Na Black Friday IKEA przygotowała specjalną kolekcję i… zawstydziła klientów
Może się okazać, że to najbardziej przemyślana kampania reklamowa z okazji "czarnego piątku".
Jak informuje innpoland.pl, z okazji trwającego dzisiaj Black Friday IKEA rozpoczęła promowanie swojej najnowszej kolekcji o nazwie "Przyda się". Produkty z niej dostępne są za darmo i każdy może je znaleźć w swoim mieszkaniu.
Przedmioty z kolekcji dostępne są jedynie wirtualnie, a sama akcja zachęca do racjonalnych zakupów z okazji dzisiejszego dnia. Co znajdziemy w najnowszej kolekcji szwedzkiego sklepu? Między innymi DAWNO NIEOTWIERANĄ szafę z ubraniami, NIGDY NIEUŻYWANE akcesoria do kuchni, a także DAWNO ZAPOMNIANE rzeczy ze strychu.
(fot. IKEA / materiały prasowe)
Szwedzka sieć sklepów przez akcję "Przyda się" zwraca uwagę na problem kupowania zbędnych rzeczy tylko dlatego, że aktualnie była na nie promocja. Później zalegają one w naszych mieszkaniach lub są wyrzucane tylko dlatego, że kupiliśmy nowe.
Zachęca też do przyjrzenia się już posiadanym przez nas przedmiotom i sprawdzenia, czy nie możemy nadać im "drugiego życia".
Takie działanie IKEA to nie pierwsza akcja, która ma na celu zwrócenie uwagi na nadmierny konsumpcjonizm i proekologiczne działania. Jakiś czas temu koncern ogłosił, że będzie produkował meble z odpadów. Okazało się, że słoma ryżowa, która uważana jest gdzieniegdzie za bezwartościowy produkt uboczny, może służyć za surowiec do budowy mebli.
Skomentuj artykuł