NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą 

Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą. Fot. depositphotos
PAP

Po interwencji NASK, właściciel Facebooka - firma Meta - zablokowała reklamy polityczne na platformie, które mogły wpływać na kampanię wyborczą w Polsce. To efekt działań prowadzonych w ramach tzw. parasola wyborczego.

- Reklamy polityczne, które mogły zostać opłacone z zagranicy i miały znamiona dezinformacji, zostały zablokowane przez firmę Meta po interwencji NASK - poinformowała NASK.

DEON.PL POLECA

 

 

Przekazała, że jest to efekt działań prowadzonych w ramach projektu "Parasol Wyborczy", którego celem jest przeciwdziałanie manipulacjom w okresie kampanii wyborczej.

Wcześniej NASK poinformowała o możliwej próbie ingerencji w kampanię wyborczą. Poinformowana została Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

DEON.PL POLECA


Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą 
Komentarze (0)
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.