Gazeta Wyborcza: Media według PiS

"Gazeta Wyborcza" / PAP / drr

„Media te mają być podzielone na następujące kategorie: propisowskie, antypisowskie, obojętne i lokalne mutacje centralnych korporacji (Agora, ITI)” – czytamy w instrukcji kierownictwa PiS dla posłów partii, którą ujawnia "Gazeta Wyborcza".

A wszystko w związku z jesiennymi wyborami do parlamentu. Ugrupowanie przygotowuje się do kampanii, także tej, realizowanej poprzez media.

Wyborcze reklamy PiS trafią prawdopodobnie tylko do "propisowskich" i "obojętnych".

DEON.PL POLECA

Członkowie ugrupowania otrzymują również zalecenia dotyczące tematów swoich wypowiedzi.

Instrukcje dla członków PiS dotyczące mediów opisuje "Gazeta Wyborcza".

Tworzymy DEON.pl dla Ciebie
Tu możesz nas wesprzeć.

Skomentuj artykuł

Gazeta Wyborcza: Media według PiS
Wystąpił problem podczas pobierania komentarzy.
Nikt jeszcze nie skomentował tego wpisu.