Prowadzisz e-handel? Tego powinieneś się wystrzegać

Puls Biznesu / PAP / pk

Choć wartość rynku e-commerce stale rośnie, nadal istnieją logistyczne luki, których przedsiębiorcy powinni się wystrzegać - pisze "Puls Biznesu".

Popularność zakupów online nie maleje, mimo to w Polsce aż 37 proc. konsumentów twierdzi, że otrzymali przesyłki w późniejszym terminie, niż powinni. Ponadto, 21 proc. polskich e-klientów wskazało, że dużym problemem jest również wysyłanie błędnych zamówień - informuje raport Trusted Shops pt. "Największe wyzwania polskich e-sprzedawców".

- Sprzedawcy internetowi powinni pracować nad budowaniem zaufania do zakupów w sieci, gdyż jest to kluczem do sukcesu. Ignorowanie lub zbyt późne odpowiadanie na przesłane przez kupujących zapytania pogłębiają obawy konsumentów - komentuje na łamach raportu Anna Rak, dyrektor generalna Trusted Shops w Polsce.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Prowadzisz e-handel? Tego powinieneś się wystrzegać
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.