Gazeta Wyborcza: Media według PiS

"Gazeta Wyborcza" / PAP / drr

„Media te mają być podzielone na następujące kategorie: propisowskie, antypisowskie, obojętne i lokalne mutacje centralnych korporacji (Agora, ITI)” – czytamy w instrukcji kierownictwa PiS dla posłów partii, którą ujawnia "Gazeta Wyborcza".

A wszystko w związku z jesiennymi wyborami do parlamentu. Ugrupowanie przygotowuje się do kampanii, także tej, realizowanej poprzez media.

Wyborcze reklamy PiS trafią prawdopodobnie tylko do "propisowskich" i "obojętnych".

Członkowie ugrupowania otrzymują również zalecenia dotyczące tematów swoich wypowiedzi.

Instrukcje dla członków PiS dotyczące mediów opisuje "Gazeta Wyborcza".

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Gazeta Wyborcza: Media według PiS
Komentarze (2)
G
Groszek
27 maja 2011, 15:29
PIS jest partia najbardziej uczuloną na media. Ale zalecenie odnośnie zachowania posłów - dokładne wytyczne, dostają w każdej partii. Za to PO i Tusk uczuleni są na sondaże. Donald podejmuje decyzje nie według zdrowego rozsądku i zasad gospodarczych, ale tak by rosły słupki, lub by chociaż nie spadały. Szczegółowe wytyczne dla posłów i działaczy rozsyła sms-ami, dlatego wszyscy mówią jak wytresowane papugi.
D
DNA
27 maja 2011, 10:50
A media w/g wyborczej ?