NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą 

NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą 
Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą. Fot. depositphotos
PAP

Po interwencji NASK, właściciel Facebooka - firma Meta - zablokowała reklamy polityczne na platformie, które mogły wpływać na kampanię wyborczą w Polsce. To efekt działań prowadzonych w ramach tzw. parasola wyborczego.

- Reklamy polityczne, które mogły zostać opłacone z zagranicy i miały znamiona dezinformacji, zostały zablokowane przez firmę Meta po interwencji NASK - poinformowała NASK.

Przekazała, że jest to efekt działań prowadzonych w ramach projektu "Parasol Wyborczy", którego celem jest przeciwdziałanie manipulacjom w okresie kampanii wyborczej.

Wcześniej NASK poinformowała o możliwej próbie ingerencji w kampanię wyborczą. Poinformowana została Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 

DEON.PL POLECA



DEON.PL POLECA

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.
Kazimierz Tischner, Michał Lewandowski

Kapłan, filozof, kaznodzieja. Chłopak z charakterem

Jaki był Józiu, czyli słynny ks. prof. Józef Tischner, od narodzin do momentu odejścia 25 lat temu?

Kazimierz Tischner rysuje wzruszający portret najstarszego brata, Filozofa z Łopusznej – człowieka...

Tematy w artykule

Skomentuj artykuł

NASK: Meta zablokowała reklamy polityczne, które mogły wpływać na kampanię wyborczą 
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.