KAI / pk
Pieniądz, media i marketing przedsiębiorstw są dziś prawdziwymi "panami świata" -uważa zwierzchnik Kościoła koptyjskiego papież Tawadros II.
Pieniądz, media i marketing przedsiębiorstw są dziś prawdziwymi "panami świata" -uważa zwierzchnik Kościoła koptyjskiego papież Tawadros II.
PAP / pk
Fiński parlament przegłosował nowelizację prawa alkoholowego, która zezwala sklepom spożywczym na sprzedaż napojów zawierających do 5,5 proc. alkoholu (obecny limit: 4,7 proc.). "Za" głosowało 98 deputowanych w dwustuposobowym parlamencie, "przeciw" było 94.
Fiński parlament przegłosował nowelizację prawa alkoholowego, która zezwala sklepom spożywczym na sprzedaż napojów zawierających do 5,5 proc. alkoholu (obecny limit: 4,7 proc.). "Za" głosowało 98 deputowanych w dwustuposobowym parlamencie, "przeciw" było 94.
Puls Biznesu / PAP / pk
Europejski Urząd Patentowy chroni coraz więcej rodzimych wynalazków - w 2016 r. ich liczba wzrosła o 19,2 proc. - informuje w środę "Puls Biznesu".
Europejski Urząd Patentowy chroni coraz więcej rodzimych wynalazków - w 2016 r. ich liczba wzrosła o 19,2 proc. - informuje w środę "Puls Biznesu".
Puls Biznesu / PAP / pk
Użytkownicy, którzy obserwują marki w mediach społecznościowych kupują pięć razy częściej - zwraca uwagę "Puls Biznesu".
Użytkownicy, którzy obserwują marki w mediach społecznościowych kupują pięć razy częściej - zwraca uwagę "Puls Biznesu".
Puls Biznesu / PAP / pk
Pogłoski o sprzedaży Pekao, drugiego co do wielkości banku w Polsce, pojawiają się regularnie od lat, ale jeszcze nigdy nie były tak bliskie realizacji jak obecnie - pisze "Puls Biznesu".
Pogłoski o sprzedaży Pekao, drugiego co do wielkości banku w Polsce, pojawiają się regularnie od lat, ale jeszcze nigdy nie były tak bliskie realizacji jak obecnie - pisze "Puls Biznesu".
Puls Biznesu / PAP / pk
Choć wartość rynku e-commerce stale rośnie, nadal istnieją logistyczne luki, których przedsiębiorcy powinni się wystrzegać - pisze "Puls Biznesu".
Choć wartość rynku e-commerce stale rośnie, nadal istnieją logistyczne luki, których przedsiębiorcy powinni się wystrzegać - pisze "Puls Biznesu".
Na zachowaniu pewnej ryby - wargatka sanitarnika - można byłoby się uczyć marketingu. Ryba ta wie, których swoich "klientów" obsługiwać lepiej i jak skłaniać ich do lojalności.
Na zachowaniu pewnej ryby - wargatka sanitarnika - można byłoby się uczyć marketingu. Ryba ta wie, których swoich "klientów" obsługiwać lepiej i jak skłaniać ich do lojalności.
PAP / Puls Biznesu / Rzeczpospolita / pk
Zapach ma udział w 75 proc. decyzji konsumenckich. Dlatego coraz częściej w sklepach, sieciach handlowych czy placówkach usługowych wyczuwamy rozmaite aromaty - informuje "Rzeczpospolita".
Zapach ma udział w 75 proc. decyzji konsumenckich. Dlatego coraz częściej w sklepach, sieciach handlowych czy placówkach usługowych wyczuwamy rozmaite aromaty - informuje "Rzeczpospolita".
Jestem coraz bardziej przekonany, że również w Polsce tzw. millennialsi, nazywani pokoleniem Y, czyli urodzeni w latach 80. i 90. ub. wieku, zaczynają odgrywać znaczącą rolę w kształtowaniu Kościoła. Kościoła katolickiego. Zarówno swoją obecnością i zaangażowaniem w życie wspólnoty, jak i swoją nieobecnością i powolnym odpływaniem na peryferie, gdzie - w świetle moich obserwacji - aktualnie mało kto na nich czeka albo tam ich szuka.
Jestem coraz bardziej przekonany, że również w Polsce tzw. millennialsi, nazywani pokoleniem Y, czyli urodzeni w latach 80. i 90. ub. wieku, zaczynają odgrywać znaczącą rolę w kształtowaniu Kościoła. Kościoła katolickiego. Zarówno swoją obecnością i zaangażowaniem w życie wspólnoty, jak i swoją nieobecnością i powolnym odpływaniem na peryferie, gdzie - w świetle moich obserwacji - aktualnie mało kto na nich czeka albo tam ich szuka.
Odpowiednio dobrany zapach może pomóc w motywowaniu uczniów czy pracowników do bardziej wytrwałego wykonywania zadań - wynika z badania przeprowadzonego w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Odpowiednio dobrany zapach może pomóc w motywowaniu uczniów czy pracowników do bardziej wytrwałego wykonywania zadań - wynika z badania przeprowadzonego w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.
Okazja czyni złodzieja. Tę starą prawdę potwierdza na nowo współczesny marketing. W tym przypadku nikt nie wyciąga nam jednak ukradkiem portfela z kieszeni ani oszczędności z bankomatu. Łupem mistrzów w marketingowym fachu pada jedynie zdrowy rozsądek klientów.
Okazja czyni złodzieja. Tę starą prawdę potwierdza na nowo współczesny marketing. W tym przypadku nikt nie wyciąga nam jednak ukradkiem portfela z kieszeni ani oszczędności z bankomatu. Łupem mistrzów w marketingowym fachu pada jedynie zdrowy rozsądek klientów.
{{ article.published_at }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.source.name }}
{{ article.source_text }}
{{ article.description }}
{{ article.description }}