Gazeta Wyborcza: Media według PiS

"Gazeta Wyborcza" / PAP / drr

„Media te mają być podzielone na następujące kategorie: propisowskie, antypisowskie, obojętne i lokalne mutacje centralnych korporacji (Agora, ITI)” – czytamy w instrukcji kierownictwa PiS dla posłów partii, którą ujawnia "Gazeta Wyborcza".

A wszystko w związku z jesiennymi wyborami do parlamentu. Ugrupowanie przygotowuje się do kampanii, także tej, realizowanej poprzez media.

Wyborcze reklamy PiS trafią prawdopodobnie tylko do "propisowskich" i "obojętnych".

DEON.PL POLECA

Członkowie ugrupowania otrzymują również zalecenia dotyczące tematów swoich wypowiedzi.

Instrukcje dla członków PiS dotyczące mediów opisuje "Gazeta Wyborcza".

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Gazeta Wyborcza: Media według PiS
Komentarze (2)
G
Groszek
27 maja 2011, 15:29
PIS jest partia najbardziej uczuloną na media. Ale zalecenie odnośnie zachowania posłów - dokładne wytyczne, dostają w każdej partii. Za to PO i Tusk uczuleni są na sondaże. Donald podejmuje decyzje nie według zdrowego rozsądku i zasad gospodarczych, ale tak by rosły słupki, lub by chociaż nie spadały. Szczegółowe wytyczne dla posłów i działaczy rozsyła sms-ami, dlatego wszyscy mówią jak wytresowane papugi.
D
DNA
27 maja 2011, 10:50
A media w/g wyborczej ?