza.

DEON.PL POLECA

Rodzina, do której my się zwracamy, jest rodziną klasyczną, w której podstawową rolę odgrywa kobieta, będąca kulturowym centrum życia rodzinnego - podkreślił prawnuk twórcy najpopularniejszych we Włoszech makaronów. Barilla przyznał, że w domu każdy ma prawo robić, co chce, i geje mogą być nawet małżeństwem. Nie można jednak zakłócać życia innych, a tym w jego przekonaniu są adopcje dla par homoseksualnych, bo dotyczą osoby, która sama nie może decydować. Podkreślił, że mówi to jako ojciec, który dobrze wie, jak trudno jest wychować dzieci.

Guido Barilla słono zapłaci za te słowa. Stowarzyszenia gejowskie wzywają do bojkotu produktów firmy Barilla. Liczą na wsparcie środowisk homoseksualnych w innych krajach. Guido Barilla nie przejmuje się bojkotem. "Jeśli im się to nie podoba, nie muszą jeść naszego makaronu. Nie można się podobać wszystkim" - oświadczył włoski król makaronów.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Włochy: król makaronów w obronie rodziny
Komentarze (8)
R
Rodak
27 września 2013, 20:25
Kupiłem już 10 paczek makaronu!
A
aka
27 września 2013, 16:46
Odważne, odważne. Niby 2% populacji (sami twerdzą, ze dużo więcej), ale jak słyszalni w mediach (tzw. opiniotwórczych), jak potrafią zakrzyczeć każdego, kto ma odmienne zdanie
Martino
27 września 2013, 16:00
Decyzja przedsiębiorcy o kierunku akcji reklamowej i wykorzystaniu w niej przekazu najbardziej trafnego do tzw. targetu nie nosi żadnych znamion odwagi. To rzecz najzwyczajniejsza na świecie. 
F
facet
27 września 2013, 14:44
Gdzie można kupić ten makaron? Chętnie kupię kilka paczek :)
M
mamma
27 września 2013, 14:40
Często kupowałam , teraz będę jeszcze częściej.Brawo za odwagę!
jazmig jazmig
27 września 2013, 11:19
Homoseksualiści stanowią 2% populacji, więc ich bojkotu nikt nie zauważy.
A
aka
27 września 2013, 11:17
Oby inne firmy zdobyły sie na odwagę
SO
Szczep OCD
26 września 2013, 22:41
Zawsze ceniłem ten makaron. Od dzisiaj dla będzie n.1.