PAP / tk
Nadchodzi czarny piątek, czyli wysyp promocji rodem z USA. Choć Polacy mają w planach polowanie na znaczne obniżki, to w rzeczywistości nie mają podstaw, by na nie liczyć - pisze w środowym wydaniu "Rzeczpospolita".
Nadchodzi czarny piątek, czyli wysyp promocji rodem z USA. Choć Polacy mają w planach polowanie na znaczne obniżki, to w rzeczywistości nie mają podstaw, by na nie liczyć - pisze w środowym wydaniu "Rzeczpospolita".
Onet
Szalone wyprzedaże w ramach Black Friday przed nami. Konsumenci muszą zmierzyć się z pokusą ogromnych obniżek. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyszedł naprzeciw potrzebom konsumentów i przygotował przewodnik, który ma pomóc w rozpoznawaniu prawdziwych okazji od tych złudnych. Jak rozpoznać autentyczną promocję?
Szalone wyprzedaże w ramach Black Friday przed nami. Konsumenci muszą zmierzyć się z pokusą ogromnych obniżek. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyszedł naprzeciw potrzebom konsumentów i przygotował przewodnik, który ma pomóc w rozpoznawaniu prawdziwych okazji od tych złudnych. Jak rozpoznać autentyczną promocję?
PAP / mł
Jak nie dać się oszukać podczas internetowych zakupów podczas Black Friday? NASK wystosował już pierwsze ostrzeżenie, dotyczące fałszywych witryn internetowych udających prawdziwe sklepy znanych marek. Cropp, Mohito, Sinsay czy Wojas - to niektóre z marek, pod które już podszyli się oszuści.
Jak nie dać się oszukać podczas internetowych zakupów podczas Black Friday? NASK wystosował już pierwsze ostrzeżenie, dotyczące fałszywych witryn internetowych udających prawdziwe sklepy znanych marek. Cropp, Mohito, Sinsay czy Wojas - to niektóre z marek, pod które już podszyli się oszuści.
PAP / tk
Mariusz Woźniakowski z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego powiedział, że „specyfika polskiego czarnego piątku jest odmienna od amerykańskiego pierwowzoru. Jest wstępem do najgorętszego dla handlu okresu związanego z gorączką zakupową poprzedzającą Boże Narodzenie”.
Mariusz Woźniakowski z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego powiedział, że „specyfika polskiego czarnego piątku jest odmienna od amerykańskiego pierwowzoru. Jest wstępem do najgorętszego dla handlu okresu związanego z gorączką zakupową poprzedzającą Boże Narodzenie”.
PAP / ms
Black Friday po polsku to tylko chwyt marketingowy. Różnica cen: w porywach 3,5 proc. Jak się nie dać jutro nabrać na "okazje"? - zastanawia się czwartkowa "Gazeta Wyborcza".
Black Friday po polsku to tylko chwyt marketingowy. Różnica cen: w porywach 3,5 proc. Jak się nie dać jutro nabrać na "okazje"? - zastanawia się czwartkowa "Gazeta Wyborcza".
innpoland.pl / ml
Może się okazać, że to najbardziej przemyślana kampania reklamowa z okazji "czarnego piątku".
Może się okazać, że to najbardziej przemyślana kampania reklamowa z okazji "czarnego piątku".
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}