Mamy się czym chwalić, ale nie wiemy jak

PAP / wab

Na 110 państw zajmujemy 83. miejsce, nasze sukcesy przechodzą bez echa - ubolewa "Rzeczpospolita".

W zestawieniu Country Brand Index 2010 Czesi są na 43. miejscu, Słowacy na 79. Przodują Kanada, Australia i Nowa Zelandia. W stosunku do ubiegłego roku awansowaliśmy o trzy pozycje, mimo to jesteśmy daleko w tyle.

Mamy się czym chwalić i co promować, ale nie potrafimy tego dobrze robić. Mimo pochwał na wystawach Expo w Japonii i Chinach, nie jesteśmy lepiej postrzegani na świecie. Potrzebna jest skuteczniejsza promocja z naszej strony.

W następnym rankingu mamy jednak szansę na wyższą pozycję, dzięki obchodom Roku Chopinowskiego. Nasze działania z tym związane, zostały dobrze przyjęte.

DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Mamy się czym chwalić, ale nie wiemy jak
Komentarze (6)
P
polonopitek
27 listopada 2010, 21:01
Nie ja sam jestem swoim menadzerem. Ale sama zaczęłaś o tej Kandzie, Zelandii itp. To będzie przedsięwzięcie o charakterze cywilizacyjnym, zarobiłby na tym każdy znaczący koncern.
P
polonopitek
27 listopada 2010, 18:56
Czuję się bardzo dobrze (jak na listopad). I pytam poważnie: z kim według ciebie miałbym się w Kanadzie, Nowej Zelandii i Australii skontaktowac w celu wprowadzenia globalnego produktu?
P
polonopitek
26 listopada 2010, 18:16
Można z tym człowiekiem Kanada podpisac jakąś umowę? To jest jakiś dyrektor globalnego banku? Czy co?
P
polonopitek
26 listopada 2010, 18:10
Kanada to czyjeś nazwisko? A jaki na numer telefonu?
P
polonopitek
26 listopada 2010, 15:00
Odpowiedziało mi milczenie.
P
polonopitek
26 listopada 2010, 10:38
Ja mam hit eksportowy. Ale taki globalny. To gdzie mam zadzwonic?