Ta sześciolatka rozkręciła potężną kampanię marketingową

(fot. Riccardo Mayer / shutterstock.com)
Relevant Magazine / as

Sześcioletnia Nora Jackson zdecydowała oddać swoje oszczędności, by pomóc potrzebującym. Jej przykład zainspirował wiele osób.

1 na 10 osób na świecie cierpi na niedostatek czystej, zdatnej do picia wody. Większość z nich żyje w odizolowanych wioskach. Bardzo często muszą iść do oddalonego o kilkanaście kilometrów źródła, by zaczerpnąć wody, która nie nadaje się do picia. Znajduje się w niej mnóstwo bakterii, które powodują różne choroby.

W 2006 roku Scott Harrison założył charity: water (z ang. dobro: woda) - organizację non-profit, która zbiera pieniądze, aby dostarczać wodę do krajów rozwijających się.

Nora dobrze wie o tym, że liczy się każdy grosz. Właśnie dlatego zdecydowała, że odda wszystkie swoje oszczędności na rzecz organizacji. Na telefonie swojego taty zobaczyła filmik organizacji.

DEON.PL POLECA

World Water Day - Nora's Story from charity: water on Vimeo.

"Następnego ranka Nora przyszła na śniadanie ze swoją portmonetką w ręce, wyłożyła pieniądze i powiedziała «To są pieniądze, które chcę przekazać»" - wspomina mama sześciolatki.

Dziewczynka wysłała 8,15 dolarów wraz z listem, który wzruszył pracowników organizacji.

W 2018 roku Światowy Dzień Wody przypada na 22 marca. Z tej okazji organizacja zorganizowała kampanię z udziałem dziewczynki. Do tej pory ponad 3500 osób dołączyło do Nory ofiarowując swoje pieniądze.

“Niewielki uczynek może dać cały świat dla kogoś innego" - mówi jej mama.

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Ta sześciolatka rozkręciła potężną kampanię marketingową
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.