NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą

Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą. Fot. depositphotos
PAP
Po interwencji NASK, właściciel Facebooka - firma Meta - zablokowała reklamy polityczne na platformie, które mogły wpływać na kampanię wyborczą w Polsce. To efekt działań prowadzonych w ramach tzw. parasola wyborczego.
- Reklamy polityczne, które mogły zostać opłacone z zagranicy i miały znamiona dezinformacji, zostały zablokowane przez firmę Meta po interwencji NASK - poinformowała NASK.
Przekazała, że jest to efekt działań prowadzonych w ramach projektu "Parasol Wyborczy", którego celem jest przeciwdziałanie manipulacjom w okresie kampanii wyborczej.
Wcześniej NASK poinformowała o możliwej próbie ingerencji w kampanię wyborczą. Poinformowana została Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego.
Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Skomentuj artykuł